Ju9ta
24-01-11, 17:53
i flere dager her inne på forumet nå, og jeg tror jeg blitt ganske så forvirra i hodet...
D står jo så mye forskjellig om hver diett og type.
Kan noen hjelpe meg å finne ut hva d er JEG har peila meg inn på?? :)
Jeg har som mål å komme meg ned 20 kg, innen jeg begynner på jobb igjen etter endt mamma-perm i september..
Er inne i min andre uke nå, på d jeg mener er "LavKarbo". Og har gått ned 2,6 kg, men d kan også være i sammenheng med at menstruasjon var ferdig noen dager etter jeg starta..
Prøver å spise minst mulig av karb's, veier maten og teller karb's.
Spiser mye salat, kylling, fisk, egg, bacon, og skal prøve å bake meg brød og knekkebrød selv på onsdag.
Har kommet meg over den Fett-fobien, og syns maten allerede smaker fantastisk :D
Har vært mye inne t lenabeatrice.net og hentet oppskrifter.
Er kanskje litt sløv t å drikke mye vann,da d ikke akkurat er min favoritt drikke, så d går litt i Fun Light saft..
Har ingen planer om å gå inn i ketolyse.
Noen som kan råde en litt rådvill nybegynner? Eller har jeg faktisk skjønt d og har kontroll?
D står jo så mye forskjellig om hver diett og type.
Kan noen hjelpe meg å finne ut hva d er JEG har peila meg inn på?? :)
Jeg har som mål å komme meg ned 20 kg, innen jeg begynner på jobb igjen etter endt mamma-perm i september..
Er inne i min andre uke nå, på d jeg mener er "LavKarbo". Og har gått ned 2,6 kg, men d kan også være i sammenheng med at menstruasjon var ferdig noen dager etter jeg starta..
Prøver å spise minst mulig av karb's, veier maten og teller karb's.
Spiser mye salat, kylling, fisk, egg, bacon, og skal prøve å bake meg brød og knekkebrød selv på onsdag.
Har kommet meg over den Fett-fobien, og syns maten allerede smaker fantastisk :D
Har vært mye inne t lenabeatrice.net og hentet oppskrifter.
Er kanskje litt sløv t å drikke mye vann,da d ikke akkurat er min favoritt drikke, så d går litt i Fun Light saft..
Har ingen planer om å gå inn i ketolyse.
Noen som kan råde en litt rådvill nybegynner? Eller har jeg faktisk skjønt d og har kontroll?