View Full Version : Rockering

Newstart
14-11-11, 17:26
Noen som bruker det her? Lurer på om jeg skal investere i en. Skal visst være effektivt. Men hvor får jeg kjøpt sånn? Hmmm kanskje jeg må google litt:p.
Noen sa det ikke var så bra hvis man har rygg plager. Noen som har hørt om det?

Nerthus
14-11-11, 17:35
Noen som bruker det her? Lurer på om jeg skal investere i en. Skal visst være effektivt. Men hvor får jeg kjøpt sånn? Hmmm kanskje jeg må google litt:p.

Er det ikke noen rockering-tråder her tro, har lest en del om det tidligere. Skrev det nettopp på ønskelista mi til jul jeg og jeg har ryggplager, men jeg tror det vil hjelpe på å løsne muskulaturen :)

Gerd
14-11-11, 18:15
http://www.rockeringer.no/Rockeringer.html

Ellers så scroll ned til bunn av siden her, flere tråder med erfaringer der :)

Bestemamma
14-11-11, 18:25

Kjøp deg rockering du, men forbered deg på noen blåkuler og litt smerte i musklene/fettet til de blir vandt til den.....Jeg syns den er herlig å bruke og ser tydelig effekt av den...... Min er den tyngste av dem (http://www.flust.no/sport-og-fritid/treningsutstyr/rockering/innersvingen-rockering/)...

mayeliz
14-11-11, 19:15
Jeg har både rokkering og vondt i ryggen :-) Men klarer fint å bruke den - den styrker jo kjærnemuskelasjonen så den er vel god å ha for alle ;-)

Newstart
14-11-11, 19:24
Kanskje jeg skal kjøpe meg en da. Skal tro om de har på sportsbutikker...:)

Gerd
14-11-11, 20:02
Jeg digger min :D Har den tyngste.

Men det advares ( under bruk i linken jeg la ut) viss du har ryggproblemer :ja:

rut311
14-11-11, 20:06
Altså, jeg har en rockering på 1,5 kg. Den slår meg blå etter 2 minutter, og da er det så smertefullt å rocke, så da legger jeg den bort til blåmerka har forsvunnet. Forstår ikke hvordan man kan bli "herdet" på dette.

Bestemamma
14-11-11, 20:08
Altså, jeg har en rockering på 1,5 kg. Den slår meg blå etter 2 minutter, og da er det så smertefullt å rocke, så da legger jeg den bort til blåmerka har forsvunnet. Forstår ikke hvordan man kan bli "herdet" på dette.

Det kan man, forstod det ikke selv til å begynne med, men det funker...:D

Bestemamma
14-11-11, 20:09
Kanskje jeg skal kjøpe meg en da. Skal tro om de har på sportsbutikker...:)

Helsekost har også... :)

Dietta
14-11-11, 20:14
Nå er jeg snart klar til å bli både blå og herdet (forhåpentligvis) også ;) Fulgte linken over som var til flust - og jammen hadde jeg ikke nok trumf-poeng til å shoppe gitt :D

Livsglede
14-11-11, 20:29
Clas Olson eller obs er billigst på rockering. Jeg har den på 1,5 kg og står lett i 20 min. når jeg har fått herdet meg 10 minb hver vei, for det er viktig å rocke begge veier:p Ønsker deg lykke til med en evt. investering i rocering, men sjekk pris, den varierer veldig.