ZimSlim
20-03-11, 14:03
Hei er 29 år gammel gutt, veier rundt 94kg nå, vil ned til 75-80kg.
Jobber som tømrer og er ganske aktiv føler jeg.
Gått nå en uke på ekstreme diet kuren til spisdegslank.no
a) hvor handler folkens maten? handla selv på ja spisdegslank.no,
b) Er så kvalm av brødet nå, spist det rent, kan man ha på noe pålegg??? hva anbefales da??? synes ferdig rettene dems er gode, kan jeg bare droppe brødet helt og heller ta 3stk ferdig retter iløpet av dagen?
c) Savne noe sinnsykt det å kunne ta en tur innom deli deluca og handle med meg en varm kakao og 3 ny steke boller etter en hard dag, hva annbefaler dere til å kunne kose seg med? kan man drikke pepsi max eller fun light saft?
d) kunne tenkt meg å bgynt å trene mere, gå turer osv, litt kjedelig aleine, noen som har lyst å være med?
e) begyt å slite litt med hodepinne, hva kan det komme av? ??
Jobber som tømrer og er ganske aktiv føler jeg.
Gått nå en uke på ekstreme diet kuren til spisdegslank.no
a) hvor handler folkens maten? handla selv på ja spisdegslank.no,
b) Er så kvalm av brødet nå, spist det rent, kan man ha på noe pålegg??? hva anbefales da??? synes ferdig rettene dems er gode, kan jeg bare droppe brødet helt og heller ta 3stk ferdig retter iløpet av dagen?
c) Savne noe sinnsykt det å kunne ta en tur innom deli deluca og handle med meg en varm kakao og 3 ny steke boller etter en hard dag, hva annbefaler dere til å kunne kose seg med? kan man drikke pepsi max eller fun light saft?
d) kunne tenkt meg å bgynt å trene mere, gå turer osv, litt kjedelig aleine, noen som har lyst å være med?
e) begyt å slite litt med hodepinne, hva kan det komme av? ??