View Full Version : I Allers ...
I ukens Allers er det fire sider om lavkarbo. Og ingen teite kritikere! Jippi! :)
I ukens Allers er det fire sider om lavkarbo. Og ingen teite kritikere! Jippi! :)
:heia: Jeg så det! :heia:
Så bra!
Var det en nyttig artikkel, synes du?
*vurderer å kjøpe bladet*
Jeg er kanskje ikke helt i målgruppen til Allers, men kanskje jeg skal vurdere å kjøpe det likevel!?:) Evt bare sette meg på et venterom av noe slag:p
Tja... Jeg fant ikke noe jeg ikke visste fra før, for å si det sånn. Var to sider med oppskrifter, men ikke noe man ikke finner her tror jeg. Men nå går jo dette forumet alt annet en høy gang. :)
Tja... Jeg fant ikke noe jeg ikke visste fra før, for å si det sånn. Var to sider med oppskrifter, men ikke noe man ikke finner her tror jeg. Men nå går jo dette forumet alt annet en høy gang. :)
Hehe, ja, tror ikke man skal forvente å finne nye og spennende ting om lavkarbo når det skrives om i et ukeblad, men det jeg prøver å tenke når jeg leser sånne artikler er: hvordan ville jeg oppfattet denne artikkelen hvis jeg ikke visste noe om/visste lite om lavkarbo? Ville jeg fått en positiv innstilling etc?
Ja, det tror jeg nok. Jeg ble ihvertfall glad av å lese den. :p
Handler om ei som har prøvd div dietter og kurs, bestilte ferdig mat (spis-deg-slank?), begynte å lage mat selv, gikk ned 12 kg.
Står om maten man kan spise og det jeg vil kalle en "typisk ukeblad-forklaring" på hva ketose er.
Oppskrifter som ser gode ut.
Barexstein har uttalt seg, i tillegg er det en kommentar fra professor Haakon Meyer, leder i ernæringsrådet, som tilsier at "myndighetene ikke lenger fraråder lavkarbo" eller noe i den duren. :p
Barexstein er jo pro-lavkarbo, men hyggelig at selveste Haakon Meyer har begynt å mykne i kantene;)
Barexstein er jo pro-lavkarbo, men hyggelig at selveste Haakon Meyer har begynt å mykne i kantene;)
Barexstein er fastlege her... :love:
Barexstein er fastlege her... :love:
Han er en artig skrue, han;) Og visste han drev og pendlet oppi nord et sted, men hadde glemt det. Så kjekt for deg, da:)
Jeg bladde gjennom ett Allers i kveld, men kan ikke huske å ha sett denne artikkelen. Men jeg aner ikke om det var siste nummer eller ei. Allers har hatt flere lavkarbo-artikler i det siste, så jeg mistenker at noen i redaksjonen har fått øynene opp for lavkarbo, hehe. I bladet jeg leste i var det kakeoppskrifter utenpå og de passet på å informere at to av dem var lavkarbo. :snill: Inni bladet var det en artikkel med sitater fra Dag Viljen Poleszynski.
Det er nok ikke samme blad. Men hvis jeg ikke så helt feil reklamerte de med at neste nummer kommer med ostekake-oppskrifter, og at noen av dem er lavkarbo. Go Allers!! :D
Det er nok ikke samme blad. Men hvis jeg ikke så helt feil reklamerte de med at neste nummer kommer med ostekake-oppskrifter, og at noen av dem er lavkarbo. Go Allers!! :D
Da tror jeg at jeg leste "neste nummer". Det var ostekaker i alle fall og to av dem reklamerte de for at var lavkarbo.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.