kvaifaen
05-12-11, 06:20
Nei, jeg skal ikke begynne på suppedietten.. (tenker noen klikket inn her for og "kjæfte" på meg.. hehe)
Men jeg sliter med å få i meg grønnsaker og jeg vet at jeg liker den suppen(most)..
Så jeg tenkte jeg kunne lage den, og så spise den 1 gang for dagen istedenfor kokte grønnsaker osv.. I tillegg til det andre jeg spiser selfølgelig..(lavkarbo(ketolyse) mat)
Den ser sånn her ut:
DU TRENGER:
En stort kålhode
stangselleri
selerirot
gulertøtter
løk
grønn paprika
litt tomatpure
en boks med hakkede tomater( jeg pleier å ta den med oregano og hvitløk)
tomater
chilli
chilipulver
pepper
paprikakrydder
Har jo lest om en dame som døde av denne suppedietten..:s
Men hun spiste jo BARE suppe og drakk vann i ca 3 månder..
Vil det være farlig for meg og spise den suppen 1 gang for dagen inkludert det andre? Vil jo ikke dø eller skade helsen min..
Men det er jo bare grønnsaker og blandet med normal spising så burde vell det vere normalt og ufarlig? eller?
Men jeg sliter med å få i meg grønnsaker og jeg vet at jeg liker den suppen(most)..
Så jeg tenkte jeg kunne lage den, og så spise den 1 gang for dagen istedenfor kokte grønnsaker osv.. I tillegg til det andre jeg spiser selfølgelig..(lavkarbo(ketolyse) mat)
Den ser sånn her ut:
DU TRENGER:
En stort kålhode
stangselleri
selerirot
gulertøtter
løk
grønn paprika
litt tomatpure
en boks med hakkede tomater( jeg pleier å ta den med oregano og hvitløk)
tomater
chilli
chilipulver
pepper
paprikakrydder
Har jo lest om en dame som døde av denne suppedietten..:s
Men hun spiste jo BARE suppe og drakk vann i ca 3 månder..
Vil det være farlig for meg og spise den suppen 1 gang for dagen inkludert det andre? Vil jo ikke dø eller skade helsen min..
Men det er jo bare grønnsaker og blandet med normal spising så burde vell det vere normalt og ufarlig? eller?