ser dette ok ut?
Protein: 361kcal, 27E%
Kolhydrater: 21kcal, 2E%
Fett: 932kcal, 71E%
Totalt: 1314kcal
nå har jeg regnet mangen dager og det er så si det samme resultatet jeg får...så håper det ser ok ut
Tja, er du mett og fornøyd? Har vektnedgang og energi? Bare 5 gram karbo på ketolyse er vel litt lite, kan du øke på med litt grønnsaker? I tillegg ville jeg spist litt mindre protein og litt mer fett istedet - men som sagt, har du vektnedgang, er mett og fornøyd og livet er strålende ellers ;) - ikke gjør endringer :)
ja jeg er mett og fornøyd, har fått inn i en periode der jeg er litt lei grønsaker, men det kommer vell tilrette om ikke så lenge, spiser avokado og agurk for det meste....
ja jeg er mett og fornøyd, har fått inn i en periode der jeg er litt lei grønsaker, men det kommer vell tilrette om ikke så lenge, spiser avokado og agurk for det meste....
Avokado er fint - agurk er jo bare vann ;) Prøv og finn litt inspirasjon til andre grønnsaker og andre tilberedeningsmetoder, det er mye spennende og finne på med grønnsaker! Lettstekt asparges rullet i spekeskinke med litt parmesan på (kan også marines i chili-olje først), stekt champignon i smør, salt og pepper og en lite ts worchestershiresaus i panna før du tar de opp, blomkålris/-mos, rosenkål, KÅL! kok eller lag feks coleslaw til stekt kjøtt osv osv :) Hver gang jeg blir litt matlei går jeg på søk i gamle kokebøker og på nett. Det meste kan gjøres lavkarboish ;)
Liker du ikke grønnsaker, lettkok de, del opp i små biter og bland feks i kjøttdeiggryta som du skal gratinere.