Hei!
Nå merker jeg at jeg har kommet til ett punkt hvor jeg trenger litt drahjelp.
Så jeg har veldig lyst til å melde meg på kostholdskurs. Trenger ikke å være veldig fokus på vektnedgang, men bare generelt det å få litt motivasjon og ukentlig møter. Jeg bor for øyeblikket i Bergen, er det noe dere kan anbefale?
Har hørt om Herbalife, Easylife osv. Men jeg er opptatt av å gå på ett kurs som støtter lavkarbo, og ikke "tvinger" deg til å bruke pulvermat.
Noen tips?
Jeg vet av erfaring at Grete Roede ikke er aktuelt ivertfall :p
Har de ikke noe Fedon-kurs mon tro??
http://www.fedon.no/no/Dr_Lindbergs_Klinikker/Dr_Lindbergs_Klinikk_-_BERGEN/
"Kurstilbud
Vi har kontinuerlig kurs med erfarne kursledere; tema ”Naturlig slank” og ”Kost og vekt i balanse”.
For informasjon om kurs, ta kontakt med kursleder Mona Oddekalv Mikalsen."
christine76
03-11-10, 15:15
http://sprekogblid.no/paradis/livsstil_xtravaganza.php
Det er riktignok lagt opp til at man kan bruke pulver i starten, men det er jo valgfritt, og det er fokus på lavkarbo og på det mentale rundt helse/vektnedgang. Litt mer lindbergsk enn jeg liker, så jeg har modifisert kostholdet mitt til mer LCHF, men det fungerer greit.
Hvis der er kurs planlagt pleier det å stå på Fedon sin side, men jeg tar kontakt for sikkerhetsskyld :) Fedon hadde vært midt i blinken.
Skal sjekke opp Sprek og blid også!
Hva er prisen for sånn xtravaganza-greier?
christine76
03-11-10, 21:11
En hel formue..
Men det er inkludert treningsmedlemsskap da. Tror jeg betaler 930 kr måneden eller noe. Men for meg har det helt klart vært verd det.
En hel formue..
Men det er inkludert treningsmedlemsskap da. Tror jeg betaler 930 kr måneden eller noe. Men for meg har det helt klart vært verd det.
Oh snap! Det har jeg ikke råd til iallefall:o Tittet litt på xtravaganza her i Trøndelag skjønner du...vet ikke om det er forskjell i prisen?, men hvis det ligger rundt 1000 kr kan jeg bare se LANGT bort i fra det:o:o Fattig student..til de grader..
christine76
03-11-10, 22:01
Mulig det er billigere for studenter da, i og med at treningsabbonement er billigere for studenter.
Mulig det er billigere for studenter da, i og med at treningsabbonement er billigere for studenter.
De søkte noen som ville gå på xtravaganza og blogge om det på nettsiden, så sendte nå en søknad...så får vi se hva som skjer:D Jeg akter iallefall ikke å betale den summen...:rolleyes:way to much money for meg....
Får ikke noe svar på den Lindberg mailen :(
Har ikke inntrykk av at de har noen oppegående kurs nå...
Får ikke noe svar på den Lindberg mailen :(
Har ikke inntrykk av at de har noen oppegående kurs nå...
RING dem:D
Jepp! Men må vente til mandag. De har så korte åpningstider for meg som er på jobb.