View Full Version : Lavkarboknekkebrød fra Brisk
Ja, det fant jeg på Obs! i går :heia:
Syns de var gode også!! Deilig å ha et alternativ til hjemmebakt - er ikke sååå ofte jeg prioriterer det i en hektisk hverdag :D
Glutenfrie lavkarbo knekkebrød fra Brisk bakeri Ålesund - det glutenfrie bakeri :)
Ingredienser:
Valnøtter, sesamfrø, gresskarkjerner, linfrø, solsikkefrø, soyabønner, fiberhusk, bakepulver, salt, krydder.
Næringsverdi pr 100g:
Energi 1073kj/214,7kcal
Protein 13,19gr
Fett 22,78gr
Karbohydrat 3,38gr
Kostfiber 5,9gr
Kostet rett under 30,- kr for seks "trekanter".
Jeg fant disse i dag og trodde de var en nyhet, også har de funnets så lenge. Gode er de nå i allefall, helt vanlige knekkebrød. Greit å kunne kjøpe noen ganger.
Jeg fant disse i dag og trodde de var en nyhet, også har de funnets så lenge. Gode er de nå i allefall, helt vanlige knekkebrød. Greit å kunne kjøpe noen ganger.
Hvor kjøpte du de?:)
Hvor kjøpte du de?:)
Rema.
Festina lente
13-08-13, 19:35
Syns de var gode også!! Deilig å ha et alternativ til hjemmebakt - er ikke sååå ofte jeg prioriterer det i en hektisk hverdag :D
Glutenfrie lavkarbo knekkebrød fra Brisk bakeri Ålesund - det glutenfrie bakeri :)
Ingredienser:
Valnøtter, sesamfrø, gresskarkjerner, linfrø, solsikkefrø, soyabønner, fiberhusk, bakepulver, salt, krydder.
Næringsverdi pr 100g:
Energi 1073kj/214,7kcal
Protein 13,19gr
Fett 22,78gr
Karbohydrat 3,38gr
Kostfiber 5,9gr
Kostet rett under 30,- kr for seks "trekanter".
Hvor mye karber er det ca pr. knekkebrød?
grotingeling
14-08-13, 07:46
Hvilken Obs! ?? :spent:
Hvilken Obs! ?? :spent:
Hmmm...Nå husker jeg ikke hvor jeg kjøpte jeg kjøpte de, men det var enten på Lagunen eller Sartor ;)
Vestkanten var ikke åpnet da, men de har vel kanskje alle tre...!?
Jeg skal nedom VK etterpå, så kan sjekke ;)
grotingeling
14-08-13, 13:52
Hmmm...Nå husker jeg ikke hvor jeg kjøpte jeg kjøpte de, men det var enten på Lagunen eller Sartor ;)
Vestkanten var ikke åpnet da, men de har vel kanskje alle tre...!?
Jeg skal nedom VK etterpå, så kan sjekke ;)
Venter i spenning, kjører forbi Vestkanten så og si hver dag så det blir ofte handlet der :p
Brisk har jo nettbutikk også :)
http://www.brisk.no/index.php/nettbutikk
Venter i spenning, kjører forbi Vestkanten så og si hver dag så det blir ofte handlet der :p
Jeg hadde ikke veldig god tid når jeg handlet på Obs! VK i dag, men jeg fant de ikke...hmmm...
Hvor mye karber er det ca pr. knekkebrød?
0,63 gram karbo per knekkebrød.
Butterfly83
27-11-14, 15:57
0,63 gram karbo per knekkebrød.
Kan det stemme? Var det ikke 3.3 pr 100 gram? Da må de knekkebrødene være utrolig små?
Kan det stemme? Var det ikke 3.3 pr 100 gram? Da må de knekkebrødene være utrolig små?
De er veldig tynne og lette, så det stemmer nok!
Vel, jeg tror ikke noe på at det kun er 6,1g karbohydrater pr 100g i disse! Har spist noen få og ikke lenger i ketose.
Vel, jeg tror ikke noe på at det kun er 6,1g karbohydrater pr 100g i disse! Har spist noen få og ikke lenger i ketose.
Min erfaring er at jeg får fin vektnedgang selv om jeg spiser et slikt hver frokost. Men jeg gidder ikke å måle om jeg er i ketose så den biten vet jeg ikke noe om.
Hvilke andre ting spiste du samme dag?
Min erfaring er at jeg får fin vektnedgang selv om jeg spiser et slikt hver frokost. Men jeg gidder ikke å måle om jeg er i ketose så den biten vet jeg ikke noe om.
Samme her. Gode knekkebrød som jeg spiser innimellom. Og ketosticks er jo bare så 2013...:D
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.