View Full Version : Ny pizza fra fedon


Kristian
14-02-05, 17:46
http://www.mozon.no/vekt_og_kosthold/andre_saker/fedon_lanserer_slankepizza

Skal spise denne hvis kona serverer den:) . Men ikke helt atkins da:rolleyes:

Summer
14-02-05, 17:48
Er den kommet nå?
Noen som har smakt?
Godt?

Fedonisten
14-02-05, 17:57
Er den kommet nå??:ja:
Noen som har smakt??:ja:
Godt?:ja: :ja: :ja:

:)

Summer
14-02-05, 17:58
Hva ikke du vet svaret på vennen! *beundre* :stortsmil

friflex
14-02-05, 18:37
Er den kommet i dagligvarebutikk da altså Fedonisten?

Hvilke kjeder selger den? Fikk veeeeldig lyst og prøve en jeg nå:ja:

Fedonisten
14-02-05, 19:15
Er den kommet i dagligvarebutikk da altså Fedonisten? :ja:

Hvilke kjeder selger den? Fikk veeeeldig lyst og prøve en jeg nå:ja:

Maxi, ICA Supermarked, CC Mart'n, Meny, Safari, Drageseth, Helgø og Bikuben, Ultra/Centra og Eurospar. Også Smart Club.

*gomle-gomle*

friflex
14-02-05, 19:21
Har et par av disse butikken her på bøgda også, får ta en rundtur og sjekke om jeg kan finne noen som har den. Men har desverre en tendens til og ta litt lenger tid før ting kommer i butikkene her oppe:rolleyes:

MHM
14-02-05, 20:28
Har ikke kommet i nærheten av meg ennå, men har smakt en bit av den. VELDIG god. Jeg tenker at den må være fin etter trening på fredag foran tv-en. 40 gram protein er flott, og etter trening kan jeg tåle 30 gram karbohydrat. Karbohydrat i form av stivelse går raskt inn i glykogenlagrene, og er bedre å bruke etter trening enn fruktose (frukt, juice, strø-fruktose).

Aline
14-02-05, 20:32
også kan man sikkert legge på enda mere fyll og spise litt mindre av bunnen ;) :)
denne må prøves!!!

:)

:klem:

friflex
14-02-05, 20:38
Uwææææhhh:nedfor:

Ingen Fedon-pizza her på bøgda enda nei...:rolleyes:

Da må jeg nok til og steike et eller annet på platene likevel... Men regner med de kommer over hele landet snart!

magdalena
14-02-05, 20:39
åhh..Den vil jeg også prøve!Er det 30 g karbo på HELE pizzaen?

magdalena
14-02-05, 20:40
Hadde jeg lest siden nøyere så ville jeg sett at det var det:p :o

Aline
14-02-05, 20:40
Uwææææhhh:nedfor:

Ingen Fedon-pizza her på bøgda enda nei...:rolleyes:

Da må jeg nok til og steike et eller annet på platene likevel... Men regner med de kommer over hele landet snart!

du får sette på noe bra musikk, da :D ;)

Anne
14-02-05, 20:42
Denne gleder jeg meg til å prøve.
Pizza er faktisk en av de tingene jeg har savnet mest:rodme:

Skorpia
14-02-05, 23:05
Ja jeg er litt Atkins jeg og spiser heller en halv pizza men kaster på mere fyll,masse ost:D og kanskje noe kjøtt:cool: og blir mett av det:)

mofe
14-02-05, 23:08
http://www.mozon.no/vekt_og_kosthold/andre_saker/fedon_lanserer_slankepizza

Skal spise denne hvis kona serverer den:) . Men ikke helt atkins da:rolleyes:

Kan du ikke spise den hvis ikke hun serverer den? :confused:

Torkil
14-02-05, 23:24
Ja jeg er litt Atkins jeg og spiser heller en halv pizza men kaster på mere fyll,masse ost:D og kanskje noe kjøtt:cool: og blir mett av det:)

Hmmmm
Det går faktisk an å lage en pizza som passer for Atkins / ketolysekuren.
2 store egg, 1ss olje, 1 dl vann 1 ts oregano, 1/2 ts LO-salt, 2 dl soyaprotein 1 ts bakepulver.Blandes raskt, brettes ut på bakepapir på langpanne, stekes ved 220 gr i 5-7 min til den er ¨så stiv den kan bære fyllet som er:
1 glass mild tacosaus ( til en langpanne ) masse revet synnøve finden ost, skinke, bacon, paprika, purre, etc etter smak, gratineres til osten er smeltet. Den er god, selvb min kresne, 15 år gamle sønn liker den.:p Og så metter den veldig ( rester kan fryses ).
Vennlig Hilsen
Torkil P Andersen

magdalena
14-02-05, 23:41
Hva er LO-salt??Bare lurer jeg,ikke hørt om det før..

magdalena
14-02-05, 23:43
soyaprotein,er det det samme som soyamel?I såfall..Soyamel smaker pyton:_oppgitt: ,finnes det noe annet en kan bruke i stedet?

mofe
14-02-05, 23:44
soyaprotein,er det det samme som soyamel?I såfall..Soyamel smaker pyton:_oppgitt: ,finnes det noe annet en kan bruke i stedet?

Nei, er ikke det samme, visst.

mofe
14-02-05, 23:44
Hva er LO-salt??Bare lurer jeg,ikke hørt om det før..'

Sunn type salt - lurer på om den er med Jod. Bruk vanlig om du ikke har.

magdalena
14-02-05, 23:45
Fedonisten:Var denne pizzaen dyrere enn andre karbobomber?:confused: Fælt som jeg opptar denne tråden nå..

magdalena
14-02-05, 23:46
Hvor får man kjøpt den LO-salten da?:p

mofe
14-02-05, 23:48
Hvor får man kjøpt den LO-salten da?:p

Alle mulige butikker :) (iallfall har jeg aldri noe problem med å finne den..)

magdalena
14-02-05, 23:50
Hmmm...Vi har den ikke,jobber på Prix.

Hva er forskjellen på soyaprotein og soyamel da?Har alltid trodd at det var det samme.Har prøvd å bake med soyamel,men liker ikke smaken overhodet.

mofe
14-02-05, 23:51
Hmmm...Vi har den ikke,jobber på Prix.

Hva er forskjellen på soyaprotein og soyamel da?Har alltid trodd at det var det samme.Har prøvd å bake med soyamel,men liker ikke smaken overhodet.

Jeg vet ikke, men bruk søkefunksjonen på forumet - så får du nok endel treff på det.

friflex
15-02-05, 00:01
Leste en eller annen plass at Fedonpizzaen kostet 37kr hos en kjede vertfall..

Dyrt? Tja, mange vil nok si det siden en Grandis til noen og tyvekroner er på 585g, mens denne bare veier 300g ca. Men det mange ikke tenker over er jo hvilken skala disse to produktene blir produsert i, og ikke minst hvilken kvalitet det er på råvarene...