View Full Version : Slik takler kjendisene feriefråtsingen

Licota
03-01-11, 16:58
Slik takler kjendisene feriefråtsingen. I tillegg funker ikke lavkarbo-dietter, mener Tore Vik. :D Han stiller det på lik linje med suppedietten, og den funker hvertfall ikke...

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10028506

senorita
03-01-11, 18:51
Usj sånt tull orker ikke jeg lese :P Lite fornuftig, kutte kalorier, kutte kjøtt.. makan.. Hehe.. Nei lavkarbo funker ikke, jeg har bare gått ned snart 20 kg på 3 mnd... funker helt klart ikke..... :D

Lillemy71
04-01-11, 08:19
Usj sånt tull orker ikke jeg lese :P Lite fornuftig, kutte kalorier, kutte kjøtt.. makan.. Hehe.. Nei lavkarbo funker ikke, jeg har bare gått ned snart 20 kg på 3 mnd... funker helt klart ikke..... :D

Nei det er nok bare du som innbiller deg ting her, tenke seg til....:D

Det er nok bare innbilning at jeg har fått en mye bedre helse både fysisk og psykisk etter å ha levd lavkarbo (i mer eller mindre ketose) i over et år, det funker nok egentlig ikke eller kanskje det gjør det siden jeg tror på det - placeboeffekten???? Heheheh:lol:

Hvem f... er Tore Vik forresten?? PT til kjendiser?? ja da vet man jo alt for man treffer jo kjendiser daglig...pffffttt:geip:

Carisma
05-01-11, 17:27
Hvem f... er Tore Vik forresten??
Tore Vik var tidligere min absolutte favorittrener på Sats sagene. Den gang han bodde sammen med Arve Juritzen. Med andre ord en hel haug med år siden :ja: