Jeg bare lure på hvor mye cocosa jeg kan "spise" i løpet av en dag?? Er det noe begrennsninger?? jeg har bestilt Virgin Coconut Oil, 1000 mg i softgells fra Iherb.. og lurer derfor på hvor mange jeg kan ta?
Det står skrevet anbefalt 2-3 daglig, men det er vel på et normal kosthold???
Man skal jo ha endel fett på ketolyse..
Man begynner vel med en teskje 2 ganger daglig og øker til en spiseskje så mange ganger om dagen man ønsker, naturell eller i kaffen/teen eller feks smoothien!:D
Appelsinpiken
24-08-11, 20:44
Så vidt jeg vet er det ingen begrensning, men ikke ta det jeg sier for god fisk.
Men disse softgels-greiene.. Gikk inn på iherb og tittet på produktet du har bestilt (og de andre softgels-produktene) og ser at stort sett hos alle er det 1 gram fett per softgel! - Det eneste som varierer er hvor mange softgels som regnes som en porsjon. Om det stemmer må man vel ta ganske mange av disse for å nå opp til like mye fett som det er i en spiseskje cocosa... ?
Så vidt jeg vet er det ingen begrensning, men ikke ta det jeg sier for god fisk.
Men disse softgels-greiene.. Gikk inn på iherb og tittet på produktet du har bestilt (og de andre softgels-produktene) og ser at stort sett hos alle er det 1 gram fett per softgel! - Det eneste som varierer er hvor mange softgels som regnes som en porsjon. Om det stemmer må man vel ta ganske mange av disse for å nå opp til like mye fett som det er i en spiseskje cocosa... ?
Var det jeg tenkte litt på jeg også.. Så da kan jeg sikkert ta flere en de 2-3 pillene??
Appelsinpiken
24-08-11, 20:56
Med tanke på at 2-3 piller = 2-3 gram fett så skal det nok gå bra å ta et par ekstra - forutsatt at det ikke er noe annet rart i dem.
Appelsinpiken
24-08-11, 20:59
Men jeg tror heller jeg hadde gått for cocosa på spiseskjea istedet...
Med tanke på at 2-3 piller = 2-3 gram fett så skal det nok gå bra å ta et par ekstra - forutsatt at det ikke er noe annet rart i dem.
hmm.. blir spennede å se når jeg får de da.
Var jo overlykkelig at det fantes i pilleform.. siden jeg sliter litt med vanlige cocosan.. selv om det kanskje ikke kan sammenlignes på fettprosent
hmm.. blir spennede å se når jeg får de da.
Var jo overlykkelig at det fantes i pilleform.. siden jeg sliter litt med vanlige cocosan.. selv om det kanskje ikke kan sammenlignes på fettprosent
Men jeg tror heller jeg hadde gått for cocosa på spiseskjea istedet...
Jeg tar Udos i et shot glass, morgen og kvelds!:D
Spiseskje høres ut som medisin!:eek:
MissPivotal
30-08-11, 10:03
Jeg tar Udos i et shot glass, morgen og kvelds!:D
Wow.. Du er hardcore! *imponert*
Jeg har forbrukt et glass med Udos piller nå og der måtte jeg opp i 14stk piller for å få samme dose som en ss med flytende udos... Just so you know.. Jeg har bestilt meg flytende nå for å si det sånn