View Full Version : Veiedag for 15 kg-gjengen
runnmensunn
06-07-11, 08:08
God morgen jenter, da var det veiedag :)
Forrige onsdag 75.9
I dag 74,7
Altså litt over et kg, hurraaaa
Uka har gått fint, spist litt jordbær men det ser ut som det gikk greit. Prøver å kutte ned på cola lighten og....
Gleder meg til å høre deres resultater, fortell litt hvordan det gikk i uken og. Er så kjekt syns jeg.... :rolleyes:
Wo hoo! :D
30.06 76,3
06.07 75,8
Ned nøyaktig 0,5 :)
Har egentlig glemt helt å spise denne uken, ikke vært sulten, og så har det skjedd så utrolig mye! Må spise mer igjen! Og hvor ille er det egentlig med lett brus til stadighet? (dilla) ødelegger det mye? Søtsuget er omtrent ikke til stede lenger, det er utrolig deilig! :)
runnmensunn
06-07-11, 09:18
grattis med nedgang Tallulah :D
Vet ikke hvor ille det er med lettbrus jeg :rolleyes: men har lest så mange tråder her som sier at det ikke er bra, så da lar jeg meg påvirke :o
Men når jeg koser meg med baconcrisp på lørdag er cola ligth på plass, litt må en vel kunne unne seg...:)
Flinke dere er :D
Jeg hadde veiedag på søndag da (men lurer på å slenge meg med på onsdager jeg også) og føler ikke jeg har hatt så stor nedgang egentlig :( synd ting går litt sakte nedover :(
Men uansett. Vekte viste 89 på søndag, så hadde gått ned ca.1kg fra søndag til søndag!.
runnmensunn: Takke takk og i like måte! 1 kg er råbra!
Ehem, greier å finne pepsimaxen hveeer dag, jeg da derfor jeg lurer litt :D
Chalos: heng deg på 'a! :)
Ja, jeg skal henge meg på :)
Trenger å finne motivasjon jeg!. Føler jeg mister den litt hver gang jeg går på vekte og ser den har økt litt:(
Jeg er jo i "ketolyse" så syns det er rart at vekten ikke vil gå ned..
Her er det på stedet hvil i dag. Men har tatt av 5,5 kilo på 8 uker så er vel egentlig ganske fornøyd. Nå tenkte jeg å begynne å måle også så kanskje det blir en ekstra motivasjon!!
Jeg har egentlig veiedag i morgen, men kan jo slenge meg på onsdager jeg også. Var på vekta i dag (klarer ikke å la være), og skuffelsen var stor. Har gått opp 300 gram og jeg skjønner ikke hvorfor.... Har holdt på med LCHF i snart åtte uker, og vekta rikker seg ikke.... Hvis jeg først har gått litt ned, så går jeg litt opp rett etterpå! Resultatet er at jeg nå veier noen hundre gram mer enn for åtte uker siden. Ganske surt, siden jeg er så flink. Men nå har jeg kjøpt meg sykkel, så får vi se om det hjelper :confused:.
Må vel legge til at jeg, før jeg begynte på LCHF, gikk ned 28 kg med lavkalori. Kan det være at det tar så lang tid før kroppen henger med og slipper opp igjen??
Snorkfrøken__
06-07-11, 17:39
Hei, hei til 15 kg gjengen;)
Jeg stod på stedet hvil denne uken, litt kjedelig men det er jo hvertfall ikke opp:))
Jeg har begynt å slite med frokosten, har ikke hatt prblem med det før. Jeg eier ikke matlyst og får dermed ikke forbrenningen igang:/
Snorkfrøken__
06-07-11, 17:39
Oi, så flinke dere er med nedgangen:)
Snorkfrøken__
06-07-11, 18:06
Jeg må bare komme med et lite innlegg til.
Jeg har gått ned 3-4 kg men føler at jeg har mer oppblåst mage enn noen gang. Jeg drikker mye pepsi max og vet at det sikkert er synderen men æsj!!
Noen som har lignende erfaringer?:)
Snorkfrøken: Du har vært kjempeflink, det er mange kg! :) Har også det pepsi max greiene ;S Føler meg litt "skvalpete", men merker forskjell når jeg har begynt å kutte litt ned, litt mindre oppblåst :)
Snorkfrøken__
06-07-11, 20:32
Snorkfrøken: Du har vært kjempeflink, det er mange kg! :) Har også det pepsi max greiene ;S Føler meg litt "skvalpete", men merker forskjell når jeg har begynt å kutte litt ned, litt mindre oppblåst :)
Flottis, da skal jeg prøve på samme teknikken: kutte ned. Jeg har komt inn i tralten: "men det er jo sommer"..hehe
runnmensunn
06-07-11, 20:34
Kikki 71: Slik var det for meg og, hadde gått ned en del kg på lavkalori (ikke på langt når så mye som deg...wow) før jeg begynte med lavkarbo. Jeg gikk opp og ned i hytt og vær i begynnelsen...ikke mye opp men litt Det gikk såååå utrolig sent. Er først nå de siste ukene at ting har begynt å skje. Har holdt på med lavkarbo siden påske, da var jeg så lei av å sulte meg selv at jeg begynte med dette. (Kom over Lenabeatrice sin blogg og ble kjemepinspirert) Selv om det har gått laaaaaangsomt ned syns jeg det er verdt det sammenlignet med å gå konstant sulten og fysen på noe godt. Har bestemt meg for at det for ta den tiden det trenger....
Stå på og ta tiden til hjelp, heier på deg :D
Flottis, da skal jeg prøve på samme teknikken: kutte ned. Jeg har komt inn i tralten: "men det er jo sommer"..hehe
Hehe! Ja, kjenner til den akkurat fått et støkk/aha opplevelse på slikt som går inn under unskyldninger for å ikke ta seg sammen :D
Hei. Her står jeg på stedet hvil, men er fornøyd med det da det har vært mange utskeielser. Er i grunn fornøyd om jeg ikke går opp jeg i løpet av sommeren, og om jeg skulle klare å bevege meg litt ned er det bare supert :D
Vekt 29juni: 79,9
Vekt 6juli: 77,5
Hurra! 2,4kg ned på en liten uke :-)
men har vært hardt og er fortsatt litt hardt.
Strever med frokost og kveldsmatbiten - leser
oppskrifter overalt .. Men men. Kommer seg
får man håpe:-)
Bittemoren
07-07-11, 02:02
Her har det også stått på stede hvil, men tanta har kommet på besøk så det skal nok bli spennende å se når hun drar igjen hvordan det står til da :)
blingbling
07-07-11, 20:24
Så flinke flere her har vært!!!! Så kjekt!!! :)
Her står nå vekta på stedet hvil.. :confused::confused::confused:
Har nok spist feil. Litt for mye brødertatninger...? (Er i ketose altså)
Så nå i dag har jeg bestemt meg for å kjøre et litt hardere løp. Nå kutter jeg ned på lavkarbo knekkebrødene/rundstykkene, og tar frem stekepanna. Her skal det bli pannekaker og lapper... :)
Null nedgang denne uka, men jeg har spist litt vel mye søtsaker, så det hadde jeg egentlig forventa. :p
Men kjapt spm til dere jenter:
Startet på dette for 1,5 uke siden, og jeg ahr aldri hatt mellomblødninger før under p-pillebruk - men nå kom det plutselig?? :( Kan det ha noe med kroppen som begynner å få nye vaner? Aldri opplevd med mine mange år med mensen :p
runnmensunn
07-07-11, 23:13
Men kjapt spm til dere jenter:
Startet på dette for 1,5 uke siden, og jeg ahr aldri hatt mellomblødninger før under p-pillebruk - men nå kom det plutselig?? :( Kan det ha noe med kroppen som begynner å få nye vaner? Aldri opplevd med mine mange år med mensen :p
Aner ikke, sluttet og amme i mai så mitt system er helt ute av kontroll :eek: Men hvem vet, kanskje det ikke hadde vært så ille hvis jeg ikke hadde begynt på lavkarbo...:rolleyes:
Egentlig burde jeg vel ikke svart deg, siden det var null hjelp og hente her. Men jeg kommer meg liksom ikke i seng.....
natta
som sagt tidlegare, så veier ikkje eg meg.......men tar mål. Og samla cm.vart det 7cm.
( overarm,mage,hofte,lår og legg ).
Prøvde å IKKJE strame metermålet...........hehe. Lurer bare meg sjøl,dersom eg gjer det.
Flotte resultat å lese hjå dei fleste....men stå på alle som ein.
Skal på " turne " i helga til Seljord og der vert det nok både det eine og det andre, men får satse på å danse kcal av....
God helg alle saman..
Hey! Veide meg igjen i dag, og jeg tror jaggu jeg må ha hatt litt vann i kroppen, for nå veide jeg plutselig 63,8. Ned 500 gram da. =D JIPPI!
Vekt 29juni: 79,9
Vekt 6juli: 77,5
Hurra! 2,4kg ned på en liten uke :-)
men har vært hardt og er fortsatt litt hardt.
Strever med frokost og kveldsmatbiten - leser
oppskrifter overalt .. Men men. Kommer seg
får man håpe:-)
Oioi, 2,4 på en uke er jo veldig bra :D
Takk, Runnmensunn :). Er godt å høre at det er flere som har det på samme måte som meg. Jeg trives med kostholdet og gir meg ikke. Men selvom vekta står stille, er det mange som har spurt om jeg har gått ned enda mer nå :). Så noe skjer tydeligvis! Men håper såklart at vekta snart går nedover også ;)
Takk, Runnmensunn :). Er godt å høre at det er flere som har det på samme måte som meg. Jeg trives med kostholdet og gir meg ikke. Men selvom vekta står stille, er det mange som har spurt om jeg har gått ned enda mer nå :). Så noe skjer tydeligvis! Men håper såklart at vekta snart går nedover også ;)
Jeg har det også på samme måte som deg, vekten står stille. Men ser at cm forsvinner. (tar også mål jeg da) ;)
Veiedag i morgen nå da, så skal bli spennende å se om noe har skjedd eller ikke :)
Hei,
Jeg har ikke kunnet veie meg paa min vanlig vekt, men dersom ferievekta er riktig har jeg gaatt ned fra 82kg til 80,5kg. Vet ikke om dette regnes som lite eller mye, men hvis vekta stemmer er jeg fornóyd.
Jeg var trótt og slapp de fórste dagene, men fóler meg naa bedre enn paa lenge. Er nesten aldri mer oppblaast, blir mett til maaltidene og blir ikke sulten eller fysen mellom maaltidene. Synes det er fantastisk deilig aa ikke maatte tenke paa mat hele tiden.
Gleder meg ogsaa til aa ha mer tid til aa lese hva dere andre spiser. Jeg tror jeg spiser veldig lite grónnsaker i forhold til noen av dere andre, kanskje jeg ogsaa spiser for lite.... vet ikke, men det skal jeg sjekke ut naermere naar jeg er hjemme igjen.
Lykke til i uken som kommer!
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wdOeWMu/weight.png
(http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wdOeWMu/)
30.06 76,3
06.07 75,8
13.07 75,6
Veldig fornøyd har hatt fire måltider (i går og forige dagen) der ting har vært noe helt annet enn lavkarbo, samt lite med gå'ing. Så det får være bra! :D
Annelo34: Så bra! Og flott nedgang! :)
Gjikk på vekta idag og ble posetivt overrasket :)
Gått ned til 88kg. Så litt over 1kg på en uke er jeg fornøyd med. Iallefall med tanke på at jeg har spist litt av hvert den siste uken!.
Jeg måler jo også cm. og har mistet endel av de også!. Kjenner meg mere motivert nå enn tidligere!. Håper å nå målet etterhvert :D
Isj..jeg har samla vann, så jeg hadde gått opp 400 gram i dag. 64,2.
det renner vel ut igjen tenker jeg. Hihi...:p
19.6.2011: 92,8 kilo
22.6.2011: 90,5
24.6.2011: 89,9
26.6.2011: 89,8 Nøyaktig 1 kilo ned den første uken.
28.6.2011: 89,1
29.6.2011: 88,8
01.7.2011: 88,3 Nå venter 1 uke i syden. Det skal bli spennende med tanke på inntak og det hele! :)
11.7.2011: 88,6 ER veldig godt fornøyd! :D
13.7.2011: 88,2
Her går det rett vei etter en uke i syden med tilhørende utfordringer. Jeg er kjempestolt over at jeg ikke la på meg på turen og at jeg nå veier 100gram mindre enn den dagen jeg dro. I tillegg ventes "tante rød" i dag og jeg kjenner at kroppen holder igjen på ALT akkurat nå. Skal bli moro å tråkke på vekten de neste dagene! :D
runnmensunn
13-07-11, 20:34
Hallais,
Jeg her ikke fått veid meg. Er på hyttetur og her er ingen vekt. Får ikke veid meg før neste torsdag, da er vi hjemme igjen.
Gått på noen feriesmeller...:flau: så jeg går nok ikke akkurat ned i disse dager. Prøver å beherske meg og finne alternativer. Men jeg må ærlig si at ferien blir bittelitt kjip når jeg tenker så mye mat hele tiden. Sukk....skal ikke ferier nytes da? Og da mener jeg ikke fråtsing, men kunne ta en is uten å tenke på det i timesvis etterpå. Noen fler som har det sånn i denne ferietiden?
Snorkfrøken__
13-07-11, 20:56
hei alle sammen.
Vekta viser det samme som i forrige uke, men jeg er egentlig fornøyd med det. Jeg er ikke så flink som jeg burde og jeg vet det:). Målet er å holde vekta stabil ut sommeren og forhåpentligvis gå litt ned. Men nå er jo den kjekke tante rød på besøk også da;)
Snorkfrøken__
13-07-11, 20:57
Gjikk på vekta idag og ble posetivt overrasket :)
Gått ned til 88kg. Så litt over 1kg på en uke er jeg fornøyd med. Iallefall med tanke på at jeg har spist litt av hvert den siste uken!.
Jeg måler jo også cm. og har mistet endel av de også!. Kjenner meg mere motivert nå enn tidligere!. Håper å nå målet etterhvert :D
kjempe bra;)
Hallais,
Jeg her ikke fått veid meg. Er på hyttetur og her er ingen vekt. Får ikke veid meg før neste torsdag, da er vi hjemme igjen.
Gått på noen feriesmeller...:flau: så jeg går nok ikke akkurat ned i disse dager. Prøver å beherske meg og finne alternativer. Men jeg må ærlig si at ferien blir bittelitt kjip når jeg tenker så mye mat hele tiden. Sukk....skal ikke ferier nytes da? Og da mener jeg ikke fråtsing, men kunne ta en is uten å tenke på det i timesvis etterpå. Noen fler som har det sånn i denne ferietiden?
Sier meg litt enig med deg.. Ferietid er vanskelig. Har selv gått på et par smeller, men vekta har holdt seg stabil - den overlevde tom tante rød! Og hun var veldig sugen på noe søtt ei hel uke :P
selv så "straffer" jeg meg selv med 10min ekstra trenign hvis jeg skeier ut. En is= 10 min ekstra på mølla, evt 20 ekstra situps. Kan det være en motivasjon?skriv ned det du skeier ut på, og gjør "det godt igjen" med en ekstra gåtur/jogging/trening :-) lykke til!
runnmensunn
14-07-11, 20:50
Sier meg litt enig med deg.. Ferietid er vanskelig. Har selv gått på et par smeller, men vekta har holdt seg stabil - den overlevde tom tante rød! Og hun var veldig sugen på noe søtt ei hel uke :P
selv så "straffer" jeg meg selv med 10min ekstra trenign hvis jeg skeier ut. En is= 10 min ekstra på mølla, evt 20 ekstra situps. Kan det være en motivasjon?skriv ned det du skeier ut på, og gjør "det godt igjen" med en ekstra gåtur/jogging/trening :-) lykke til!
Takk for tips, trenger motivasjon i disse ferietider.
Grattis til dere andre med flotte tall, dere er gode :)
Forrige gang: 63,8
I dag: 63,4
400 gram skal jeg være godt fornøyd med.
Da har jeg veid meg også. Gått ned fra 88 til 86,6 på 1 uke :D Jeg er så fornøyd at jeg trur jeg svever enda.. Så godt og se vekten er på rett vei. Tidligere har vekten gått litt opp og ned iløpet av en uke (snikveier meg innimellom) og er så glad for å ikke se 90'tallet lengre.
:D
Da har jeg endelig fått meg en vekt her :)
20 juli: 95.7
30.06 76,3
06.07 75,8
13.07 75,6
20.07 76,1 + 0,5 kg
Hatt noen karboutskeielser av en annen verden etter et besøk til hjembyen (og gamle vaner, tok den helt ut pga ferie og fikk merke den dårlige energien i ettertid) Veldig greit :)
Da har jeg veid meg også. Gått ned fra 88 til 86,6 på 1 uke :D Jeg er så fornøyd at jeg trur jeg svever enda.. Så godt og se vekten er på rett vei. Tidligere har vekten gått litt opp og ned iløpet av en uke (snikveier meg innimellom) og er så glad for å ikke se 90'tallet lengre.
Kjempebra!! :D :D
Jeg har også vært på vekten denne veieonsdagen.
Sist uke: 88,2
Denne uke: 87,1
Jeg har tatt av 900 gram den siste uken og er veldig godt fornøyd. I går var det 1 måned siden jeg la om kostholdet og 5,7 kilo er bortevekk. :D
Jeg snikveier meg igjennom uken og jammen skal jeg si denne vekten lever sitt eget liv fra dag til dag, men 9 tallet er borte for godt og vekten stoppet på det samme i går som i dag.
Har lovet meg selv å jobbe med å flytte fokuset fra vekt til kosthold og de endringer jeg merker på kroppen, men hvor flink jeg klarer å bli til dette er jeg neimen ikke sikker på. Ikke helt enkelt nei. :o
30.06 76,3
06.07 75,8
13.07 75,6
20.07 76,1 + 0,5 kg
Hatt noen karboutskeielser av en annen verden etter et besøk til hjembyen (og gamle vaner, tok den helt ut pga ferie og fikk merke den dårlige energien i ettertid) Veldig greit :)
Da er det jammen en kjempeprestasjon å ikke få en økning på mer enn 500gram!
Ble jammen en erfaring rikere også i forhold til å kjenne på laber energi! Stå på videre og ha en fiiiin lavkarbo uke!
Gratulerer!!!! :D
Kjempebra!! :D :D
Takk ;)
Jeg har også vært på vekten denne veieonsdagen.
Sist uke: 88,2
Denne uke: 87,1
Jeg har tatt av 900 gram den siste uken og er veldig godt fornøyd. I går var det 1 måned siden jeg la om kostholdet og 5,7 kilo er bortevekk. :D
Jeg snikveier meg igjennom uken og jammen skal jeg si denne vekten lever sitt eget liv fra dag til dag, men 9 tallet er borte for godt og vekten stoppet på det samme i går som i dag.
Har lovet meg selv å jobbe med å flytte fokuset fra vekt til kosthold og de endringer jeg merker på kroppen, men hvor flink jeg klarer å bli til dette er jeg neimen ikke sikker på. Ikke helt enkelt nei. :o
Grattis :D Kjempebra :heia:
Lindemor: Veldig bra nedgang! :D
Takk takk var godt å høre! :) Og den energien man får av lavkarbo kontra krabomat, er gull verdt! :)
! Og den energien man får av lavkarbo kontra krabomat, er gull verdt! :)
Ja, helt enig! Bare energiøkningen er verd det hele. Jeg hiver meg på opprydning av både det ene og det andre oppryddingsprosjektet for tiden og det med et smil om munnen. Deilig! :D
Da har jeg endelig fått meg en vekt her :)
Så godt at du nå har tilgang på vekt! Gleder meg til å følge deg videre! :)
Ja, helt enig! Bare energiøkningen er verd det hele. Jeg hiver meg på opprydning av både det ene og det andre oppryddingsprosjektet for tiden og det med et smil om munnen. Deilig! :D
Ja samme her! Slite med å være "utslitt" Men når jeg fikk kuttet karbohydrater og sukekr, var jeg plutselig "vanlig".. Det er en ganske skummel tanke! Nå har jeg malt tre hus her hjemme hos meg, når jeg tok det hos søstra mi med karbohydrater innabords hadde jeg på slutten problemer med å holde kosten... :eek:
Ja samme her! Slite med å være "utslitt" Men når jeg fikk kuttet karbohydrater og sukekr, var jeg plutselig "vanlig".. Det er en ganske skummel tanke! Nå har jeg malt tre hus her hjemme hos meg, når jeg tok det hos søstra mi med karbohydrater innabords hadde jeg på slutten problemer med å holde kosten... :eek:
Wow! Fantastisk lesing! Så flink du er og så godt for deg å oppleve dette! Energiøkningen og generelt bedre opplevelse av hvordan kroppen fungerer er min motivasjon og kilde til at lavkarbo har kommet inn i min levevei for å bli. Å spise på en slik måte at kroppen igjen protesterer er ikke aktuelt! Kos deg masse videre!
Lindemor: :) Ja, det er veldig ålreit! Kan jo gjøre ting uten å måtte hvile flere dager etterpå :) Har også tatt hårmineralanalyse, og kalsiumen hemmer ganske mye i kroppen min, som også kan være en faktor. Men karbohydrater ødelegger værre merket jeg! Skummelt! Men veldig godt å høre hvordan dette løser veldig mye for så mange folk, ikke noe som er bedre enn det :)
runnmensunn
21-07-11, 19:56
Da er jeg tilbake etter ferien.
Vekt sist for 14 dager siden var 74.4
Vekt i dag er 75,1
Har altså gått opp 500 gram. Fornøyd med det, har hatt 4 karbodager. Den siste i går på reisen hjem, da tok jeg helt av :flau: Og ettervirkningene har virkelig vist seg...vært på ramma ørten ganger i dag, magen står rett ut, kjempelyst på sjokolade, orker ingenting (vært en skikkelig daff mamma).
Vi reiser til Mallorca på lørdag, har all inclusive så jeg skal kose meg hemningsløst i lavkarbomat. Den største utfordringen blir å unngå vin på balkongen etter at ungene har sovnet. Er jo såååå fantastisk med et glass og bølgeskvulp i bakgrunn.....:cool:
Grattis til dere som har fin vektnedgang :D
Snorkfrøken....
22-07-11, 13:00
Heisann
Jeg måtte registrere meg på nytt og redigere litt på nicket mitt.
Forrige måling: 83, 5 (for 2 uker siden
Onsdag 20.07: 82, 5
Jeg er veldig fornøyd!!! Det er desverre litt lett å skeie ut i disse feriedager:p
Snorkfrøken....
22-07-11, 13:02
Gratulerer til dere med god vektnedgang;). Vi nærmer oss stadig målet:cool:
Da er jeg tilbake etter ferien.
Vekt sist for 14 dager siden var 74.4
Vekt i dag er 75,1
Har altså gått opp 500 gram. Fornøyd med det, har hatt 4 karbodager. Den siste i går på reisen hjem, da tok jeg helt av :flau: Og ettervirkningene har virkelig vist seg...vært på ramma ørten ganger i dag, magen står rett ut, kjempelyst på sjokolade, orker ingenting (vært en skikkelig daff mamma).
Vi reiser til Mallorca på lørdag, har all inclusive så jeg skal kose meg hemningsløst i lavkarbomat. Den største utfordringen blir å unngå vin på balkongen etter at ungene har sovnet. Er jo såååå fantastisk med et glass og bølgeskvulp i bakgrunn.....:cool:
Grattis til dere som har fin vektnedgang :D
Du kan jo unne den et "liiiite" glass vin en kveld eller to ;) vil tru det går bra.. Hihi :)
Heisann
Jeg måtte registrere meg på nytt og redigere litt på nicket mitt.
Forrige måling: 83, 5 (for 2 uker siden
Onsdag 20.07: 82, 5
Jeg er veldig fornøyd!!! Det er desverre litt lett å skeie ut i disse feriedager:p
Kjempebra :heia: :heia:
Snorkfrøken....
22-07-11, 13:38
Du kan jo unne den et "liiiite" glass vin en kveld eller to ;) vil tru det går bra.. Hihi :)
Jeg er enig i den, kos deg med et glass vin. Og så blir man jo ekstra herlig varm i kroppen av vin på lavkarbo..(erfaringer)..hehe
runnmensunn
22-07-11, 22:32
Chalos og snorfrøken.....da blir det ¨bittepittelitt¨ vin på meg, litt ekstra må en jo kunne seg i ferien....
Kommer ikke til å veie meg i syden, har en greie om å veie meg på samme vekt. Har litt ¨vektangst¨ for å si det mildt....:eek:
Så da jenter prates vi om litt over en uke.
Fortsatt god lavkarbosommer til dere alle :)
Chalos og snorfrøken.....da blir det ¨bittepittelitt¨ vin på meg, litt ekstra må en jo kunne seg i ferien....
Kommer ikke til å veie meg i syden, har en greie om å veie meg på samme vekt. Har litt ¨vektangst¨ for å si det mildt....:eek:
Kos deg masse og NYT ferien din :)
Snorkfrøken....
23-07-11, 11:14
God ferie til deg!! Nyt den!!
Ps: jeg kjenner til den vektangsten din, jeg lider av det samme..hehe
Wohooo! Sjekk her da! :D
Forrige uke: 63.4 kg
Denne uka: 62.2 kg
Nedgang siste uke: 1200 gram!!
Hva har jeg gjort? SLAPPA AV! Har ikke tenkt så mye på slanking, stresset minimalt. Har også kuttet fra 5 til 2 kaffekopper, men om det har hatt noe og si skal jeg ikke si noe om.
Godt fornøyd. :D
Gratulerer Bee! Så moro for deg! :D
Tusen takk Lindemor! Ja, dette var virkelig moro. Det pleide nemlig alltid og gå så fort tidligere, men av en eller annen grunn går det så himla treigt mens jeg ammer. Nå er det ca 1,5 mnd siden jeg sluttet, så det kan jo være grunnen til at det har tatt seg opp.
Jeg tror også jeg hadde en god del vann i kroppen som endelig har sluppet taket.
Sist uke: 87,1
Denne uke: 86,5
Et tap på 600gram og jeg er godt fornøyd! :D
Vekten har svingt igjennom hele uken. Helt til i går. Da kom tallet 86,6 og i dag altså 86,5. Jeg har tapt totalt 6,3 kilo på 5 1/2 uke.
Peppa Gris
27-07-11, 09:57
Jeg hiver meg med :)
Sist uke: 72.7
I dag: 72.7
Det merkes at det er sommer og at man koser seg litt ekstra :o
27 juli: 95.3
Hei,
Det går sakte men sikkert i tiktig retning. Det er gøy å se!
Sist jeg veide meg: 79.8
I dag: 78.9
Lykke til videre alle sammen!
Gratulerer med nedgang allesammen! GØØY!!
Waouw! Kjempe nedgang på dere!! :D Veldig bra!
30.06 76,3
06.07 75,8
13.07 75,6
20.07 76,1 + 0,5 kg
27.07 75,3
Veldig fornøyd siden jeg har hatt en ymse uke :)
Snorkfrøken....
27-07-11, 17:41
Så flink dere er, for en flott nedgang.
Vekten min står bom stille på 82, 5. Men det har vært litt for mange utskeielser med kake og pizza (ja, fy meg) hehe. Men jeg er flink til å trene for å beholde vekten:)
Snorkfrøken....
27-07-11, 17:46
Jeg må få si at det er veldig moro å få være med i denne gjengen. Det er forpliktende i forhold til vektnedgang og alle er så imøtekommende og flinke til å oppmuntre.
*klapper for alle sammen*:heia:
Har vert borte over ei uke på ferie nå, så har ikke fått veid meg. (ikke så lyst å veie meg på en annen vekt enn den jeg bruker). Men føler jeg kansje har gått litt opp, aner ikke :(
Men uansett, kjempe bra vektnedgang på dere alle :)
runnmensunn
30-07-11, 20:46
Halloen alle sammen, da er en vel tilbake etter en fin uke på Mallorca. Henger meg på Chalos. Ikke veid meg mens jeg var borte, og jeg gruer meg litt til onsdag....har syndet litt for å si det mildt :rodme: ikke lett i disse ferietider.
Får håpe det ikke er for ille til neste veiedag.
Grattis til dere andre med gode resultater, dere er jammen gode :)
Halloen alle sammen, da er en vel tilbake etter en fin uke på Mallorca. Henger meg på Chalos. Ikke veid meg mens jeg var borte, og jeg gruer meg litt til onsdag....har syndet litt for å si det mildt :rodme: ikke lett i disse ferietider.
Utenom tema, men hvor på Mallorca var du?
Jeg tar med meg mine to yngste barn til Alcudia mot slutten av august og vi gleder oss veldig. Jeg var i Alcudia sist i 1987...det er leeenge siden det.
Lykke til i dagene som kommer før veiing! Spist er spist og heldigvis kommer det nye dager og nye muligheter til å velge anderledes. Hurra! :)
Velkommen tilbake :) Nei, det er ikke helt lett i disse ferietider.. Jeg har vert hard hele veien på å ikke skeie ut, og satte meg som en liten belønning at når jeg hadde gått ned 10kg skulle jeg få skeie ut på ett måltid, men dette måltiden kom et par kg tidligere, og nå sliter jeg med megastor dårlig samvittighet og gruer meg til å gå på vekta :(
Er jo på ferie på den plassen jeg kommer fra, og der var det bygda dag og de serverte Bacalao (usikker på om det skrives slik, men du skjønner vell hva jeg mener) og det er jo en stor FAVORITT så klarte liksom ikke å stå mot.. Men håper ikke den gjorde så alt for stor skade iallefall..
Vi får krysse fingrene for at tallet på vekten ikke er så ALT for ikke på onsdag :klem:
runnmensunn
31-07-11, 15:44
Utenom tema, men hvor på Mallorca var du?
Jeg tar med meg mine to yngste barn til Alcudia mot slutten av august og vi gleder oss veldig. Jeg var i Alcudia sist i 1987...det er leeenge siden det.
Lykke til i dagene som kommer før veiing! Spist er spist og heldigvis kommer det nye dager og nye muligheter til å velge anderledes. Hurra! :)
Vi var og på alcudia. Lå på et hotell ca 20 min utenfor sentrum, condesa de la bahia. Storkoste oss, nydelige strender og passelig temp :) Vi bruker alltid og kjøpe all inclusicve, barna er så små så det er litt pes og ta de med ut hele tiden for og spise. Trodde det ville bli kjempelett og holde lavkarbo med buffè hver dag, men den gang ei. Hadde masse nydelig salater, men i samtlige var det noe ¨forbudt¨ :rolleyes:. Sausene og dressingene tror jeg det og var en del stivelse i... så da satt jeg igjen med kjøtt :hjelp:
Var så matlei de siste dagene at jeg begynte å sette tenna i alt :eek:
Men men spist er spist...
runnmensunn
31-07-11, 15:47
Velkommen tilbake :) Nei, det er ikke helt lett i disse ferietider.. Jeg har vert hard hele veien på å ikke skeie ut, og satte meg som en liten belønning at når jeg hadde gått ned 10kg skulle jeg få skeie ut på ett måltid, men dette måltiden kom et par kg tidligere, og nå sliter jeg med megastor dårlig samvittighet og gruer meg til å gå på vekta :(
Er jo på ferie på den plassen jeg kommer fra, og der var det bygda dag og de serverte Bacalao (usikker på om det skrives slik, men du skjønner vell hva jeg mener) og det er jo en stor FAVORITT så klarte liksom ikke å stå mot.. Men håper ikke den gjorde så alt for stor skade iallefall..
Vi får krysse fingrene for at tallet på vekten ikke er så ALT for ikke på onsdag :klem:
Mmmm Bacalao.....nam nam
Vi får grue oss sammen til å gå på vekta, uansett så er vi motivert i dag og gasser på videre. :D
Onsdag og veiedag!!! :D
Her er mine tall:
Sist onsdag: 86,5 kg
Denne onsdag: 85,5 kg.
:D:D:D
Hvordan går det med dere andre? :)
runnmensunn
03-08-11, 12:57
Vekt i dag 74,8 :D
Husker at vekten var over 75 kg for to uker siden. Så at jeg veier mindre etter ferien er jeg storveis fornøyd med. Har hatt en del utskeielser :rodme:
Gratulerer med fin nedgang Lindemor, venter spent på dere andre.
Ha en strålende dag alle sammen;)
Peppa Gris
03-08-11, 15:44
Etter en bytur på lørdag veier jeg mer en på lenge :( *sur og grinete*
Fikk ikke veid meg i dag heller (siden jeg ikke er hjemme og vil bruke samme vekta) så jeg skal veie i morgen :) Men ser at cm. blir mindre da :)
Bittemoren
03-08-11, 19:28
Så flinke dere er :D
her har det heldigvis stått på stedet hvil i ferien ,men nå er jeg tilbake igjen så det blir ikke noe reell veiing før neste uke :)
Snorkfrøken....
03-08-11, 23:31
Heisann gjengen:)
vekt forrige onsdag: 82,5
Vekt idag: 82,0
Jeg har forandret ltt på kostholdet mitt. Jeg har økt karbonivået litt siden det har vært stor stilstand de siste ukene. Og gikk ned 0,5 g på noen dager. Er veldig fornøyd med det:). Man skal jammen megprøve seg frem på dette kostholdet, det er tydeligvis ingen fasit;)
Hei folkens!
Jeg har vært på ferie, så jeg har ikke hatt muligheten til og veie meg. Noe forteller meg dog at jeg har gått opp litt.
Har holdt meg til lavkarbo, men vi har spist heeele tiden. *mett fortsatt*
Gikk i alle fall på vekta i dag, og den viser 1 kg opp. Satser på at det bare er vann. :p
Hei folkens!
Jeg har vært på ferie, så jeg har ikke hatt muligheten til og veie meg. Noe forteller meg dog at jeg har gått opp litt.
Gikk i alle fall på vekta i dag, og den viser 1 kg opp. Satser på at det bare er vann. :p
Man skal jo kunne kose seg litt ekstra på ferie da :) så tipper den ferie kg'en din går fort ned igjen ;)
Peppa Gris
08-08-11, 11:53
27.7.11: 72.7 kg
08.08.11: 71.9 kg
12 dager: 0.8 kg, noe jeg sier meg superfornøyd med siden jeg sprakk og gikk opp noen kg. Nå er både de kgene og 0.8 kg borte. Hurra!
Hei folkens!
Den kiloen blir fort borte! Synes du har vært kjempeflink! :heia:
27.7.11: 72.7 kg
08.08.11: 71.9 kg
12 dager: 0.8 kg, noe jeg sier meg superfornøyd med siden jeg sprakk og gikk opp noen kg. Nå er både de kgene og 0.8 kg borte. Hurra!
Gratulerer! Så bra! Stå på videre! :heia:
Bittemoren
09-08-11, 07:44
:heia: peppaGris kjempe bra resultat da :)
3 aug: 95
10aug: 93.8
Onsdag og veiedag!!! :D
Her er mine tall:
Sist onsdag: 85,5 kg
Denne onsdag: 84,5 kg
:D:D:D
Hvordan går det med dere andre? :)
Gratulerer! :D
:heia:
Var godt et med et jafs i vekta igjen ja ;) Begynner å nærme meg vekta jeg vil på da(ca 10kg igjen) så er fornøyd så lenge det går nedover :)
Ser du og fikk en kilo nedgang :) Gratulerer ;)
Vekt forje gang:86,6
Vekt denne gang:85,5
:D :D
Altså litt over 1kg ned. Håper det fortsetter slik :)
runnmensunn
10-08-11, 20:47
forrige uke 74,8
i dag 73,5
hurraaa
og grattis til alle, bra nedgang dere :D :D
Bittemoren
11-08-11, 10:06
Gratulerer så masse med nedgang :)
Jeg har vært på vekten i dag og det ble 0,7 ned :heia: og så lenge som jeg har stått på stede hvil så kjenner jeg at det var bra at vekten pekte nedover håper det fortsetter slik :D
Kjempeflotte tall på dere alle! :D
Er tilbake etter flytting og oppussing, nå på nett også :D
runnmensunn
17-08-11, 08:10
Forrige uke: 73,5
I dag: 73,9
:hylgrine::hylgrine::hylgrine:
Gått opp 400 gram. Ikke gjort noe annerledes enn tidligere. Har noen kvelder hatt en atkinsbar til kveldsmat, men en skal vel ikke gå opp i vekt av de??? Har og trent et par bodypumptimer på sats, kan det være muskler...? Nei, det skjer vel ikke så fort.
Sukk, dette var kjipt :( (kan ikke skylde på tante rød heller......)
Lykke til dere andre, spent og se utover dagen.
Hei! :) Får jeg bli med dere eller?
Jeg skal ned 16 kilo og det er vel nærme nok;)
Veide meg i dag tidlig og den viste 84,5, så nå har jeg gått ned 5 kg:)
Onsdag og nytt tråkk på vekten:
Onsdag sist uke: 84,5 kg
Denne onsdag: 83,9 kg
Et tap på 600 gram sist uke og totalt 8,9 kilo.
Jeg stod lenge stille denne uken, men vekten slapp de siste to dagene. Glad for det! Synes det går veldig greit med mat og et hele. Liker svært godt å ikke ha sug på søtt. Jeg vet nå at jeg er av dem som må passe på både karbohydrater og kalorier for å tape vekt på tross av at jeg spiser ketogent og er i ketose. Det er greit. Jeg nyter den maten jeg spiser og blir jo mye fortere mett for tiden. :D
Håper det går greit med dere andre!!! :heia:
Hei! :) Får jeg bli med dere eller?
Jeg skal ned 16 kilo og det er vel nærme nok;)
Veide meg i dag tidlig og den viste 84,5, så nå har jeg gått ned 5 kg:)
Hei og velkommen! Så hyggelig!!! :heia:
Gratulerer med flott nedgang så langt og lykke til videre!
Forrige uke: 73,5
I dag: 73,9
:hylgrine::hylgrine::hylgrine:
Gått opp 400 gram. Ikke gjort noe annerledes enn tidligere. Har noen kvelder hatt en atkinsbar til kveldsmat, men en skal vel ikke gå opp i vekt av de??? Har og trent et par bodypumptimer på sats, kan det være muskler...? Nei, det skjer vel ikke så fort.
Sukk, dette var kjipt :( (kan ikke skylde på tante rød heller......)
Lykke til dere andre, spent og se utover dagen.
Kjedelig når vekta går opp kjære du, men ikke fortvil!!! Jeg er temmelig sikker på at den slipper ned igjen ganske så snart! Du kan binde vann i forhold til styrketrening og kroppen må få lov til å bruke litt tid til å finne ut av hvordan den skal oppføre seg.
Bruker du målebånd? Jeg har ikke gjort det selv inntill nå, men ser veldig godt poenget med å gjøre det for en må forvente at kroppen ikke gjør som vi vil i forhold til vekt hele tiden og da vil det synes på målebåndet at vi er flinke alikevell!
Atkinsbar er det jo noen som ikke kan spise - en såkaldt partystopper. Jeg vet ikke, men det kan jo være noe i det. Se om du skal kutte det ut og heller velge noe annet til kveldsmat en periode.
Stå på! Du er jo kjempeflink uansett!!! :heia:
Hei og velkommen! Så hyggelig!!! :heia:
Gratulerer med flott nedgang så langt og lykke til videre!
Takk! :)
Så du skrev at kroppen kan binde vann når man begynner med styrketrening.. Jeg begynner med spinning i morgen, kan jeg forvente å gå opp da eller?
Takk! :)
Så du skrev at kroppen kan binde vann når man begynner med styrketrening.. Jeg begynner med spinning i morgen, kan jeg forvente å gå opp da eller?
Det k a n skje, men det er nok ikke noe fasit på dette. Husk på å drikke godt med vann og da helst litt mer enn du egentlig tenker er nok. Så får det bare bli som det blir! Det er tross alt bedre med en sterk kropp enn det motsatte. Trening er viktig. Uansett. Hvis det kommer litt vannvekt på, så forsvinner dette igjen. Det skal uansett ikke hindre deg fra å trene tenker jeg.
Lykke til!
runnmensunn
17-08-11, 13:07
Velkommen i gjengen nightly, og gratulerer med fin nedgang :)
Lindemor: Målte meg når jeg var medlem i vektklubben, det var såååå kjedelig. Men det kan være fordi jeg var så sur og gretten hele den perioden, og gå konstant sulten og fysen er ikke noe for meg.... Uansett merker jeg det veldig godt på klærne nå. Fantastisk følelse når gamle trange jeans begynner å slenge....
Og tilslutt grattis med fin nedgang, du er flink.
Velkommen i gjengen nightly, og gratulerer med fin nedgang :)
Lindemor: Målte meg når jeg var medlem i vektklubben, det var såååå kjedelig. Men det kan være fordi jeg var så sur og gretten hele den perioden, og gå konstant sulten og fysen er ikke noe for meg.... Uansett merker jeg det veldig godt på klærne nå. Fantastisk følelse når gamle trange jeans begynner å slenge....
Og tilslutt grattis med fin nedgang, du er flink.
Takk for det. Flink er du også!
Forstår godt det du forteller og alle får vel finne sin egen måte å gjøre det på. :)
Kjenner igjen den gode følelsen når buksene passer og etterhvert blir store... NYT den! Stå på videre! :heia:
30.06 76,3
06.07 75,8
13.07 75,6
20.07 76,1 + 0,5 kg
27.07 75,3
17.08 75,3
17aug: 92.8
Nærmer meg 80tallet farlig nå :)
runnmensunn
18-08-11, 07:42
17aug: 92.8
Nærmer meg 80tallet farlig nå :)
Gratulerer med flotte tall :)
Snorkfrøken....
21-08-11, 16:24
Jeg står fortsatt på 82,5 men håper at vekten løsner snart;)
Kjenner jeg er spent på veiingen på onsdag. Har fortsatt feriekiloet med meg. Grrr!!!
God Morgen Alle Sammen :D
Ny dag, ny veiedag og jeg er så glad :)
Vekta idag viste 83, 8 :D:D Kan ikke huske den var så lite.. Da er det nesten 2 kg ned på 2 uker.. KAn ikke annet enn å være fornøyd med det :)
Hvordan har det gått med dere da? :)
runnmensunn
24-08-11, 07:45
Forrige uke 73,9
I dag 72,6
Jippiiii :D
Gratulerer med flotte tall Chalos :)
runnmensunn
24-08-11, 07:48
Oj...ser det var 73,5 forrige uke, ikke 73,9.... mente ikke å jukse altså :rolleyes:
Ny veiedag:
Før ferien: 62.2
I dag: 61.9
300 gram på 1 mnd. Jeg ler! Eller ikke...
Vel vel. All nedgang er nedgang og jeg kan jo ikke forvente like rask nedgang nå som jeg faktisk er normalvektig som da jeg var overvektig.
Spiser nok sikkert litt for mye også. :lol:
Forrige uke 73,9
I dag 72,6
Så bra! :)
Ny veiedag:
Før ferien: 62.2
I dag: 61.9
300 gram på 1 mnd. Jeg ler! Eller ikke...
Vel vel. All nedgang er nedgang og jeg kan jo ikke forvente like rask nedgang nå som jeg faktisk er normalvektig som da jeg var overvektig.
Spiser nok sikkert litt for mye også.
:p
Ny dag, ny veiedag og jeg er så glad :)
Vekta idag viste 83, 8 :D Kan ikke huske den var så lite.. Da er det nesten 2 kg ned på 2 uker.. KAn ikke annet enn å være fornøyd med det :)
Hvordan har det gått med dere da?
Så bra Chalos! :D
Jeg strålte også på vekten i dag! Den viste 83,5, så da er 5,8 kg borte, 9 cm fra midja og 6 rundt magen:D
Usikker på hvorfor jeg har gått ned så mye denne uka. Har vært mer i bevegelse enn til vanlig men jeg tror kanskje jeg har fått i meg for lite vann. Regner med jeg finner ut om vekttapet er reelt neste uke :P
27 juli: 95.3 (-0.4)
3 aug: 95 (-0.3)
10aug: 93.8 (-1.2)
17aug: 92.8 (-1)
24aug: 91.2 (-1.6)
Har begynt å skifte over til litt mere karbo nå, og spiste potet for første gang siden midten av mai på lørdagen :) Ikke noe jeg skal gjøre dag men har lov til å unne meg hva som helst endag i uka samt litt mildere hele uka. Er også syk (ble syk før poteten så det er ikke den sin feil :P )
Usikker på hvorfor jeg har gått ned så mye denne uka. Har vært mer i bevegelse enn til vanlig men jeg tror kanskje jeg har fått i meg for lite vann. Regner med jeg finner ut om vekttapet er reelt neste uke :P
Har begynt å skifte over til litt mere karbo nå, og spiste potet for første gang siden midten av mai på lørdagen :) Ikke noe jeg skal gjøre dag men har lov til å unne meg hva som helst endag i uka samt litt mildere hele uka. Er også syk (ble syk før poteten så det er ikke den sin feil :P )
Edit: Ble visst normalvektig!
BMI: 24,999314711767769523861736246265
Forrige uke 73,9
I dag 72,6
Gratulerer med flotte tall Chalos :)
Takk det samme :)
Edit: Ble visst normalvektig!
BMI: 24,999314711767769523861736246265
DET må være herlig å komme til! :D
runnmensunn
24-08-11, 19:45
Gratulerer til alle med fin vektnedgang.
Bee...drømmer om den dagen jeg har din vekt, så at det går litt sakte for deg gjør ingenting.... (ja ja innrømmer jeg er hypermisunnelig.....;) )
Gikk tilbake i tråden og har lagt merke til at det er mange som ikke har vært med oss de siste ukene, håper de kommer tilbake.....
Men en god klapp på skulderen til oss som er her ennå, ,vi må fortsette sammen selv om det butter litt i mot til tider. Syns det er så kjekt og følge dere alle sammen på veien mot målet :)
Gratulerer til alle med fin vektnedgang.
Bee...drømmer om den dagen jeg har din vekt, så at det går litt sakte for deg gjør ingenting.... (ja ja innrømmer jeg er hypermisunnelig.....;) )
Gikk tilbake i tråden og har lagt merke til at det er mange som ikke har vært med oss de siste ukene, håper de kommer tilbake.....
Men en god klapp på skulderen til oss som er her ennå, ,vi må fortsette sammen selv om det butter litt i mot til tider. Syns det er så kjekt og følge dere alle sammen på veien mot målet :)
Du kommer nok dit du også en dag. Jeg heier i alle fall på deg!! :D
Jeg begynte for første gang på lavkarbo i 2007, og herregud så mange up´s and down´s jeg har hatt. Jeg holdt meg jo egentlig tynn på lavkarbo leeenge etter siste start, men så ble jeg gravid og full av hormoner, og dermed gikk alt skeis.
Nå skal jeg derimot ikke bli gravid flere ganger, så etter at målet er nådd denne gang må det JOBBES.
Og du? Vet du hva? Det er faktisk ikke lenge siden jeg hadde nøyaktig samme vekt som deg. ;p
Da jeg begynte 18. mai veide jeg 70. Mnd før veide jeg 73,5. Såh!
Bittemoren
25-08-11, 06:48
Da var jeg gått ned igjen :) var på vekten i går men fikk ikke tid til å innom her og skrive så derfor gjør jeg det nå i et ledig øyeblikk ;) ned 0.9 og det tiltross for at tanta kom på besøk i går ogsåm :heia:
Gratulerer alle sammen som har nedgang og :heia: videre på alle sammen :)
runnmensunn
25-08-11, 08:01
Og du? Vet du hva? Det er faktisk ikke lenge siden jeg hadde nøyaktig samme vekt som deg. ;p
Da jeg begynte 18. mai veide jeg 70. Mnd før veide jeg 73,5. Såh!
Åååå du har vært utrolig flink. Veldig motiverende og høre, veien fram virker ikke så lang.....
Er og ferdig med å få barn, så det er ingen vei tilbake.....
Dere holder koken? :) Og flotte tall har dere også! Stå på! :heia:
Her har det gått i ett, og nettet har vært ustabilt :confused:
Men skal prøve å bli mer deltagende :)
Fikk veid meg til morgenen i dag:
30.06 76,3
06.07 75,8
13.07 75,6
20.07 76,1 + 0,5 kg
27.07 75,3
17.08 75,3
26.08 73,3
Virker som saker og ting begynner å løsne på flere plan :)
runnmensunn
27-08-11, 19:40
Tallulah.....
To kg!!! wow, kjempebra :D
Hei hei! Gratulerer til alle med fine resultater!!! :heia:
Jeg kom hjem tidlig i morges etter nattflyging fra de varmere områder og hjelpes meg for en fantastisk flott uke jeg har hatt med tanke på nettopp varmen.
Vel. Mat på tur er virkelig en utfordring! Det ble ei heller enkelt denne gangen. Jeg hadde med Nannahs supergode knekkebrød slik at frokosten var reddet, men de to siste dagene ble jeg kvalm da jeg var flink jente og spiste nok et knekkebrød. Egg og bacon!!! Jeg ville ha egg og bacon!!! Men nei... hehe.
Vel. Kroppen er i urytme etter en uke i varmen og merkelig spising det siste døgnet og egentlig hadde jeg fortalt meg selv at jeg ikke skulle gå på vekta før neste veiedag som er onsdag, men jeg var visstnok døv på det øret. Jeg gikk på vekta etter å ha sovet i 3 timer og det var ganske moro! :D
Uoffisielt stanset den på nøyaktig 1 kilo ned siden avreisedagen for en uke siden og det må jeg si var hyggelig! :D. Da jeg gikk på vekta etter litt mer søvn, var tapet 1,5 faktisk.... Moro.
Noterer ingen ny vekt før onsdag, men jeg tillater meg å glede meg over dette.
Lett har det ikke vært og jeg har stått i mot alle fristelser. Sett bort fra en liten plate med 70% sjokolade i løpet av uken, har jeg ikke spist noe som kan sies å være galt. Det har vært vanskelig å spise nok og også få i seg nok vann. Jeg ble etterhvert kvalm av flaskevannet og kan fortelle at jeg utenom 1 liter vann pr dag har drukket et par liter cola light. Det er tydeligvis ingen partystopper for meg.
Bare en hilsen fra meg denne regnfylte lørdagen. Gleder meg til trening igjen neste uke!
God helg til alle! :heia:
31aug: 90.9 (-0.3)
Huff har vært syk hele veieuka akkurat begynt å bli bedre. Har knaska halstabletter med og uten sukker hele dagene så har nok hatt et bra karboinntak samt spist veldig lite mat. Får ikke håpe det er ren muskelnedgang :/
runnmensunn
31-08-11, 07:48
Forrige uke 72,6
Denne uke 72,5
Wow....100gram :cool:
Kan kanskje skylde på fru rød som kom innom i går. Men kan man egentlig det? Leste på kosdoktoren sin blogg i går om kona hans som var gravid. Hun gikk utelukkende på lchf og samlet ikke vann i kroppen. Bruker gifteringen ennå, har termin i begynnelsen av september.....det syns jeg er imponerende :) Men uansett hvorfor skulle vi egentlig gå opp i vekt når vi har mensen, ei som er gravid har i alle fall hormonene i full sving. Noen som vet? Ser en ofte nevner dette som årsak for vektstopp.
Forrige uke 83,5
I dag: 83,7.. :mad:
Vet ikke om det fortsatt er alkoholen og karbene i helga som gjør det eller om jeg har gått opp 200 g... :mad:
God bedring Conjurier! Det går seg nok til igjen det der skal du se. :klem:
runnmensunn: All nedgang er nedgang, er det ikke det de sier? :p
nightly: Du har garantert samlet noe vann om du har skeia ut. Om jeg skeier ut setter det meg alltid 1-2 uker tilbake. Kjipt, men man må vel nesten regne med det.
Sist uke veide jeg 61.9 kg.
Denne uka: 61 kg. Nedgang: 900 gram. :D
Jeg er ganske sikker på at cocosaen har en finger med i spillet altså. Gleder meg så til og teste sammen med UDOs også. Weee!!!
Gratulerer så mye Bee! Flott jobba! Stå på videre! :heia:
Vekta stanset på 82,4 kilo og jeg er strålende fornøyd!
Vekt sist veiing: 83,9 kilo
Vekt denne veiing: 82,4 kilo
Jeg har tatt av 1,5 kilo i løpet av disse to ukene og det er jeg svært godt fornøyd med. Spesielt med tanke på at det her ligger 10 dager uten trening og 8 dager i varmere strøk. Hurra!!!
Må bare finne frem duskedamene... :heia: :heia: :heia:
10 kilos grensen er nådd. Nå er tapet 10,4 kilo og jeg kjenner at jeg må ta meg litt tid til å virkelig kjenne på hvor godt det er! :D
nightly: Du har garantert samlet noe vann om du har skeia ut. Om jeg skeier ut setter det meg alltid 1-2 uker tilbake. Kjipt, men man må vel nesten regne med det.
Sist uke veide jeg 61.9 kg.
Denne uka: 61 kg. Nedgang: 900 gram. :D
Jeg er ganske sikker på at cocosaen har en finger med i spillet altså. Gleder meg så til og teste sammen med UDOs også. Weee!!!
Ja, håper det er vannvekt!
Oi det var jo kjempebra! Hvor mye cocosa tar du? :)
Forrige uke 83,5
I dag: 83,7.. :mad:
Vet ikke om det fortsatt er alkoholen og karbene i helga som gjør det eller om jeg har gått opp 200 g... :mad:
Det er mest sansynlig forbigående vil jeg tippe. Dessuten er 200gram ikke mer enn et lite glass vann eller noe sånn....
Stå på videre så kommer nedgangen! :heia:
Forrige uke 72,6
Denne uke 72,5
Wow....100gram :cool:
Kan kanskje skylde på fru rød som kom innom i går. Men kan man egentlig det? Leste på kosdoktoren sin blogg i går om kona hans som var gravid. Hun gikk utelukkende på lchf og samlet ikke vann i kroppen. Bruker gifteringen ennå, har termin i begynnelsen av september.....det syns jeg er imponerende :) Men uansett hvorfor skulle vi egentlig gå opp i vekt når vi har mensen, ei som er gravid har i alle fall hormonene i full sving. Noen som vet? Ser en ofte nevner dette som årsak for vektstopp.
Nedgang er nedgang! Stå på videre nå og få godt betalt neste uke!
Jeg vet ikke hvorfor det er som det er for de aller fleste kvinner, men for egen del kan jeg ihvertfall si at jeg ikke har sjans til å gå ned når jeg venter mens. Ingen mulighet. Jeg blir oppblåst og føler at jeg samler vann. Hver gang. Sånn er det jo med de aller fleste av oss. Hvorfor det fremdeles skjer så lenge vi spiser lchf, aner jeg ikke.
Fenomenalt Lindemor! Grattis! 10 kg er fantastisk!
Ja, håper det er vannvekt!
Oi det var jo kjempebra! Hvor mye cocosa tar du? :)
Tar 1-3 toppa ss om dagen.
Fenomenalt Lindemor! Grattis! 10 kg er fantastisk!
Tusen takk! 9 kilo er jo temmelig fantastisk det også! :heia:
Tar 1-3 toppa ss om dagen.
Jeg spiser også cocosa daglig. Bruker det i te på morgenen og også på kvelden. Blir omlag 2 ss daglig.
Jippi!! Vannvekte OG 800g borte!! Vekta viste i dag 82,7:D
Så BRA nightly!! :D Grattis!!!
Gratulerer nightly! :heia:
Tuuuusen takk Bee og Lindemor ! :)
Er det noen av dere som bare føler dere større og større?
Altså, jeg VET at jeg blir mindre, både vekt og centimetere.. Men jeg FØLER meg bare større og større:(
runnmensunn
07-09-11, 09:37
Vekt forrige onsdag:
runnmensunn
07-09-11, 09:49
Vekt forrige onsdag:
Oj...gikk litt fort i svingene her...:)
vekt forrige onsdag 72,5
i dag 73,7
Altså opp 1,7 kg. Ganske forventet etter en langhelg med høykarbo og masse besøk. Vært hos farsfamilen min som vi ser ca annenhvert år. Så det har vært selskapeligheter til den store gullmedalje. Mannen min og jeg bestemte oss for å legge lavkarbolivet på ¨hylla¨ disse fire dagene....og det har satt sine spor.
Vet ikke om det er om å banne i kirka når jeg innrømmer at det var skikkelig herlig og spise det som ble tilbudt, bestille akkurat det som passet meg når vi var på resturant :o.
Nå får jeg ta støyten, og det er igrunn greit. Spist er spist og jeg har virkelig kost meg.
Godt å komme igang igjen på mandag med skikkelig lavkarbo og trening.
Lykke til dere andre, venter spent på å høre hvordan det har gått :)
07sep: 91.9 (+1kg)
ja der røyk den fine rekka mi :/ Har begynt å bli mindre restriktiv på karbene som er en litt ond sirkel (skulle bare ha et par druer etc) men fortsetter litt med dette og ser hvor det går :) Er hvertfall frisk igjen nå :)
For en nedgang!! Den er sensasjonell altså. Eksepsjonelt vil jeg nesten si.
Denne uka har jeg gått ned hele....
.....100 gram! Wow! :lol:
Jaja, all nedgang er nedgang, så jeg må jo bare være fornøyd. :lol:
Takk for et godt smil om munnen, Bee! :D
Du har helt rett i at nedgang er nedgang. Lykke til med kommende uke! Stå på! : heia:
Ønsker deg en god lavkarbo uke, Conjurier! Stå på!
Jeg noterer et tap på 700gram den siste uken og er svært godt fornøyd! :D
runnmensunn
07-09-11, 22:20
Bra du er frisk conjurier, vi får jobbe hardt sammen denne uken for å hente oss inn :klem:
Lindemor og Bee grattis med nedgang :D:D
Jeg snikveide igjen i dag jeg, og nå veide jeg plutselig 60,5.
Tror jeg bruker den som minstenotering. Jeg hadde jo tross alt vært på DO i mellomtiden. :lol:
Får ikke oppdatert tickeren min dog. Flere som sliter med den?
Får ikke oppdatert tickeren min dog. Flere som sliter med den?
Jeg sliter også. Kom ikke inn så jeg fikk til endringer i går og det er også umulig å lage en ny.... :(
Jeg sliter også. Kom ikke inn så jeg fikk til endringer i går og det er også umulig å lage en ny.... :(
Mhmm. Jeg bytta til Lily Slim, og det ser det jaggu ut som du gjorde også. *knis*
Bittemoren
08-09-11, 17:29
Jeg har da vært i konfirmasjon i helgen og for å si det slik så ble det absolutt ikke lavkarbo :lol: ja ja jeg gikk på vekta når vi kom hjem og ikke overrasket så viste den +3 kg, ja ja tenkte jeg jeg har jo ikke spist mindre kaker og cocosan drakk jeg jo bare sånn dann og vann.
Men nå har jeg vært på lavkarbo kjøret siden onsdag og i dag etter at jeg hadde stått opp igjen gikk jeg på vekten og da viste den 100 gram under siste offentlige notering så det ser ut til at det er vann som har samla seg i kroppen i helgen og rett og slett tarmfyll :ja: :heia: men det kommer ikke offentlig måling her ifra før neste uke :D
:heia: alle dere andre med flott nedgang :heia:
runnmensunn
08-09-11, 20:06
Jeg har da vært i konfirmasjon i helgen og for å si det slik så ble det absolutt ikke lavkarbo :lol: ja ja jeg gikk på vekta når vi kom hjem og ikke overrasket så viste den +3 kg, ja ja tenkte jeg jeg har jo ikke spist mindre kaker og cocosan drakk jeg jo bare sånn dann og vann.
Men nå har jeg vært på lavkarbo kjøret siden onsdag og i dag etter at jeg hadde stått opp igjen gikk jeg på vekten og da viste den 100 gram under siste offentlige notering så det ser ut til at det er vann som har samla seg i kroppen i helgen og rett og slett tarmfyll :ja: :heia: men det kommer ikke offentlig måling her ifra før neste uke :D
:heia: alle dere andre med flott nedgang :heia:
Jeg var og i konf i helgen :). Den har nok mye av skylden for min vektøkning. Koste meg ¨big time¨ med kakene for å si det sånn.............:rodme:
Hei. Da er jeg klar for å begynne på igjen med mer restriktiv karbohydratredusering i kostholdet. Sommeren har vært full av mye dritt for å så det mildt, og den har jo vart ganske lenge også ;)
Meeeeen, jeg tror jeg må ha myyyyyeee drahjelp om jeg skal klare å holde meg der. Har prøvd flere ganger i sommer, men etter to-tre dager har jeg vært på kjøret igjen. Det er ikke brød, potet osv som er problemet mitt. MEN sjokolade, godteri og is i lange baner. Klarer jo bare ikke å la være!!!!! Æsj, kjenner jeg blir FRUSTRERT av å være så jævlig avhengig av slikt.
Kun en ting som har vært positivt med dette i sommer, og det er at jeg har funnet ut hvor mye jeg kommer til å gå opp i vekt når jeg skal stabilisere. 3-4 kilo for å være nøyaktig :p Så da må jeg faktisk i realiteten gå ned 15 kilo da for at jeg skal være "normalvektig". Men jeg må ha delmål så jeg vil i første omgang satse på 7.8 kilo for da vil jeg være 70 kilo og det er det leeeenge siden jeg har vært :o
Håper på oppbacking når jeg kjenner suget blir for stort :D
runnmensunn
12-09-11, 19:51
Beate....
Skal backe deg opp som bare det. Vet akkurat hvordan du har det. Har vært en sukkerjunkie til de grader. Kunne fint levd på kaker,sjokolade og smågodt hadde det ikke vært for at jeg ble smellas. Har ennå sug etter noe godt, men det er ikke så ille som før. Må innrømme at jeg kanskje koser meg litt ofte. Gele med krem og Iset sin sjokoladekake med krem gjort på 2 minutter er noen av favorittene. Tror alltid jeg kommer til å være en søtmoms, men denne livstilen holder det i alle fall noenlunde i sjakk. Vektnedgangen får heller ta sin tid, koser meg på veien istedet for et hardkjør jeg blir sur av....
Stå på og masse lykke til.....:)
Skjønner ingenting...
14sep: 88.4 (-3.5kg)
Hehe, nei den var sannerlig ikke enkel å forstå Conjurier! :D
Gratulerer så mye! :heia:
Nok en uke med et tap på 700gram her. :)
Ååå, så flinke!! Gratulerer så masse til dere begge med et formadibelt vekttap. Fantastisk!
Jeg hoppa glatt over denne veiedagen jeg. Svigerfar hadde bursdag i går og jeg spiste jammen ta meg ikke en, men 3!!! mandelstenger og 2 hveteboller. SHAME ON ME!! :lol:
Jaja, jeg ble i alle fall ikke dårlig, og ikke har jeg dårlig samvittighet heller. Jeg fortjente noe så godt sånn som jeg har stått på de siste dagene. (Driver og pusser opp kjøkkenet, heeeelt på egenhånd. :D )
runnmensunn
14-09-11, 19:21
Forrige uke 73,7
I dag 73
Altså ned 700 gram. Langehelgen for halvannen uke sitter nok litt igjen...sukk.
Har trent mye styrke den siste uken, så jeg sier til meg selv at noe er muskler :D
Conjurier: wow :)
Lindemor: Det går jevnt og trutt ned, så bra :snill:
Bee: Syns absolutt du fortjener en aldri så liten utskeielse :spisesnak
Forrige uke 73,7
I dag 73
Altså ned 700 gram. Langehelgen for halvannen uke sitter nok litt igjen...sukk.
Har trent mye styrke den siste uken, så jeg sier til meg selv at noe er muskler :D
Conjurier: wow :)
Lindemor: Det går jevnt og trutt ned, så bra :snill:
Bee: Syns absolutt du fortjener en aldri så liten utskeielse :spisesnak
Gratulerer med et tap av 700gram! Du snakker som om det ikke er så mye, men det er faktisk en god del synes jeg!
Lag deg fine dager! :heia:
runnmensunn
14-09-11, 22:18
Gratulerer med et tap av 700gram! Du snakker som om det ikke er så mye, men det er faktisk en god del synes jeg!
Lag deg fine dager! :heia:
Det skulle stått: Jevnt og trutt mye ned....:o
700 g i uka ER mye
Snorkfrøken....
18-09-11, 12:56
Heisann alle sammen:)
Har lest gjennom oppteringene, så linke dere har vært:D
Jeg har ikke vært her inne på en stund, jeg har ikke vært så veldig flink og har ikke vært på vekten på mange uker:eek:. Nå begynner jeg for fullt igjen i morgen. Men jeg skal ikke veie meg før neste onsdag for motivasjonen sin skyld. Jeg kommer inn igjen på onsdag for å følge med dere:)
Beate....
Skal backe deg opp som bare det. Vet akkurat hvordan du har det. Har vært en sukkerjunkie til de grader. Kunne fint levd på kaker,sjokolade og smågodt hadde det ikke vært for at jeg ble smellas. Har ennå sug etter noe godt, men det er ikke så ille som før. Må innrømme at jeg kanskje koser meg litt ofte. Gele med krem og Iset sin sjokoladekake med krem gjort på 2 minutter er noen av favorittene. Tror alltid jeg kommer til å være en søtmoms, men denne livstilen holder det i alle fall noenlunde i sjakk. Vektnedgangen får heller ta sin tid, koser meg på veien istedet for et hardkjør jeg blir sur av....
Stå på og masse lykke til.....:)
Ja det er ikke enkelt dette med sukkeret!! Jeg gikk ned 2 kg første uka så vann og ekstra tarmfyll ble borte. Nå er jeg imidlertid syk så det blir litt tull, full av feber så kroppen har vel mer enn nok med å lege seg selv. Jeg har ikke vært så streng på det jeg har spist i helga, men det har vært et veldig lite inntak av mat så noe må jeg jo klare å få i meg også :( Til tider kjempesulten, men mat frister ikke. Så da har det blitt ulovlige ting,men har ikke tatt av nei ;) Håper ikke feberen varer altfor lenge for da er det større sjanse for å skli ut for mye også.
runnmensunn
19-09-11, 20:05
Masse god bedring Beate, konsentrer deg om å bli frisk så får du kjøre på igjen når kroppen er i lage......
Snorfrøken....godt du er tilbake :)
Roma ble ikke bygd på en dag ;)
21sep: 89.6 (+1.2kg)
Skulle bare mangle etter den sære vekta forrige uke :)
runnmensunn
21-09-11, 09:08
Forrige uke: 73
Denne uke: 72.3
Ned 700 gram
:) :) :)
21sep: 89.6 (+1.2kg)
Skulle bare mangle etter den sære vekta forrige uke :)
Den vekta di må jo ha tatt seg ferie sist uke! Nå er det flottings med resulatetet totalt sett! Stå på videre! :heia:
Forrige uke: 73
Denne uke: 72.3
Ned 700 gram
:) :) :)
Gratulerer, flinke jenta! Kjempeflott nedgang! :heia:
Jeg tusler videre mot mål. Ja, får bruke ordet tuslet for her kommer ikke de store tapstallene nei. Slettes ikke.
Denne uken viste vekta 600gram ned. Totalt 12,4 kilo og det er 3 md og 2 dager siden omleggingen.
Jeg er straks i mål med mitt treningsmål for september som er på 2500 minutter. Jeg tror jeg trener f o r mye til å at kroppen vil slippe seg noe raskere nedover i vekt. Men men. Jeg velger heller den varianten. Vet jo at muskelmassen øker og at det på sikt vil hjelpe meg og være det beste for meg.
Jeg hadde som belønning for delmål 12 kilo å foreta en kroppsanalyse så jeg kan få se hvordan det virkelig står til med fordeligen fett og muskler. Nå er jeg jo kommet dit! :D. Bestiller time i ettermiddag da jeg nok en gang setter mine føtter på treningssenteret.
Jeg turte ikke veie meg denne uka. :p
Turte å veie meg i dag. Veide meg jo ikke sist uke, så da måtte jeg jo nesten nå da.
De siste 2 ukene har jeg......
Gått opp 900 gram. Og med tanke på all dritt jeg har putta i meg, så er det jammen ta meg ikke verst.
Har pussa opp kjøkkenet så det ikke har vært mulig og lage mat der inne, så det har gått i følgende:
200 gram freia melkesjokolade med kvikk lunch og havsalt.
500 gram salt potetgull
1 pose maarud ost- og løk potetgull
NUDLER! (wtf? Er jo ikke godt en gang)
Pizza x flere
osv, osv...høykarbolista goes on and on.
Men! I dag er en ny dag, kjøkkenet er ferdig og jeg akter og holde meg på lavkarbo. Tidligere ville så lang tids utskeielser ført meg så langt vekk fra lavkarbo at jeg ikke hadde stoppa før jeg hadde lagt på meg 10 kg igjen. Men nå vil jeg ikke ha mer karboskit. Er så uggen og gåen i kroppen at jeg nesten ikke orker å gjøre en dritt.
Ingen god følelse.
Starta i alle fall dagen med 2 store lavkarboknekkiser med salami og frokostsalat, og skal straks hive meg over litt fenalår med rømme.
Middagen har jeg ikke funnet ut av enda, men regner med jeg får god inspirasjon fra middagstråden her inne.
Jaja, dette ble langt, men jeg måtte bare tilstå mine synder så jeg kan legge de bak meg og komme på rett kjøl igjen.
Forresten, om dere vil se bilder fra kjøkkenet, kan dere se de her! (http://biavedhavet.blogspot.com/) ;)
runnmensunn
22-09-11, 20:52
Bee: såååå fint det ble :-)
Sneisent å kjøre to farger, I like :D
En smell må vi alle ha lov til å gå på....ikke varte den lenge heller ;)
Ja, jeg er så fornøyd selv, med tanke på at det bare er maling som skulle til. Ja, og så litt snekring da.
I dag var forresten 600 gram av de 900 grammene borte vekke igjen. :D Må ha vært vann. Følte nemlig jeg sprang på do i hele går.
runnmensunn
28-09-11, 08:32
Forrige uke 72,3
I dag 72, 3
Det tar jo ikke helt av....men jeg stresser ikke. Buksene sitter løsere enn noengang, tante rød er rett rundt hjørnet.....:rolleyes: Så lenge jeg vet jeg spiser riktig er det ikke noe annet å gjøre enn og ta tiden til hjelp.
Tittei!!
60,7 her i dag. Fortsatt 200 over minstenotering. (i denne omgang i alle fall)
Vanligvis ville jeg ha kvittet meg med dette, men jeg var ikke noe flink i helgen som var.
Dustesjokolade og dustepotetgull.
Til helga blir det jobb og atter jobb, både på meg og samboeren min, så da skal ungene være hos svigers. Ergo: Null snopehandling. Takk og lov.
Er visst inne i en litt tullete periode hvor fokuset på mat dessverre er litt større enn det burde vært.
Kjipt, men jeg tror akkurat den problemstillingen kommer til å følge meg resten av livet.
Jaja, jeg kommer nok over det denne gangen også.
Herregud som jeg babler i disse veietrådene da. På tide med journal kanskje. :P
Forrige uke 72,3
I dag 72, 3
Det tar jo ikke helt av....men jeg stresser ikke. Buksene sitter løsere enn noengang, tante rød er rett rundt hjørnet.....:rolleyes: Så lenge jeg vet jeg spiser riktig er det ikke noe annet å gjøre enn og ta tiden til hjelp.
Det skjer noe bra, det skjer noe bra! :heia:
Du er flink og vet at du gjør det du skal. Hurra!!! Ønsker best mulige dager med tante på besøk!
Tittei!!
60,7 her i dag. Fortsatt 200 over minstenotering. (i denne omgang i alle fall)
Vanligvis ville jeg ha kvittet meg med dette, men jeg var ikke noe flink i helgen som var.
Dustesjokolade og dustepotetgull.
Til helga blir det jobb og atter jobb, både på meg og samboeren min, så da skal ungene være hos svigers. Ergo: Null snopehandling. Takk og lov.
Er visst inne i en litt tullete periode hvor fokuset på mat dessverre er litt større enn det burde vært.
Kjipt, men jeg tror akkurat den problemstillingen kommer til å følge meg resten av livet.
Jaja, jeg kommer nok over det denne gangen også.
...du lærer jo på veien og det er ikke så helt for galt! Dessuten synes jeg at vekten var snill mtp dustesjokolade og dustepotetgull! ;) :heia:
Ikke lett dette med fokus på mat og sånn.... det tror jeg det er mange som kjenner seg igjen i. :klem:
Lag deg fine dager!
Jeg tusler og tusler... musekritt nå.... med 100gram siste uke og når sant skal sies så har jeg snikveid meg igjennom uken og det skjer null og niks på vekta. MEN det skjer noe ellers for jeg kan jo se med det blotte øyet at jeg blir mindre og jeg merker det også godt på klærne. Hvorfor det går så sakte nå, aner jeg ikke. Jeg er i ketose og jeg gjør det jeg skal. Jeg trener også veldig mye. Muligens for mye. Er oppe i ca 3200minutter med trening i løpet av september så langt.
MEN det spiller ikke så stor rolle. Denne kroppen vil tydeligvis niholde på 8 tallet først! Jaja! Jeg står på videre og henger i håpet om at jeg ser 7 tallet først ved neste veiing om en uke! Dit er det kun 300gram! :D
runnmensunn
28-09-11, 20:08
Bee: koselig med litt babling da.....:syklubb: kjør i gang med journal da vel, jeg skal følge med :D
Lindemor: så mye som du har gått ned hver uke er det jo fantastisk at du fremdeles fortsetter ned..... dessuten bygger du vel muskler som bare det så mye som du trener :visemuskl
Hatt meg en herlig økt med kondis og styrke i dag, fins ikke noe bedre......
Bittemoren
28-09-11, 20:45
Jeg var på vekten i dag og jeg var gått ned 1,5 kg :) siden sist jeg hadde oppdatert tickeren min så nå er jeg snart i mål med adventsmålet mitt og jeg er i ketose for pinnen var mørke lilla :) så dette blir jo spennende å se om jeg fortsatt klarer å holde meg der.
var å kjøpte meg ei ny bukse her om dagen og det var ned en størrelse og tenk at jeg fikk meg ei bukse på cubus til 199 på første forsøk :heia: dette lover bra til jul ;)
Ha en fantastisk kveld alle sammen :D
Vekta mi har tatt kveld. :p
Noen som har forslag til ei ny, bra ei jeg kan kjøpe?
Bittemoren
29-09-11, 09:27
https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcSt4IvLw42CsgeKhfSVW6EQvTr3TnW_h Yw1YxoUnMlkVgwxQDDw
ønsker dere alle sammen en nydelig dag :)
runnmensunn
05-10-11, 11:18
Vekt forrige uke 72.2
i dag 72.1
Slår altså til med 100 gram denne uka....:p
Er rart ikke jeg har gått ned mer, føler hele kroppen min har minsket de to siste ukene.
De siste dagene har gifteringen begynt å snurre på fingeren, måtte kjøpe noen nye bukser i går. De jeg kjøpte i juli er blitt skikkelig ¨sæggi¨..... Og sist men ikke minst magen er blitt mye mindre :D
Lykke til dere andre med veiing i dag.
Vekt forrige uke 72.2
i dag 72.1
Slår altså til med 100 gram denne uka....:p
Er rart ikke jeg har gått ned mer, føler hele kroppen min har minsket de to siste ukene.
De siste dagene har gifteringen begynt å snurre på fingeren, måtte kjøpe noen nye bukser i går. De jeg kjøpte i juli er blitt skikkelig ¨sæggi¨..... Og sist men ikke minst magen er blitt mye mindre :D
Lykke til dere andre med veiing i dag.
Grattis med nedgang! Men ja.. det er merkelige greier dette med vekta. Jeg kjenner igjen det du skriver. Vi får forsøke å flytte fokuset litt når vekta ikke gir den uttellingen den skulla ha gitt! Du er kjempeflink!!! :heia:
Vekt sist uke: 80,3
Vekt denne uke: 79,5
Jeg måtte gå opp og ned på vektkameraten i morges for jeg ble mildt sagt overrasket! Jovisst så jeg 7-tallet i går for jeg snikveide meg og fant tallet 79,9 - men 400gram til???!
Jeg tør håpe på at det ikke kun er en blaff, men at jeg kanskje slipper å se langt opp på 80-tallet fremover nå. Dette selvom om tante er ventet på besøk når som helst.
Hurra!!! :D
Fiiiine 7-tallet! :p
Hurra!! Grattis med vekttap begge to.
Jeg har fortsatt ikke badevekt, så jeg aner ikke hvordan det går. I følge klærne mine har det ikke skjedd noe, og så lenge jeg ikke går opp er jeg fornøyd. :D
runnmensunn
06-10-11, 15:13
Lindemor: Så herlig å se syvtallet :D congrats a lot :heia:
Bee: Så du ønsket tips om vekt, her jeg sitter på jobb husker jeg ikke hvilket merke vi har. Ei sånn glassvekt som du først setter tottisen på, venter på nullen og hopper på. Tor vi kjøpte den billig på obs.....:rolleyes:
Bittemoren: 1,5 kg? Det er jo fantastisk :stortsmil
Ha en fin dag jenter, håper fler stikker innom. Begynner å bli tynt i rekkene her. Skulle noen nye lese så er det bare til å hoppe på.....
Jeg tror det var en slik jeg hadde fra før runnmensunn. :p
Endte opp med ei fra tretti.no til 99,- Hihi...
Den ligger på Ica og venter, men orker ikke hente den før jeg er ferdig med denne ukens nattevakter. De har så teite åpningstider at det aldri passer når jeg skal til og fra jobb.
Snorkfrøken....
06-10-11, 22:46
Da har jeg endelig blitt kvitt vektangsten og steget opp på vekten. Den viste 82.0. Det har gått sent i høst men jeg har gått ned 7,5 kg sidan mai. Nå har jeg fått kosthold og trening på rett spor igjen.
Det har vært mye sykdom i familien i det siste men nå skal jeg være mer aktiv her:). Jeg er fortsatt kjempe imponert over innstsen til gjengen:)
Hei eg lurte på om eg kunne slenge meg på meg dåkkår? Eg har gått ned 15 kg siden jul med hjelp av lavkarbo, og nå er det 7 kg igjen til målet. Jeg har ahtt pause i hele sommer, men ble bare 2 kg opp så det var mye bedre enn forventet. Nå er det på an igjen og kjenner jeg trenge en ekstra motivasjon nå, når det går mot siste innspurt
Hei eg lurte på om eg kunne slenge meg på meg dåkkår? Eg har gått ned 15 kg siden jul med hjelp av lavkarbo, og nå er det 7 kg igjen til målet. Jeg har ahtt pause i hele sommer, men ble bare 2 kg opp så det var mye bedre enn forventet. Nå er det på an igjen og kjenner jeg trenge en ekstra motivasjon nå, når det går mot siste innspurt
Selvsagt er du med. :D
runnmensunn
12-10-11, 09:45
Velkommen tilbake snorfrøken :)
Blondie, klart du er velkommen ;)
Vekt forrige uke 72,1
Denne uke 72
Jadajada, slår til med 100 gram igjen. Hadde en aldri så liten sjokolade og pannekake utskeielse på lørdag så jeg bør vel ikke klage.
Kutta colalight og atkinsbar de tre siste dagene, håper det kan få litt fart i sakene. Har såååå lyst og kommer under 70.
Lykke til med vekta i dag jenter :D
runnmensunn
17-10-11, 20:38
..hvor er alle føler meg litt ensom i den store veieverden...
:_plystre:
Oi! Så stille det har blitt her ja! MEN du er ikke alene. Jeg er her! :heia: Jeg ser at jeg har glemt å oppdatere min veiing her inne... :o
Jeg har hatt jevn nedgang, men oppgang sist veiing. Uvisst av hvilken grunn. Tantebesøk var nok forklaringen for vekten droppet igjen etter noen dager. Jeg kommer sterkt tilbake med oppdatering ved neste veiing kommende onsdag.
Så fint at det går nedover for deg, runnmensunn! Nedgang er nedgang! :heia:
Bittemoren
17-10-11, 22:45
er her bak i kullissene , har vært masse jobbing så da blir det ikke så masse tid til å komentere og lese her inne :klem: lover å komme sterkere tilbake :klem:
Jeg har fått ny badevekt.
i dag viser den 60 blank. Går treigt, men det gjør absolutt ikke noe. Så lenge jeg føler jeg ser bra ut med klær på, så er det helt ok. :lol:
runnmensunn
19-10-11, 08:44
Godt dere er her :D
Vekta viste i dag 71,2
Altså 800 gram ned. Da kan det virke som om ting begynner å løsne litt etter lang tid uten at noe har skjedd. Men nå er det faktisk under 10 kg igjen til jeg er i mål, det er godt å tenke på.
Lykke til dere andre i dag.
Tilbake til arbeid.....
Bittemoren
19-10-11, 10:54
veie dag i dag og dere har jammen værrt flinke :heia:
jeg har også vært på vekten og er strålende fornøyd med at den viser 1kg mindre i dag :)
så nå er tickeren oppdatert :D
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSKRfBdbU-qzRHwQgbYZwaT0MkojwA9Yc3bV3tNV_hLXBqtRTLv
Veiedag i dag og det er også nøyaktig 4 måneder siden jeg la om kostholdet. Vekten viser at jeg har tatt av nøyaktig 14 kilo på disse månedene.
Vekt sist uke: 80,3 (etter å ha sett 79,5 uken før)
Vekt denne uke: 78,8
Vekt tap siste uke: 1,5 kg
runnmensunn
19-10-11, 14:31
Congrats jenter med vektap :)
Lindemor: 14 kg på 4 måneder......:eek: syke bananer det var bra!!!!
Et kg til på meg nå, så har jeg gått ned 20 kg :D. 9kg på lavkalori og 11 på lavkarbo.
Congrats jenter med vektap :)
Lindemor: 14 kg på 4 måneder......:eek: syke bananer det var bra!!!!
Et kg til på meg nå, så har jeg gått ned 20 kg :D. 9kg på lavkalori og 11 på lavkarbo.
Takk for gode ord, men jammen har du gjort en kjempeinnsats du også!!! :D. Hurra for deg! :heia:
Veiedag i dag og nå kan jeg fortelle at jeg har tatt av 15,5 kg totalt. Ned 1,5 kg den siste uken og spør ikke meg hvorfor! Jeg kan ikke vise til andre endringer enn en mengde rødvin sist helg! :p
runnmensunn
26-10-11, 19:45
Glemte å veie meg i morges, får komme innom i morgen.
Lindemor: 1,5 kg er fantastisk, congrats
runnmensunn
27-10-11, 09:46
72,5 :eek:
opp 1,3 kg :hylgrine:
En ting er at vekten er stabil, men opp over et kilo...
whyyyy???jeg som har vært så flink og spise riktig og trene masse...:confused:
runnmensunn
02-11-11, 19:22
Nå lurer jeg på om jeg alene kommer til å holde denne tråden levende.....
hmmmmm:gator:
Uansett:
71.2 kg i dag, ned 1.3 kg :)
Grattis runnmensunn! Veldig bra!
Her viser vekta også minus. En hel kilo på gud vet hvor mange uker. :p Men da går det i alle fall fortsatt nedover.
Er meget flink med trening også for tiden. *skryte* :D
Jeg kan melde om en oppgang på 1,7 kg den sist uken og aner rett og slett ikke hvorfor. Jeg har spist det jeg skal og trent mye. Denne uken som de andre ukene. Kroppen streiker rett og slett.
En ekkel følelse.
Glad for at din oppgang slapp taket, runnmennsunn! Jeg får satse på at det samme skjer med meg! :)
Bittemoren
03-11-11, 03:50
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTihtQMts3gunpNAskwLkpNCVulDuSZh BsZzRP5ExZ33O6TwCz0fg
Snorkfrøken....
05-11-11, 14:38
Jeg er altfor sløv til å oppdatere nå. Idag viste vekta 80 kg. Jeg er snart på 70-tallet. Juhu. Det går tregt men godt:)
Jeg er altfor sløv til å oppdatere nå. Idag viste vekta 80 kg. Jeg er snart på 70-tallet. Juhu. Det går tregt men godt:)
Så bra! Kanskje du sier hadet bra til 8-tallet denne uka? :D
Lindemor: Det er sikkert bare vann som har samla seg. Krysser fingrene for at det er borte igjen på onsdag.
Nå har jeg laga meg journal faktisk. Må bare huske på oppdatering. :p Synes jeg har fryktelig lite tid til internett for tiden.
Veiedag og hva i alle dager er det som skjer med kroppen???!:eek:
Fra å ha vist 77,3 for to uker siden til å hoppe opp til 79 sist uke, så viste vekta i dag 76,9 og jeg må si at jeg ikke helt kunne tro det. Måtte tråkke tre ganger på vekta....;).
I alle dager.... Jaja. Da var det pmstrollet som virkelig slo til sist uke.
Jeg har nå lært en ting og det er at kroppen godtar en atkinsbar i ny og ne for i løpet av den siste uken har jeg spist noen av dem. Søtsuget har vært stort og da jeg var med på zumbamaraton på lørdag brukte jeg nettopp et par slike barer til mat underveis. Det har altså gått veldig bra. Hurra!
Jeg ønsker ikke å bytte ut normal mat med slike barer, men av og til er det greit å ty til og spesielt når trollkjærringa tar bosted i meg og roper; SUKKER!! SJOKOLADE!!! DA er det veldig kjekt å lage seg en kopp latte og nyte en bar altså! :D
Hvordan går det med dere andre??? :heia:
runnmensunn
09-11-11, 19:53
:( opp 1,3 kg akkurat det samme som jeg gikk ned forrig uke. Nå har jeg stått stille flere måneder :eek: Lurer på om jeg må begynne å sulte meg litt for å gå ned i vekt.
Sukk sukk og atter sukk...
Fantastisk nedgang Lindemor :heia:
Åh, kjære du - runnmennsunn!
Sulte? Nei! Du mente det sikkert ikke heller.... :klem:
Har du full oversikt over hva du får i deg? Er det noe i kosten som kan være en stopper for deg?
Jeg forstår din fortvilelse altså. Veldig godt!!!
Men...jeg tror at noen og enhver av oss må finne frem kremen det står tolmodighet på av og til samtidig som vi forsøker å gå igjennom dietteten og se om endringer må til.
Jeg heier på deg! :heia:
runnmensunn
09-11-11, 21:59
Spiser det samme som jeg har gjort tidligere når jeg har gått ned i vekt. Kanskje blitt litt flinkere de siste ukene til å spise mer grønnsaker. Syns det er rart det skal gå så tregt når jeg har så mange kg og ta av.....snufs :hylgrine:
Har veldig lyst å få litt fortgang, så da vil det kanskje hjelpe å kutte noe ned på maten. Kan liksom ikke komme på noe annet.....trener jo som bare det :visemuskl
Skal til London om noen uker, planen er og være under 70 kg og shoppe som en gaaaaal...............:D
Bittemoren
11-11-11, 08:49
Så flinke dere er alle sammen :heia:
her viste vekten ny minstenotering i dag 83.5 kg og jeg er så fornøyd da har jeg 9.5 kg igjen av det store målet mitt :heia: å jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme dit ;)
Spiser det samme som jeg har gjort tidligere når jeg har gått ned i vekt. Kanskje blitt litt flinkere de siste ukene til å spise mer grønnsaker. Syns det er rart det skal gå så tregt når jeg har så mange kg og ta av.....snufs :hylgrine:
Har veldig lyst å få litt fortgang, så da vil det kanskje hjelpe å kutte noe ned på maten. Kan liksom ikke komme på noe annet.....trener jo som bare det :visemuskl
Skal til London om noen uker, planen er og være under 70 kg og shoppe som en gaaaaal...............:D
Blir moro å komme til London og shoppe som en gaaaal! Det skal du selvsagt gjøre selvom du kanskje ikke er under 70 når du kommer deg dit. Du kommer jo til den vekten du ønsker på sikt!!! Selvsagt gjør du det så lenge du går den veien du går nå. ;)
Hvis du inntar like mye mat nå som du gjorde da du var tyngre, så er det jo helt greit å se litt på mengden på inntaket. Det er langt fra å redusere litt til å slutte å spise liksom.... ;)
Så flinke dere er alle sammen :heia:
her viste vekten ny minstenotering i dag 83.5 kg og jeg er så fornøyd da har jeg 9.5 kg igjen av det store målet mitt :heia: å jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme dit ;)
Gratulerer! Lykke til på veien videre! :heia:
runnmensunn
16-11-11, 09:24
Forrige onsdag 72,3
I dag 71,2
Her går vekta opp og ned fra uke til uke. Slik det har vært den siste måneden, så stoler jeg ikke på at vekten er på vei nedover. Så på det første innlegget mitt og har på 4 måneder gått ned 4 kg. Ikke akkurat noe å rope hurra for.
Bare litt over et kg til så er jeg under 70...åååå jeg vil så gjerne nå den milepelen......
Lykke til dere andre.
Det er ned 100gram på meg også, runnmensunn!
76,9 sist uke
76,8 denne uke
Jeg er fornøyd med dette etter at kroppen virkelig har vist at den lever sitt eget liv. Opp og ned. Litt opp og litt ned. Litt mer opp og litt mer ned, men alltid ned til slutt.
Jeg forstår din frustrasjon, runnmennsunn! Du kommer i mål. Selv museskritt er skritt..... :klem:
Fortsatt 59 her. 60 i morgen tipper jeg. :lol:
Jeg blir 30 i dag og skal spise kake og sjokkis og potetgull på kvelden til og med. :p
runnmensunn
23-11-11, 19:22
70,8 i dag, ned 400 gram. Fornøyd med det siden tanta kom på besøk i går. Neste onsdag er jeg i London, så det blir veiing på torsdag istedet. Skal prøve å ikke ta helt av, men litt skal jeg unne meg.
Håper dere andre kommer innom snart og, good luck
:)
70,8 i dag, ned 400 gram. Fornøyd med det siden tanta kom på besøk i går. Neste onsdag er jeg i London, så det blir veiing på torsdag istedet. Skal prøve å ikke ta helt av, men litt skal jeg unne meg.
Håper dere andre kommer innom snart og, good luck
:)
Gratulerer med nedgang!
Høres herlig ut med Londontur! Du må kose deg masse!!!
Jeg har også vært på vekta i dag og kan notere 200gram ned. Har blitt god på å holde vekta i de siste! :p
Forstår ikke dette helt, men det er vel ikke alt jeg skal forstå... og jeg må ihvertfall være glad for at jeg ikke gikk opp når jeg har vært på tur og kost meg masse med mat og vin i helgen! Lovlig mat, men dog...
Satser på litt mer nedgang neste onsdag. Må løsne litt snart igjen, tenker jeg. Totalt ned 16,2 kilo nå og om jeg tar med de to kiloene til som på litt før jeg startet omleggingen så er jeg over 18 kilo lettere enn i våres. Det er jo bra! Hurra!!! ;)
Er jeg blitt helt alene her inne? :confused:
I dag stanset vekta på 75,8 kilo. Et tap på 800gram siste uke og et totalt tap på nøyaktig 17 kg siden jeg startet opp i slutten av juni.
Jeg vet også at jeg på et tidspunkt i våres var enda to kilo tyngre og det å tenke på at jeg har blitt 19 kilo mindre er helt vanvittig!!!!:D
Bittemoren
01-12-11, 08:13
NEi da du er ikke alene :) er her og leser litt innimellom, har ikke veid meg på noen uker men får prøve å oppdatere til helgen :)
runnmensunn
01-12-11, 10:13
Hallais :D
Flott nedgang Lindemor, du er god!!!! 19 kg er sykt mye.....
Da er jeg tilbake fra en fabelaktig tur i London. Brukte aaaaltfor mye penger og spiste aaaaltfor mange karobhydrater.
Dropper og veie meg denne uken, vil få bort alt vannet som har samlet seg før jeg trer på vekten neste onsdag.
Nå er det bare til å kjøre på som vanlig og satse på at dagene i London ikke har gjort for stor skade. Det var uansett en herlig tur som jeg kommer til å leve lenge på :)
klem
Gratulerer alle,,, dere er so flinke..:)
Jeg begynte for 3 dager siden og idag veide meg so vekten har minke m 1,5 kg
helt utrolig... i alle disse årene jeg trener og trener og passer på sunt mat hele vien og nå m bare 3 dager 1,5 ned heeeeh nesten ikke t å tro...
Lykke til alle ;)
NEi da du er ikke alene :) er her og leser litt innimellom, har ikke veid meg på noen uker men får prøve å oppdatere til helgen :)
Så fiiiint! Kjedelig å være alene, vet du... hehe. :)
Håper på oppdatering fra deg til helgen!
Ønsker deg gode dager! :blomster:
Hallais :D
Flott nedgang Lindemor, du er god!!!! 19 kg er sykt mye.....
Da er jeg tilbake fra en fabelaktig tur i London. Brukte aaaaltfor mye penger og spiste aaaaltfor mange karobhydrater.
Dropper og veie meg denne uken, vil få bort alt vannet som har samlet seg før jeg trer på vekten neste onsdag.
Nå er det bare til å kjøre på som vanlig og satse på at dagene i London ikke har gjort for stor skade. Det var uansett en herlig tur som jeg kommer til å leve lenge på :)
klem
Tusen takk! :D
London altså... sukk! Det er mange år siden jeg var der sist. Må gjøre noe med det! Drømmer meg lett tilbake når jeg hører at du har hatt en herlig tur! Gleder meg på dine vegne!
Spist er spist og hjelpes meg.... Londontur jo! Uansett forsvinner et eventuelt overskudd fort når du nå fokuserer igjen.
Ta med deg de gode minnene videre i livet og nyt!
:klem:
Gratulerer alle,,, dere er so flinke..:)
Jeg begynte for 3 dager siden og idag veide meg so vekten har minke m 1,5 kg
helt utrolig... i alle disse årene jeg trener og trener og passer på sunt mat hele vien og nå m bare 3 dager 1,5 ned heeeeh nesten ikke t å tro...
Lykke til alle ;)
Så flott at kroppen din ser ut for å reagere som den skal! Jeg mener ikke å gi kalde dråper til gleden, men det er stort sett vann som forsvinner ut av kroppen de første dagene. Forklaringen er at karbohydrater binder vann og dette driver kroppen ut når karbohydratene ikke inntas. Superdupert!
Stå på videre! Gleder meg til å høre oppdateringer fra deg!
Takk Lindemor :)
Du har rett, jeg har altid hatt masse vann i kroppen spesialt etter svangerskapet...
Veldig motivert spesialt når jeg leser alle disse flåtte innleggene :)
Du har rett, jeg har altid hatt masse vann i kroppen spesialt etter svangerskapet...
Stå på og velg det rette å putte i munnen! Kos deg masse med det som er lovlig. Ta en dag av gangen. Jeg tror jeg tør love deg at du får godt betalt!!! :heia:
runnmensunn
02-12-11, 13:10
Så kjekt at du blir med oss :) Det har blitt tynt i rekkene siden oppstart, så alle som vil joine tas i mot med åpne armer :)
Lykke til videre!
runnmensunn
02-12-11, 13:15
Tusen takk! :D
London altså... sukk! Det er mange år siden jeg var der sist. Må gjøre noe med det! Drømmer meg lett tilbake når jeg hører at du har hatt en herlig tur! Gleder meg på dine vegne!
Spist er spist og hjelpes meg.... Londontur jo! Uansett forsvinner et eventuelt overskudd fort når du nå fokuserer igjen.
Ta med deg de gode minnene videre i livet og nyt!
:klem:
Jeg syns du fortjener en Londontur jeg.....så flink som du er!!!!
Kjøpte meg bla masse nytt treningstøy...halleluja....det trengtes virkelig. Er jo nesten halv pris ¨over there¨. Følte meg så fin på trening i dag :D
:klem: right back at you
Takk Takk,, runnmensunn koselig her :)
runnmensunn
07-12-11, 09:31
Hallo jenter :)
Vekten viste i dag 71,5, altså 800 gram opp på 14 dager. Med 4 dagers heftig utskeielse i London så syns jeg ikke det var ille.
Med masse julearrangementer og selskaper framover har jeg lyst å unne meg litt ekstra i blant. Tenker at hvis jeg klarer å holde meg rundt 70 kg fram til nyttår skal jeg være fornøyd. Så får jeg ¨guffe¨ på igjen for å få av de siste 8-9 kg etter nyttår.
Gleder meg til å høre hvordan det går med dere.
So long
Det er jo en veldig bra vekt, runnmensunn! Du er kjempeflink! Stå på! :heia:
Jeg stanset på 75,6 i dag. Ned 200gram siste uke. Må være tilfreds med det for her kom tanta trampene lørdag og har enda ikke reist og dette er den første perioden jeg ikke har hatt oppgang i forbindelse med tantebesøk. Hurra! ;)
Jeg spiser min mat og trimmer min trim. Kroppen lever litt sitt eget liv og jeg er litt spent på hvor lang tid det vil ta før jeg er fornøyd med tallene på vekta, for jeg mistenker at kroppen min vil ha et annet tall enn meg. Men men. Får bare se. Jeg trives godt.
Jeg har bestilt meg en kroppsanalyse i morgen og er spent på den... der får jeg jo en pekepinn i forhold til muskel- og fettfordeling. Skal bli spennende!
jojomesteren
07-12-11, 16:39
Så kjekt at du blir med oss :) Det har blitt tynt i rekkene siden oppstart, så alle som vil joine tas i mot med åpne armer :)
Da henger jeg meg på! Har gått på ketolyse i fire uker nå, og har gått ned fra 77 til 74,2 kg. Er bare 161 cm. Drømmen er 60 kg, men jeg er godt fornøyd med 67 som første mål. Er veldig kraftig bygd og har masse muskler...:o Veiedag på fredag, og er veldig spent på om jeg fortsetter å gå ned - har økt karbohydratinntaket litt den siste uka (til ca 20-25). Og ikke minst - jeg har bakt Nannahs knekkebrød - dermed har jeg spist mye mer:flau:. Det var ufattelig godt med knekkebrød, smør og ost...:rolleyes:
runnmensunn
07-12-11, 17:30
Jojomesteren, velkommen skal du være :)
Kjenner meg igjen. Første gang jeg lagde nannahs knekkebrød ¨tok jeg litt av¨.....:o
Lindemor: du fortsetter i samme gode sporet, flinke jenta :D
jojomesteren
08-12-11, 12:42
Jojomesteren, velkommen skal du være :)
Takk!;)
Snikveide meg i dag, 74,2, ingen endring siden søndag (forsinket veiedag forrige uke pga reise). Ser flere steder at det gjerne stopper opp etter fire uker - har dere erfaringer med det? Men det spørs om ikke Nannah må ta skylden for dette :D - og all smør og ost som kom på toppen av knekkebrødene!
Dessuten har jeg ikke rukket trening denne uka, skal prøve i dag:ja:!
runnmensunn
08-12-11, 20:04
Takk!;)
Snikveide meg i dag, 74,2, ingen endring siden søndag (forsinket veiedag forrige uke pga reise). Ser flere steder at det gjerne stopper opp etter fire uker - har dere erfaringer med det? Men det spørs om ikke Nannah må ta skylden for dette :D - og all smør og ost som kom på toppen av knekkebrødene!
Dessuten har jeg ikke rukket trening denne uka, skal prøve i dag:ja:!
Det jeg har lært meg i denne livsstilen er tålmodighet :_plystre:. Siden oppstart for litt over et halvt år siden har jeg gått ned 10 kg. Det er ikke mye sammenlignet med mange andre her. Nå har jeg hatt noen utskeielser så det har noe av skylden men tror også det skyldes at jeg ikke er veldig overvektig, og det er jo heller ikke du. Tror ikke du vil ¨rase¨ ned i vekt pga av det. De siste måneden har det gått utrolig tregt, men det er bare til å holde ut. Gleder meg litt til jula er over, kjenner at motivasjonen ikke er helt på topp. Men jeg har bestemt meg for å fortsette i dette forumet selv om jeg skeier litt ut i blant. Og i januar er det ¨harde¨ tak, lurte litt på om jeg skulle prøve Atkins induksjon for å få fart i sakene...hmmm:spent:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.