View Full Version : Sommerutfordringen 30+

StineH
22-04-12, 13:31
Etter et langt opphold fra lavkarbo, graviditet og litt diverse trenger jeg hjelp fra alle dere fantastiske mennesker der ute til å motivere meg frem til sommeren. Jeg har ikke bare noen få kg som skal vekk - Men nesten 80!!! til sammen..

Derfor tenkte jeg at nå som det snart er sommer osv, skal vi ikke sette oss et felles mål frem mot sommeren?

Vekten min på første veiedag som var forrige onsdag, viste 142,5 kg. Målet mitt for sommeren er å komme meg under 130. Det er et hardt mål men jeg skal jobbe som bare det for å oppnå det jeg ønsker.

Vi jobber sammen gjennom sommeren, mot høsten og så ser vi hvor langt vi kommer!

Kom igjen folkens! :D

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/537980_10151535964360461_753810460_23394659_266652 317_n.jpg
Jeg er lei av å føle meg som en kjempe sammen med min lille fine familie...

milena
22-04-12, 16:41
Da er vi to Stine! Vil først bemerke at dere er en nydelig familie!

Jeg og har masse å gå ned, og sommeren er jo en fin ting å strebe mot! Jeg begynte på 125 og er nå og vippe mellom 121 og 122. Vet ennå ikke hva veiedagen imorgen bringer... Så jeg er gjerne med og jobbe sammen! Må bare ta forbehold om at jeg ikke altid har like mye tid!

Antoinette6
22-04-12, 16:48
Så nyyyydelig du er ! :klem:

Nå har du bestemt deg og jeg kjenner på meg at du er godt i gang. :heia:

Jeg kommer til å følge deg med milde argusøyne ! :D

:heia: :heia: :heia:

StineH
22-04-12, 17:27
Takk begge to... :love:

Supert!
Jo flere litt strenge argusøyne jeg har på meg, jo mer motivert blir jeg til å fortsette denne "kampen"..
Jeg skal gå ut ifra vekten på onsdag, når jeg regner meg frem til målet for sommeren. Bikiniformen er vel neppe på plass, men kanskje jeg kan føle meg litt lettere til sinns?.. :D

Tiden er jo relativ, men et mål å strekke seg imot er jo alltid bra! :)

Glorfinia
22-04-12, 20:43
Hiver meg på her, jeg. Men jeg er flaut dårlig til å følge opp slike ting, så det er fare for at jeg faller fra. I følge Yoda er det "do or do not, there is no try" som er greia, men jeg driter litt i den akkurat nå, og sier at jeg skal prøve. (:

Vekt og mål kommer jeg med i morra.

Fin familie du har forresten, StineH. :)

Antoinette6
23-04-12, 07:44
Hva med å skaffe seg en journal her inne, Stine H ? Eller har du mer enn nok med den fine bloggen din ?

God mandag :klem:

StineH
23-04-12, 10:30
Jeg har faktisk journal her inne, kanskje jeg skal reklamere litt for den også.. :)

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35252&page=34 ^^,

Glorfinia
23-04-12, 10:46
Dette var verre enn jeg trodde. Etter to drøye uker med masse karbo, bikka jeg 124,7 kg i dag. For 3 uker siden var vekta 6 kg lavere, så forhåpentligvis er i hvertfall halvparten av de ekstra kiloene vannvekt. Derfor blir målet mitt å gå ned 7 kg til 17 juni. Ready, set, go!

*løpe avgårde på trening*

StineH
23-04-12, 10:59
Fantastisk Glorfinia!
Jeg heier på deg! :D

Og velkommen til utfordringen :snill:

milena
23-04-12, 11:15
Da var veinga unnagjort for i dag og må si meg fornøyd med 2,5kg ned (over 5kg på to uker!). Jeg har satt meg som mål å komme meg under 100 til 1. august. Det blir kanskje litt hardt men jeg venter og ser hvordan det utvikler seg de neste to ukene, nå som vannvekta er ute, og får heller justere det!

Lykke til alle sammen. Jeg skal i allefall gjøre alt jeg kan for at denne uka går etter planen!

vimsen85
23-04-12, 11:33
Velkommen tilbake Stine og gratulerer! Jeg er ferdig med mine kiloer (selv om jeg i BMI fortsatt ligger litt inni overvektigkategorien). Så jeg ville egentlig bare :heia: på dere!

StineH
23-04-12, 11:36
Fantastisk jobba Vimsen!
Er supert med en liten heiagjeng! :D

Runegutt
23-04-12, 13:21
Jeg tar imot utfordringen.
17. juni er en grei dato.

Stå på

Ish
23-04-12, 14:01
Hei,
jeg har egentlig ikke så mange kilo som skal av, men 30 kilo er drømmemålet mitt :p
Jeg tar mer enn gjerne imot utfordingen om jeg får være med? :)

Pipje
23-04-12, 14:07
Jeg vil være med! Trenger all støtte jeg kan få, for nå har jeg virkelig lyst til å nå målet! Vil prøve å komme under 80tallet før 17.juni, vekta nå er 87. Skal være strikt med spisinga og knallhard trening! Dette skal vi klare sammen :)

StineH
23-04-12, 15:41
Såklart får du være med Ish! Alle er hjertelig velkomne. Om man setter målet sitt til 1 kg eller 15 før 17. Juni er alle velkomne!

Det virkelige målet er jo å motivere hverandre til å fortsette!
Målet mitt er jo som sagt å komme meg under 130 kg før sommeren, så jeg har 12,5 kg på 8 uker. Det blir knalltøft, men jeg kjenner at jeg er mer enn klar for en skikkelig utfordring!

Runegutt
23-04-12, 16:09
Et og et halvt kilo i uken? Ohhh, den var tøff. Jeg skal ihvertfall greie 5. Alt som er mer enn det kaller jeg bonus.

mallilen
23-04-12, 16:20
Jeg er MED!!! Har hatt skikkelig tilbakefall - gikk jo ned 20 kg på 8 mnd. Så sluttet jeg å røyke og raste opp 15 igjen :s

Har bestemt meg for å ikke ri igjen før jeg veier under 100 kg - dit er det 14 kg. Forøvrig begynt å smårøyke igjen, så nå går i detminste vekta liiiiiiitt nedover kontra bare opp.

Skal vel optimalt sett ned på 75-tallet, men blir overlykkelig om jeg klarer meg ned til 90. Åkke som: Jeg skal væra FLINK!!!

:D

milena
23-04-12, 16:31
Oy, her begynner det å bli liv! Sammen er vi sterkere enn alene!

StineH
23-04-12, 16:53
Mallilen, ridning er jo den beste motivasjonen du kan ha! Jeg også har det som motivasjon, at når jeg blir lett nok (et sted under 100) så skal jeg prøve å få blitt hestepasser for en hest og begynne igjen med min lidenskap nr 1.. :D

Ja, det er ganske tøft med 1,5 kg i uken - Og det er ikke sikkert at jeg klarer det. MEN jeg har jo den "fordelen" at jeg nettopp har begynt og forhåpentligvis kan trekke fra endel vannkilo på onsdag.

Jeg gleder meg til å gå ned i vekt med dere folkens! :D

Runegutt
23-04-12, 16:54
Jeg er MED!!! Har hatt skikkelig tilbakefall - gikk jo ned 20 kg på 8 mnd. Så sluttet jeg å røyke og raste opp 15 igjen :s

Har bestemt meg for å ikke ri igjen før jeg veier under 100 kg - dit er det 14 kg. Forøvrig begynt å smårøyke igjen, så nå går i detminste vekta liiiiiiitt nedover kontra bare opp.

Skal vel optimalt sett ned på 75-tallet, men blir overlykkelig om jeg klarer meg ned til 90. Åkke som: Jeg skal væra FLINK!!!

:D

Røykestopp= vektoppgang.
Kast røyken, og kjør lavkarbo.
Du kommer til å gå opp, men det går før eller siden ned igjen.

mayor
23-04-12, 20:41
Detta klarer du:)
Har veid ca 30 kg mer enn jeg gjør nå etter sist jeg var gravid for 5 år sia.. nå har jeg starta opp igjen og satser på at resten av overvekta forsvinner:p Nydelig lita jente du har. :klem:

Nnem
23-04-12, 22:14
Henger meg på. Men tenker ikke kilo denne gange, heller at jeg opprettholder trening med minst 2 økter i uka. :)

Maijka
23-04-12, 23:33
Jeg vil være med. Mitt mål er ned 7 kg til 17. juni

StineH
24-04-12, 08:48
Kjempekult at så mange har lyst til å være med!
Jo flere vi er til å motivere hverandre, jo bedre er det jo!

Jeg har veiedag i morgen, og håper egentlig på at denne første uken har ført med seg -5 kg..
Man får bare vente å se...

mallilen
24-04-12, 13:24
Røykestopp= vektoppgang.
Kast røyken, og kjør lavkarbo.
Du kommer til å gå opp, men det går før eller siden ned igjen.

Problemet var atjeg KUN gikk opp,opp, opp. Begynte (dessverre) igjen på sydentur før jul, og selv med et ganske lite inntak (2-4 pr dag) stabiliserte i det minste vekta seg...

Har rett og slett ikke klart å ha viljestyrke nok til å kutte ut de siste sigarettene, men det kommer, det kommer ;)

Kjempekult at så mange har lyst til å være med!
Jo flere vi er til å motivere hverandre, jo bedre er det jo!

Jeg har veiedag i morgen, og håper egentlig på at denne første uken har ført med seg -5 kg..
Man får bare vente å se...
"Joflere vi er sammen, er sammen...." *fnis*
Synes du er ganske "rå" nå, altså. -5 første uka er vel kanskje noe ambisiøst? Uansett: tvi-tvi!!! :D

Jeg hadde i det minste ikke gått opp fra forrige måling igår, men helgen medførte litt utskeielser. Et par brownies på fredag, en kvikklunsj og bare pølser hele dagen pluss tre brødskiver lørdag, kombinert med lite søvn frem til søndag. En særdeles dårlig planlagt helg, kan man si...
Sov nesten hele søndagen, og hadde altså ikke gått opp igår. Idag var det -600g kontra igår, men det tels jo ikke siden det ikke er måledag. *hmpf*

Har forresten akkurat vært og hentet sponsede kaker fra millba på posten idag. Muffinsene er enkeltpakket og i fin stand, så de trengte ingen prøvesmaking. De to brettene med berlinerboller, derimot.. De lå jo i kartong, og måtte sjekkes. Heldigvis for meg, men uheldigvis for klubben, har ikke bollene tålt transporten så vaniljekremen er sur som py. Ble altså 40 kråkeboller istedet, og nå har skjæra fest på verandaen mens jeg stirrer på dem, grønn av misunnelse :p

StineH
24-04-12, 14:16
Ja, det er kanskje ganske mye.. Men første gangen jeg begynte på lavkarbo gikk jeg ned nesten 7 kg den første uken.. :)
Forøvrig er ikke jeg redd for å sette høye mål, trenger jo noe å sikte mot... ;)

milena
24-04-12, 15:07
Ja, det er kanskje ganske mye.. Men første gangen jeg begynte på lavkarbo gikk jeg ned nesten 7 kg den første uken.. :)
Forøvrig er ikke jeg redd for å sette høye mål, trenger jo noe å sikte mot... ;)
Jepp, jeg også liker å sikte høyt. Det jeg hele tiden må passe på er å ikke bli for skuffa hvis det ikke går. Jeg har en tendens til å bli lei meg hvis jeg går ned 1kg og jeg hadde planlagt 1,5. Glemmer at 1kg i uka er kjempebra... Og så begynner de dumme tankene om at jeg ikke får til dette og at det ikke er vits, og vips.... Så er jeg like langt hvis ikke lenger...

StineH
24-04-12, 15:43
Jeg er litt motsatt av de fleste der. Da jeg spiste lavkarbo før jeg ble gravid satte jeg meg superhøye mål, som ikke alltid ble oppfylt - Men det motiverte meg bare enda mer til å nå målet så fort som mulig.
Jeg prøver dog å sette meg mål som er innen rimelighetens grenser. Jeg vil f.eks ikke si at målet mitt er å gå ned 40 kg før 1. Juli, selv om jeg VIL det - Så skjønner jeg jo at det ikke går. Jeg setter heller målet til å gå ned 15 kg før 1. Juli, og 40 kg i 2012. Høye mål, men jeg har mye å ta av... :P

Jeg gleder meg til veiedag i morgen!! :D

StineH
25-04-12, 10:20
Da er veiedagen for min del unnagjort, skal måle meg etterhvert også - I tillegg til vekt, så bruker jeg målebånd, er ofte der man ser de STORE resultatene, spesielt når vekten kanskje ikke er helt samarbeidsvillig..

18.04.12 - 142,6 kg (Startvekt)
25.04.12 - 138,0 kg (-4,6 kg)
02.05.12 - ......

(17.06.12 - 129,9 kg.....)

Det er jo nå det virkelige arbeidet begynner, men jeg ser jo kanskje at målet jeg har satt meg til 17. Juni skal være helt overkommelig. 8,1 kg på 7 og en halv uke må da være noe som burde la seg gjennomføre? :D

Gleder meg til å se hvordan det går med dere andre her inne!

kiril
25-04-12, 10:26
etter noen vanskelige måneder og ikke ork på å tenke på kostholdt + 12 kg så hopper jeg med på denne utfordringen.... setter meg på -10 kg til skoleferie.

dagens vekt 131.1kg

Imse
25-04-12, 10:27
Jeg blir med jeg og, men jeg setter meg ikke så høye mål, for selv om jeg har minst 70kg å ta av, så går jeg ikke fort ned uansett hvordan jeg vrir og vender på det. Og hele mai er ofte så stressende at det påvirker vekttapet.

Jeg veier 128kg( pluss minus ettersom;) ) og setter som mål å nå 125kg til midten av juni. Skulle nok gjerne gått ned 10kg til da, fordi min vekt tar uhyre mye lastekapasitet i kanoene våre.. Og vi har planlagt en tur i Femundsmarka med padling fra sted til sted og ikke bare basecamp. Og da burde jo jeg veie minst mulig for å få plass til det vi skal ha med+ hunder, unger og utstyr.

StineH
25-04-12, 10:37
Så fantastisk at flere blir med, kjempegøy å se..!
Vi skal nok motivere hverandre sånn at vi får fine resultater.

Imse - Det er jo bedre å sette seg litt mindre mål når du vet du går sakte ned, og så tar du alt det ekstra du måtte gå ned som en bonus. Du er jo allerede godt på vei, og du vet - Sakte av, er sakte på igjen..!

Elewyn
25-04-12, 10:47
Jeg vil også være med :)
Jeg går veldig sakte nedover, men 5 kilo virker som et mål det kan være mulig å oppnå :)
Jeg reiser til syden i to uker fra 2-16. juni, og mistenker at jeg kan komme litt på utur med lavkarbomaten når jeg er på sydenferie, så mitt mål blir å gå ned 5kg før jeg reiser til syden. Siden jeg har veiedag på lørdager setter jeg 21.04 som startdato.

21.04 - 98,1kg - 0,0kg

Lykke til alle sammen!

Runegutt
25-04-12, 11:43
Fortsetter jeg den nedgangen jeg har hatt på 8 dager, så forsvinner jeg sånn rundt desember. Jeg er så bli og fornøyd med morgenvekten min i dag :)

Spesielt siden jeg dytta i meg en hel del mat i går, og avslutta det hele med en skål baconchrisp.

milena
25-04-12, 11:46
Da er veiedagen for min del unnagjort, skal måle meg etterhvert også - I tillegg til vekt, så bruker jeg målebånd, er ofte der man ser de STORE resultatene, spesielt når vekten kanskje ikke er helt samarbeidsvillig..

02.05.12 - ......

Det er jo nå det virkelige arbeidet begynner, men jeg ser jo kanskje at målet jeg har satt meg til 17. Juni skal være helt overkommelig. 8,1 kg på 7 og en halv uke må da være noe som burde la seg gjennomføre? :D

:heia: Gratulerer! Det var jo kjemperesultat!

Runegutt
25-04-12, 11:59

02.05.12 - ......

Grattis. Stå på, nu leder du på meg. Siden vi starter på nesten samme dag, så skal jeg se om jeg greier å holde følge.

Start 17.04: 148
I dag 25.04: 144

Glorfinia
25-04-12, 13:05
Så flinke dere har vært alle sammen. Skulle ha kommentert hver og en av dere, men jeg har ikke tid akkurat nå, bare kjapt innom for å oppdatere meg. Hurra for dere flinkiser! :heia:

Har vært på vekta for å sjekke, og vannkiloene har rast av, heldigvis. Så utgangspunktet mitt er noe lavere vekt, men jeg justerer ikke på målet mitt allikevel, siden jeg satte det med vannvekt i tankene. Målet er altså 7 kilo til 17 juni, noe jeg tror går fint. Eventuel ekstra nedgang får bli bonus. :)

mallilen
25-04-12, 21:10
Så flinke dere er!
Bare å fortsette slik dere gjør nå, og ikke gjøre som meg: Tillate meg å falle for en fristelse eller sju når jeg har vært "såååå flink" :roll:

Egentlig er det litt rart vi ikke blir rynkete og skrumpete når vi kan miste SÅ mye vann!

Er dere forresten flinke til å drikke rent vann? Jeg må innrømme at jeg er elendig på den fronten, og drikker saft i stedet. Heldigvis har svenskene skjønt det, og lansert FunLight uten aspartam - de har søtet med stevia i stedet. Håper dette er et noe bedre alternativ, i allefall ;)

Carisma
25-04-12, 22:34
Det er jo nå det virkelige arbeidet begynner, men jeg ser jo kanskje at målet jeg har satt meg til 17. Juni !

vær obs på at det følger en del stress med det å ha liten baby som kan sinke vektnedgangen i perioder. Som lite søvn f.eks....

Glorfinia
25-04-12, 23:21
Er dere forresten flinke til å drikke rent vann? Jeg må innrømme at jeg er elendig på den fronten, og drikker saft i stedet. Heldigvis har svenskene skjønt det, og lansert FunLight uten aspartam - de har søtet med stevia i stedet. Håper dette er et noe bedre alternativ, i allefall ;)
Jeg drikker masse vann, minst 2 liter hver dag, helst 3-4. Men kunne tenke meg å teste den safta du nevner allikevel, kan være ålreit å ha noe annet å drikke innimellom. Det er definitivt et bedre alternativ enn aspartam-drikker! Nyt safta di, du. :)

StineH
25-04-12, 23:33
vær obs på at det følger en del stress med det å ha liten baby som kan sinke vektnedgangen i perioder. Som lite søvn f.eks....

Ja, det skal jeg selvfølgelig ta høyde for, men jeg er jo litt sånn at jeg heller setter meg høye mål å strekke meg mot.
Og så lenge vekten kryper sakte nedover, og jeg går inn en cm her og der så skal jeg ikke klage..

Det er jo SÅ mange andre positive sider ved lavkarbo også!

Pipje
26-04-12, 12:26
Veiedag i dag, og dessverre gått opp 0,5 kg. Skuffende altså! Men vet jo veldig godt hva det kommer av, har hatt bursdag i helgen og det medførte fråtsing i kaker!

Men jeg er stolt av meg selv på treningsfronten for tiden. Gjennomførte fire gode økter forrige uke og har trent hver dag hittil i uka. Merker jeg savner trening de dagene jeg ikke rekker. Og det er godt å ikke alltid føle det enorme orket før trening, men at jeg faktisk syns det er morsomt! Og det har tatt meg lang tid!

Hvordan er det med dere og trening?

Glorfinia
26-04-12, 13:20
Veiedag i dag, og dessverre gått opp 0,5 kg. Skuffende altså! Men vet jo veldig godt hva det kommer av, har hatt bursdag i helgen og det medførte fråtsing i kaker!

Men jeg er stolt av meg selv på treningsfronten for tiden. Gjennomførte fire gode økter forrige uke og har trent hver dag hittil i uka. Merker jeg savner trening de dagene jeg ikke rekker. Og det er godt å ikke alltid føle det enorme orket før trening, men at jeg faktisk syns det er morsomt! Og det har tatt meg lang tid!

Hvordan er det med dere og trening?
Haha, ironisk at du skulle spørre om det nå. Skulle vært avgårde på trening i dette øyeblikk, men fant ut at jeg ikke orka. Har en del jeg må gjøre i dag, og skylder på det, men jeg veit innerst inne at jeg kunne nok rekki å trene allikevel. Planen er tre ganger i uka, men som regel blir det to. Det er uansett bedre enn null trening, men ikke bra nok. Jeg jobber med min selvdestruktive atferd, men ett skritt av gangen. ;)

En kommentar til bursdagskaker, om det var kaker med masse karbohydrater, så er den ekstra halvkiloen sikkert bare vann. Det er borte som dugg for solen i løpet av noen dager antagelig. :)

St. Cecilie
26-04-12, 19:58
Ååh, jeg trenger å kaste meg utpå en utfordring. Har tulla de siste ukene *kremt*månedene*kremt* og er nå i første uka med Ketolyse igjen. Jeg er litt som deg Stine, jeg setter heller for høye enn for lave mål. Så jeg tror jeg setter -7kg til den 17 juni... Eep! Jeg skal reise til Tyrkia i september og har et lite håp om å kunne gå rundt og føle meg bra. :)

StineH
26-04-12, 20:28
Ååh, jeg trenger å kaste meg utpå en utfordring. Har tulla de siste ukene *kremt*månedene*kremt* og er nå i første uka med Ketolyse igjen. Jeg er litt som deg Stine, jeg setter heller for høye enn for lave mål. Så jeg tror jeg setter -7kg til den 17 juni... Eep! Jeg skal reise til Tyrkia i september og har et lite håp om å kunne gå rundt og føle meg bra. :)

Jeg liker prosjekt MILF, det høres ut som noe jeg har lyst til å være med på.. :P

Supert at du henger deg på! :D

Ish
27-04-12, 18:00
Ned 0,9 kilo denne uka, bare 4,1 kilo igjen :p....
Kanskje jeg skulla ha satt målet mitt høyere enn 5 kilo? Uansett skal det bli spennende og se :)

StineH
27-04-12, 18:31
Fantastisk godt jobba Ish! :D
Fortsetter du i dette tempoet er du jo langt over målet innen 17. Juni! :D

tora trollmor
27-04-12, 18:53
Her vil jeg også være med, kommer med oppdattering morgen. Nå skal jeg dra på russe-kickoff for å være vakt.

Ish
28-04-12, 12:23
Fantastisk godt jobba Ish! :D
Fortsetter du i dette tempoet er du jo langt over målet innen 17. Juni! :D

Takk takk :)
Ja jeg er kjempe fornøyd, skal bli spennende å se :D

bærrgen
28-04-12, 17:48
Aller først: Gratulerer med en nydelig baby :)

Jeg tar utfordringen, 5 kg til 17. juni skal jeg klare :D

Elewyn
28-04-12, 20:24
Veiedag i dag - 1 kg siden forrige lørdag, og overraskende mange cm i minus denne uken. Jeg er kjempefornøyd. Hvis jeg klarer en kilo i uka frem mot sommeren, så når jeg sommermålet mitt :)

tora trollmor
28-04-12, 22:46
Jeg setter mitt mål til - 8 kg. dvs 87.6 kg til 17 juni :)
Vekt
22.04 - 95,6 kg

StineH
28-04-12, 23:21
Heier på Bærrgen og Tora trollmor som de nyeste tilskuddene i utfordringen!

Jeg føler ikke jeg har gått ned noe, har spist så masse!!
Men vi får se, jeg spiser jo lavkarbo for harde livet..

Piripi
29-04-12, 11:59
Jeg kaster meg på her nå! Mitt delmål er at bunaden skal på til nasjonaldagen, og "do or do not, there is no try",- skal ned under 90 kg før sommeren starter!

(Jeg startet inne her på 30 kg + og selv om jeg har mistet nesten 20 kg så føler jeg meg mest "hjemme" her. Håper det er ok at jeg henger her :) )

tora trollmor
29-04-12, 12:14
400g ned denne uka :)

StineH
29-04-12, 18:26
Forumet vårt ble hacket i natt - http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=51967

For dere som ikke har fått det med dere, så er det veldig lurt å skifte passord ALLE andre steder du bruker samme passord og mailadresse som her..

Ekkelt.. :(

Marella77
29-04-12, 21:00
Jeg vil også være med å heie på deg Stine!! :-) Jeg vil bare si at du er råsøt!! Mener det virkelig!

Uansett om du har mye du vil ta av som du sier selv, så er det jo bare å ta en dag av gangen... Det er noe vi alle har til felles. Om vi skal gå en mil eller en kilometer, så kan vi kun gå skritt for skritt!

Jeg skulle ta av 40 kg, og aller helst 46 kg, men har nå kommet litt over halvveis. Da jeg startet syns jeg veien var lang, men nå syns jeg det har gått veldig fort. Ønsker deg lykke til Stine, dette klarer du!!! :-)

Ps: Et tips: Ta bilder underveis i samme posisjon... Jeg gjordet det, og så på disse bildene når jeg mistet motivasjoen... For det er lett å se seg blind i speilet og ikke tro at det funker...

:heia: :heia: :heia: :heia: :heia: :heia: :heia: :heia:

milena
30-04-12, 12:23
Da var veiedeagen min her og jeg er ganske så fornøyd! Det går jo nedover som bare det.

Startdato: 11.04.2012
Startvekt: 125kg
Høyde: 173cm
Delmål 1: 100kg innen første august

16.04.2012: 121,6kg som vil si -3,4kg
23.04.2012: 119,1kg som vil si -2,5kg
30.04.2012: 117,7kg som vil si -1,4kg

Jeg har jo fått inn en del trening og turer så tror nok at det hjelper på!

StineH
30-04-12, 12:38
Kjempebra jobba Milena!

Det som plager meg mest, er ikke det faktum at jeg veier nesten 140 kg.
Det som plager meg mest, er det at på dette tidspunktet i fjor (da jeg ble gravid) hadde jeg slanket meg 30 kg og veide ikke "mer" enn 114 kg. Og jeg føler veien tilbake dit er uendelig lang. Og det er jo ikke halveis engang!

Men dette skal jeg klare, jeg har jo allverdens med tid. Som sagt, målet i år er -40 kg, og klarer jeg -30 og havner rundt 114 igjen før 2012 er over - Så skal jeg være meget fornøyd med det også!

milena
30-04-12, 12:45
Kjempebra jobba Milena!

Det som plager meg mest, er det at på dette tidspunktet i fjor (da jeg ble gravid) hadde jeg slanket meg 30 kg og veide ikke "mer" enn 114 kg. Og jeg føler veien tilbake dit er uendelig lang. Og det er jo ikke halveis engang!

Men dette skal jeg klare, jeg har jo allverdens med tid. Som sagt, målet i år er -40 kg, og klarer jeg -30 og havner rundt 114 igjen før 2012 er over - Så skal jeg være meget fornøyd med det også!

Tusen takk! Og jeg forstår hva du mener. Jeg var nede i nesten 80kg som ikke er langt unna målvekta, og så gikk jeg opp igjenn. Jeg har måttet innse at jeg trenger mye hjelp til å finne ut hvorfor jeg vil meg selv den plagen og har nå hjelp på veien i form av terapeut. Det er det eneste som gir meg troen at denne gangen er anderledes enn alle de andre gangene jeg har gått ned mange kilo.

Men, nå mener jeg at vi skal få dette til og at neste sommer skal vi strutse rundt fornøyde og kanskje til og med springe et lite 5k løp for eksempel!!!

Kikkin
30-04-12, 13:00
Jeg har litt lyst til å være med på dette! Jeg var her for et par år siden og da gikk jeg ned fra 126,6 til 101kg på eurodiett. Men ting har skjedd og jeg er nå oppe i 130,1kg...

Nå starter jeg på ny frisk og skal ned 5 kg før 17.juni! Har veiedag på fredager, så forrige veiedag var 27.4.12.

27.04.12: 130,1kg

Glorfinia
30-04-12, 18:09

Man kommer langt med pågangsmot, og det har du masse av! Så lenge du står på og gjør jobben, så tror jeg du klarer dette kjempebra. :) Selvom veien føles uendelig lang, blir den hele tiden litt kortere. Kanskje det hjelper å sette seg mindre delmål?

Tusen takk! Og jeg forstår hva du mener. Jeg var nede i nesten 80kg som ikke er langt unna målvekta, og så gikk jeg opp igjenn. Jeg har måttet innse at jeg trenger mye hjelp til å finne ut hvorfor jeg vil meg selv den plagen og har nå hjelp på veien i form av terapeut. Det er det eneste som gir meg troen at denne gangen er anderledes enn alle de andre gangene jeg har gått ned mange kilo.
Jeg går i terapi jeg også, men av andre grunner. Vi snakker allikevel endel om kropp og vekt og slikt, og jeg har tro på at det kommer til å gjøre denne reisen annerledes enn tidligere. Jeg har gått ned før, masse, og så gått opp igjen. Typisk jojo i grunn. Det er noe i meg selv som stopper meg fra å være fornøyd, jeg er fryktelig selvdestruktiv, og ved å finne ut av hvorfor, har jeg kommet langt. Så heia hjelp fra sidelinjen i form av terapi! :)

Glorfinia
30-04-12, 18:20
Da var veiedeagen min her og jeg er ganske så fornøyd! Det går jo nedover som bare det.

Jeg har jo fått inn en del trening og turer så tror nok at det hjelper på!

Knallbra start! Og flinkis som har trent! :heia:

Jeg har litt lyst til å være med på dette! Jeg var her for et par år siden og da gikk jeg ned fra 126,6 til 101kg på eurodiett. Men ting har skjedd og jeg er nå oppe i 130,1kg...

Nå starter jeg på ny frisk og skal ned 5 kg før 17.juni! Har veiedag på fredager, så forrige veiedag var 27.4.12.

27.04.12: 130,1kg
Velkommen tilbake! Og heia, heia! :heia:
Dette var verre enn jeg trodde. Etter to drøye uker med masse karbo, bikka jeg 124,7 kg i dag. For 3 uker siden var vekta 6 kg lavere, så forhåpentligvis er i hvertfall halvparten av de ekstra kiloene vannvekt. Derfor blir målet mitt å gå ned 7 kg til 17 juni. Ready, set, go!

*løpe avgårde på trening*
Skulle vært avgårde på trening i dag også, men i stedet sov jeg... Er fryktelig lite motivert for alt om dagen, men i det minste spiser jeg ok. Nesten. I går var jeg nemlig ute og spiste indisk, inkludert både naan og ris. Jeg elsker indisk, så da anledningen dukka opp valgte jeg å si ja og heller ta eventuelle konsekvenser av det. Jeg vil ikke at jeg skal hindres fullstendig sosialt, derfor har jeg tatt valget at jeg kan gjøre slikt av og til. Litt kjipt at det skjer så i starten av en oppstart, men sånt skjer. Blir sikkert lenge til neste gang.

Med det sagt, så viste vekta i dag 120 kg, ned 4.7 kg! Det er helt vilt!! :eek: Dette på tross av ris og naan i går altså. Jeg har 2.3 kg igjen av utfordringen, disse vil nok bli vanskeligere enn disse første, men det skal gå. :)

mallilen
01-05-12, 15:51
Flinke dere er!!!

Jeg smalt på en muffin fra Aunt Mabels på søndag - det ble litt for fristende å ha fire esker stående kan man si. Heldigvis blir jeg kvitt dem på torsdag :p

Hadde egentlig veiedag igår, men glemte hele greia.
Det ble derfor veiedag idag i stedet.
Siden 9.april: -3,4 kg og 11,5 cm fordelt på fire steder.
Jeg går ikke ned så fælt i mål, men klærne blir større og større. Særlig ansiktet ser man det veldig godt, og jeg kjenner meg jo også lettere. Men det synes altså ikke på målinger... Litt skuffende slik sett, men pokker heller. Velværet stiger jo, om ikke annet ;)

Nå skal jeg jammen meg benytte finværet, og gå og lage vaniljeis jeg og gubben kan kose oss med på verandaen :)

StineH
01-05-12, 17:56
Jeg er SÅ misunnelig på dere som har veranda/uteplass i dette finværet!
Jeg savner deg helt utrolig masse, og blir nesten mer deprimert av å sitte inne når det er så fint vær, enn når det pøser ned i det vide og brede..

Jeg sliter litt med å komme inn i en god rytme om dagen. Havregryna gikk i søpla, tett etterfulgt av syltetøyet. Så nå må jeg gjøre andre ting for å komme litt opp i mengden med karbs. Havregryn trigget rett og slett søtsuget så mye at jeg holdt på å bli sinnsyk.
Veiedag i morgen, men forventer ikke de store resultatene. Drakk en bringebærsmoothie i går, så får nok svi for det i morgen.

Runegutt
01-05-12, 22:12
To uker er gått, og jeg har klokket en nedgang på 4 Kg :)
-2,7 første uke
-1,3 andre uke.
Fortsetter det slik, så forsvinner jeg i løpet av November.

:)

milena
02-05-12, 00:11
-2,7 første uke
-1,3 andre uke.

Jaja, her går det unna! Jeg og kunne likt å holdt tempoet fra de første to ukene i allefall en stund til :rolleyes:... Men, gratulerer i allefall masse!

Carisma
02-05-12, 07:33
Jeg er SÅ misunnelig på dere som har veranda/uteplass i dette finværet!
Jeg savner deg helt utrolig masse, og blir nesten mer deprimert av å sitte inne når det er så fint vær, enn når det pøser ned i det vide og brede..

Det er fordelen med liten baby, at man kommer seg ut uansett :ja: da lilegutt var mellom to og fem mnd ca gikk jeg opp til 6t pr dag. Ikke at det hjalp en dritt på vekta, men det hjalp på humøret....

Elewyn
02-05-12, 11:04
-2,7 første uke
-1,3 andre uke.

Så bra :) Forhåpentligvis så fortsetter du i samme tempoet nedover, men for meg og mange andre så var uke 3 og 4 litt trege, med stillstand og oppgang i vekt. Hvis det samme skjer med deg, så ikke mist motivasjonen. Nå er jeg inne i den 6 uka og kiloene renner av igjen, så det blir bedre :)

StineH
02-05-12, 11:56
Her har det gått i stå, og opp 1,7 kg siden forrige onsdag. Vet ikke helt hvorfor, men jeg regner med at det ordner seg til neste uke.. :)
Så for å nå sommermålet mitt nå må jeg ned nesten 10 kg.

Hurra for meg - *Se stygt på seg selv*

milena
02-05-12, 12:27
Her har det gått i stå, og opp 1,7 kg siden forrige onsdag. Vet ikke helt hvorfor, men jeg regner med at det ordner seg til neste uke.. :)
Så for å nå sommermålet mitt nå må jeg ned nesten 10 kg.

Hurra for meg - *Se stygt på seg selv*

Du må ikke se stygt på deg selv, iallefall ikke hvis du ikke har "synda" for mye (jeg mener nå at man ikke skal se stygt på seg selv da heller, menmen). Dette er en lang vei vi er på og selv med oppgangen så har du jo hatt et vekttap på godt over en kilo i uka i snitt, og det er ikke dårlig.

Det slike uker er gode til er å se tilbake og se hva er det som kan ha ført til dette, og av og til så finner man ingenting. Kroppene våre er noen rare ting. Det som er det verste for meg er skyldfølelsen som da får meg i en sånn negativ cirkel. Så denne gangen har jeg sagt: ingen skyld!!!

Lykke til og jeg synes du gjør en utrolig jobb uansett hva vekta sier!

StineH
02-05-12, 12:49
Tusen takk for det Milenia!
Jeg liker å se litt stygt på meg selv når jeg føler jeg ikke har gjort absolutt alt jeg kan.
Jeg har kanskje spist litt for masse og bare tenkt at alt skal gå av seg selv, sånn som det gjorde sist gang. Men det er vel på tide å stålsette meg for at denne gangen må jeg jobbe litt mer for å få de resultatene jeg vil ha..

vimsen85
02-05-12, 17:09
Husk at hormoner også gjør mye rart med kroppen Stine. Og du har nok litt av de ettersom du nylig har fått bebis. De må stabilisere seg og fikse syklus osv. Ikke stress :)

Glorfinia
02-05-12, 17:18
Jeg tenker også at du ikke må se stygt på deg selv, StineH, men det er sikkert ikke så dumt å innse at denne gangen kanskje ikke blir lik forrige, og at du muligens må jobbe litt mer for det. Så lenge en ikke banker seg sjøl mentalt, så er det greit å ta et kritisk blikk på seg selv og hva man gjør. :) (Men det er selvsagt viktig å ta med i betraktninga at det kanskje er vann, eller hormoner som Vimsen nevner. Det må ikke nødvendigvis være noe en gjør galt. :))

Pipje
03-05-12, 20:11
Jeg sliter med å komme igang. Våren og sommeren er definitvt den vanskeligste tider, fordi det er mye som skjer og mye sosialt samvær med mat tilstede. Jeg synes det er vanskelig å fortelle andre at jeg går på lavkarbo, og forsyner meg da av div. for at det ikke skal bli lagt merke til. Og jeg vet veldig godt at for meg så funker det ALDRI med litt. Litt blir til litt mer, litt mer blir til mye og til slutt ender jeg opp med å fråtse! Og når jeg først har skeiet ut føler jeg at alt er så ødelagt at jeg bare kan fortsette med utskeielser..
Akkurat dette skjedde da jeg nettopp hadde en langhelg borte.

Gruer meg til veiedag i morgen. Begynner å se mørkt på om jeg klarer å nå målet mitt :/

Imse
03-05-12, 20:15
Vekta mi står stille, men det er nok pga mye stress den siste uka( jobbet hardt i hagen, maling av hus mm) og det at jeg åt 3 grillpølser og en cake pop i bursdagen til min eldste på søndag.

Men selv om jeg bare har gått ned 2kg på en drøy måned( og de 2 første uka), så minker det med cm. Så noe skjer. Vekta er ikke alltid helt eksakt mål, bare lettvint.

Runegutt
03-05-12, 20:25
Bra, Imse
Stå på. Tålmodighet hjelper

StineH
03-05-12, 20:44
Det er faktisk så riktig som Imse sier. Vekten er egentlig en dårlig indikasjon på om det skjer noen forandringer med kroppen eller ikke...

Jeg hadde jo gått OPP to kg, men alikevel minsket i cm.. Kroppen er et rart dyr..

mallilen
03-05-12, 20:47
Gikk på vekta idag tidlig for å bråsjekke, jeg, og jaggu hadde jeg gått opp halvannen kg!?!

Nuvel. En tur til sverige og litt sukkerfritt smågodt for 16kr,og problemet er snart løst *hirr*

Runegutt
03-05-12, 21:22
Gikk på vekta idag tidlig for å bråsjekke, jeg, og jaggu hadde jeg gått opp halvannen kg!?!

Nuvel. En tur til sverige og litt sukkerfritt smågodt for 16kr,og problemet er snart løst *hirr*

OBS. De smågodtene får mitt blodsukker markant opp=ut av ketose

Imse
03-05-12, 21:26
Det tror jeg så gjerne på, det inneholder maltitol det godteriet. Og det har ikke direkte lav GI. Mange trekker i fra alle karbene fra maltitol, det har jeg nå lært at ikke er riktig. Så jeg tar bort halvparten. Dvs jeg holder meg langt unna, bruker heller litt 86% sjokolade en gang i blandt eller lager selv med feks natreen, sukrin el.l.

Pipje
04-05-12, 11:16
Veiedag i dag og jaggu har jeg ikke gått ned 1 kilo! Ble så glad :) Det til tross for en helg borte med total utskeielse! Men mye trening hjalp meg tydeligvis.

Nå er jeg supermotivert for å fortsette og komme i min livs form!
Bare noen timer igjen på jobb nå, også er det heeelg :D

Ish
04-05-12, 11:21
Ned 0,5 kilo denne uken... Totalt 1,4 kilo på 2 uker. Fornøyd med det, ettersom jeg har mensen nå og kjenner på ringer og alt at jeg har mer vann i kroppen :rolleyes:. Og så lenge det går nedover er jeg kjempe fornøyd :D

mallilen
04-05-12, 14:20

Det tror jeg så gjerne på, det inneholder maltitol det godteriet. Og det har ikke direkte lav GI. Mange trekker i fra alle karbene fra maltitol, det har jeg nå lært at ikke er riktig. Så jeg tar bort halvparten. Dvs jeg holder meg langt unna, bruker heller litt 86% sjokolade en gang i blandt eller lager selv med feks natreen, sukrin el.l.

Jeg vet at maltitol kan gi blodsukkerstigning. Mitt blodsukker stiger noe, mens gubben sitt rører seg ikke av flekken. Det er nok ganske individuelt det der..

I mitt tilfelle hadde det samlet seg opp mye vann i kroppen, kombinert med lett forstoppelse. Maltitol= ut med vann og drit. Hadde jeg derimot spist smågodis hver dag ville saken stilt seg annerledes. Håndleddene mine i går morges var rett og slett som albuer - igår kveld var de normale igjen ;)

Så ja - jeg misbruker gjerne svensk SF smågodt en gang i blant når ting blir som de blir. Sammenlignet med i går morges var vekta -2,5 kg idag, og håndleddene er håndledd istedet, og fingrene kan faktisk bøyes uten å stoppe i seg selv :p

*Røyskatt*
04-05-12, 14:54
Jeg er med!! Sist måling var på 100,5 :)

mrs kishty
05-05-12, 19:25
Jeg er med :) ehm, kansje det blir litt hardt, men jeg skal iallefall gjøre mitt ytterste for å klare 5 kilo til 17 juni :) Lykke til alle sammen :) nå er jeg på -24.7 så da blir det -29,7 som er målet til 17 juni... (bare notat til meg selv eller så er det glemt)

Elewyn
05-05-12, 20:03
21.04 - 98,1
28.04 - 97,1 - -1kg
05.05 - 96,3 - - 0,8kg - - 1,8kg

800 g ned denne uken. Hadde håpet på en kg eller mer, men er fornøyd med resultatet alikevel :)

mrs kishty
05-05-12, 21:09
Kjempebra Elewyn :)

Maijka
05-05-12, 22:31
Så flinke alle sammen er. Jeg har veiedag mandag og er veldig spent:p

StineH
06-05-12, 00:22
Jeg har ikke veiedag før på onsdag. Det er jo sååå lenge til, og etter det nedslående resultatet forrige onsdag er jeg SÅÅÅÅÅÅ gira på et bedre resultat nå denne onsdagen..

Alle dere andre er jo så flinke her, at jeg har jo litt å leve opp til! ^^,

Kikkin
06-05-12, 11:30
Hadde veiedag på fredag, men glemte å skrive det inn her...

27.04.12 - 130,1 kg
04.05.12 - 128,2 kg (-1,9kg)

tora trollmor
06-05-12, 17:12
Tok veiedag i dag opp 200 g etter konfirmasjon og en sprekk med kake spising ;)
I morgen blir det ketolysekuren igjen :)

Glorfinia
07-05-12, 06:41
21.04 - 98,1
28.04 - 97,1 - -1kg

800 g ned denne uken. Hadde håpet på en kg eller mer, men er fornøyd med resultatet alikevel :)
Hadde veiedag på fredag, men glemte å skrive det inn her...

27.04.12 - 130,1 kg
04.05.12 - 128,2 kg (-1,9kg)Kjempebra resultater begge to! :D
Skulle vært avgårde på trening i dag også, men i stedet sov jeg... Er fryktelig lite motivert for alt om dagen, men i det minste spiser jeg ok. Nesten. I går var jeg nemlig ute og spiste indisk, inkludert både naan og ris. Jeg elsker indisk, så da anledningen dukka opp valgte jeg å si ja og heller ta eventuelle konsekvenser av det. Jeg vil ikke at jeg skal hindres fullstendig sosialt, derfor har jeg tatt valget at jeg kan gjøre slikt av og til. Litt kjipt at det skjer så i starten av en oppstart, men sånt skjer. Blir sikkert lenge til neste gang.

Med det sagt, så viste vekta i dag 120 kg, ned 4.7 kg! Det er helt vilt!! :eek: Dette på tross av ris og naan i går altså. Jeg har 2.3 kg igjen av utfordringen, disse vil nok bli vanskeligere enn disse første, men det skal gå. :)
I dag var vekta den samme som forrige mandag. Jeg veier meg flere ganger i uka og har sett at den har vært lavere. Trolig har jeg vann i kroppen som følge av en tildels tøff gåtur i går. Jeg var i aktivitet hver dag forrige uke (med unntak av mandag), så det er ingen logisk grunn til at jeg ikke skal ha gått ned. Jeg føler meg ganske trygg på opplegget mitt, så fortsetter i kjent stil framover, og håper på synligere resultater neste uke. :)

vimsen85
07-05-12, 20:15
Sniker meg inn her for å si :heia: alle sammen. Jeg gikk på vekta i dag og jeg har lagt på meg 5 kilo på to mnd. Men jeg gikk ned fire når jeg var på sykehuset og mensen er rett rundt hjørnet.. Så egentlig har jeg kanskje ikke akkurat lagt på meg mye.. Men det føltes plutselig fælt (kanskje fordi jeg skal ha mensen). Så jeg tror jeg skal være med her med et mål om 3 kilo til en gang i sommer :p

Har egentlig lagt på meg pittelitt i masterskrivingstida..

Stine33
08-05-12, 09:34
Hei. Jeg hører vel ikke til her,men samt føler jeg at jeg gjør det. Med at jeg snart er i mål med vekta mi. Men når jeg begynt så vist vekt 160 kilo. Men det var rett etter jeg fikk minste gutten min. Er i dag på 84 kilo. Så skal bare ned 4 kilo til. Jeg synes dere er kjempe flink. Når jeg begynt fant jeg ikke slik side så gjore alt alene å det var ikke alltid like lett. Men er glad jeg har klart det. Alt var et ork før men nå går ting så mye letter. Ønsker dere en kjempe fin dag. Da er det ut å trene litt.

Imse
08-05-12, 09:43
Wow sier nå bare jeg, har du gått ned nesten 80kg!!! :blomster:

Har du gått ned alt med lavkarbo?

Stine33
08-05-12, 10:05
Nei ikke alt med det. Med når jeg begynt å gå ned vist jeg ikke om det. Jeg brydde meg ikke om hvordan jeg så ut helt til jeg fant ut at barna i barnehagen der gutten min på 8 år snakket om hvor stor mamma han hadde. Så da bestemt jeg meg at jeg skulle gjøre noe med det. Men så begynt jeg å trene å med jeg trener 6 ganger i uka så vist vekta fort at det virket. Men kan vel si som jeg ser at andre også har det vekta står ikke alltid stille eller går rett vei. Men jeg har det slik at på lørdagen koser jeg meg å samt når vi er på ferie.

StineH
08-05-12, 13:49
Imponert over deg Stine33!
Virkelig..
Selvfølgelig er du mer enn hjertelig velkommen her i sommerutfordringen vår, du vet jo like godt som alle oss andre hvordan det er å være så mange kg overvektig.

Jeg skal ned nesten like mange kg som du har gått ned, hvor lenge har du holdt på for å komme dit du er i dag?
Må bare si det igjen, SUPER imponert over deg altså.

Stine33
08-05-12, 14:00
Jeg har brukt nesten 5 år fra jeg begynt til nå. Så har følt mange ganger at ting tar tid,men ser nå at det har gått fort. Magen min trakk seg ikke tilbake av seg selv så har vært på sykehuset å tatt bort det løse hunden på magen å da var dem snille mott meg å tokk bort litt av det fette som satt godt fast. Var inne får litt under et år siden å strammet opp brystene å samt gjore dem mindre. Så der det jeg skal ned nå sitter på siden bare. Men det sitter fy så godt fast. Det har vært en lang vei å gå men angrer ikke en dag på det nå. Sitter nå å er helt kjørt i kroppen haha ble med på en gruppe med bare 60 + å dem er spreke ja.

StineH
08-05-12, 14:14
Kan ikke si noe annet enn at du har vært virkelig flink!
Gleder meg til jeg er der du er og skal inn å få fjernet hud.

Målet mitt er et sted mellom 75 og 80 kg før jeg søker om å få fjernet hud. Vil da fjerne på magen, lårene, og armene - Samt at jeg gjerne vil ha litt større pupper. (Det meste på meg er stort, utenom puppene - De er bittesmå -,- )

Så du er absolutt en kjempemotivasjon!

Elewyn
08-05-12, 14:19
Wow Stine33, for en vektnedgang! Du har virkelig vært disiplinert og superflink :) Det gir meg tro på at jeg skal klare de 34kg jeg vil ned også! Takk for at du deler historien din, og inspirerer oss som har et stykke igjen :)

Stine33
08-05-12, 14:24
Du når det måle du også vet du. Bare ta tiden mann trenger på det. Slik som med jeg trener mye styrke så er ikke vekta så lett å gå på mere. Med muskler veier mere. Så veier meg der jeg trener får da ser mann hva som er av fett å hva som er det andre. Jeg synes dere alle er kjempe flinke jeg. Skal se etterpå om jeg finner bilde fra når jeg begynnt å bilde fra i dag.

Jea79
08-05-12, 15:11
Hei!
Jeg slenger meg med her :) Jeg la om kostholdet i slutten av mars og begynte med lavkarbo og har siden 20.mars gått ned drøye 9 kg. Jeg har en lang vei og gå og vet at det ikke vil gå like lett hele veien :)

StineH
08-05-12, 17:45
Kjemperesultat allerede Jea79!
Jeg har veiedag i morgen, og er rett og slett kjempespent på hva vekten vil si, og ikke minst målene.

Sist uke hadde jeg ikke gått ned noe, men cm krymper jo.. Så ett sted må jo kg'ne bli av?

Har satt meg som motivasjon til i morgen at HVIS jeg har gått ned 0,5 kg fra minstenotering til 137,5 så skal jeg kjøre på med streng lavkarbo. Har jeg derimot ikke gått ned noe, eller OPP - Så skal jeg og mannen kose oss skikkelig på lørdag, bare for å ha noe å se frem til.. Så er veldig spent på i morgen, det blir jo noe positivt uansett! :D

mallilen
08-05-12, 20:28
Dæsken så flinke dere er og har vært!!!
Jeg har et forbanna platå, jeg, og det platået har vært stigende så å si siden mars i fjor. Hadde minstenotering da, og siden har det gått rett til hel hvete. :o
Siden sist: opp 200g... :(

StineH
08-05-12, 20:32
Mallilen: Du har jo gått ned masse, masse allerede! Kan skjønne at et platå er kjedelig, har litt det samme problemet her - Bare at jeg nesten ikke har gått ned noe..
Men det har vart siden midten av April, og jeg kjenner frustrasjonen vokse..

*God klem til alle platåmenneskene*

StineH
09-05-12, 09:23
Hurra! Vekten beveger på seg, og ikke i feil retning denne gangen..
Det går sakte (litt for sakte synes jeg) MEN det skjer hvertfall noe..

(Vet jo jeg faktisk har gått ned over 2 kg på èn uke. MEN det er jo bare -0,5 siden minstenotering) *klage, klage*

18.04.12 - 142,6 kg (startvekt)
02.05.12 - 139,7kg (+1,7 kg)
09.05.12 - 137,5 kg (- 2,2 kg)
16.05.12 - .....

Totalt så langt: 5,1 kg!

Dvs at jeg hittil i sommerutfordringen har gått ned 0,5 kg.. Ser ut som målet mitt om 5 kg blir hardt nok, og 10 kg kan jeg nok bare glemme..
Men jeg er fornøyd nok! :D

Jea79
09-05-12, 10:02
:heia:Så flink du har vært :)
Jeg har veiedag på fredag, alltid like spennende :)

mrs kishty
09-05-12, 13:19
Jeg synes du er kjempeflink StineH. Jeg og har gått ned noen gram her og noen gram der, men disse grammene har resultert i - 25 kilo på ett år.. Jeg har følt at jeg har stått i ro og at jeg ikke har gått ned i hele tatt flere ganger på veien. av og till gått litt opp og. Bare vært trofast mot deg selv og ikke skli utpå fordi om andre sier at du kan.

mrs kishty
09-05-12, 13:22
05,05 : -24,7
09,05: -25,4 - 0,7 i sommerutfordringen :)

Pipje
09-05-12, 21:06
Hvor ofte og hva pleier dere å trene?

Jeg pleier å trene tre ganger i uka på sats, to spinningtime og en styrketime. Er alltid på saltimer, og blir da litt låst til fastsatte tider. Har så lyst til å prøve meg på tredemøllen, men det er en stor terskel for meg.. Tenkte jeg skulle utfordre meg selv og ha testet den ut før uken er omme så jeg hvertfall vet hvordan den fungerer.

Spent på veiedag i morgen!

Stine33
10-05-12, 00:15

Jeg pleier å trene tre ganger i uka på sats, to spinningtime og en styrketime. Er alltid på saltimer, og blir da litt låst til fastsatte tider. Har så lyst til å prøve meg på tredemøllen, men det er en stor terskel for meg.. Tenkte jeg skulle utfordre meg selv og ha testet den ut før uken er omme så jeg hvertfall vet hvordan den fungerer.

Jeg trener 6 ganger i uka. Men ikke vær dag like hardt. Å bruker å være med på 4 faste timer med spinning. Så går det i vekter. Å ja synes du skal tredemøllen. Den er ikke falig du bestemmer jo selv hvor fort du skal sette den på. Jeg bruker en del ganger når jeg trener vekter å gå/løp på den til slutt med da får man ut siste rest av krefter. Jeg trena på sats før men bytta får ca 1 år siden.

Elewyn
10-05-12, 10:05

Jeg har ikke holdt på å trene så lenge, men har kommet godt i gang de siste 2-3 ukene. Jeg sykler hjemme på en ergometer/spinningsykkel 5 dager i uken 40-60 minutter hver gang. Holder et høyt tempo og litt motstan, så svetten siler og pulsen blir høy :) Først hatet jeg det, men nå har jeg begynt å glede meg :)

Gåturer, sjauing og lek med ungene kommer i tillegg.

mallilen
10-05-12, 14:13
Åh,gud. Jeg har oppdaget kavli-ost med jalapeño. Ferdigskivet inn i micro'n på bakepapir, full grillguff i et minutt, og MOUTHGASM!!! :drool:
Klasker på litt smør, litt karse, noen skiver chilipølse fra Gilde, og litt hjemmekomponert rømmedressing. Herregud, noe så godt!!

Fikk avlevert 190 kilo kaker på trappa igår. De ble lempet rett i bilen og kjørt sin vei med. Jeg tør ikke ha slikt stående. Heldigvis skal det selges, altså... Gubben kjøpte 10 esker på flekken (eller, jeg pressa'n vel til det..), og klarte såklart ikke la være å åpne en boks. Jeg smalt på en karamellbolle og ga meg der. For tre år siden hadde jeg spist minst to esker før jeg i det hele tatt hadde vurdert å flytte lasset dit det skulle. Rart å tenke på, egentlig.

Regner med gubben kommer til å molkose seg med disse bollene i kveld, men siden jeg nå har oppdaget ostechipsene (eller funnet opp hjulet på nytt) kan han bare ha det så godt :p Han tåler nemlig et visst inntak av karbohydrater uten at det affiserer vekta. Uheldigvis affiserer det jo velværesenteret i skallen på'n, så han blir godtesjuk som ei premenstruell kjerring. :lol: Og DET går utover meg, såklart.
Men nå skal det nytes ostechips i tiden fremover. Bye-bye andre fristelser, for dette får jeg ikke sagt nok godt om!

Runegutt
10-05-12, 14:22
Vekta har gått i vranglås, men ser samtidig en nesten syk muskelvekst. Så jeg håper dette er en kombinasjon av muskelvekst og vann.

Pipje
10-05-12, 17:08
Vekta idag viste 86,5 kg, dvs -0,4 kg på en uke. Litt blandete følelser, hadde forventet en kilo.. Men skeiet selvfølgelig ut igjen med kostholdet. Fremover MÅ jeg være flink! Kommer til å bli hardt å nå målet om under 80kg til 17.juni, dvs 6,5 kg på 5 uker!

Ish
11-05-12, 12:50
Ned 900g til denne uken, totalt 2,3 kilo på 3 uker :D.
Dette går rette veien :)

mrs kishty
11-05-12, 15:19
Vavittig bra Ish :)

StineH
11-05-12, 15:25
Alle er jo så superflinke. Lurer på hvor mange kg tilsammen vi kommer til å gå ned jeg. Det blir nok en liten elefant tror jeg, hvis denne trenden fortsetter! :D

Jeg har forøvrig glemt å oppdatere hva mitt sommermål er, etter at jeg fikk erfare(på den harde måten) at denne gangen ikke er som den første..

Mitt første "mål", "håp", kall det hva du vil var å komme under 130 før 17. Juni.. Et lite sted innerst inne i hjernen min er det fortsatt håpet.
MEN jeg ser at et mer realistisk mål er å ta utgangspunkt i 138 kg som var resultatet etter den andre uken og krysse fingrene for at jeg klarer -5 kg til 17. Juni..

Dvs at sommermålet mitt i denne utfordringen er å være 133 kg til 17. Juni (Selv om det hadde vært morsomt med 132,6 som er -10 kg siden jeg begynte :D)

tora trollmor
11-05-12, 16:50
Sammen klarer vi dette vet du StineH :)
Håper på 8 kg innen 17 juni æ da, dvs 87 kg.
Vet ikke om jeg klarer det da jeg gikk opp i vekt sist uke etter konfirmasjon, så vi får se.
Lykke til alle sammen.

Stine33
11-05-12, 20:14
Alle er jo så superflinke. Lurer på hvor mange kg tilsammen vi kommer til å gå ned jeg. Det blir nok en liten elefant tror jeg, hvis denne trenden fortsetter! :D

Jeg har forøvrig glemt å oppdatere hva mitt sommermål er, etter at jeg fikk erfare(på den harde måten) at denne gangen ikke er som den første..

Mitt første "mål", "håp", kall det hva du vil var å komme under 130 før 17. Juni.. Et lite sted innerst inne i hjernen min er det fortsatt håpet.
MEN jeg ser at et mer realistisk mål er å ta utgangspunkt i 138 kg som var resultatet etter den andre uken og krysse fingrene for at jeg klarer -5 kg til 17. Juni..

Dvs at sommermålet mitt i denne utfordringen er å være 133 kg til 17. Juni (Selv om det hadde vært morsomt med 132,6 som er -10 kg siden jeg begynte :D)

Det tror jeg du klarer. Virker som når du setter deg et mål så kommer du ditt. Husk litt å litt blir mye til slutt. Tror eller mere rett vet alle synes det går sakte noen ganger. Men det er da man skal tenke på hvordan ting var når man begynt. Så har stor tro på deg jeg.

Kikkin
11-05-12, 22:35
Jeg har gått ned 1,6 kg siste uken, så jeg har faktisk gått ned 3,5kg!! Har bare 1,5kg igjen til målet som var -5kg før 17.juni...det tror jeg nå at jeg skal greie!!

StineH
11-05-12, 22:58
Flinke Kikkin! :D

Jea79
12-05-12, 10:50
Veidag i går, ned 0,8 kg og har passert -10 kg, fornøyd med det :)
Nå er det ut i sol og vind..
Ha en god lørdag :)

Elewyn
12-05-12, 17:02
21.04 - 98,1
28.04 - 97,1 - -1kg
12.05 - 95,6 - - 0,7kg - - 2,5 kg

mrs kishty
12-05-12, 18:13
09,05: -25,4 = 0,7
12,05: -25,9 = -1,2 kg i sommer utfordringen :)

tora trollmor
13-05-12, 12:21
Sist uke rett etter konfirmasjonen hadde jeg gått opp kun 200 g.
Tydelig at alt ikke hadde satt seg da:mad:Nå ble det enda 1,5 kg opp :mad:
Klare nok ikke 8 kg til 17 juni da nei, men skal prøve mest mulig da. Har endelig fått lyst på vann igjen. SÅ nå får jeg i meg mer en 1,5 liter veske. Spiser riktig å har mye fett i kosten.

Pipje
13-05-12, 18:12
Vært to ganger på tredemøllen denne uken og det er jo så deilig! Brukte 35 min på 5km, synes ikke det var så ille. Da jogget jeg 7 min og rask gange 3 min..

Denne helgen har gått så bra, ingen fristelser eller utskeielser! :)

mrs kishty
14-05-12, 11:27
12,05: -25,9 = -1,2 kg
14,05: -26,4= - 1,7 kg i sommer utfordringen

milena
14-05-12, 12:50

07.05.2012: 115,7kg som vil si -2,0kg
14.05.2012: 114,4kh som vil si -1,3kg

Her går det unna! Det kan jo se ut til at jeg kanskje kan nå det galne målet jeg har satt meg...:eek:

mrs kishty
14-05-12, 15:43
Fantastisk milena :) Gurimalla så gøy :)

StineH
14-05-12, 16:12
Dere er jo fantastisk flinke Mrs Kishty og Milena!
Kan jo ikke noe annet enn å beundre dere begge!

Jeg har nettopp gjennomført økt to på sykkelen, ble avbrutt av babygråt og måtte amme etter 12 minutter, men ammet og hun sovnet igjen og tok siste delen av økten på 20 min + 2 ekstra minutter etterpå.
Blir svett og god, MEN må skryte av sykkelbuksen min. Den gjør rumpevondtet mye mindre! :D

mrs kishty
14-05-12, 17:08
Jeg er imponert over hvor flink du er til å trene stine... Det er nemlig ikke jeg.. er ett lite mirakel om jeg går ut å hopper på trampolinen...

StineH
14-05-12, 17:56
Jeg er imponert over hvor flink du er til å trene stine... Det er nemlig ikke jeg.. er ett lite mirakel om jeg går ut å hopper på trampolinen...

Haha!
Målet er å BLI flink til å trene, og ikke miste motivasjonen.
Skulle ønske jeg hadde trampoline, det er jo fantastisk morsomt!!

mrs kishty
14-05-12, 19:45
Etter en liten lur så så jeg at jeg hadde gått ned 200 gram til yohooo... best å passe på å få nok søvn ser jeg.. :)

Runegutt
15-05-12, 11:01
Merkelige vekta. Nu har den drevet på å krype oppover i ei ukes tid. Litt hver dag. Fpr så å slippe alt dette + litt til i natt.

Jeg blir ikke klok på dette, bare konstaterer at i det lange løp går det nedover.

StineH
15-05-12, 11:13
Vekten er et rart lite dyr. Til å stole på, er den heller ikke...
Jeg var nær ved å gi opp på søndag da jeg gikk på vekten og den viste det SAMME som etter den første uken. Jeg er nå i uka 5.

Men siden jeg har brukt målebånd i tillegg vet jeg jo at jeg krymper, selv om vekten ikke beveger seg i riktig retning.
SÅ jeg ba hele vekten om å dra dit pepper'n gror og satte meg på ergometersykkelen i stedet.

Såklart, vekten gir deg en pekepinne, men å stole blindt på den. Aldri.

mrs kishty
15-05-12, 15:58
Nå må du ta med i betraktning alt du trener... Muskler veier mer enn fett sier de, Men det vil i det lange løp øke forbrenningen og du vil være fastere i fisken :) Ikke ta det tungt om vekten sier det samme.. Du er knallflink Stine.. Og hold ut.. snart har du gått ned alt du vil ha gått ned..

Pipje
16-05-12, 09:49
Tok veiedag en dag tidligere, siden jeg er bortreist i morgen. Gått ned 1,4 kg siden forrige veiing, nå viser vekta 85,1. Jeg er så glad, og så supermotivert for å stå på videre. Forrige uke trente jeg 5 dager, og det gjorde nok sist for vekta :D

mrs kishty
16-05-12, 15:53
14,05: -26,4= - 1,7 kg
16,05: -27,1= - 2.4 kg :D

Halveis i sommerutfordringen, dette går jo så det suser :)

Kanonbra Pipje :) Det er så gøy når det går rette veien :)

Maijka
17-05-12, 09:56
Fra start 9. april til i dag har jeg gått ned 6,6 kg. Hurra for 17. mai:D

mrs kishty
17-05-12, 18:40
Gratulerer Maijka :) Fantastisk :)

Kikkin
18-05-12, 21:29
27.04.12 - 130,1 kg
04.05.12 - 128,2 kg (-1,9 kg)
11.05.12 - 126,6 kg (-1,6 kg)
17.05.12 - 125,9 kg (-0,9 kg)

Så mitt mål på 5kg før 17.juni er absolutt innen rekkevidde! 4,2kg så langt!

Ja, jeg juksa litt og veide meg på 17. istedenfor 18...

stinei
19-05-12, 10:43
Å, jeg vil også lage meg en utfordring!
Litt usikker på hva som er fornuftige mål fremover, siden jeg ikke får trent særlig mye.
Men tror jeg vil prøve meg på å nå 105 kg innen slutten av juni når det er ferie. Dvs 9,7 kg ned. Et det er realistisk mål, eller ett jeg veldig optimistisk nå?

mrs kishty
19-05-12, 16:44
Jeg har vært på blåtur.... skeiet ut en del med chilinøtter, peanøtter, Ingrids lavkarbo brød.. så jeg tør nok ikke gå på vekten før neste uke en gang... Nå er det tilbake på ostekjøret... :P

johncons
19-05-12, 18:14
http://farm8.staticflickr.com/7243/7223563796_f56116034b_z.jpg

karen01
20-05-12, 12:05
hei
er helt ny her ... men blir jo imponert over hvor flinke dere er . jeg har holdt på med vekt nedgang siden januar... har ikke gått ned mer enn 6 kg , men jeg har trent veldig mye ... trener spinning og styrke 3 ganger i uken samt at jeg går ...

nå har jeg begynt å kutte ut på brød , pasta , potet og sukker og i dag kuttet jeg også på melk.... hjelp ....

har den siste uken gått ned 1 kg ..

mål til 15 juni er at jeg skal gå ned ytterlige 6 kg.. og fram mot 30 juli 10 kg dvs 16 kg totalt frem til 30 juli .

ha en flott søndag nå skal jeg ut på tur ...

mrs kishty
20-05-12, 16:05
Jeg motet meg opp til å gå på vekten idag alikevel jeg.. Begynte nesten å grine.. Opp 1 kilo... IIIK... Jaja, her må det sterke saker til... Skal ned igjen til tirsdag... I promise... John, så ikke så veldig lavkarbo ut det der...

mrs kishty
20-05-12, 16:09
Glemte å si velkommen til dere nye :) Kjempekjekt at dere blir med :)

mrs kishty
21-05-12, 19:16
16,05: -27,1= - 2.4 kg
21,05: -25,8= - 1,1 i sommerutfordringen... pokkers blåtur altså... :( :( :(

mallilen
22-05-12, 09:38
Bah! Jeg går jo bare OPP om dagen, jeg :( Hakket før jeg gir blanke f her nå, kjenner jeg. Har mest lyst til å overfalle esken med kakebokser fra Norkak og bare la det stå til... :/

*overtale seg selv til å være sterk!!*

mrs kishty
22-05-12, 17:03
Ikke mist motet.. Har gått opp jeg og.. Vi får bite tenna sammen sammen :)

StineH
22-05-12, 17:09
Jeg gikk på en 6-dagers smell, så henger meg med dere som går opp. Utrolig irriterende, og nå har jeg karboabstinenser som ikke ligner grisen.

mrs kishty
23-05-12, 03:21
Huffda.. Vi får stå sammen nå og støtte hverandre.. Vi skal ned igjen..

Elewyn
23-05-12, 09:58
Jeg skeiet ut litt på 17. mai og spratt opp 1,5 kg. De sitter godt og jeg ligger fortsatt 300g over veiingen 12. mai :rolleyes: Det ser ut som om det har løsnet igjen nå da, så jeg håper på å være nede på det samme igjen til lørdag, eller helst litt mindre.

Det ser stygt ut for sydenmålet mitt som var 5kg til 1. juni, men jeg får bare ta med meg de kiloene som ER borte, kose meg i syden og starte på ny frisk med ny motivasjon når jeg er tilbake igjen 17. juni :)

Stå på damer, ikke gi opp selv om det butter litt i mot innimellom!

StineH
23-05-12, 10:22
Her er dagens oppdatering og dystre tall.
*Slå seg selv i hodet med en stor pinne*

18.04.12 - 142,6 kg (startvekt)
02.05.12 - 139,7kg (+1,7 kg)
09.05.12 - 137,5 kg (- 2,2 kg)
16.05.12 - (Her hadde jeg sprekk, vekten var nede på 136,7 før sprekken )
23.05.12 - 140,5 kg (+ 5,2 kg)

Jaja, det er jo ikke 5 kg FETT som har lagt seg på meg. Men det er utrooolig irriterende likevel.

tora trollmor
23-05-12, 10:22
Stå på damer, ikke gi opp selv om det butter litt i mot innimellom!

Her skal vi ikke gi oss. Jeg også sliter med ca 2,6 kg etter konfirmasjon og 17 mai. Men det går nedover nå :D
Vi står sammen og vi skal nedi vekt.

Sola skinner og jeg sender en sol:klem:til alle sammen

Pipje
23-05-12, 11:07
Vekta idag viser 84,3. (-0,8 kg) Veldig fornøyd med det, da jeg unnet meg det jeg ville på 17.mai. Så langt i sommerutfordringen har jeg gått ned 2,7 kg. Reiser på familiebursdag den 9.juni, håper jeg har gått ned 2 kilo til til da, dvs., 2 kilo på 2 uker! Det SKAL jeg klare :)

mrs kishty
23-05-12, 23:48
Jeg gleder meg til å ha sovet en natt, kanskje det hjelper på vekten, har jobbet ganske heftig i det siste. Får oppdatere her imorgen.. Litt småsur for at jeg skeide ut som jeg gjorde på blåturen... Men men, gjort er gjort..

Jea79
24-05-12, 10:19
Jeg gikk også på en smell 17 mai og spiste is, masse massse is... Gikk derfor ikke på vekta dagen etter. Så jeg er spent på veiedag i morgen. Har ingen god følelse, føler jeg ikke har kommet inn i de gode rutinene igjen + at jeg er midt i eksamensstress og det er lett å ty til enkle løsninger, fysj!!

Vi må stå på videre!

StineH
24-05-12, 10:31
Er ikke lett med sånne spesielle dager, som f.eks 17. Mai..
Jeg skal også bort i pinsen, HELE pinsen. Deretter venter konsert, en konfirmasjon og til slutt en dåp. Alt dette før midten av Juni.

Klarer jeg meg frem til dåpen uten sprekk skal jeg unne meg kake. Det er jo dåpen til min fineste prinsesse, litt kjedelig å ikke kunne nyte dagen 100% da. Så det er lokke"maten" for min del, hold kjeften lukket frem til da - Så blir det belønning.

Jea79
24-05-12, 10:38
Selvfølgelig skal du unne deg kakestykke på dåpsdagen til jenta di :-)

Hva spiser dere til frokost? Jeg savner brød...

StineH
24-05-12, 11:03
Jeg varierer litt. Men det blir jo endel omelett, i går spiste jeg hamburgere med egg. NAM!
Ellers hender det at det blir osteskiver med noe kjøttpålegg og majones.

Vet jo endel er flinke til å lage smoothies, skulle ønske jeg også var det!

Jeg savner faktisk ikke brød, men så har jeg heller aldri vært sånn kjempeglad i hverken brød eller poteter. Jeg savner derimot pasta og ris.. =/

mrs kishty
24-05-12, 13:31
Det kommer litt an på hvilken periode jeg er inne i.. Akkurat nå spiser jeg ikke stort annet enn ost.. men har blitt en del omelett og eggerøre med røyelaks, eller osteknekkis med pålegg på.. Savner ikke brød lenger. :)

mrs kishty
25-05-12, 08:59
21,05: -25,8= - 1,1 kg ... pokkers blåtur altså...
25,05: -26,5= - 1.8 kg i sommerutfordringen... gikk voldsomt langt tid å komme tilbake etter blåturen..

StineH
25-05-12, 09:00
Så bra at det går nedover igjen etter turen din mrs Kishty! ^^,

mrs kishty
25-05-12, 14:09
Ja jeg er glad for det, 600 gram igjen til jeg er tilbake til utgangspunktet :)

mrs kishty
28-05-12, 11:49
25,05: -26,5= - 1.8 kg
28,05: -27,1= - 2,4 kg igjen hehe dette tok sin tid..

milena
28-05-12, 12:30
28,05: -27,1= - 2,4 kg igjen hehe dette tok sin tid..

Da var du tilbake i minstenotering? Det tok jo ikke så mye tid:rolleyes:! Gratulerer!

mrs kishty
28-05-12, 13:17
9 dager for å komme tilbake etter 1 dag utskeiing... Blir lenge til neste gang håper jeg :)

Pipje
30-05-12, 16:57
Vekta viste 83,8 idag. Dvs minus 3,2 kg på 5 uker. Føler meg så vel om dagen, og det er mangemange år siden vekten har vist det den gjør idag. Lykke!

milena
30-05-12, 17:03
Vekta viste 83,8 idag. Dvs minus 3,2 kg på 5 uker. Føler meg så vel om dagen, og det er mangemange år siden vekten har vist det den gjør idag. Lykke!

:heia::heia::heia:

mrs kishty
31-05-12, 08:40
28,05: -27,1= - 2,4 kg
31,05: -28,1= - 3,4 kg i sommerutfordringen :) Jippi nå går det fort igjen :)

milena
31-05-12, 11:02
31,05: -28,1= - 3,4 kg i sommerutfordringen :) Jippi nå går det fort igjen :)

Og da var blåturen ute av kroppen! Gratulerer! :heia:

mrs kishty
31-05-12, 21:42
Jepp :) Jippi :)

Kikkin
01-06-12, 19:38
27.04.12 - 130,1 kg
25.05.12 - Veiing "glemt"
01.06.12 - 127,0 kg (+1,1 kg)

Jaja... Så langt 3,1kg i utfordringen...

Imse
02-06-12, 13:17
Jeg blir med jeg og, men jeg setter meg ikke så høye mål, for selv om jeg har minst 70kg å ta av, så går jeg ikke fort ned uansett hvordan jeg vrir og vender på det. Og hele mai er ofte så stressende at det påvirker vekttapet.

Jeg veier 128kg( pluss minus ettersom;) ) og setter som mål å nå 125kg til midten av juni. Skulle nok gjerne gått ned 10kg til da, fordi min vekt tar uhyre mye lastekapasitet i kanoene våre.. Og vi har planlagt en tur i Femundsmarka med padling fra sted til sted og ikke bare basecamp. Og da burde jo jeg veie minst mulig for å få plass til det vi skal ha med+ hunder, unger og utstyr.
Tja, jeg står på stedet hvil, så jeg prøver noen dager med fettfaste( OBS: ikke prøv om du ikke vet hva du driver med, dette er kun for de som står bom fast uke etter uke) for å se om det kan sparke i gang vekttap. Prøvde med mere kalorier fra fett, men det funka ikke i det hele tatt og jeg vet av erfaring at jeg er så inaktiv at det funker ikke å fylle på med mere mat.

stinei
02-06-12, 15:06
Tja, jeg står på stedet hvil, så jeg prøver noen dager med fettfaste( OBS: ikke prøv om du ikke vet hva du driver med, dette er kun for de som står bom fast uke etter uke) for å se om det kan sparke i gang vekttap. Prøvde med mere kalorier fra fett, men det funka ikke i det hele tatt og jeg vet av erfaring at jeg er så inaktiv at det funker ikke å fylle på med mere mat.

Lykke til!! Håper det løsner nå! :heia:

Pipje
06-06-12, 12:02
Æsj, kjedelig at målet mitt ikke ble nådd. Hadde en håp om å være under 80 nå, men innså vel egentlig ganske raskt at det kom til å bli vanskelig. Men jeg har gått ned 3,7 kg på 6 uker, dvs 0,6 kg i uka. Det er jo egentlig veldig bra, og jeg er stolt!

Idag viser vekta 83,3 kg. Neste mål er å være under 80 kg til 1.august, dvs 3,4 kg på 8 uker. DET skal jeg klare! Det blir nok enda tøffere, med tanke på at det er sommerferie og mye turer o.l.

mallilen
08-06-12, 02:24
De siste to ukene har jeg vært griseflink med kosten. Droppet brus, kunstig søtning, ligget unna meieriprodukter, drukket mer vann, vært nøye på matinntaket etc, men kommer like forbanna IKKE i ketose. Og vekta fortsetter å stige, stige, stige.
Selv ikke etter tre dager med bare rent kyllingkjøtt fulgt av noen usle agurkskiver og litt aioli for å børe på at det er tørt og kjipt går det rett vei, og totalen av kcal er langt mindre enn vedlikeholdsbehovet. Det skal jo i praksis ikke være mulig engang???

Jeg fatter virkelig ikke hva jeg gjør galt!!!

Begynner nesten å lure på om antall smertestillende samt p-pillene er det som stikker kjepper i hjulene mine.... Noen med erfaringer i denne retning?

Ish
08-06-12, 12:18
Det har vært stille fra meg på en stund, ble alt for mye karber rundt 17 mai og i et par uker :mad: vekta viste 1,7 kilo mer da jeg startet opp igjen 29 mai. Siden det har 3,6 kilo forsvunnet :p Det vil si 1,9 kilo uner minstenotering :D Jeg mangler nå 0,5 kilo på å nå sommerutfordringen min. På 9 dager burde vel det gå bra? :rolleyes:

Carisma
09-06-12, 13:07
De siste to ukene har jeg vært griseflink med kosten. Droppet brus, kunstig søtning, ligget unna meieriprodukter, drukket mer vann, vært nøye på matinntaket etc, men kommer like forbanna IKKE i ketose. Og vekta fortsetter å stige, stige, stige.
Selv ikke etter tre dager med bare rent kyllingkjøtt fulgt av noen usle agurkskiver og litt aioli for å børe på at det er tørt og kjipt går det rett vei, og totalen av kcal er langt mindre enn vedlikeholdsbehovet. Det skal jo i praksis ikke være mulig engang???

Jeg fatter virkelig ikke hva jeg gjør galt!!!

Begynner nesten å lure på om antall smertestillende samt p-pillene er det som stikker kjepper i hjulene mine.... Noen med erfaringer i denne retning?
Enten bruker kroppen din alle ketonene som brennstoff, eller så får du ikke utslag pga mensen, ødelagte stix, feil måletidspunkt e.l.

mrs kishty
11-06-12, 15:50
Jeg når nok ikke målet mitt til 17 juni... :(

Imse
11-06-12, 17:11
Jeg har 600g som må av for å nå målet. Men det har minsket på cm.. Jeg har ikke må så nøye. Jeg måler i livet, og der har det minket 8cm siden mars:D

mrs kishty
11-06-12, 17:57
Det er jo kjempebra Imse, da når du nok målet ditt.. uten blåturen og besøk av mannen hadde jeg nok nådd mitt. Men vi får se om jeg ikke klarer det med bare litt forsinkelse..

mrs kishty
11-06-12, 18:00
31,05: -28,1= - 3,4 kg i sommerutfordringen Jippi nå går det fort igjen
11,06: -28,3: -3,6 kg i sommer utfordringen... sakte sakte....

mål: - 29,7, det klarer jeg ikke...

Kikkin
15-06-12, 19:18
27.04.12 - 130,1 kg
25.05.12 - Veiing "glemt"
01.06.12 - 127,0 kg (+1,1 kg)
08.06.12 - 126,5 kg (-0,5 kg)
15.06.12 - 125,4 kg (-1,1 kg)

Neeeesten klart målet... 4,7 kg....

tora trollmor
17-06-12, 23:32
Jeg klarte ikke målet etter nesten opp 3 kg vann sist uke, Klarte å gå ned 1 kg denne uka da. Men er det noen som lager en ny sommerutfordring, for nå er jeg skikkelig gira. Blir med videre jeg :)

milena
17-06-12, 23:37
Jeg klarte ikke målet etter nesten opp 3 kg vann sist uke, Klarte å gå ned 1 kg denne uka da. Men er det noen som lager en ny sommerutfordring, for nå er jeg skikkelig gira. Blir med videre jeg :)

Det er jo ikke så farlig. Det er jo bare å sette seg et nytt mål;). Vet ikke om vi trenger en ny tråd. Mitt sommermål er fram til min bursdag i august. Så, jeg tror nok du kan definere selv når du vil nå målet ditt! Og så kan vi bare fortsette her. Blir litt mer kontinuitet da.

Kanskje
18-06-12, 00:11
Jeg har lyst å henge meg på, men så ser jeg at det er jo 17 juni i dag, og da er vel denne sommerutfordringen ferdig - eller fortsetter vi? har 60 kg som skal av. Motivasjonen kommer og går. og vekten går opp og ned

milena
18-06-12, 00:26
Jeg har lyst å henge meg på, men så ser jeg at det er jo 17 juni i dag, og da er vel denne sommerutfordringen ferdig - eller fortsetter vi? har 60 kg som skal av. Motivasjonen kommer og går. og vekten går opp og ned

Jeg fortsetter jeg. Mitt mål er i august!

Kanskje
18-06-12, 00:28
God ide ! August kan være et mål

milena
18-06-12, 00:36
God ide ! August kan være et mål

Mitt mål er bursdagen min 13. august!:heia:

Bedazzeled
19-06-12, 00:05
Begynte forrige mandag og er griseklar for sommermål. Jeg skal være forlover 25/8. Med ferie og alt innimellom er det om å gjøre å være standhaftig. Målet er å gå ned minst 10 kg før bryllupet:eek: Kanskje det er vågalt og uoppnåelig, men det er no det jeg strekker meg etter.
Noen andre som vil være meeeeeeed??

mrs kishty
19-06-12, 23:20
Så bra at vi fortsetter, jeg har stoppet helt opp jeg. Men satser på at jeg skal klare de siste kiloene til målet mitt iløpet av sommeren /høsten hehe.. Får se hvor vi ender

tora trollmor
19-06-12, 23:25
Jeg er kommet godt i gang igjen så jeg er med.
3.6 kg håper jeg er borte vekk innen 28 juli.

Kikkin
21-06-12, 21:22
Da blir jeg med videre også... Mitt nye mål er ned 5 kilo før 15.august!

Start: 125,4 kg

milena
25-06-12, 13:10
Her var vi mange, og da er vi jo sterke!!!

Ble nedgang denne uka og så jeg har bare 5,7kg igjen til målet mitt er nådd! Glad og fornøyd er jeg:D

Bedazzeled
25-06-12, 13:31
Æsj....Ikke et eneste kilo ned mandag morgen :( Skjønner ikke hvorfor. synes det er litt tidlig å stoppe opp allerede i uke 2. Selv om jeg gikk ned 4 kg forrige uke. De 4 kiloene er jo stort sett bare vann likevel... Hva gjør jeg galt????

milena
25-06-12, 13:40
Æsj....Ikke et eneste kilo ned mandag morgen :( Skjønner ikke hvorfor. synes det er litt tidlig å stoppe opp allerede i uke 2. Selv om jeg gikk ned 4 kg forrige uke. De 4 kiloene er jo stort sett bare vann likevel... Hva gjør jeg galt????

Uff, jeg vet hvordan det er å være utolmodig. Men, jeg kan jo bare gjennta det jeg vet er sant, men som ikke alltid synker inn: du har jo hatt et vekttap på 4 kg-det vil si 2kg i uken, som er kjempebra resultat! Kroppen trenger litt tid til å omstille seg til fettforbrenning. Du kan kanskje hjelpe den litt på veien med bevegelse (hvis ikke du allerede gjør det):o. Og så er det bare å ta tiden til hjelp og målebåndet. Ikke alltid kiloene går ned, men så kan omkretsene bli mindre! Lykke til! Dette får du til;)

milena
02-07-12, 10:57
Ennå nærmere målet!!! 3,2 kg igjen og jeg har godt over en måned å gjøre det på. Skal være helt doable! Jeeee, og snart er jeg tosifret!

StineH
02-07-12, 11:20
Du er RÅ Milena! :love:
Helt RÅ!

milena
02-07-12, 12:00
Du er RÅ Milena! :love:
Helt RÅ!

:klem:

tora trollmor
02-07-12, 20:07
Ikke mye ned denne uka, men for meg som samler vann er 100g ned veldig godt. Nå har jeg kjøpt meg sykkel så neste uke skal det være mer.

StineH
03-07-12, 11:36
Da har jeg endret beskrivelsen av tråden til å gjelde hele sommeren! :D

Siden alle dere som er sååå flinke ville fortsette ^^,

Jeg vet ikke hvor mye jeg veier nå, og vet ikke hvor mye jeg veide når jeg begynte på igjen for 1 uke siden. Derfor tar jeg utgangspunkt i "ettergraviditetsspisegildevekten" min på: 142,6 kg..

Mitt realistiske mål er 135 kg før utgangen av august
Mitt ønskemål er under 130 kg før utgangen av august

Så får vi bare se hvor langt jeg kommer..

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/527823_10151834581705461_1769872439_n.jpg
Meg i dåpen, sammen med en av de fine fadderene våre <3

bærrgen
04-07-12, 20:48
Jeg er tilbake.... Falt litt av lasset her for noen uker siden, det skjedde for mye i livet så jeg ramlet av dietten litt. Men nå er jeg back in business :D Har ferie denne uken, så da går det mye i egg og bacon/skinke + rent kjøtt/fisk m/salat til middag. Ikke den ultimate planen som holder i lengden, men jeg kjenner at dette er det som skal til for å komme skikkelig i gang igjen.

Motivasjonen er på topp og innstillingen er i orden akkurat nå, så jeg håper jeg klorer meg fast her leeeeeenge!

Nå skal jeg tusle litt bakover i tråden for å se hvordan det går med dere andre :)

Kanskje
04-07-12, 22:22
Her har den siste uken gått rett til he***** når det gjelder lavkarbo og riktig mat. Blir så sinna på meg selv !
Vekten ligger og varierer mellom 115,5 og 113,7. Sitter liksom fast her. Startvekten i mars var 120,4, så jeg har jo gått ned litt da. Men de siste to mnd har jeg stått på samme vekten, så jeg er nok ikke flink nok., altså streng nok med karbene.

StineH
05-07-12, 10:27
Her har den siste uken gått rett til he***** når det gjelder lavkarbo og riktig mat. Blir så sinna på meg selv !
Vekten ligger og varierer mellom 115,5 og 113,7. Sitter liksom fast her. Startvekten i mars var 120,4, så jeg har jo gått ned litt da. Men de siste to mnd har jeg stått på samme vekten, så jeg er nok ikke flink nok., altså streng nok med karbene.

Har du gått kostholdet ditt etter sømmene?
Bruker du masse kunstig søtning og erstattninger?

Det er jo vanlig med platåer, men kanskje ikke så tidlig når man har så masse å ta av... Husker jeg hadde et platå rundt 125 sist jeg gikk ned (startvekt 144).. Men det varte ikke lengre enn 2-3 uker...
Krysser fingrene dine for at du finner ut av det og kommer deg videre :D

tora trollmor
09-07-12, 11:09
Ned 1 kg dene uka :)

StineH
09-07-12, 11:33
Begynte på ny frisk 25. Juni 2012
Startvekt: Ett sted rundt 143 kg
Mål: Under 130 før 1. September

09. Juli - 139,5 kg (-3,5 kg)

Så langt i utfordringen: -3,5 kg, 9,6 igjen...

mallilen
09-07-12, 11:38
Flinke dere er!!!

Her er det fremdeles stillstand. To kg opp, en ned. To ned, en opp. Og slik går no dagan :(

Har i detminste sluttet å gå BARE opp, så det er håp i hengende snøre.

Har måttet gjøre om på "suksessoppskriften" fra i fjor, da det gikk i reint flesk, for å si det slik. Den perioden jeg gikk ned mest lå jeg jo faktisk på over 3000kcal pr dag!!

Idag går ikke det (hmpfr, dumme kroppen som forvirrer meg), så nå er det inntak av MYE grønnsaker, litt kjøtt og litt fett. Til alle måltider. Det har i det minste nesten stabilisert seg, så det er lov å håpe at man kanskje, kanskje kan gå nedover igjen også.

Trening er dessverre svært begrenset da jeg har en meget råttenskrott som ikke tåler mer enn en tur i postkassa enkelte dager (25 m). Krysser fingre for at vær og form kan oppføre seg skikkelig snart! :D

StineH
09-07-12, 11:45
Tøff du er Mallilen!
Jeg hadde også noen uker der jeg gikk opp og ned de samme 2 kg'ne.. Ble så lei til slutt at jeg ikke gadd mer.. Så jeg er veldig imponert over deg altså! :D

bærrgen
09-07-12, 13:31
Jeg kan melde om -600 gram siste uken :rolleyes:

StineH
09-07-12, 13:34
Jeg kan melde om -600 gram siste uken :rolleyes:

Gratulerer!
Jeg prøver å tenkte som så, at NED er ned..

Det er da i det minste ikke videre oppover!

bærrgen
09-07-12, 13:38
Jada, ned er ned :)

Bedazzeled
10-07-12, 00:30
Veiedag i morgen.....Spent:spent:

Elewyn
11-07-12, 15:59
Veiedag i morgen.....Spent:spent:

Hvordan gikk det? :)

Bedazzeled
11-07-12, 20:55
Hadde skrevet "veiedag i morgen" en dag for tidlig, så spent var jeg. Har flyttet veiedag fra.mandag til onsdag, og hadde gått ned 1,5 kg. Kjempefornøyd. 1,2 kg til så er jeg tosifret :D Bare "synd" jeg reiser på ferie på tirsdag :eek: Planer om å være flink i ferien....men ikke bare flink ;)

bærrgen
11-07-12, 21:21
Hadde skrevet "veiedag i morgen" en dag for tidlig, så spent var jeg. Har flyttet veiedag fra.mandag til onsdag, og hadde gått ned 1,5 kg. Kjempefornøyd. 1,2 kg til så er jeg tosifret :D Bare "synd" jeg reiser på ferie på tirsdag :eek: Planer om å være flink i ferien....men ikke bare flink ;)

Kjempebra :heia:

mrs kishty
12-07-12, 00:06
Her går det tregt... og tregt er bare forbokstaven, har ikke vært flink i ferien og det har resultert i en kilo opp.... Herlighet og litt til.. Har vært aktiv, men lite flink i matveien. Vi har vært på preikestolen og på hyttetur og gått flere timers tur hver dag. Og utskeielsene har vært, hold dere fast, berliner boller, prinsesseboller, sjokoladekjeks, pommes frites, brød etc. Jaja, NÅ ER DET SLUTT PÅ TULLET!!!!! Påan igjen fra nå.

StineH
12-07-12, 11:10
Her går det tregt... og tregt er bare forbokstaven, har ikke vært flink i ferien og det har resultert i en kilo opp.... Herlighet og litt til.. Har vært aktiv, men lite flink i matveien. Vi har vært på preikestolen og på hyttetur og gått flere timers tur hver dag. Og utskeielsene har vært, hold dere fast, berliner boller, prinsesseboller, sjokoladekjeks, pommes frites, brød etc. Jaja, NÅ ER DET SLUTT PÅ TULLET!!!!! Påan igjen fra nå.

Verste er, at når jeg leser om det du har spist, så får jeg litt vann i munnen!
Men, bare en kg opp?

Det må jo være vann, så når du nå kommer tilbake på lavkarbo burde du jo gå ned fort som bare det! :D

mallilen
12-07-12, 17:16
Eneste trøsta med at en ikke går ned er i detminste at man spiser grønnsaker nok ;)

Nå skal jeg gå og fråtse i meg en "lunsj" med jordbær+fløte. Helt uten dårlig samvittighet :D

Elewyn
14-07-12, 16:26
Jeg er litt usikker på akkurat hva sommermålet mitt skal være nå. Jeg klarte sånn omtrent målet mitt på 95kg før sydenferien vår fra 2. -16. Juni. Etter det har jeg bare akkurat kommet i gang igjen og ikke satt meg noen konkrete mål.

Jeg skal ta ut spiralen 16. August, og da er planen å prøve på nummer 3 (og sistemann). Jeg skulle veldig gjerne vært nede i 85kg før jeg må kutte ut ketolyse pga en evt. Graviditet, men det kommer jo veldig an på mår det klaffer. Skulle det klaffe med en gang, så er -9kg innen utgangen av august litt lite realistisk. Kanskje jeg skal sette 88 kg som et mål innen utgangen av August, det burde være mulig med litt hardt arbeid :)

StineH
18-07-12, 15:35
Jeg er litt usikker på akkurat hva sommermålet mitt skal være nå. Jeg klarte sånn omtrent målet mitt på 95kg før sydenferien vår fra 2. -16. Juni. Etter det har jeg bare akkurat kommet i gang igjen og ikke satt meg noen konkrete mål.

Jeg skal ta ut spiralen 16. August, og da er planen å prøve på nummer 3 (og sistemann). Jeg skulle veldig gjerne vært nede i 85kg før jeg må kutte ut ketolyse pga en evt. Graviditet, men det kommer jo veldig an på mår det klaffer. Skulle det klaffe med en gang, så er -9kg innen utgangen av august litt lite realistisk. Kanskje jeg skal sette 88 kg som et mål innen utgangen av August, det burde være mulig med litt hardt arbeid :)

Høres veldig spennende ut!
Om du skulle nå målet ditt eller ikke før en eventuell graviditet - Så må du tenke sånn at for hver kg du mister før du blir gravid, jo bedre.. Om du "kun" klarer 3 så er det bedre enn ingen i det hele tatt.. :D

Gleder meg til å lese hvordan det går med både slanking og prøving! :D

Stinepusen
19-07-12, 14:03
Her vil jeg også være med:)

Setter meg som mål å være nede på 108 innen 31 august.

Altså 10 kg ned:spent:

tora trollmor
19-07-12, 23:49
Hadde veiedag i går, men ingen nedang selv om jeg har kjørt streng diett med ketolyse hele tiden. Ja ja heller ingen oppgang så bedre lykke neste gang. Har sikkert fått muskler etter mye trening :)

StineH
20-07-12, 13:23
Fuck, fuck, fuck!!!

Nå har jeg holdt på i straks 4 uker. Den siste uken har ikke føltes "riktig" så etter litt overveiing ble jeg enig med meg selv om å gå på vekten for å sjekke hvor i landet jeg ligger. (Har ikke veid meg på nesten to uker - Egentlig veiedag på mandag)

Hva sa vekten?
Etter to uker sa den 139,5 - Som er 3,5 kg ned
Etter 4 uker sa den 142,6 - Som er OPP igjen de 3,5 kg + 100 gram til...

Jeg trodde helt ærlig jeg skulle dø!

Så nå har jeg satt opp en superstreng diett som består av lite kalorier og lite karbohydrater. Jeg er så drittlei at jeg spyr snart...

bærrgen
20-07-12, 15:01
Klemmer på Stinemor :) Kan det være at du er sånn i menstruasjonssyklusen at du samler vann i kroppen? Jeg er sånn rett før jeg får mensen. Med en gang mensen kommer raser jeg ned igjen :)

Daurama
20-07-12, 15:01
Etter en laaang lang "pause" (kan vel strengt tatt ikke kalles pause men mer en kollaps :-/) er jeg klar for skjerpe meg! Det gikk så bra. Ned 30 kg men opp 17 kg på 1 år.. Jeg skjemmes! Men, ny motivasjon og ny giv! Jeg er klar!!!!! :)

StineH
20-07-12, 18:32
Klemmer på Stinemor :) Kan det være at du er sånn i menstruasjonssyklusen at du samler vann i kroppen? Jeg er sånn rett før jeg får mensen. Med en gang mensen kommer raser jeg ned igjen :)

Det kaaan faktisk være mensen.. Men den har liksom ikke vært så mye å regne med (enda). Ikke kommet skikkelig igang med den siden fødselen. Så jeg kan nesten ikke bero meg på at det er det som er grunnen heller.

StineH
23-07-12, 09:36
Da var veiedagen her, og intet positivt nytt.

Start: 146,2 kg
9. Juli: 139,5 kg
23. Juli 139,9 kg

Og +0,4 kg i denne utfordringen...

Dvs opp 400g de siste to ukene. Nå skal jeg gå å pine meg selv på sykkelen.

synsegulla
25-07-12, 23:31
Hei. Jeg er med på en utfordring privat som heter operasjon julegris 2012. Den går ut på å gå ned 11 kg frem til jul, dvs 0.5 kg i uka. Litt lite, kanskje, men i aller høyeste grad vanskelig nok for meg å oppnå. Jeg har kastet meg på, og har behynt å blogge om dette. Jeg er kjempemotivert og har satt i gang, selv om jeg snart skal 3 uker til syden. Jeg lurer på om noen herfra ønsker å hive seg på? Det er jo ikke en sommerutfordring og det er ikke meningen å kuppe denne tråden, men jeg tenkte altså at gjengen som allerede hadde kastet seg på en utfordring kanskje hadde lyst til å slå følge gjennom høsten?

Hilsen Synsegulla

mrs kishty
26-07-12, 15:41
velkommen hit Daurama :) Du klarer det nok igjen :)

Her går det treigt... fortsatt ikke nede igjen på minstenotering, men jeg går nå ikke oppover.. nå er det tilbake på ost og kalkunskinke i noen uker, får se om det hjelper. Har blitt litt vel mye bær og fløte i det siste.

milena
28-07-12, 13:17
Ok, siden målet om å komme meg på et tosifret tall ble nådd forrige mandag, har jeg grublet meg fram til et nytt mål:rolleyes:. Jeg har bestemt meg på å prøve meg på 95kg til 1. september. Jeg vet at det er litt drøyt, men jeg prøver. Ikke så farlig hvis det ikke går. Men jeg håper jo selvfølgelig:p.

yvonneH
28-07-12, 23:50
Hei

Jeg er ny her inne. I 2011 var mitt første møte med lavkarbo. Var fornøyd å etter å ha gått ned 10 kg var jeg nesten fornøyd. Nå etter 1 år har jeg gått opp alle de kg igjen. Å jeg er IKKE fornøyd!!!! Så jeg vil gjerne henge meg på denne tråden selv om jeg ikke har 30kg som jeg må ned. Men det er ikke langt i fra 30 jeg skal ned......

Dere somn har lagt t blder her er bare råtøffe! Å til stor inspirasjon. Håper jeg greier å være like tøff som dere om litt:D

milena
30-07-12, 11:10
Ok, siden målet om å komme meg på et tosifret tall ble nådd forrige mandag, har jeg grublet meg fram til et nytt mål:rolleyes:. Jeg har bestemt meg på å prøve meg på 95kg til 1. september. Jeg vet at det er litt drøyt, men jeg prøver. Ikke så farlig hvis det ikke går. Men jeg håper jo selvfølgelig:p.

Da har det jo blitt 1,8 kilo ned denne uka og jeg har bare 3,1 kg igjen til dette målet er nådd. Regner med at det kommer til å være overkommelig.

Kanskje
04-08-12, 13:57
Her går alt på tvers, men jeg har begynt igjen I DAG :-)

vimsen85
05-08-12, 01:22
Jeg er ti kilo over minstenotering nå :( Så nå må jeg ta meg sammen. Har dere en ny utfordring? En høstutfordring? Eller fortsetter dere bare her?

Veiing i dag 85,1 kg :(

milena
05-08-12, 02:05
Jeg er ti kilo over minstenotering nå :( Så nå må jeg ta meg sammen. Har dere en ny utfordring? En høstutfordring? Eller fortsetter dere bare her?

Veiing i dag 85,1 kg :(

Jeg syns egentlig det bare er greit å fortsette. Vi skal jo bare motivere hverandre og skryte litt, og syte litt. Og det er jo ikke tidsbegrenset. Men, vi kan jo høre hva andre synes. Det er jo egentlig bare å lage en ny tråd "Høst/vinter utfordringen 2012" - hihi, så vi har litt mer tid på oss.

Det kan jo egentlig være en grei ting egentlig, en ny utfordring til f. eks nyttår? Eller blir det for langt fram i tid?

vimsen85
05-08-12, 11:04
Jeg syns egentlig det bare er greit å fortsette. Vi skal jo bare motivere hverandre og skryte litt, og syte litt. Og det er jo ikke tidsbegrenset. Men, vi kan jo høre hva andre synes. Det er jo egentlig bare å lage en ny tråd "Høst/vinter utfordringen 2012" - hihi, så vi har litt mer tid på oss.

Det kan jo egentlig være en grei ting egentlig, en ny utfordring til f. eks nyttår? Eller blir det for langt fram i tid?

Jeg personlig har et mål om å få på meg dongerishortsen min til jeg skal reise på ferie til latinamerika 5. desember! Men alle kan jo lage sine egne mål i en høst/vinterutfordring :) Tipper det er 8-10 kg til shortsen passer.