View Full Version : Spiser alle dere på ketolyse bare 2 måltider pr dag?
Har lest en del her inne og ser mange i ketose bare spiser 2 måltider pr dag. Og da når de er sultne.
Gjør alle det?
Ikke alle gjør det. Det er derimot GREIT og gjøre det hvis det passer inn med din hverdag og du er komfortabel med det :) Er det bedre og spise mange og små måltid, gjør man heller det :)
Ikke jeg. Spiser 4-6 måltider hver dag :)
Spiser 1 måltid i perioder og opp til 4 måltider i perioder :)
Har mulighet til å, i all hovedsak i allefall, spise når kroppen er sulten, uavhengig av klokka :)
(en av fordelene med å gå hjemme ;) )
Spiser 1 måltid i perioder og opp til 4 måltider i perioder :)
Har mulighet til å, i all hovedsak i allefall, spise når kroppen er sulten, uavhengig av klokka :)
(en av fordelene med å gå hjemme ;) )
Samme her - samt har aldri på noe tidspunkt hatt klokke-rutiner på mat, så "spis når du er sulten" er det eneste jeg vet hvordan man gjør. :cool: Ofte 2 måltider om dagen, flere dersom våkenperioden er lenger enn normalt, og mer mat i forbindelse med økt sultfølelse rett før menstruasjon.
2 måltid er for lite dor meg. 3 er akkurat passe. Jeg spiser sjeldent noe mellom måltidene
Nei, 3-4 vil jeg tro..
Men jeg tror ikke jeg er i ketose..
Spiste 1/2 frokostbolle til frokost, og spiste middag nå nylig men er sulten som pokker alt.. spiste 1,5 kyllingfilet, blomkål og brokkoli med meierismør.. Huh
2-3 her.. og noenganger et mellommåltid i tillegg (et egg, noen paranøtter eller en babybel)
Spiser når jeg er sulten jeg. Varierer ganske så mye hvor mange ganger det blir om dagen.
Jeg spiser vanligvis 3 måltider, frokost, lunsj og middag.
En sjelden gang tar jeg meg et lite mellommåltid/kvelds på kvelden, men som regel ikke.
Jeg spiser 3, til faste tidspunkt. Har så lite selvdisiplin at jeg hvis jeg skulle spist etter "spis når du er sulten"-filosofien, så hadde jeg lurt meg selv til å bli sulten hver 30min og gått å trykt noe i kjeften heletida;p så jeg lar ikke magen bestemme:p
Spiser når jeg er sulten og er hverken interessert i å gå sulten eller være stappmett :p
Nei, blir stort sett 4 måltider daglig til hverdags.
I helga blir det ikke mere enn 2-3 måltider :)
Har lest en del her inne og ser mange i ketose bare spiser 2 måltider pr dag. Og da når de er sultne.
Gjør alle det?
ABSOLUTT IKKE. Spiser frokost 6.30-7.00tiden, lunsj 11, noe mellom ca 14-15, middag 18, kveldsmat 21
Det hender jeg spiser bare 4 måltider i helgene (de kommer litt tettere enn til hverdags). Er aldri plagsomt sulten. Føler meg aldri stinnmett.
you`re beautiful!
24-05-11, 08:49
Blir som regel ett eller to måltider, og er jeg ikke sulten, kombinert med latskap, så kan det godt gå et døgn.
Gjennomsnittelig 3 måltider om dagen. I helgene oftest 2.
Normalt sett har jeg 4 måltider pr. dag, av og til 3.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.