Larkollen
03-12-13, 06:09
Joda det går bra for meg på lchf. Jeg "står på stedet hvil". Men gubben derimot går jo opp!!?? Hva gjør vi feil? Snart 3 uker nå og hvis ikke det snart skjer noe gidder ikke gubben mer..og i prinsippet er det han som skal ned.
Skal vi øke litt på karbene?ligger under 20 gr pr dag..
Han trener jevnlig !
Dette er jo første gang på lchf men har prøvd southbeach ol før og da gikk det raskere. Når det er sagt så er det vel også naturlig at det går saktere når det er mindre å gå ned?
Alikevell frustrerende når det står BOM stille eller går opp. De 2-3 raske kg ned pga vann så vi heller ikke noe til. En av De 2 kg jeg gikk ned gikk jeg ned før vi starta på lchf og den har jeg gått opp igjen!
Frustrerende når jeg er så sykt nøye!!
Hjelp, har du råd?
Skal vi øke litt på karbene?ligger under 20 gr pr dag..
Han trener jevnlig !
Dette er jo første gang på lchf men har prøvd southbeach ol før og da gikk det raskere. Når det er sagt så er det vel også naturlig at det går saktere når det er mindre å gå ned?
Alikevell frustrerende når det står BOM stille eller går opp. De 2-3 raske kg ned pga vann så vi heller ikke noe til. En av De 2 kg jeg gikk ned gikk jeg ned før vi starta på lchf og den har jeg gått opp igjen!
Frustrerende når jeg er så sykt nøye!!
Hjelp, har du råd?