View Full Version : Sjokolade fra Sukkerfritt i Stavangerområdet?
Leter etter sjokoladene fra merket Sukkerfritt i Stavangerområdet. Brukte lang tid på å lete igår, og var innom mange butikker. Dessverre uten resultat!
Noen som tilfeldigvis vet om og hvor de selges? :)
sikkert like greit å bestille fra sukkerfritt.com da kanskje? :D
Nå er ikke jeg fra Stavanger, men har du prøvd helsekostbutikkene??? Her jeg bor har finner jeg alt jeg trenger i helsekosten:)
Jeg pleier å kjøpe på et gårdsutsalg på Skjæveland, ligger langs rv 44. Kanskje det er et stykke unna for deg, men de har også masse gode rimlige grønnsaker og masse ansdre godsaker fra sukkerfritt. Sjokoladen koster 20,- stk, har også karameller med fruktsmak, nom!
Nå er ikke jeg fra Stavanger, men har du prøvd helsekostbutikkene??? Her jeg bor har finner jeg alt jeg trenger i helsekosten:)
Ja, de har varianter av sjokoladene der, men ikke akkurat den jeg leter etter :)
sikkert like greit å bestille fra sukkerfritt.com da kanskje? :D
hehe, ja ikke sant? ;) Flott at jeg er tålmodig og gidder en leterunde til i dag:geip:
har du prøvd Helgøs matsenter? Der har de bla Sjokoladeprinsen, så at de hadde andre merker også der, men husker ikke hva det var.
Dropsen på Kvadrat kan vel også kanskje ha noe. Ta en ringerunde, så slipper du å kjøre rundt å lete :)
har du prøvd Helgøs matsenter? Der har de bla Sjokoladeprinsen, så at de hadde andre merker også der, men husker ikke hva det var.
Dropsen på Kvadrat kan vel også kanskje ha noe. Ta en ringerunde, så slipper du å kjøre rundt å lete :)
Var der igår ;) Skal prøve Dropsen i dag!
Såg du mitt svar. ;)
Ja, tusen takk!:D Skal prøve å finne fram i dag, så ut til å være ca en halvtime unna herfra, ifølge gulesider ;)
Så det er merket Sukkerfritt de har der? Den mørke sjokoladen egner seg jo meget godt til baking, pga lavt kbh-innhold. Smaker ikke så aller verst heller, selv om den er litt vanskelig mot magen! Hehe;)
God på tunga, men ikke like god for magen nei, hehe. Manne. Elsker hvit sjokolade, så det har de jo. Har mørk, melkesjokolade og nøttesjokolade. Må kanskje ta turen dit selv snart ja
God på tunga, men ikke like god for magen nei, hehe. Manne. Elsker hvit sjokolade, så det har de jo. Har mørk, melkesjokolade og nøttesjokolade. Må kanskje ta turen dit selv snart ja
Wow! De hadde jo ekstremt mye sukkerfritt godis da! Handlet en god del, så vi slipper å kjøre ut så ofte. Tusen takk for tipset!!:D De var tomme for den mørke, men mandelsjokoladen var ekstra billig pga dato. Hun skulle bestille mye nytt nå, sa ekspeditøren :)
Skal prøve Dropsen i dag!
Dropsen på Kvadrat har sånn 10-15 forskjellige sukkerfrie sjokolader. De hadde til og med konfekteske sist jeg var der.
Wow! De hadde jo ekstremt mye sukkerfritt godis da! Handlet en god del, så vi slipper å kjøre ut så ofte. Tusen takk for tipset!!:D De var tomme for den mørke, men mandelsjokoladen var ekstra billig pga dato. Hun skulle bestille mye nytt nå, sa ekspeditøren :)
Så flott. Da venter jeg til neste uke får jeg tar turen innom, skal på IKEA en tur uansett da- gleder meg
Dropsen på Kvadrat har sånn 10-15 forskjellige sukkerfrie sjokolader. De hadde til og med konfekteske sist jeg var der.
Masse forskjellig der ja!:)
Jeg pleier å kjøpe på et gårdsutsalg på Skjæveland, ligger langs rv 44. Kanskje det er et stykke unna for deg, men de har også masse gode rimlige grønnsaker og masse ansdre godsaker fra sukkerfritt. Sjokoladen koster 20,- stk, har også karameller med fruktsmak, nom!
Har dette gårdsutsalget åpent på søndager?
Har dette gårdsutsalget åpent på søndager?
Ja, jeg mener da det
Ja, jeg mener da det
Tar de kort?
Meny på Stadionparken har Sukkerfritt sine sjokolader. De ligger sammen med diett-varene, dvs. glutenfritt etc. Men nå har de flyttet litt rundt på ting i det siste da. Skal en tur innom i morgen, skal sjekke hvor de ligger :)
Tar de kort?
Sent svar, men ja, de tar kort
Noen som vet om dette gardsutsalget fremdeles er "operativt"? -Og viktigere - om de fremdeles selger sjokoladen fra Sukkerfritt ???
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.