View Full Version : Får begynne med -30 da

Karbo-trollet
28-12-11, 14:20
:D

Skal strengt tatt ned over 40 - men jeg kan jo begynne med 30.

Jeg er en trebarnsmor som snart bikker 40 i alder også. Et tall jeg ikke har noe problem med når det kommer til alder - men som ekstra kilo så er det litt - øh - MYE.

Er det flere som er bestemt på at 2012 skal bli det året hvor ting endret seg?

Charlott
28-12-11, 14:37
Her er vi flere som har satt 2012 som "året da det skjer"!

Hjertelig velkommen og lykke til på veien nedover! :heia:

langaard
28-12-11, 14:58
Velkommen hit, og lykke til:)

Zillah
28-12-11, 23:39
Velkommen!

2012 blir et supert år! :D

Bik
28-12-11, 23:59
Velkommen :)

Marella77
29-12-11, 00:43
Velkommen :) hadde selv 40 kg for mye, men etter 2,5 mnd, er 16 borte! Lykke til :) :heia:

Notabella
29-12-11, 15:58
Lykke til :) Har selv gått ned 27 kg på 8 mnd. Så lenge du konsentrerer deg om om alt det gode du kan spise og lager maten fra bunn av så går det kjempe fint :D Jeg storkoser meg med kostholdet mitt :)

Marella77
29-12-11, 18:28
Lykke til :) Har selv gått ned 27 kg på 8 mnd. Så lenge du konsentrerer deg om om alt det gode du kan spise og lager maten fra bunn av så går det kjempe fint :D Jeg storkoser meg med kostholdet mitt :)

Gratulerer med stor vektnedgang og bedre mage ;) smugtitta litt på blogen din... ;)

trude.lutt
01-01-12, 10:49
Jeg blir med! Mitt mål er 25 ned i løpet av 2012. Dette klarer vi!

Happy girl
01-01-12, 13:31
Skal selv ned minst 25 kg, har holdt på i 4 mdr med knappe 4 kg nedgang, men de gikk jeg vist opp igjen i julen etter en ukes ferie i DK hvor jeg tok ganske fri etter å ha møtt veggen totalt.
Brukte julen til og lese to bøker av Sture Skaldemann og kjøpe masse dansk svinekjøtt, kylling, flesk osv osv så nu er jeg klar :)
Men ny start igjen imorgen da magen og kroppen er vond.
Jeg starter opp med GI null etter Sture Skaldemann og legger meg den første perioden på 50+ da jeg håper og få gang i fettforbrenningen, da jeg etter 4 mdr på alt mellom 10-30 ikke riktig fikk det til.
Så håper 2012 blir et bedre år for oss alle :)

Mints
01-01-12, 14:49
Skal selv ned minst 25 kg, har holdt på i 4 mdr med knappe 4 kg nedgang, men de gikk jeg vist opp igjen i julen etter en ukes ferie i DK hvor jeg tok ganske fri etter å ha møtt veggen totalt.
Brukte julen til og lese to bøker av Sture Skaldemann og kjøpe masse dansk svinekjøtt, kylling, flesk osv osv så nu er jeg klar :)
Men ny start igjen imorgen da magen og kroppen er vond.
Jeg starter opp med GI null etter Sture Skaldemann og legger meg den første perioden på 50+ da jeg håper og få gang i fettforbrenningen, da jeg etter 4 mdr på alt mellom 10-30 ikke riktig fikk det til.
Så håper 2012 blir et bedre år for oss alle :)

Lykke til! :) Jeg skal også i gang med Skaldeman 50+ nå i januar ;)

trude.lutt
02-01-12, 10:57
Listet meg opp på vekten i dag(selv om jeg hadde lovet meg selv å vente et per uker...) Hurra; ned 1 kg i Julen!

Charlott
02-01-12, 11:00
Listet meg opp på vekten i dag(selv om jeg hadde lovet meg selv å vente et per uker...) Hurra; ned 1 kg i Julen!
:heia:

surfeline
03-01-12, 17:03
Jeg er med... jeg har nok 40 til å ta av, selv om jeg har tatt av 18-20 nå... Jepp, jeg er indeed med... sukk!

Ikke lagt på meg noe i jula - og har gått ned 4 buksestørrelser siden jeg begynte. Fra 56 til 48...

Karbo-trollet
04-01-12, 16:04
Første uka var 3,2 ned. Tenkte det var greit å holde det tempoet hele veien i mål? Hehe - neida, vet det er sånn bort-med-vann-oppstart - men det er jo motiverende da....

Har vært superflink siden 2011 :) og er kommet i ketose. Svetter og står i. Og sover bedre - det er jo en veldig fin "bi-virkning". Våkner kun for å tørke litt svette en og annen gang. Og tisse :)

St. Cecilie
07-01-12, 12:33
Hei hei og lykke til! Jeg skal også ned 40 kilo....7 ned så langt, så har en lang vei igjen. Men denne plassen her er gudesendt, finner ut av *alt* liksom.. :P

Marella77
07-01-12, 12:41
Første uka var 3,2 ned. Tenkte det var greit å holde det tempoet hele veien i mål? Hehe - neida, vet det er sånn bort-med-vann-oppstart - men det er jo motiverende da....

Har vært superflink siden 2011 :) og er kommet i ketose. Svetter og står i. Og sover bedre - det er jo en veldig fin "bi-virkning". Våkner kun for å tørke litt svette en og annen gang. Og tisse :)

hehe, gratulerer så mye med din knallstart!!! :) :) :)

Wolverine
15-01-12, 01:22
Slenger meg på! :D Starta for snart 2 uker siden, var ikke nyttårs løfte engang så da håper jeg det betyr lykke for meg hehe :rolleyes:

Gleder meg til Sykkel og joggesko kan vike plass for brodder! Liker å gå turer og går turer nå også, men ingenting slår en god tur i skogen eller en sykkeltur :)

surfeline
15-01-12, 20:22
Hvordan går det med gjengen?

Jeg har begynt å trene igjen i dag - ordentlig trening, ikke spaserturer :p

0 + i jula, men har ikke gått ned noe siden før jul. Så nå er det på tide med litt gass.

Mål: - 20 før sommeren!

Happy girl
18-01-12, 11:40
Veie dag igår og den viste på to uker - 3,5 kg noe jeg må si meg fornøyd med siden jeg før jul brukte 4 mdr på 4 kg :)
Så nu håper jeg bare at kroppen blir ved og være enig med meg i at det er best for vår helse og gå ned de resterende kilo :)
Sliter med forstoppelse etter å gå på Skaldeman 50+ så råd mottas med glede :)
Ellers er jeg spent på hvordan det går med resten av gjengen her :)

surfeline
27-01-12, 00:31
jeg: 0 kg... så jeg har ny strategi!
http://www.kostdoktorn.se/viktnedgang/svart-ga-ner-i-vikt/