View Full Version : Sjokolade fra Sukkerfritt i Stavangerområdet?

aras
19-01-11, 11:41
Leter etter sjokoladene fra merket Sukkerfritt i Stavangerområdet. Brukte lang tid på å lete igår, og var innom mange butikker. Dessverre uten resultat!
Noen som tilfeldigvis vet om og hvor de selges? :)

senorita
19-01-11, 11:46
sikkert like greit å bestille fra sukkerfritt.com da kanskje? :D

MaritR
19-01-11, 11:46
Nå er ikke jeg fra Stavanger, men har du prøvd helsekostbutikkene??? Her jeg bor har finner jeg alt jeg trenger i helsekosten:)

Mellon
19-01-11, 11:47
Jeg pleier å kjøpe på et gårdsutsalg på Skjæveland, ligger langs rv 44. Kanskje det er et stykke unna for deg, men de har også masse gode rimlige grønnsaker og masse ansdre godsaker fra sukkerfritt. Sjokoladen koster 20,- stk, har også karameller med fruktsmak, nom!

aras
19-01-11, 12:05
Nå er ikke jeg fra Stavanger, men har du prøvd helsekostbutikkene??? Her jeg bor har finner jeg alt jeg trenger i helsekosten:)

Ja, de har varianter av sjokoladene der, men ikke akkurat den jeg leter etter :)

aras
19-01-11, 12:06
sikkert like greit å bestille fra sukkerfritt.com da kanskje? :D

hehe, ja ikke sant? ;) Flott at jeg er tålmodig og gidder en leterunde til i dag:geip:

Stine
19-01-11, 12:10
har du prøvd Helgøs matsenter? Der har de bla Sjokoladeprinsen, så at de hadde andre merker også der, men husker ikke hva det var.
Dropsen på Kvadrat kan vel også kanskje ha noe. Ta en ringerunde, så slipper du å kjøre rundt å lete :)

aras
19-01-11, 12:19
har du prøvd Helgøs matsenter? Der har de bla Sjokoladeprinsen, så at de hadde andre merker også der, men husker ikke hva det var.
Dropsen på Kvadrat kan vel også kanskje ha noe. Ta en ringerunde, så slipper du å kjøre rundt å lete :)

Var der igår ;) Skal prøve Dropsen i dag!

Mellon
19-01-11, 12:31
Såg du mitt svar. ;)

aras
19-01-11, 12:38
Såg du mitt svar. ;)

Ja, tusen takk!:D Skal prøve å finne fram i dag, så ut til å være ca en halvtime unna herfra, ifølge gulesider ;)
Så det er merket Sukkerfritt de har der? Den mørke sjokoladen egner seg jo meget godt til baking, pga lavt kbh-innhold. Smaker ikke så aller verst heller, selv om den er litt vanskelig mot magen! Hehe;)

Mellon
19-01-11, 15:40
God på tunga, men ikke like god for magen nei, hehe. Manne. Elsker hvit sjokolade, så det har de jo. Har mørk, melkesjokolade og nøttesjokolade. Må kanskje ta turen dit selv snart ja

aras
19-01-11, 15:59
God på tunga, men ikke like god for magen nei, hehe. Manne. Elsker hvit sjokolade, så det har de jo. Har mørk, melkesjokolade og nøttesjokolade. Må kanskje ta turen dit selv snart ja

Wow! De hadde jo ekstremt mye sukkerfritt godis da! Handlet en god del, så vi slipper å kjøre ut så ofte. Tusen takk for tipset!!:D De var tomme for den mørke, men mandelsjokoladen var ekstra billig pga dato. Hun skulle bestille mye nytt nå, sa ekspeditøren :)

Supera
19-01-11, 19:33
Skal prøve Dropsen i dag!
Dropsen på Kvadrat har sånn 10-15 forskjellige sukkerfrie sjokolader. De hadde til og med konfekteske sist jeg var der.

Mellon
19-01-11, 20:46
Wow! De hadde jo ekstremt mye sukkerfritt godis da! Handlet en god del, så vi slipper å kjøre ut så ofte. Tusen takk for tipset!!:D De var tomme for den mørke, men mandelsjokoladen var ekstra billig pga dato. Hun skulle bestille mye nytt nå, sa ekspeditøren :)

Så flott. Da venter jeg til neste uke får jeg tar turen innom, skal på IKEA en tur uansett da- gleder meg

aras
19-01-11, 22:33
Dropsen på Kvadrat har sånn 10-15 forskjellige sukkerfrie sjokolader. De hadde til og med konfekteske sist jeg var der.

Masse forskjellig der ja!:)

Jabba
05-02-11, 18:57
Jeg pleier å kjøpe på et gårdsutsalg på Skjæveland, ligger langs rv 44. Kanskje det er et stykke unna for deg, men de har også masse gode rimlige grønnsaker og masse ansdre godsaker fra sukkerfritt. Sjokoladen koster 20,- stk, har også karameller med fruktsmak, nom!

Har dette gårdsutsalget åpent på søndager?

Mellon
06-02-11, 07:32
Har dette gårdsutsalget åpent på søndager?

Ja, jeg mener da det

Jabba
06-02-11, 13:53
Ja, jeg mener da det

Tar de kort?

Nille
06-02-11, 14:25
Meny på Stadionparken har Sukkerfritt sine sjokolader. De ligger sammen med diett-varene, dvs. glutenfritt etc. Men nå har de flyttet litt rundt på ting i det siste da. Skal en tur innom i morgen, skal sjekke hvor de ligger :)

Mellon
06-02-11, 19:18
Tar de kort?

Sent svar, men ja, de tar kort

Jabba
06-02-11, 21:34
Takk for svar!!! :-)

Jabba
24-01-12, 20:41

Noen som vet om dette gardsutsalget fremdeles er "operativt"? -Og viktigere - om de fremdeles selger sjokoladen fra Sukkerfritt ???