View Full Version : I DAG har jeg

Sider : 1 [2] 3 4 5

milena
30-12-12, 00:06
Flyttet til mitt eget (leide) lite krypin etter flere måneder på pikerommet!!!

BenteR
30-12-12, 00:08
Gratulerer milena!

Anarko
30-12-12, 00:47
bestemt meg for nyttårsfortsett.

Røsslyng
03-01-13, 20:41
...Bakt lavkarbobrød, som jeg storgleder meg til å lesse fullt med deilig smør og pålegg! :-D

smgj
03-01-13, 21:34
Nesten tryna den sentrale serveren i driftsmiljøet på jobb, men rodd det iland igjen... :D

vaskeklut
04-01-13, 00:56
vært på nyjobben og hilst på folk, fått et lass dokumenter og en arbeidsplass! :heia:

mereo
04-01-13, 07:24
Så har jeg sett tidenes mest glorete juletre på vei til jobb..
Det var alle mulige farger og 40 tonn med julelys.. Ekstremt!

Dietta
08-01-13, 12:20
vært på nyjobben og hilst på folk, fått et lass dokumenter og en arbeidsplass! :heia:
Gratulerer :heia:

- jeg har vært på apoteket, på Kiwi og ellers ryddet litt her og litt der....ser forøvrig at jeg må rydde litt mer der....

Kanutten
08-01-13, 14:04
Laget suppe av alt av rester i kjøleskapet. Ble faktisk god!
Bakt brød til karbspiserne.
Bakt sjokkiskake til karbspiserne.
Stekt vafler til karbspiserne.

Alt av rester skal bort med andre ord!

Omtrent halvert spisebordet i stua; tok bort to klaffer og fire stoler. Nå er det passelig stort igjen med seks stoler.

Prekivert julepynt og pakket bort.

NÅ har jeg en liten siesta!

Bønna200
08-01-13, 16:31
Spist en liten skål lapskaus med både potet og gulrot. :eek:

vaskeklut
08-01-13, 16:32
:eek: nå går nok verden under! redde seg den som kan!

ellers: jeg har (vel, teknisk sett i går) sett maaaaaange gakkgakker svømme over nidelva :D :love:

Bønna200
08-01-13, 16:34
:eek: nå går nok verden under! redde seg den som kan!

ellers: jeg har (vel, teknisk sett i går) sett maaaaaange gakkgakker svømme over nidelva :D :love:
:lol:

Åååå, gakkgakker! :love:

Dietta
08-01-13, 17:06

Ærru gæærn jente :confused::p Nå står ikke verden til påske :D

Anarko
08-01-13, 21:28
Bestått anatomieksamen :D
Løpt halvmarathon på treningssenteret.
Spist masse moussaka.
Kjøpt cola zero som "feire-eksamen-drikk". Istedet for champagne.

Dietta
08-01-13, 21:30
Bestått anatomieksamen :D
Løpt halvmarathon på treningssenteret.
Spist masse moussaka.
Kjøpt cola zero som "feire-eksamen-drikk". Istedet for champagne.
Gratulerer :heia: :heia: :heia:

Anarko
08-01-13, 22:22
Gratulerer :heia: :heia: :heia:

Takk :D Hoppende glad! Sikkert derfor jeg hadde så intenst med energi på trening.

Carisma
09-01-13, 00:04
Prøvd qigong. Det var... Sådær....

vaskeklut
09-01-13, 00:07
Prøvd qigong. Det var... Sådær....

jeg også! og jeg synes også det var sånn... så där... var fint for pustebevisstgjøringa og å senke tempoet litt. men å flytte på imaginære energiballer var ikke helt min greie :o

Carisma
09-01-13, 00:19
jeg også! og jeg synes også det var sånn... så där... var fint for pustebevisstgjøringa og å senke tempoet litt. men å flytte på imaginære energiballer var ikke helt min greie :o

Hun fokuserte ikke på pusten i det hele tatt, så det ble jeg litt sur for. Så jeg prøvde å bruke yogapust og holde bandaene jeg da, for å få noe ut av det også. Men jeg fikk åpnet opp en litt for stiv brystkassen hvertfall :ja:

vaskeklut
09-01-13, 06:27
what, halve poenget er jo pusten..! o_O bra det åpnet for deg! :ja:

smgj
09-01-13, 07:43
Det jeg husker fra de rene quigongtimene jeg var på var at instruktøren vektla rolig utpust gjennom munnen på bevelgelser ut fra kroppen og rolig og dyp innpust gjennom nesa helt inn i mellomgolvet på bevegelser inn mot kroppen....

vaskeklut
09-01-13, 07:52
Det jeg husker fra de rene quigongtimene jeg var på var at instruktøren vektla rolig utpust gjennom munnen på bevelgelser ut fra kroppen og rolig og dyp innpust gjennom nesa helt inn i mellomgolvet på bevegelser inn mot kroppen....

:ja:

Carisma
09-01-13, 15:32

Hun sa pust med "nasan" et par ganger bare.

vaskeklut
09-01-13, 15:37
Hun sa pust med "nasan" et par ganger bare.

:eek: det er jo pusten og de rolige bevegelsene som ER HELE POENGET. herlighet :rolleyes:

langaard
09-01-13, 16:30
Handla inn uraffinert havsalt, skal fermentere kål i morra:)

smgj
09-01-13, 18:35
Handla inn uraffinert havsalt, skal fermentere kål i morra:)

Spennende! Bare bank & press godt ... og stikk noed noen ganger i dagene framover for å løse ut eventuelle gasslommer så går det nok bra.

Jeg har hatt lett hodepine i hele dag og gleder meg stort til senga... (Men først "sy"-klubb)

langaard
09-01-13, 18:46
Spennende! Bare bank & press godt ... og stikk noed noen ganger i dagene framover for å løse ut eventuelle gasslommer så går det nok bra.

Jeg har hatt lett hodepine i hele dag og gleder meg stort til senga... (Men først "sy"-klubb)
Takk for råd, dette blir spennede:D

langaard
10-01-13, 16:32
Takk for råd, dette blir spennede:D
Da står kålen i kjelleren og godgjør seg:D

silje21
10-01-13, 16:41
Kjempet med en huepine fra helvette, fått masse kos fra katten oooog drukket sjokolademelk ^^

MaMilla
10-01-13, 19:46
...prøvd russeball kjolen min, og den var alt for stor:stortsmil:stortsmil:stortsmil Var russ -98, så dette er stort. OMG ble jo helt ekstatisk:heia::heia: (og ja jeg har den fremdeles i skapet , selv om den ikke har passet siden 90 tallet:D)

Bik
10-01-13, 22:00
Vært på jobb, rydda og støvsuget, gått en tur sammen med min beste venninne og sett tv :)

smgj
10-01-13, 22:15
Hatt hodepine, vært svimmel og kvalm ... OG ... vært på swingkurs. Det var gøy - iallfall da rommet sto stille.

langaard
10-01-13, 22:55
Hatt hodepine, vært svimmel og kvalm ... OG ... vært på swingkurs. Det var gøy - iallfall da rommet sto stille.
Må ikke swinge når du er swimmel:p God bedring:klem:

Lavkarboforlivet
13-01-13, 21:33
J-Fått trent igjen, etter to dager stopp pga oppblussende betennelser (typisk dårlig periode). Heldigvis gikk det ført over og jeg håper jeg tålte dagens økt bra. Alt kjennes ok ut så langt!
- Spist rester av kjøttgryten fra igår, Nam.
-Brettet frem løshud på bloggen min, snakker om den usminkede sannheten altså:p
- Gjort unna en del jeg skulle gjøre på dataen.
-Installert et program på dataen jeg ikke skjønner en fritt av, og som jeg oppdaget at jeg ikke trengte:p
-Sett på tv ikveld, og det skal jeg gjore resten av kvelden ogsaa:)

nellie
13-01-13, 21:40
gjort AKKURAT samma som i går. Lagt så stille som overhodet mulig på sofaen og sett på TV.

vaskeklut
13-01-13, 21:55
... gjort minst mulig, slik som nellie over her :cool: :D

Dietta
13-01-13, 22:58
- sovet leenge, hatt besøk, laget chiligryte, rekt opp tunikaen min, begynt på ny tunika med riktig garn og ellers ikke gjort noe fornuftig i det hele tatt :)
- jo forresten, jeg har blitt forkjølet, men det er ikke særlig fornuftig :mad:

annex
14-01-13, 16:35
Tatt kontakt med advokat for å få hjelp overfor NAV
- et stort steg, tror jeg

Gerd
14-01-13, 16:49
Vært hos tannlegen- 0 hull :D
Vært effektiv på jobb :D
Fyrt i ovnen *kos*
Laga middag :D

ElisaT
14-01-13, 20:49
I dag har jeg kræsjet med bilen :eek:! Jeg kom rundt en sving, og det var speil blankt. Bilen snurret rundt en gang før den smalt inn i autovernet og spratt bakover. Takk og pris for at farten var lav, og at jeg var på en lite trafikert vei! Jeg visste det var glatt, og kjørte deretter, men det var rett og slett polert skøyteis med litt snø på. Et par minutter etter kom tilfeldigvis en fyr fra et eller annet veivesen-liknende greier, og hjalp meg å stroppe sammen bilen. Det kom kjørende noen til, og det holdt på å gå riktig galt fordi det var så blankt.

Det går bra med meg, og jeg klarte å kjøre videre med bilen, men den er ganske så maltraktert. Dette trengte vi ikke nå! Livet som voksen student er ikke veldig fett, så det blir nok endel tog på meg framover. Men jeg er såpass pragmatisk at jeg er lykkelig for at jeg er hel, og bilen er bare en ting. Og så er jeg glad for at det skjedde der det skjedde. Hadde det gått galt noen km før hadde det ikke vært autovern, og da hadde jeg endt i vannet!

langaard
14-01-13, 20:54
I dag har jeg kræsjet med bilen :eek:! Jeg kom rundt en sving, og det var speil blankt. Bilen snurret rundt en gang før den smalt inn i autovernet og spratt bakover. Takk og pris for at farten var lav, og at jeg var på en lite trafikert vei! Jeg visste det var glatt, og kjørte deretter, men det var rett og slett polert skøyteis med litt snø på. Et par minutter etter kom tilfeldigvis en fyr fra et eller annet veivesen-liknende greier, og hjalp meg å stroppe sammen bilen. Det kom kjørende noen til, og det holdt på å gå riktig galt fordi det var så blankt.

Det går bra med meg, og jeg klarte å kjøre videre med bilen, men den er ganske så maltraktert. Dette trengte vi ikke nå! Livet som voksen student er ikke veldig fett, så det blir nok endel tog på meg framover. Men jeg er såpass pragmatisk at jeg er lykkelig for at jeg er hel, og bilen er bare en ting. Og så er jeg glad for at det skjedde der det skjedde. Hadde det gått galt noen km før hadde det ikke vært autovern, og da hadde jeg endt i vannet!
Så godt at det gikk bra med deg:klem:
Jeg har totalvraka en bil en gang, skikkelig ekkel opplevelse, jeg har blitt en meget forsiktig sjåfør etter den hendelsen:)

Carisma
15-01-13, 00:08
Måttet ringe pappa for å komme og hjelpe med bil som ikke startet.... :o

ElisaT
15-01-13, 09:23
Så godt at det gikk bra med deg:klem:
Jeg har totalvraka en bil en gang, skikkelig ekkel opplevelse, jeg har blitt en meget forsiktig sjåfør etter den hendelsen:)

Takk :klem:, ulykker er aldri morsomt. Det viktigste er at det går bra med personene, det materielle er uvesentlig. Jeg må ærlig si at jeg slet med å sove i går, hver gang jeg lukket øynene satt jeg i bilen som snurret ukontrollert rundt. Men jeg sovnet til slutt. Jeg grugleder meg til å komme hjem og kjøre (den andre) bilen, like greit å få satt seg bak rattet så fort som mulig.

mereo
15-01-13, 09:45
...prøvd russeball kjolen min, og den var alt for stor:stortsmil:stortsmil:stortsmil Var russ -98, så dette er stort. OMG ble jo helt ekstatisk:heia::heia: (og ja jeg har den fremdeles i skapet , selv om den ikke har passet siden 90 tallet:D)

WOHO. Høres ut som noe jeg gjør nesten :P

Bønna200
15-01-13, 14:43

:eek: Som du sier, bra det gikk bra med deg! Bilen får det være "det samme med" i en sånn situasjon.

mereo
15-01-13, 17:44

Vær glad det gikk bra med deg :)
Been there done that, fortsatt ikke gøy!

senka
15-01-13, 18:04
Har stått opp fra senga ;) ja, det er ingen selvfolge
har lagd tysk ostesuppe uten ost :D
har trent litt i dag :)

akas
15-01-13, 18:34
Oj da, ElisaT! Hvilken opplevelse. Må si at jeg gruer meg litt til å skulle kjøre så langt på vinterveger i neste uke. Man kan liksom ikke sikre seg 100% når føret er slik! Så godt at alt er bra med deg! :klem:

Det er "Tulipanens dag" i Sverige i dag. Sender deg en blomst! :blomster:

ElisaT
15-01-13, 19:23
:eek: Som du sier, bra det gikk bra med deg! Bilen får det være "det samme med" i en sånn situasjon.

Vær glad det gikk bra med deg :)
Been there done that, fortsatt ikke gøy!

Helt enig, jeg er bare sjeleglad det gikk bra med meg!

Oj da, ElisaT! Hvilken opplevelse. Må si at jeg gruer meg litt til å skulle kjøre så langt på vinterveger i neste uke. Man kan liksom ikke sikre seg 100% når føret er slik! Så godt at alt er bra med deg! :klem:

Det er "Tulipanens dag" i Sverige i dag. Sender deg en blomst! :blomster:

Tusen takk for gode tanker og blomster, Akas, jeg elsker tulipaner! Nå kjørte jeg på snødekt (is...) vintervei i Aust-Agder. Så fort jeg kom på litt mer trafikkert vei var veiene saltet og kjøreforholdene fantastiske. Så mitt tips til deg er at du holder deg på hovedveier :).

vaskeklut
17-01-13, 09:57
Oi! ElisaT, bra det erhm.. gikk som det gikk! At det gikk bra med deg altså!

- I dag har jeg veldig vanskelig for å våkne :o

BenteR
17-01-13, 13:05
Bra det var bare bilen som ble skadet ElisaT

I natt har jeg sovet 12 timer og faktisk fått gjort noe; fått vasket flere pledd + nå vaskes noen av dyrene sine tepper/puter.
Har også forberedt lunsjen i dag; scones med ost, skinke og paprika i.

Kanutten
17-01-13, 13:10
:klem: ElisaT

I dag har jeg sett sola igjen for første gang på to mnd! :heia:

Carisma
17-01-13, 20:52
Idag har jeg vært alt for trøtt etter alt for mange netter med fire timer søvn eller mindre. :rolleyes: også har jeg ledd alt for mye på jobb. Igjen. :D

vaskeklut
17-01-13, 20:57
I dag har jeg hatt min første samtale med en deltaker uten "fadderen" min :D

Fedona
18-01-13, 18:37
I dag har jeg oppdaget denne tråden :) og hatt kunstnerdag med to naboer med maling og champagne :) hatt en fantastisk flott dag!

Dietta
19-01-13, 09:57
..... fått vondt i halsen :mad:

smgj
19-01-13, 09:58
Stått opp ganske tidlig, satt på en vask og fått asken ut av ovnen før jeg tente opp. Det er 14 blå ute.

vaskeklut
19-01-13, 14:46
ignorert en bruker her inne på forumet :o

Anarko
19-01-13, 22:21
Vært på jobb.
Spist mange fiskekaker :D

langaard
19-01-13, 23:03
- Deltatt på auksjon på byggmakker, og kjøpt 3 vinduer til " eventyrpris":D
-Laga Gerd sine parmesankjøttboller til middag, kjempegode!!:)
-Trena real styrketreningsøkt!
-Kosa med gubben:p

Bik
19-01-13, 23:48
Gått tur, kafebesøk, hatt besøk av mitt herlige barnebarn på 2 år, og spist biff sammen med mannen min.......og skeia ut med melkesjokolade :o men i morgen er det vanlig lavkarbokost igjen :)

mereo
26-01-13, 15:42
I dag har jeg endelig gått tur igjen for første gang på 17 dager :)

BenteR
27-01-13, 00:27
I dag har jeg vaska skikkelig på kjøkken og nå er alle krydderboksene mine rett sortert igjen.
Dumt når noen roter i systemet mitt, for da blir det ofte litt spennede smaker på maten (siden øynene ikke er hundre, så har all krydderiene sin faste plass)

vaskeklut
27-01-13, 01:18
vaska hos og drukket kaffe med oldemor :hearts:

Bik
27-01-13, 22:16
Vært i barnedåp og spist høykarbokaker.....men henter meg inn igjen i morgen :)

langaard
27-01-13, 22:25
- Sovet lenge:)
- Sett sport på tv
-Sett sola for første gang i år:D
- Laga middag
-Trent styrketrening på bein (auu:p)
- Måneskinnstur med sambo og lille hunden:)

Carisma
27-01-13, 23:16
Oppdaget at sikringen går hver gang jeg trykker start på tørketrommelen. H####@&!! :realmad:

Anarko
28-01-13, 07:51
Dag 5 uten snus. Trodde det verste var over på dag 3 (siden dag 3 gikk så fint), tok feil, dag 4 var fæl. Så spent på dag 5.
Vært vekkerklokke for en venn :)

mereo
28-01-13, 11:41
Dag 5 uten snus. Trodde det verste var over på dag 3 (siden dag 3 gikk så fint), tok feil, dag 4 var fæl. Så spent på dag 5.
Vært vekkerklokke for en venn :)

Det er fælt når du går rundt å tenker på det.. Å så går det bare over :)
I mars har jeg 6 måneder uten :)
Å det er liksom ikke noe savn lenger (men hender jeg tenker åååh nå har jeg lyst på snus.. Samtidig som det går like fort over!)

Dette klarer du :)

wenche@@
28-01-13, 12:21
:DEndelig fått ryddet vekk julepynten som lå i ett hjørne i kjellerstua...

silje21
28-01-13, 13:35
:o Endelig begynt å ta medisinene mine som jeg skal :o
Og ryddet masse hjemme :D

TrillTrall
28-01-13, 14:14
Oppdaget at sikringen går hver gang jeg trykker start på tørketrommelen. H####@&!! :realmad:
Er det noe annet på samme kurs som tar mye strøm? Varmeovn eller noe? Da må du i tilfelle skru denne av først.

bærrgen
28-01-13, 16:04
Jeg har vært på jobb

Jeg har hørt på Morten Abel

Jeg har ikke sagt så mye spesielt, enda, men kommer nok til å fortelle mannen min at jeg elsker han når han kommer hjem

Jeg har sett på regnet som vasker Bergen by

:D

Anarko
28-01-13, 16:15
Det er fælt når du går rundt å tenker på det.. Å så går det bare over :)
I mars har jeg 6 måneder uten :)
Å det er liksom ikke noe savn lenger (men hender jeg tenker åååh nå har jeg lyst på snus.. Samtidig som det går like fort over!)

Dette klarer du :)

Tusen takk :D Ja, gleder meg veldig til det fysiske er over! Men dag 1 og 2 var verst. Så håper at jeg ikke får noen gjentakelser av i går. Den psykiske "lysten" takler jeg fint, det er den fysiske biten som var både overraskende og mer voldsom enn jeg hadde forestilt meg. Men sta som pokker, og gleder meg til å komme like langt som deg :)

Zillah
28-01-13, 17:41
... runda 3500 ord på historia mi (versjon 2.0!), og har no berre ein hovudseksjon igjen å skrive. Lengste fiksjonsteksten eg har skrive til dags, og eg har gjort ting med han eg ikkje har prøvd før (den vanskelegaste biten står att, men det blir spennande) så eg er veldig nøgd med innsatsen så langt :D

Carisma
28-01-13, 21:55
har jeg vært på Zumba på tross av menssmerter og et kranglete kne! Gikk bare på halv fart, men halv fart er bedre enn ingen fart!... :D

Er det noe annet på samme kurs som tar mye strøm? Varmeovn eller noe? Da må du i tilfelle skru denne av først.

Nei,vi bygget vaskerommet nytt da vi overtok huset, så det har en helt egen kurs. Bare vaskemaskin og tørketrommelen på den, og maskinen var av. Men den funket igjen i dag :confused: mistenker det var fukt inne i den, og at det var en sikkerhetsgreie.

vaskeklut
28-01-13, 22:18
seint, men godt: i dag har jeg fått lesebrett i julegave av sambo :D

BenteR
28-01-13, 22:34
Grattis vaskeklut!
I dag har jeg kontaktet pasientombudet igjen; liker ikke at jeg skal måtte gå til slike skritt, men jeg gidder altså ikke bare bli kastet rundt i systemet som en annen dott :mad:

mereo
29-01-13, 07:31
Tusen takk :D Ja, gleder meg veldig til det fysiske er over! Men dag 1 og 2 var verst. Så håper at jeg ikke får noen gjentakelser av i går. Den psykiske "lysten" takler jeg fint, det er den fysiske biten som var både overraskende og mer voldsom enn jeg hadde forestilt meg. Men sta som pokker, og gleder meg til å komme like langt som deg :)

Motsatt problem som meg da, for meg var det ikke det jeg kaller "fjortiseffekten" ved at det bare er det å ha noe under leppa, men det faktiske nikotinsuget..

Gerd
29-01-13, 07:41
I dag har jeg:
-stått opp :D
-laga nister
-Måka snø
-Bært ut all søppel
-Fjerna snø fra bilen, og startet den

-Og glemte å ta med avisa inn................ :cool:

mereo
29-01-13, 13:41
I dag har jeg nesten vært litt sånn ekkel hovent happy for tilbakemelding på første matte innlevering var "YES! Strålende! Klassens beste innlevering! Stå på. Godkjent :D"

For en person som aldri har forstått matte er vel dette sånn ca MEGA big deal..

Anarko
29-01-13, 13:59
- Støvsugd
- Fått høre at proteseoperasjonen til min mor gikk bra :D
- Hørt musikk

nellie
29-01-13, 14:41
I dag har jeg fått tilsnakk av ei gammal, fornem, snurpefrue.

Slapp av samboeren min hos legen og sto da i to sekunder foran et sted hvor det KAN komme biler enten ut fra eller som skal inn i en garasje.

Denne herlige damen gikk først forbi meg, også kom hun tilbake og begynte å snakke til meg igjennom ruta. Jeg lukket opp og hun la ut om hvor irriterende det var, at det sto folk der, når de skulle ut og inn av garasjen. I den frekkeste tonen, noen gang. Jeg smilte og sa at, "Ja, men jeg har ikke parkert, ser du." "Nei, men det er altså så irriterende. Det kan komme biler her." Svarte bare at jeg hadde stått der i under et minutt. "Jaaa, meeeen.........", så bare lukket jeg vinduet..

Folk altså..

For det første så hadde jeg da 1. Stoppet foran der jeg eier en leilighet, som jeg bodde i før. Altså har jeg hatt bilen min i den garasjen hun snakket om. 2. det var ved siden av oppkjørsel til svigerforeldrene mine sin fysioterapipraksis. 3. Det var ikke en bil i gata. 4. Jeg har øyne. 5. Jeg hadde bare stått der i 30 sekunder når hun kom..

Egentlig ganske morsomt.

BenteR
29-01-13, 14:54
I dag har jeg laget lavkarboboller og rørt opp litt bringebær
Nå gleder vi oss til bollene er stekte:D

vaskeklut
29-01-13, 15:22
I dag har jeg laget lavkarboboller og rørt opp litt bringebær
Nå gleder vi oss til bollene er stekte:D

åååh, slafs! kan jeg få oppskrifta? :)

BenteR
29-01-13, 16:38
Boller
2 egg vispes sammen med 4 ss sukrin

100 gram smør smeltes

Ha et beger kesam og 4 ss fløte i eggedosisen

Mal opp 160 gram mandler til mel
2 ts bakepulver
4 toppa ss husk
4 ss kardemomme

Bland alt det tørre i den våte blandingen og bland inn det smeltede smøret til slutt.
La deigen hvile i ti minutter mens ovnen blir varm (180 grader)

Klem sammen bollene (12 stk)og sett dem på bakepapirkledd brett og stek dem midt i ovnen i ca 20 minutter.
Er knallgode når de er varme, men taper seg fort når de blir kalde. Kan friskes opp ved og få 15-20 sekund i mikroen om de har blitt kalde/tørre.

Røft regnet er det ca 2 karber i hver bolle.

Carisma
29-01-13, 20:37
Vært nesten alene med backofficeoppgavene til de tre største kundene! :eek: vi snakker bratt læringskurve.

smgj
29-01-13, 21:20
Vært nesten alene med backofficeoppgavene til de tre største kundene! :eek: vi snakker bratt læringskurve.
Men det virker på meg som du stortrives i ny-jobben da. :) Og at folka stoler på og liker deg der.

Carisma
29-01-13, 21:31
Men det virker på meg som du stortrives i ny-jobben da. :) Og at folka stoler på og liker deg der.

Ja, det er nesten for godt til å være sant, så greit med en liten realitysjekk i dag :D det verste var at klippen på avdelingen gikk hjem pga det junior her hadde forrige uke, så mest sannsynlig kom smitten via meg. :_plystre:

vaskeklut
29-01-13, 22:32
Ja, det er nesten for godt til å være sant, så greit med en liten realitysjekk i dag :D det verste var at klippen på avdelingen gikk hjem pga det junior her hadde forrige uke, så mest sannsynlig kom smitten via meg. :_plystre:
Hmm? Det sier vi vel ingenting om :cool: :_plystre:

I dag har jeg forsøkt å låse opp kontordøra mi med en full vannflaske, en breddfull kaffekopp og ganske mye annet i hendene. = Kaffetørkeklut. :rolleyes: (au! :(:o)

Anarko
29-01-13, 23:53
Motsatt problem som meg da, for meg var det ikke det jeg kaller "fjortiseffekten" ved at det bare er det å ha noe under leppa, men det faktiske nikotinsuget..

Ja, det jeg mente. Altså at nikotinsuget ble så voldsomt. Ikke å ha noe under leppa.

Kanutten
04-02-13, 21:13
Jogget tre kilometer på tredemølla!!! Jeg tar zumbaen i morgen tidlig. Jeg har dessuten tatt tre armhevinger takket være verdens vakreste Imse! :love: Takk for tips!

Kanutten
04-02-13, 21:29
Er fivefingers normale i størrelsen???

Anarko
04-02-13, 21:43

Vanligvis så må man kjøpe de i mindre størrelse for de skal sitte tett. Så anbefaler å prøve på om du skal kjøpe :)

Kanutten
04-02-13, 21:45
Vanligvis så må man kjøpe de i mindre størrelse for de skal sitte tett. Så anbefaler å prøve på om du skal kjøpe :)

Takker!

Carisma
04-02-13, 22:27
Trent Zumba igjen :) og konstatert at muskelrevnen i magen merkes veldig godt når man shaker på flesket!

smgj
04-02-13, 23:55
Det rapporteres om en halvstr i forskjell på fivefingers i ulike serier. Jeg bruker 40 og kommer ned i 40 i modellen "bikila" akkurat. Men det er ikke plass til overs.
http://www.rei.com/sizefinder/vibramfivefingers.html

IKKE kjøp fivefingers uten å prøve de. Jeg vil også anbefale å kjøpe et par eller to av injinji'ene til (tynne tåsokker) i tilfelle man får samme problem som jeg fikk - at en søm i fotbuen "tar" akkurat på feil plass.

Her nede har faktisk XXL bra utvalg av fivefingers.

--------------
Og jeg har nøstet opp 4 hesper garn og fått en katt i en av dem...

Kanutten
05-02-13, 09:30
oppdaget at jeg har en selektiv korttidshukommelse. Sambo gikk opp på loftet og kom ned med et par fivefingers! Jeg hadde jo kjøpt et par slike for en tid tilbake, men etter div rokeringer i huset hadde de altså klart å gjemme seg bort. Det kom forøvrig frem flere par sko jeg glemte at jeg hadde... :rodme:

Kanutten
08-02-13, 16:28
kjøpt to flasker med sukkerfri sweet chili så i morgen blir det stekt fisk i sweet chilisaus med wokgrønnsaker til middag!!

Har dessuten sendt en sms til ene sjefen og kalt ham en uempatisk dust. :o

vaskeklut
08-02-13, 16:34
Har dessuten sendt en sms til ene sjefen og kalt ham en uempatisk dust. :o

oooops :eek:

Kanutten
08-02-13, 16:54
oooops :eek:

Det går så bra så, de andre på jobb sier at vi krangler som et gammelt ektepar. :lol:

Dilly
08-02-13, 22:04
.. hatt en slitsom dag på jobb, og deretter kjørt 29 mil inn til Oslo...... sitter nå i 21. etasje på hotellet og gjør kursforberedelser til i morgen. Så er det hjem igjen i morgen kveld, og logge seg på jobben hjemmefra på søndag morgen.. puh. godt det ikke er så slitsomt bestandig.

Men - jeg gleder meg til å stå opp tidlig i morgen, dusje og kle meg, og så spise en deilig frokost, før jeg beregner 1 - 2 timer for å finne frem til riktig oppmøtested på Blindern :) Tar sikkert midre enn en halvtime, men... Må ha god tid til å gå rundt å surre med kaffekoppen og være sikker på at jeg finner frem/rekker det jeg skal.

Dietta
09-02-13, 09:48
Så langt:.... stått opp :D

Alyssa
09-02-13, 10:02
Så langt:.... stått opp :D

Yay! :D Heia, heia :heia:

Dietta
09-02-13, 10:06
Yay! :D Heia, heia :heia:
Ikke sant ;)..... har ikke våknet skikkelig da :o

BenteR
09-02-13, 16:27
Har vannet potteplanter og gått tur i 14 minus + bestemt sammen med gubben at vi vil til Tyrkia i november:heia:
Jeg er ikke flink til og være på ferie, så nå går gubben bare rindt og gliser med seg selv.

Carisma
10-02-13, 00:16
Vært "litt" sliten etter kick off med jobben.... :o

Bik
10-02-13, 11:18
Sovet litt lengre enn vanlig og rørt sammen ei blåbærkake som nå står i ovnen, og som vi skal kose oss med i dag :)

Carisma
10-02-13, 11:58
Sovet altfor lite igjen, vasket og ryddet og bakt en mislykket kake....

Kanutten
10-02-13, 12:37
også sovet for lite og for dårlig. Hundrevis av pustestopp gjennom hele natta på tross av pustemaska gjorde natta til den j..... jeg har hatt på lenge. :( Så i dag er kroppen veldig sliten og mellomgulvet utslitt etter alle forsøkene på å få lungene til å trekke pusten. Blahh!!

Anarko
10-02-13, 14:43
Sovet, spist, sett på serier. Har feiret bursdag både fredag og lørdag, så da er det godt med en slik slappe-av-dag :)

Kanutten
10-02-13, 20:45
http://bloggfiler.no/wa2wo.blogg.no/images/1017542-8-1359722661810.jpg

Gerd
10-02-13, 20:52
I dag har jeg hatt en god dag :D

vaskeklut
10-02-13, 21:45
i dag har jeg hatt en god dag :d
bra! :d

Kanutten
11-02-13, 07:13
eller i natt, sovet fantastisk godt!! :heia: Noe søvnregistreringsappen min bekrefter. Jeg har sovet SÅ godt at jeg begynte dagen med en tur på tredemølla. Nå snart på jobb. :ja:

Carisma
11-02-13, 19:52
Dummet meg skikkelig ut på jobben, og måttet legge meg langflat for en kunde.... :(

Gerd
11-02-13, 20:17
Vært effektiv på jobb, gjennomført en del ting ala "gerd gjør ting hun ikke kan" :D

og så har jeg vært flink hjemme og laget i stand en del mat i porsjoner og frosset ned :D

Kanutten
11-02-13, 20:28
trimma på tredemølla ETTER jobb også! Det er godt å løpe fra seg stresset fra jobb selv om det er full fart der hele dagen. Eller NESTEN full fart, det ble bare litt over 8000 skritt. På en actiondag kan jeg komme oppi 15000 skritt.

Denne tredemølletrenden varer neppe lenge, men jeg holder fast så lenge jeg gidder! :p Den er liksom sesongavhengig.

Anarko
11-02-13, 23:08
Har lest, oppdaget en ny prøve som jeg skal ha (!!!:/), trent, laget red curry kyllinggryte, slappet av.

BenteR
12-02-13, 16:41
Gratulerer med vel overstått Anarko!
I dag har jeg fått hengt opp det siste av kjøkkengardinene mine, vært på posten og hentet en svær pakke med knask fra Kinsarvik mat, handlet, gått en liten tur i 13 minus, laget et mønster, planlagt neste ukes menyer og nå er det tid for og teste ut om mønsteret jeg laget blir et bra pingvin-gardin slik sønnen min ønsker seg. :D

Bønna200
12-02-13, 18:19
Ordna USA tur til høsten! :heia: New York, Las Vegas, Los Angeles og San Francisco. :D

Kanutten
12-02-13, 18:23
Ordna USA tur til høsten! :heia: New York, Las Vegas, Los Angeles og San Francisco. :D

Herlig!! :heia:

Kanutten
12-02-13, 18:25
vært hos psykolog og fått beskjed om at jeg har panikkangst og snillpikesyndrom. Og at det er årsaken til at jeg har vært syk de siste tre-fire årene. Visste ikke at jeg hadde angst jeg eller at jeg var snill pike, men kjekt at noen finner ut av det!

smgj
12-02-13, 19:17
Jeg har vært hos fysio og fått trykkbølgebehandling - fy søren det var VONDT!

Kanutten
12-02-13, 19:21

:klem: Vet det.... :klem:

Dietta
12-02-13, 19:36
Heldiggrisen :D

vaskeklut
12-02-13, 19:51
Sett på samboeren forsøke å feste ny doring - Og listet meg knisende/stille ut igjen mens jeg sa at han som er ingeniør burde da klare det der :D :_plystre:

Carisma
12-02-13, 20:20

Så det er vondt? Mamma skal kanskje begynne påpekt for artrose.

Jeg har vært hos min høyt aktede manuellterapeut! My hero! Ikke bare digg det heller, men no pain no gain... Det må være litt vondt for å være godt... Eller no :D

smgj
12-02-13, 20:32
Så det er vondt? Mamma skal kanskje begynne påpekt for artrose.

Jeg har vært hos min høyt aktede manuellterapeut! My hero! Ikke bare digg det heller, men no pain no gain... Det må være litt vondt for å være godt... Eller no :D
Ja, det var vondt. Det er "tapping" inn mot det ømrådet som allerede er ømt og for min del i nærheten av albuen og når han kom mot beinet fikk jeg "ekko"-smerter på motsatt side av armen i forhold til der han jobba... Ekkosmertene var verre enn når han jobbet rett på sene/muskel da.

Du kan også tipse moren din om å sjekke ut om tilskudd av glutamin (forstadiet til)/glukosamin og msm kan hjelpe henne.
http://www.doktoronline.no/qa/forum/32/qa3759267.html Noen har også bedring av gurkemeie... uten at jeg vet noe særlig om det.

Når det gjelder godvondt eller vondt-for-godt så foretrekker jeg helt klart lavspenten og mikrobølgedingsen så langt. Hva som virker mest finner jeg ut snart.

Tarato
12-02-13, 21:04
I dag har jeg gjennomført første dag av prosjektet Ta meg selv tilbake, hvor jeg skal holde meg til det som fungerer for meg...

Og så har jeg forsøkt Bailine for første gang. Tenker å prøve det fram til påske og se om det hjelper på muffinsringen og ryggvondt.

Kanutten
13-02-13, 17:42
har jeg kjøpt meg en ny veske!! :heia:
Den er av merket 'dyrt'. Den er laget av gammel båtpresenning og reima er av gamle bilbelter. Elsker rare vesker jeg. Fra før av har jeg to vesker (airbeltbeag) hvor låsen er av flybeltelåser og reima er av flybelter.

Jeg har dessuten bestilt ei veske laget av gamle brannslanger og ei laget av gamle fallskjermer. :D

vaskeklut
13-02-13, 17:55
Kanutten: Hvor i all verden finner du sånne vesker? :confused:

Kanutten
13-02-13, 18:05
Kanutten: Hvor i all verden finner du sånne vesker? :confused:

Søker på nettet. Jeg har funnet ut at selv med toll og frakt blir det billigere enn å kjøpe i Norge. Jeg skal lete opp linkene litt senere så du kan sjekke. :ja:

Kanutten
13-02-13, 18:06
Det er bare å søke på
bags made of recycled
og da dukker det opp mye!!

manebane
13-02-13, 22:25

Det vil jeg også!!!! Heldiggrisen :D
Noen tips til hvor det er lurt å bestille?

langaard
13-02-13, 22:57
Søker på nettet. Jeg har funnet ut at selv med toll og frakt blir det billigere enn å kjøpe i Norge. Jeg skal lete opp linkene litt senere så du kan sjekke. :ja:
Og jeg putter ting i Remaposer:D

Dietta
14-02-13, 17:05
- knust det fineste kakefatet mitt
- blitt påkjørt på fortauet utenfor frisøren min
- klemt fingeren i bildøra
- glemt å kjøpe blomkål
- rett og slett blitt SUR

- fått hyggelige meldinger fra Kitt og senka, ble litt mindre SUR da :D

langaard
14-02-13, 17:10
- glemt å kjøpe blomkål

Huff for en dag du har hatt:eek:
Stor:klem::blomster:

Alyssa
14-02-13, 17:11
- glemt å kjøpe blomkål

Håper det går bra med deg :eek: Dette var ille :klem: :klem: :klem:

Dietta
14-02-13, 17:23
Huff for en dag du har hatt:eek:
Stor:klem::blomster:

Håper det går bra med deg :eek: Dette var ille :klem:
Tusen takk jenter :klem:
Det er vel det vi kaller en skikkelig blåmandag på en torsdag :eek:
Litt vondt i fingern, og rimlig øm på rompa - men jeg overlever :D

wenche@@
14-02-13, 17:36
- glemt å kjøpe blomkål

Au da...:eek:

Anarko
14-02-13, 17:42
Trent, lest, spist god frokost og lunsj, sovna som en stein på sofaen i 2(!!!!) timer, lager nå middag, og håper at jeg leser mer :P

Bønna200
14-02-13, 18:19
- glemt å kjøpe blomkål

Har du også blitt påkjørt?! :eek: Hva er det med disse venninnene mine? ;)

Men det der var en seriøs dårlig dag. Jeg blåser litt på vondtene dine og sender deg en stooor :klem:

Bønna200
14-02-13, 18:26
Det vil jeg også!!!! Heldiggrisen :D
Noen tips til hvor det er lurt å bestille?
Jeg veit! :D

Jeg bestilte fly med SAS og hotell via Hilton. Ikke den billigste måten, men veldig safe. Ellers så er det bestandig billigturer på oss og da bruker vi Finn.no. SAS blir ikke noe dyrere enn Norwegian og Icelandair når du passer på å bestille når det er tilbud. Mange rimelige hoteller i New York og, men der kan man fort få besøk av både kakkerlakker og veggdyr. Derfor jeg heller betaler litt mer der. Men Vegas var råbillig! Nå betaler vi 800 kr per rom og natt på Hilton midt på The Strip, utsikt og boblebad på rommet. I tillegg til at det er store rom med kjøkken. :) Så søker du er jeg sikker på at du kan få et bra hotell til 300 kr natta, altså. :)

Dietta
14-02-13, 18:41
Au da...:eek:
Ja, ikke sant. Tydeligvis dagen for uhell - men da kan jo alt bare bli bedre i morgen ;)

Dietta
14-02-13, 18:41
Har du også blitt påkjørt?! :eek: Hva er det med disse venninnene mine? ;)

Men det der var en seriøs dårlig dag. Jeg blåser litt på vondtene dine og sender deg en stooor :klem:

Tusen takk, det hjalp :klem:

senka
14-02-13, 18:49
- glemt å kjøpe blomkål

Uffff kjære deg,har ikke lest den før :( Går det bra med deg,og alt på en dag,skikkelig uflaks.God bedring :love:

Dietta
14-02-13, 18:58
Uffff kjære deg,har ikke lest den før :( Går det bra med deg,og alt på en dag,skikkelig uflaks.God bedring :love:
Tusen takk :blomster:
Det går så bra så. Værst med rompa - den er skikkelig øm. Men nå kan alt bare bli bedre :D

BenteR
14-02-13, 21:02
- glemt å kjøpe blomkål

For en utur du har hatt i dag!
Men nå satser jeg på at uhellene skygger banen minst ut året iallefall.
:klem:

I dag har jeg skravla lenge i telefonen med ene guttungem, laget ferdig mønsteret til pingvin-gardin (var ikke fornøyd med første utkastet) og klart og begynne på det iallefall.

Dietta
14-02-13, 21:48
For en utur du har hatt i dag!
Men nå satser jeg på at uhellene skygger banen minst ut året iallefall.
:klem:

Du kan si det sånn at jeg er glad jeg ikke knuste et speil i samme slengen :p

smgj
14-02-13, 22:33
Blåser på bakenden til Dietta... ;)

Jeg har
- danset swing i 3 timer
- begynt å pakke for fjelltur
- spist flyndre og funnet ut at jeg liker den best på bunnen...

vaskeklut
15-02-13, 13:07
- spist flyndre og funnet ut at jeg liker den best på bunnen...

dietta: :eek: herlighet! *blåse*

Dietta
15-02-13, 13:11
Blåser på bakenden til Dietta... ;)

[quote=vaskeklut;1427014]

dietta: :eek: herlighet! *blåse*
Nå har det blåst full storm her lenge - så nå begynner det å bli veldig bra :p
Tusen takk ;)

Tarato
15-02-13, 18:46
Ha ha ha; herlig tilnærming smgj ;)

I dag har jeg solgt noen klær som er blitt for store til meg. Pengene skal jeg legge i mer bailine - hvis det fungerer :D

manebane
16-02-13, 10:39
Jeg veit! :D

Jeg bestilte fly med SAS og hotell via Hilton. Ikke den billigste måten, men veldig safe. Ellers så er det bestandig billigturer på oss og da bruker vi Finn.no. SAS blir ikke noe dyrere enn Norwegian og Icelandair når du passer på å bestille når det er tilbud. Mange rimelige hoteller i New York og, men der kan man fort få besøk av både kakkerlakker og veggdyr. Derfor jeg heller betaler litt mer der. Men Vegas var råbillig! Nå betaler vi 800 kr per rom og natt på Hilton midt på The Strip, utsikt og boblebad på rommet. I tillegg til at det er store rom med kjøkken. :) Så søker du er jeg sikker på at du kan få et bra hotell til 300 kr natta, altså. :)

:sikle: vil på ferie ...

Vi har kjørt rundt en del i Usa, og da har vi bare kjørt rundt og booka motell på stedet. Helt grei standard :)
Ååå det rister i reisefoten her;) Kan tenke meg at jeg ikke hadde klart å holde meg til lavkarbo over there:o

Ziltoidia
16-02-13, 11:40
....holdt ut ca halvparten av denne. http://www.youtube.com/watch?v=FTT4W8ygJ7w Dels fordi jeg ble helt død i både armer og ben, og dels fordi rommet er for lite for halvparten av øvelsene. xD Ender opp med å sparke i kommoden, pulten og slå til taklampa.

Bønna200
16-02-13, 13:27
:sikle: vil på ferie ...

Vi har kjørt rundt en del i Usa, og da har vi bare kjørt rundt og booka motell på stedet. Helt grei standard :)
Ååå det rister i reisefoten her;) Kan tenke meg at jeg ikke hadde klart å holde meg til lavkarbo over there:o
Jeg har vært borti så mange dårlige hotell rundt omkring at jeg tar ikke noen sjanser lenger. :o

I dag har jeg stirra dumt på TVskjermen...

Carisma
16-02-13, 19:20
Jeg har vært borti så mange dårlige hotell rundt omkring at jeg tar ikke noen sjanser lenger. :o

Men det er de turene man husker! :D

I dag har jeg hatt besøk av ei veninne!

Carisma
17-02-13, 12:54
... Sklidd ned tre trappetrinn mens høyrebenet bestemte seg for å bli igjen på det øverste. Kneet er fortsatt numment, men gleder meg ikke til dét våkner for fullt kjenner jeg!!

nellie
17-02-13, 13:07
Strikka, strikka, strikka (og ikke kommet så veldig langt, føler jeg).

Kanutten
17-02-13, 13:19
sett på denne serien om samlete og har funnet ut at jeg skal rydde i kleskapet mitt. Jeg skal fjerne ting jeg sjelden bruker, ting sambo synes ikke er pent samt klær jeg tror jeg skal passe ganske så snart. Jeg har dessuten en haug med sko og vesker som skal bort. Sambo kaller det rydding og organisering. Jeg kaller det lage plass til nye klær, sko og vesker!! :D

akas
17-02-13, 18:10
reist med fly, tog og båt til Sverige og yngstedatter via Oslo og Köbenhavn. Godt å komme fram! :o

Kanutten
21-02-13, 09:57
Jeg har ikke, men skal NUH! -ha første time med pten min. Gruergleder meg....:o

Kanutten
21-02-13, 12:23
trent med pt! :heia: Det gikk over all forventning! Det var morsomt. :ja:

Eneste ulempen var enorme vannblemmer bakpå hælene grunnet feile sko så nå har jeg hamstret inn pepsimaxflasker som jeg skal bytte inn mot 100 kr cash slik at jeg kan få kjøpt meg gode sko på g-sport. :ja: Håper jeg finner noen svarte sko for jeg synes alle disse skoa i mange farger ser så teite ut. :o

Kanutten
21-03-13, 17:31
funnet ut at jeg IKKE skal ha pølse til middag....

Carisma
21-03-13, 20:55
funnet ut at jeg IKKE skal ha pølse til middag....

:_oy::_oy::_oy:

I dag har jeg panikk! Skal liksom pakke til påsketur, men aner ikke hvor jeg skal begynne engang!.... Sliter mellom lyst til å hylgrine og lyst til å kaste opp.... :o

Dilly
21-03-13, 21:00
Jeg har flytta på mange kubikkmeter snø fra terrassen og rundt forbi.. og så har jeg vaska tøy, støvsugd, vasket et par vinduer og lagt rett ut etterpå. Er ganske nyoperert og sykemeldt ennå, men det er fryktelig vanskelig å holde seg i ro. Da må jeg nok bindes fast.

adawe
23-03-13, 21:44
Bedt min gamle mor om unnskyldning
da jeg lot overgangsalderens plager gå utover henne.

Ryddet klar en Hjelp i Hverdagen plan for henne -
for å kunne bo alene

Gått en lang gnistrende senvintertur - og synes jeg har landet på beina - etter en intens og eksplosiv dag:)

smgj
23-03-13, 21:52
Så godt, adawe. :)

Jeg har flidd hus og vasket klær. Og sovet lang middag. Før middag.

Kanutten
01-04-13, 14:38
lest denne og funnet den utrolig ...... har ikke ord.

En psykolog gik rundt på scenen mens han fortalte publikum I salen om stresshåndtering. Da han løftede et glas med vand, forventede alle det sædvanlige: ”halvt tomt eller halvt fyldt” spørgsmål. I stedet, og med et smil på læben, spurgte psykologen: “Hvor tungt er dette glas med vand?”

Svarene lød på mellem 200 og 500 gr.

Han svarede, ”Den absolutte vægt er ligegyldig. Det kommer an på hvor længe jeg holder det. Hvis jeg holder det i et minut, er det ikke noget problem. Hvis jeg holder det i en time, vil jeg få ondt i armen. Hvis jeg holder det en hel dag, vil min arm blive følelsesløs og lammet. Lige meget hvor længe jeg holder glasset, vil vægten ikke ændres, men desto længere jeg holder det, desto tungere vil det føles”.
Han fortsatte ”Vores stress og bekymringer er ligesom glasset. Tænk på tingene i kort tid, og de vil intet betyde. Tænk på dem lidt længere tid og de vil begynde at gøre ondt. Og hvis du tænker på dem hele dagen, vil du føle dig lammet – og ude af stand til at ændre noget som helst.”

Det er vigtigt at give slip på din stress. Så tidligt som muligt på aftenen som du kan, giv slip på alle dine problemer. Brug ikke hele aftenen og videre ind i natten på dem.

Husk at stille glasset fra dig!

mereo
04-04-13, 14:18
fått en ekstremt fin bukett med roser av samboeren på jobb :) Det var en hyggelig overaskelse :)

Kanutten
07-04-13, 10:52
- blekestripet håret
- fargestripet håret med nye farger (er sånn ca multicolor nå)
- bleket tennene (de ble i allefall LITT hvitere)
- nappet og farget øyenbryn
- og satt svinekammen til trekkings

smgj
07-04-13, 11:47
- blekestripet håret
- fargestripet håret med nye farger (er sånn ca multicolor nå)
- bleket tennene (de ble i allefall LITT hvitere)
- nappet og farget øyenbryn
- og satt svinekammen til trekkings
Og - ble skremt her et øyeblikk - helt til jeg skjønte at siste linje IKKE handlet om egenpleie... :eek:

Kanutten
07-04-13, 11:50
Og - ble skremt her et øyeblikk - helt til jeg skjønte at siste linje IKKE handlet om egenpleie... :eek:

Carisma
07-04-13, 15:09
Sovet til 12!:eek:
Det har sine fordeler at junior måtte være våken til 23:30 mens vi ventet på legen i går.... :rolleyes:

smgj
07-04-13, 18:18
Jeg har vært i hagen og plukket kvist etc. i et par timer. :) Deilig å ha begynt.

Kanutten
07-04-13, 18:24
Jeg har vært i hagen og plukket kvist etc. i et par timer. :) Deilig å ha begynt.

1 meter snø her......

Dilly
15-04-13, 11:29
- vært og tatt en masse forskjellige blodprøver + EKG + fylt på med B12.. det var ikke noe rart å se, men pulsen lå på 50 i dag da. Får vente og se hva det blir ut av stoffskifteprøver osv.

- og så har jeg kjøpt en blomkål :)

TrillTrall
15-04-13, 11:36
Syklet til jobben for første gang i år! :) Brukte 40 min på 9 km, men den siste halvparten er motbakke så til å være årets første sykle-til-jobben-tur er jeg fornøyd med det. :)

Carisma
22-04-13, 20:38
... Fått rett! :D

vaskeklut
22-04-13, 20:58
... Fått rett! :D
i hva? :lol:

Carisma
22-04-13, 21:00
i hva? :lol:

I at jeg ikke hadde en eller annen luguber smitte, men derimot tydeligvis er allergisk mot kobber. (den dårlige nyheten er at jeg dermed heller ikke kan bruke spiral. Så man får vel bare fortsette med avholdenhet som prevensjon da... :rolleyes:)

nellie
22-04-13, 21:27
I dag har jeg vært så trøtt atter ØSJ!

Kanutten
22-04-13, 21:32
Fått resept på ldn! Vidundermedisinen over alle medisiner!! :p
Det skader jo ikke å prøve? Den skal jo virke positivt på utmattelse og sammen med den andre medisinen jeg tar kan jeg snart si "Tjo bing!"!!!
Superlangbein for de som ikke skjønte det...

Jeiform
28-04-13, 23:25
Idag har jeg bakt kanelsnurrer til høkarbere, spist salat og drukket kaffe. Har oversett regnværet og kjørt alt for fort!

Dietta
07-05-13, 13:20
- lært to nye ord :D

Musegrill = varmesete i bil for damer
Brødrister = varmesete for menn

:heia: :heia:

Kanutten
07-05-13, 14:13

Jammo
07-05-13, 18:42
Gjort et foredrag med en kollega, om hjerneslag :) Spennende og lærerikt.

Hørt på fuglekvitring ute, det er vår i dag :D

Sagt et råd til en veileder på jobb :) Om å si alt du tenker, om hvordan du ville gjort de forskjellige tingen.

Sett sola utenforbi. Igjen, det er vååår :D Håper våren kommer for å bli denne gangen :)

Dette var en kjekke tråd :)

Jeiform
07-05-13, 19:52
Våknet
Drukket kaffe
Gått på jobb
Spist kylling
Drukket kaffe
Møtevirksomhet
Drukket kaffe
Skrevet
Drukket Kaffe
Gått hjem fra jobb
Drukket Shake av CC,egg og fløte
Drukket Kaffe
Skremt den nye naboen
Sunget høyt for den nye naboen
Sunget "svake menneske" på tysk for den nye naboen(som er tysk)
Pådratt meg et lite gunstig førsteinntrykk fra den nye naboen
Drukket kaffe..

Tror jeg drikker for mye kaffe!! :rolleyes:

akas
07-05-13, 20:59
Skremt den nye naboen :eek:
Sunget høyt for den nye naboen :smile:
Sunget "svake menneske" på tysk for den nye naboen(som er tysk) :wacko:
Pådratt meg et lite gunstig førsteinntrykk fra den nye naboen :confused:
Drukket kaffe..

Tror jeg drikker for mye kaffe!! :rolleyes: :ja:
Du ska få ein dag i mårra...

Jeiform
07-05-13, 21:45
Du ska få ein dag i mårra...

Ha, ha!! Helt klart! :cool:

Dietta
07-05-13, 22:00
Ich bin - du bist (tror jeg er den nye nabo'n til Jeiform :p)

I dag har jeg kjøpt båt på ebay :eek:

Jeiform
07-05-13, 23:01
Ich bin - du bist (tror jeg er den nye nabo'n til Jeiform :p)

I dag har jeg kjøpt båt på ebay :eek:

:eek: Da ber jeg om unnskyldning! Det var ikke meningen å skrikesynge til "du svake menneske" på tysk ;-) - eller at RAVI gikk på repeat ;-)

Båt? På e-bay:eek::eek: Fra USA? (Spørr fordi jeg er hellig overbevist om at det er kun amerikanere som legger ut ting for salg der)

Dietta
07-05-13, 23:12
:eek: Da ber jeg om unnskyldning! Det var ikke meningen å skrikesynge til "du svake menneske" på tysk ;-) - eller at RAVI gikk på repeat ;-)

Båt? På e-bay:eek::eek: Fra USA? (Spørr fordi jeg er hellig overbevist om at det er kun amerikanere som legger ut ting for salg der)
Slapp av - har ikke hørt en eneste tysk glose i hele dag jeg - kanskje med unntak av Derrick i reprise på NRK :p

Joda, båt fra USA. Men ikke så vedig STOOOOOR båt da - den er hele 76,2 cm lang :D Og så er den litt mosfostret, dvs den er flat på den ene siden så jeg kan henge den opp på hytteveggen og fylle den med blomster :eek:

Små gule menn (altså kinesere) legger ut ting for salg på ebay, for der har jeg kjøpt garn, og så har jeg kjøpt masse rare dupeditter og noen stilige skilt fra Monkey Island (England), så det er noen andre enn amerikanere innom der en gang i blandt ;)
Forøvrig må ingen sladre til gubben om at jeg kalte England for Monkey Island, for da blir han gæærn, halvt engelsk som han er :)

katten
11-05-13, 17:24
-gjort: besøkt ei vennine og fått strikka lit
-hørt: at mannen bemerka energien min var tilbake :)
-sagt: at eg skal være med vesla mi ut i morgo så ho fer sykla litt
-sett: tegn til sol bakom alt det grå :heia:

mereo
11-05-13, 18:31

Veit vel hva som er ei F*ttegardin? Miniskjørt vel!

Dietta
11-05-13, 18:43
Veit vel hva som er ei F*ttegardin? Miniskjørt vel!

mereo
11-05-13, 19:11

Jeg tar det som ett nei ;)

Dietta
11-05-13, 19:18
Jeg tar det som ett nei ;)
Helt riktig :p

langaard
11-05-13, 20:27
Hatt høy feber:mad:
Jobba i hagen noen timer alikevel, med tykk dunjakke på:cool:

mereo
11-05-13, 20:33

Kan jeg foreslå paracett og senga? :) God bedring :)

Dietta
11-05-13, 20:35
God bedring unge dame :klem:

langaard
11-05-13, 20:36
God bedring unge dame :klem:
Takk,kjære:suss:

Carisma
11-05-13, 21:55
... Funnet ut hvor mye energi en to-åring har. Og at jeg er alt for gammal til å holde følge... :rolleyes:

nellie
12-05-13, 11:14
Spist sjokolade til frokost!:D

Carisma
12-05-13, 11:18
Klødd meg under nesa med chili på fingrene! :eek: fikk åpnet bihulene hvertfall....

mereo
12-05-13, 12:17
Klødd meg under nesa med chili på fingrene! :eek: fikk åpnet bihulene hvertfall....

Litt som å lukte på hornsalt?

katten
12-05-13, 21:01
I dag har eg kosa meg med strikketøyet og berre nytt søndagen, til tross for mindre bra vær :)

Jammo
12-05-13, 23:15
Vært på kveldsvakt på jobb :)

milena
13-05-13, 08:11
Eller i går... hatt det verste migreneanfallet på jord (våknet heldigvis i dag smertefri).

mereo
13-05-13, 13:35
... eksamen i historie..
Jeg er ikke nervøs - neida, joda, neida....

smgj
13-05-13, 13:45
Hodepine.

langaard
13-05-13, 14:51
Rensa i hagedammen:) (med feber:cool:)

Anarko
13-05-13, 16:29
Hatt det heftigste migreneanfallet på år og dag, men likevel gjort ferdig refleksjonsnotatet mitt. Hurra!

milena
13-05-13, 16:56
Hatt det heftigste migreneanfallet på år og dag, men likevel gjort ferdig refleksjonsnotatet mitt. Hurra!

Det er noe i lufta... Jeg hadde det i går...

Anarko
13-05-13, 19:59
Det er noe i lufta... Jeg hadde det i går...

Herlig! Satser på at vi slipper unna en stund fremover nå :)

Dilly
13-05-13, 20:24
Jeg er også ganske daff, men jeg har vært på jobb i hele dag, planta litt etter at jeg kom hjem, vasket noen maskiner med tøy, bakt verdens beste lavkarborundstykker.... og til slutt: kosa meg med 2 glass rødvin... nå er det snart natta for meg, kjenner jeg.

mereo
13-05-13, 21:41
Fått 4 på Historie eksamen - å er i strålende humør, så godt humør at jeg kjøpte potetgull til samboeren så han kunne feire for meg.. Jeg spiste lavkarbo mat i stedet ;)

Dietta
15-05-13, 16:00
- fylt opp bilen med alt som skal med til sesongstart på hytta + ca 50 liter beis :D

mereo
16-05-13, 12:59
Hatt så vondt i hodet at jeg snart ramler av stolen :(

Anarko
16-05-13, 21:02
Bestått midtevalueringen <3

nellie
16-05-13, 21:24
Jaa. I dag har jeg bakt to kaker, meldt meg inn på nytt treningssenter, vært i 16. maifeiring i barnehagen, stått i kø, kjørt halve Sarpsborg og Fredrikstad rundt for å finne et par fine, hvite sko i størrelse 27, med en treåring på slep. Aldri en feiring uten litt stress!:)

nellie
16-05-13, 21:26
Jaa. I dag har jeg bakt to kaker, meldt meg inn på nytt treningssenter, vært i 16. maifeiring i barnehagen, stått i kø, kjørt halve Sarpsborg og Fredrikstad rundt for å finne et par fine, hvite sko i størrelse 27, med en treåring på slep. Aldri en feiring uten litt stress!:)

Og spist 3 skjeer med soft-is!:)

Bønna200
17-05-13, 21:17
Og spist 3 skjeer med soft-is!:)
Æsj, det hørtes vondt ut! :p
Ååååh... Softis med sjokoladestrø. :love: Hvorfor måtte du bringe dette på bane? ;)

nellie
17-05-13, 21:20
Det smakte greit. Men ikke mer enn det!:) Jeg spiste opp restene etter at treåringen var ferdig.:p

Bønna200
17-05-13, 21:22
Det smakte greit. Men ikke mer enn det!:) Jeg spiste opp restene etter at treåringen var ferdig.:p
Det er jo gjerne sånn. Når jeg spiser en ting jeg forestiller meg er fantastisk, så er det bare greit. Får trøste meg sjøl! :lol:

nellie
17-05-13, 21:23
Du går ikke glipp av så ille mye!:) One second on the lips, a Lifetime on the hips, osv.:p

Bønna200
17-05-13, 21:25
Du går ikke glipp av så ille mye!:) One second on the lips, a Lifetime on the hips, osv.:p
Ja, de sier så. ;)

Carisma
17-05-13, 21:26
One second on the lips, a Lifetime on the hips, osv.:p

hadde det enda lagt seg på hoftene skulle jeg levd på soft-is! :rolleyes:

I dag har jeg gått i to 17.maitog (ca 100m i hver, men :D)

TrillTrall
17-05-13, 21:48
Tilbragte natten til i dag delvis med hodet i dass, delvis i en bøtte... Og jeg var ikke engang på fest i går!

Så dagen ble rolig for min del, droppet å dra til byen for å feire med ungene, men ble hjemme hos Lille Gubben. Han dro ut og feiret med sin familie (søsken, inkelunger og foreldre) mens jeg koste meg hjemme alene i fred og ro. Puslet litt i hagen så nå er det straks klart for å få noen frø og planter i jorda, lille-drivhuset har kommet ut av stallen og småplantene har kommet inn der fra stuevinduet. :)

Anarko
19-05-13, 22:13
gått på 3 fjell! Blitt litt solbrent på skuldrene, til tross for at jeg har smurt meg.

vaskeklut
23-05-13, 15:01
I dag har jeg hatt en sånn det bitteliten og forholdsvis ny og sovende baby i armene! Til og med jeg måtte innrømme at den var litt søt :hearts:

Kanutten
23-05-13, 15:28
I dag har jeg hatt en sånn det bitteliten og forholdsvis ny og sovende baby i armene! Til og med jeg måtte innrømme at den var litt søt :hearts:

:love:

Anarko
24-05-13, 22:59
funnet ut at jeg ikke liker Ricotta-ost. Merkelig sak. Noen som har gode forslag til bruk? Vil ikke kaste resten...

smgj
24-05-13, 23:41
Jobbet 3 timer i hagen og blitt sliten.

langaard
25-05-13, 00:27
Satt inn ny ytterdør, veldig fornøyd med resultatet:D

Carisma
27-05-13, 21:31
... Vandret fornøyd ned etter lunsjen på jobb, for å oppdage at bh-spillen min stikker ut av genseren rett over brysthøyde. :flau:

vaskeklut
27-05-13, 22:14
... Vandret fornøyd ned etter lunsjen på jobb, for å oppdage at bh-spillen min stikker ut av genseren rett over brysthøyde. :flau:
Hah, jeg har gjort lignende (bare ikke i dag) :D Sto og plukka spiler inne på kontoret (hvor man står på utstilling til alle og en hver :rolleyes:

langaard
27-05-13, 23:51
Sola meg i hagen, spist middag på stranda, vært på kaffe hos gode venner, sitt ute på kvelden ved utepeisen med ei god bok, en perfekt dag:D

Bønna200
29-05-13, 20:51
I dag har jeg klart å få dyna i øyet. :rolleyes: Hvordan jeg klarte det lurer jeg virkelig på... Men det svir i hvert fall ganske bra og jeg ser litt tåkete. :o

Dietta
31-05-13, 10:05
I dag har jeg klart å få dyna i øyet. :rolleyes: Hvordan jeg klarte det lurer jeg virkelig på... Men det svir i hvert fall ganske bra og jeg ser litt tåkete. :o
Begrepet "Å fa øye på noe" fikk plutselig uante dimensjoner :lol:

Bønna200
31-05-13, 12:47
Begrepet "Å fa øye på noe" fikk plutselig uante dimensjoner :lol:

Jeiform
01-06-13, 23:12
Idag har jeg i ren nysgjerrighet klippet av meg alt håret på hodet :eek: "im Britney bi***"

Carisma
01-06-13, 23:36
Våknet på hotell, shoppet bort alt for mye penger, skravlet med veninne på cafe og nå er jeg slakt i sofkroken hjemme...

Cyan
02-06-13, 08:45
Før klokka 9 skiftet 7 diarebleier. Så der fikk dere litt god, gammel småbarnsmor-TMI på en søndagsmorgen :p

Dietta
05-06-13, 09:49
I dag har jeg nådd 6000 innlegg på lavkarbo.no.
(Hva pokker er det jeg bruker dagene til :eek:)

vaskeklut
05-06-13, 11:53
Noia for å gjøre noe som krever kontakt med omverden.

smgj
05-06-13, 14:12
... lite arbeidslyst.:nedfor:

vaskeklut
05-06-13, 14:26
... lite arbeidslyst.:nedfor:
*sette seg sammen med*skal vi sture i lag?

nellie
05-06-13, 14:27
slått alle verdensrekorder i selvbedrag.