View Full Version : Svimmel av lavkarbo?

zasami
13-02-11, 23:59
Har levd tre dager på Lindberg-mat, og sliter med svimmelhet. Er det andre som har opplevd dette, eller bør jeg få sjekket om jeg kanskje har virus på balansenerven eller lignende?

langaard
14-02-11, 00:14
Har levd tre dager på Lindberg-mat, og sliter med svimmelhet. Er det andre som har opplevd dette, eller bør jeg få sjekket om jeg kanskje har virus på balansenerven eller lignende?
Svimmelheten er veldig ubehagelig, men det går over:) tålmodig:)!!

Tunrida
14-02-11, 00:17
Jeg startet på lavkarbo i mai, og har mer eller mindre vært svimmel de siste 6 mndr..
Men om det har noen sammenheng, donno..

langaard
14-02-11, 00:20
Jeg startet på lavkarbo i mai, og har mer eller mindre vært svimmel de siste 6 mndr..
Men om det har noen sammenheng, donno..
Tar du kosttillskudd:confused:

Tunrida
14-02-11, 00:22

Nei, burde kanskje det :p (Har også vært kvalm konstant i tre-fire mndr.)

zasami
14-02-11, 00:25
Nei, men kanskje det er noe jeg bør begynne med? Har levd usunt i mange år uten noe som helst slags tilskudd, så det føles litt rart å ta det nå som jeg spiser masse "grønt". Det eneste jeg har hatt problemer med før var jernmangel (det er vel ikke så mye jern i sjokolade ;) ), og det burde vel også bli bedre nå som jeg spiser mer kjøtt. Skal stikke en tur innom apoteket.

langaard
14-02-11, 00:28
Nei, burde kanskje det :p (Har også vært kvalm konstant i tre-fire mndr.)
Huffda:( du tenger magnesium, kalium, natrium først og fremst:) D-vitamin og kalsium også sannsynligvis:)

zasami
14-02-11, 00:29
Svimmelheten er veldig ubehagelig, men det går over:) tålmodig:)!!
Forhåpentligvis!!! Synes det er litt skummelt :( Hypokonderer jeg! Kan jo også være alskens rare sykdommer, men at det begynte samtidig med Fedon tyder jo på en viss sammenheng... :rolleyes:

Tunrida
14-02-11, 00:30
Huffda:( du tenger magnesium, kalium, natrium først og fremst:) D-vitamin og kalsium også sannsynligvis:)

Får prøve på det. Er nok billigere det, enn alle undersøkelsene legen vil ha meg til om dagen :p Takketakk :)

langaard
14-02-11, 00:33
Får prøve på det. Er nok billigere det, enn alle undersøkelsene legen vil ha meg til om dagen :p Takketakk :)
Lykke til vennen:)

Kremtoppen
14-02-11, 08:20
Forhåpentligvis!!! Synes det er litt skummelt :( Hypokonderer jeg! Kan jo også være alskens rare sykdommer, men at det begynte samtidig med Fedon tyder jo på en viss sammenheng... :rolleyes:

Drikker du nok vann?

zasami
14-02-11, 21:01
Tror jeg drikker nok. Drikker minst to liter om dagen, og det burde vel holde?:confused: Heldigvis går det litt bedre i dag.