jeg blir ofte sulten på kvelden, så lurer på tips til noe som er greit å ha liggende som man bare kan spise der og da... :confused:
ost og kjøttpålegg, mandler, oopsie-ruller.
Fårepølse, salam, ost og majones.
Ellers alt av rent kjøttpålegg, men salami og fårepølse har lengere holdbarhet.
Chorizho (?) og pepperoni er også kjekt å ha.
Makrell i tomat (de små boksene). Tar en slik og blander med noe majones. :)
Det er lurt å lage litt ekstra som man har liggende til kriselager. Spesielt når mann er ny i gamet.
Nannahs knekkebrød holder lenge i tett boks og er lurt å ha på lur.
Jeg har som regel middagsrester, disse settes kaldt og kan spises til kvelds eller lunch nestedag.
Ferdigkokte egg er lurt å ha på lur, spises med litt smør eller majones på.
Ostekjeksene som du lager i mikroen av kavliost er nydelig snacks.
Nøtter
Pålegg; ost tullet inn i skinke/salami er kjempegodt
Lykke til !
Ferskenbeinet
01-10-10, 08:42
bringebær og fløte har vert min redning mange ganger!
Jeg spiser grønnsaker som snack jeg, brokkoli buketter dyppet i rømme, eller avokado med en rømmeklatt, det er kveldssnack. Og cherrytomater da, må ikke glemme de
Jeg er utrolig kresen, så salami liker jeg ikke, heller ikke den oste snacksen dere lageri microen det får meg til å spy.... men takk for tips... oopsie ruller syns jeg er grusomme... jeg spiser nok altfor lite for tiden igår spiste jeg kun 1 tekake (fant oppskrift på lavkarbo varient) og tacograteng til middag...det var alt jeg spiste i går...å er stort sett slik de fleste dager er, jeg spiser to måltider i løpet av en dag...... så bør vel skjerpe meg litt...
Jeg er utrolig kresen, så salami liker jeg ikke, heller ikke den oste snacksen dere lageri microen det får meg til å spy.... men takk for tips... oopsie ruller syns jeg er grusomme... jeg spiser nok altfor lite for tiden igår spiste jeg kun 1 tekake (fant oppskrift på lavkarbo varient) og tacograteng til middag...det var alt jeg spiste i går...å er stort sett slik de fleste dager er, jeg spiser to måltider i løpet av en dag...... så bør vel skjerpe meg litt...
Det er nok altfor lite til et voksent menneske! :eek:
Det skal ikke være en sultekur, og selv om du kanskje ikke er sulten(???) så er det skadelig å spise så lite over lengere tid!!
Jeg er ikke sulten nei...kan gå en hel dag å leve kun på vann.... må nok skjerpe meg....for dette er jo ikke bra i lengden, så derfor må jeg finne noe som er enkelt å lage i full fart, for mine dager er utrolige hektiske...