Dorian
02-08-12, 00:52
Hei, har sett lignende poster her, tenkte å spørre selv.
Er 17 år, 1.89 Høy (sist jeg sjekket). Veier 115 KG.
Jeg har "små" trent litt siden Mars, og siden mars har jeg gått ned fra 126.1 - 115 KG, men det hender jeg stopper opp, og tar pauser.
Spiser oftest 2 brødskiver til frokost, 1 porsjon middag som min far lager, og 2 brødskiver til kvelds. Vet ikke om dette er feil, lite, eller mye? Trenger ikke mer værtfal føler jeg.
Jeg spiser godteri kun i helgen, skal prøve å kutte ut det mens jeg trener også.
Jeg GÅR 2 turer om dagen, 1 tur tar ca 1 time.
Så ca 2 timer gå tur om dagen.
Jeg elsker å drive med PC, alt fra spill, programmering og så og si alt!
Elsker teknologien, så kan vel si jeg bruker mye tid på rommet, og forran skjermen. Men passer jo på å ta meg gå turer og ikke spise unødvendig godteri i uka. Drikker kun Lett brus.
Noen tips om hva jeg kan gjøre mer, når det kommer til trening?
Noen tips for å gå fort ned i vekt, 2KG i uka, om mulig hadde vært supert.
Er 17 år, 1.89 Høy (sist jeg sjekket). Veier 115 KG.
Jeg har "små" trent litt siden Mars, og siden mars har jeg gått ned fra 126.1 - 115 KG, men det hender jeg stopper opp, og tar pauser.
Spiser oftest 2 brødskiver til frokost, 1 porsjon middag som min far lager, og 2 brødskiver til kvelds. Vet ikke om dette er feil, lite, eller mye? Trenger ikke mer værtfal føler jeg.
Jeg spiser godteri kun i helgen, skal prøve å kutte ut det mens jeg trener også.
Jeg GÅR 2 turer om dagen, 1 tur tar ca 1 time.
Så ca 2 timer gå tur om dagen.
Jeg elsker å drive med PC, alt fra spill, programmering og så og si alt!
Elsker teknologien, så kan vel si jeg bruker mye tid på rommet, og forran skjermen. Men passer jo på å ta meg gå turer og ikke spise unødvendig godteri i uka. Drikker kun Lett brus.
Noen tips om hva jeg kan gjøre mer, når det kommer til trening?
Noen tips for å gå fort ned i vekt, 2KG i uka, om mulig hadde vært supert.