Er det noen som har oppskrift på partydressing? Jeg elsker Fader Martin sin, men hadde vært fint å kunne lage en selv:)
Jeg har søkt på forumet her, men ikke funnet akkurat den dressingen.
Jeg bruker majones og creme fraiche 50/50, litt flytende natreen, evt en skvett sitronsaft og en dæsj ketchup uten sukker. Blir litt sånn thousand island bare bedre :) Nå har jeg ikke oversikt over hvilket krydder de bruker i partydressing, men det står kanskje på flasken? Du kan jo blande i det krydderet du vil ha i tillegg :)
Jeg bruker majones og creme fraiche 50/50, litt flytende natreen, evt en skvett sitronsaft og en dæsj ketchup uten sukker. Blir litt sånn thousand island bare bedre :) Nå har jeg ikke oversikt over hvilket krydder de bruker i partydressing, men det står kanskje på flasken? Du kan jo blande i det krydderet du vil ha i tillegg :)
Så glup har jeg ikke vært:p Men jeg er ny i matlaging;) Takk for oppskrift!
Hei, tror dill vil gjøre susen! :p
Også jeg som innbilder meg at jeg ikke liker dill:stuart: Men når jeg leser på flaska ser jeg jo at det er dill:p Takk:)
arnakristin
15-09-11, 19:18
Hei,
...også kan jeg anbefale deg en tur innom Hva er din dressing favoritt? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=36168)
Også jeg som innbilder meg at jeg ikke liker dill:stuart: Men når jeg leser på flaska ser jeg jo at det er dill:p Takk:)
Dill er deilig i mye! Prøv deg fram i små mengder....jeg mener bestemt at det er dill som gjør partydressingen så ekstra god! Lykke til!
Hei,
...også kan jeg anbefale deg en tur innom Hva er din dressing favoritt? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=36168)
Har søkt og søkt, men finner ikke partydressing:rolleyes: Men helt klart noen dressinger fra den tråden jeg skal prøve ut:)
StegforSteg
15-09-11, 19:28
Litt on the side; men hvordan oppbevarer dere dressinger i kjøleskapet? For best holdbarhet?
Tupperware! Pass på å bruk en beholder som er rett på størrelsen, dvs. ikke for stor. Trikset er å ha så lite luft som mulig! :)
Dill er deilig i mye! Prøv deg fram i små mengder....jeg mener bestemt at det er dill som gjør partydressingen så ekstra god! Lykke til!
Takk for det:) Og jeg er helt sikker på at du har rett:)