Jeg har to baderomsvekter. Også viser de forskjellig? Forslag til en enkel måte å sjekke hvem som er riktig? Snakk om to kilo forskjell. Og det betyr endel for meg iallefall ;) Vil jo helst tro på den som viser at jeg har gått ned to kg, enn den som viser at jeg ikke har gått ned noe :P
Gjem den ene og bare bruk den andre? Hvorfor bruke to vekter?
Eller test med en melpose el. liknende. Om den er uåpnet, veier den 1 el 2 kilo ;)
Gjem den ene og bare bruk den andre? Hvorfor bruke to vekter?
Eller test med en melpose el. liknende. Om den er uåpnet, veier den 1 el 2 kilo ;)
Tingen er at den gamle viste brått at jeg hadde gått opp to kg, etter et par timer uten å spise. Derfor kjøpte jeg meg ny. Den gamle viser nå at jeg har gått ned, og den nye viser at jeg ikke har gått ned noe. Har gått ned i cm, og hadde egentlig forventet at jeg hadde gått ned. Så vil gjerne tro på den gamle. Hehe
Testet egentlig bare for moro skyld i dag, hadde tenkt til å kaste den gamle, men nå som den var så snill med meg, så vil jeg jo ikke det xD
Skjønner. Men da kan du jo kontrollveie noe som du vet hva veier, f.eks mel eller noe annet du måtte ha for hånden.
Må nok være skjevheter i gulvet ellerno. Veide 10 l vann i går. Kun 0,1 kg forskjell. Og veide meg selv i dag, ingen forskjell. MEN, den viste 104,9!! Og det var før toalettbesøk :) Endelig er vekta på vei riktig vei!