engeljenta30
17-09-13, 11:05
Jeg spiste dette før og da gikk jeg ned i vekt
frokost: 50 gram røkt laks og eggerøre av 2 egg og cherrytomater og agurk og majones
lunsj: samme som frokost
middag: 100 gram kyllingvinger med peppes rømmedressing og cherrytomater og agurk
TrillTrall
17-09-13, 12:06
Mer grønnsaker! Cherrytomater og agurk inneholder ikke all verdens av næringsstoffer - suppler med mer grønt! Og det er da ikke store mengdene kjøtt du spiser heller?
engeljenta30
17-09-13, 12:09
hva grønnsaker er dte man kan spise egentlig? vet det er mye sukker i kyllingvinger derfor spiser jeg ikke mye kyllingvinger
TrillTrall
17-09-13, 12:16
hva grønnsaker er dte man kan spise egentlig? vet det er mye sukker i kyllingvinger derfor spiser jeg ikke mye kyllingvinger
Du kan spise alt som vokser over bakken. :) Blomkål, broccoli, all slags kål (ikke kålrot), urter og babymais (ikke vanlig mais) og masse mer! Det er noen rotgrønnsaker som ikke gir særlig blodsukkerstigning, det finner du sikkert om du googler. Hvorfor kyllingvinger? Spis heller ren kylling som du krydrer selv.
engeljenta30
17-09-13, 12:25
blir uvel av kyllingfilet, har lest tidligere at en ikke skal spise blomkål og brokkoli
Brokkoli og blomkål er ganske obligatorisk på lavkarbo. Så den som har sagt det vet ikke hva lavkarbo er ;)
Anbefaler deg å lese post #1 idenne nybegynnertråden :
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Her vil du finne svar på det meste du lurer på :)