http://www.davincigourmet.com/products/all_natural_flavored_syrups/
Har noen funnet denne i Norge? Den finnes å kjøpe på ebay, men frakten er jo dyr.
De har et par sukkerfrie DaVinci-siruper på Black Cat - kaffe/te-sjappa ved stortorvet i Oslo. :) I tillegg finnes sukkerfrie Monin-siruper på "Alt om bar" som ligger nesten oppå bussholdeplassen Skovveien.
Takk, jeg vet hvor du mener.
www.netrition.com. jeg regna på det en gang og det var billigere å kjøpe 3 stykker herfra enn å kjøpe de på nettet fra altombar.no
Ok, det ble dyrt. Jeg bestilte sukrin / erytrothol (trolig feil skrevet) fra iherb istedet jeg. Ihvertfall foreløpig. Lønner seg i forhold til å kjøpe i butikk i Norge.
annannanna
17-10-11, 17:09
Har DaVinchi-sirupen og sukrin ikke karbohydrater i seg?
Nei, men det finnes davinci siruper som har det, så du må bruke en sukkerfri variant.
Jeg bestilte en flaske fra netrition.com, tror den flaska kosta rundt 100 kr. Har brukt den i kjeks og kaffe og smaker veldig godt =)
Men jeg er veldig skuffet over konsistensen, den er jo flytende som vann. Føler meg litt *lurt*, for mistenker at det hovedsaklig består av vann, søtning (splenda) og aroma, så det må jo finnes greiere måter å få dette på, for dette ble dyrt vann med aroma i!
Det er nok det, så om man får tak i sukralose fritt for det splenda er tilsatt kan man blande det med vann selv til mye rimeligere pris.