Sykepleierstudine
07-05-11, 08:09
Jeg leier hybel, og nå har eierene rivd kjøkkenet for å sette inn nytt! Hurra for det, har ventet 2 år. Men det går så innmari treigt. Så jeg har ikke hatt kjøkkenmuligheter, dvs vanntilgang og komfyr, siden første helga i påska!
Fikk satt inn en mikrobølgeovn, men likevel er det umulig å være i ketose.
Det har gått i pølse med sukkerfri ketchup og karbonader. I tillegg har jeg spist Fiberrik, og Fedon Lindbergbrød, med smør og pålegg.
Det jeg nå opplever er at jeg har lagt på meg 3 kg! Og er ganske i villrede over hva jeg kan lage i den hersens mikroen. Har jo heller ikke så mye kjøkkenutstyr, da dette er pakket ned. (Og alt må vaskes opp på badet :S)
Noen som har forslag til sunn mikromat??
Kjøkkenet er ferdig tidligst onsdag, men kjenner jeg de rett er det ikke ferdig til da.
Fikk satt inn en mikrobølgeovn, men likevel er det umulig å være i ketose.
Det har gått i pølse med sukkerfri ketchup og karbonader. I tillegg har jeg spist Fiberrik, og Fedon Lindbergbrød, med smør og pålegg.
Det jeg nå opplever er at jeg har lagt på meg 3 kg! Og er ganske i villrede over hva jeg kan lage i den hersens mikroen. Har jo heller ikke så mye kjøkkenutstyr, da dette er pakket ned. (Og alt må vaskes opp på badet :S)
Noen som har forslag til sunn mikromat??
Kjøkkenet er ferdig tidligst onsdag, men kjenner jeg de rett er det ikke ferdig til da.