View Full Version : Eksperter på overvekt og fedme

nellie
04-04-12, 21:17
Dette blogginnlegget på Tidsskriftet.no, likte jeg!:) (http://blogg.tidsskriftet.no/2012/03/eksperter_overvekt_fedme/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=eksperter_overvekt_fedme)

Lillemy71
04-04-12, 21:39
He he he.... skikkelig stikk til Kari Jaquesson her :D :D :D:

en fitnessinstruktør sa her forleden at hun vet det er mulig for alle tykke å bli tynnere. Hun lanserte poenget, hoppende engasjert i en TV-sendt debatt om fedmekirurgi (http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/829058/) . Holder påstanden mål er hun alene i verden om å ha løsningen på fedmeproblemet.

Den bloggende fintnessdronningen får pludre videre i aviser og på frokost-TV.

Ellers et fornuftig og veloverveid innlegg i fedmedebatten.:)

nellie
04-04-12, 21:40
Åååh, jeg liker stikk til Frøken Jaquesson, så så så, aaaalt for godt.

Lillemy71
04-04-12, 21:42

Tror jeg de fleste her inne på forumet gjør :D

langaard
04-04-12, 21:42
Dette blogginnlegget på Tidsskriftet.no, likte jeg!:) (http://blogg.tidsskriftet.no/2012/03/eksperter_overvekt_fedme/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=eksperter_overvekt_fedme)
Veldig bra skrevet:)

Nerthus
04-04-12, 23:09
Måtte kommentere jeg... han ene som mener løsningen er å kalle overvektige for feite rett ut - så kanskje de forstår at de "må ta tak i situasjonen"...

Kanutten
05-04-12, 13:53
Og der har Thor Foseid svart....

Kanutten
05-04-12, 13:54
Måtte kommentere jeg... han ene som mener løsningen er å kalle overvektige for feite rett ut - så kanskje de forstår at de "må ta tak i situasjonen"...

Hvor er din kommentar??

Bønna200
05-04-12, 17:07
Du kan umulig like det mer enn meg. :p

Dietta
05-04-12, 17:24

Du kan umulig like det mer enn meg. :p
Eller meg ;)

Nerthus
05-04-12, 17:33
Er ikke godkjent ennå, noen har vel tatt påskeferie :)

Yrla
05-04-12, 21:39
Måtte kommentere jeg... han ene som mener løsningen er å kalle overvektige for feite rett ut - så kanskje de forstår at de "må ta tak i situasjonen"...Jeg kjenner en fyr som ba meg bekrefte at det ville være lurt om han sa til en dame han kjente som er tykk at hun er tykk og bør gjøre noe med det:) Da jeg spurte hvorfor (i granskauen) han ville si noe sånt til henne sa han at han trodde hun selv ikke var klar over det:) Noen har så lite vett i skallen at det er latterlig.( Jeg fikk stoppet han.)

nellie
06-04-12, 11:58
Sånne påstander er jo nesten bare morsomme. Da skjønner man ikke mye, stakars...

VSB
06-04-12, 12:39
Jeg kjenner en fyr som ba meg bekrefte at det ville være lurt om han sa til en dame han kjente som er tykk at hun er tykk og bør gjøre noe med det:) Da jeg spurte hvorfor (i granskauen) han ville si noe sånt til henne sa han at han trodde hun selv ikke var klar over det:) Noen har så lite vett i skallen at det er latterlig.( Jeg fikk stoppet han.)

Jeg fikk beskjed fra legen at jeg var gått opp i vekt, men at HUN burde ta ansvaret i form av medisiner, det tenkte hun visst ikke på... Lite hjelp i sånne koommentarer ja...