Sliter i perioder med å drikke vann og har lest et eller annet sted om noen som tilsatte stevia liquid i vannet, en type skulle smake som juice :confused: og en annen saft ???
Noen som har prøvd og kan anbefale den eller den typen ? og gjerne en kode jeg kan bruke :D
Sliter i perioder med å drikke vann og har lest et eller annet sted om noen som tilsatte stevia liquid i vannet, en type skulle smake som juice :confused: og en annen saft ???
Noen som har prøvd og kan anbefale den eller den typen ? og gjerne en kode jeg kan bruke :D
Kan tenke meg at peppermynte-, lemon drop-, lemon twist-, peach-, orange- eller berry-versjonene kanskje funker i vann? Jeg har bare vanilje og hasselnøtt, vaniljen er helt grei. Bruker hasselnøtt i kaffen dog.
Om du søker på stevia liquid på iHerb kommer det opp mange versjoner, kan jo lese anmeldelsene for å se hva folk synes?
Og står en kode nederst i hjørnet på signaturen min om du fortsatt trenger en - til iHerb sant?
NOW har noen pulvere som man kan blande i vann. Er usikker på hva du skal søke på men prøv NOW sugar free drink eller noe slikt på iherb. Har ikke smakt de selv men har bestilt en med granateple.