View Full Version : Hva gjør dere andre om dere er sultne når dere snart skal sove?


Yrla
03-05-14, 23:31
Spiser dere et helt måltid, kun littegrann, eller ikke noe?

index
03-05-14, 23:39
Spiser noe enkelt som stopper sulten. Et kokt egg eller to f.eks.

Kanutten
04-05-14, 08:19
Spiser dere et helt måltid, kun littegrann, eller ikke noe?

Et helt måltid? Hva er det? Spiser til jeg er ikkesulten uansett tid på døgnet.

VistaX
04-05-14, 10:09
Spiser dere et helt måltid, kun littegrann, eller ikke noe?Sluker et glass vann. Hjelper som oftest ;)

Rin
04-05-14, 10:21
Om jeg er merkbart sulten tar jeg en liten håndfull usaltede nøtter eller noe sånt, siden det blir enda vanskeligere å sovne om magen klager. (Men jeg spiser sjelden etter 17, så det er ikke noe jeg dealer med ofte.)

Imse
04-05-14, 11:05
Spiser meg mett uansett hva klokka viser. Spiser som regel like mye i løpet av en dag uansett når måltidene inntas.

Cyan
04-05-14, 13:14
Jeg bare legger meg uten å spise noe. Får sove likevel så, og gidder ikke å lage noe mat på kvelden uansett.

langaard
04-05-14, 15:21
Tar meg et glass vin :p

Nupsida
04-05-14, 21:11
Tidligere har jeg aldri hatt problemer med sult på kvelden, men etter jeg har begynt i stallen har det blitt et større problem! Jeg er i stallen fra 3-7 og glemmer å spise i løpet av den tiden og kjenner ikke at jeg er sulten før jeg kommer hjem, da er jeg syyyykt sulten og spiser middag. 2 timer etterpå er jeg like sulten, ikke sulten i magen, men sulten i halsen på en måte? Uansett, da våkner jeg midt på natten flere ganger og er kjempesulten så da spiser jeg litt ost, eller litt sprutkrem faktisk (ting man ikke trenger lys for å finne eller lage da jeg våkner av lys) som inneholder mye fett før jeg legger meg igjen.

Jeg må bli flinkere å spise i stallen siden jeg jobber mye der, men ikke så lett :P

langaard
04-05-14, 23:15
Tidligere har jeg aldri hatt problemer med sult på kvelden, men etter jeg har begynt i stallen har det blitt et større problem! Jeg er i stallen fra 3-7 og glemmer å spise i løpet av den tiden og kjenner ikke at jeg er sulten før jeg kommer hjem, da er jeg syyyykt sulten og spiser middag. 2 timer etterpå er jeg like sulten, ikke sulten i magen, men sulten i halsen på en måte? Uansett, da våkner jeg midt på natten flere ganger og er kjempesulten så da spiser jeg litt ost, eller litt sprutkrem faktisk (ting man ikke trenger lys for å finne eller lage da jeg våkner av lys) som inneholder mye fett før jeg legger meg igjen.

Jeg må bli flinkere å spise i stallen siden jeg jobber mye der, men ikke så lett :P

Ta med deg noen kokte egg ;)

Carisma
05-05-14, 09:23
Jeg må bli flinkere å spise i stallen siden jeg jobber mye der, men ikke så lett :P
Avocadosmoothie? Ser for meg at å spise i en stall ikke alltid er det hyggeliste, enklere med noe man an drikke :)

Nupsida
05-05-14, 11:07
Avocadosmoothie? Ser for meg at å spise i en stall ikke alltid er det hyggeliste, enklere med noe man an drikke :)

Du har veldig rett der ja! :)
Men avokadosmoothie?

Burde nok hatt noe som kan tåle å ligge i bilen et par timer feks. Og da er det vel ikke så mye man kan drikke?

Carisma
05-05-14, 11:31
Du har veldig rett der ja! :)
Men avokadosmoothie?

Burde nok hatt noe som kan tåle å ligge i bilen et par timer feks. Og da er det vel ikke så mye man kan drikke?
Hvis du bruker skikkelig kalde (helst noen frosne) ingredienser skal det ikke være noe problem å få det til å holde litt. Jeg har en sånn termoflaske (termos funker også), da holder det lenge.

index
05-05-14, 11:31
Suppe på thermos?

Chamomilla
05-05-14, 14:24
Spørs hvor sulten. Te med kokosolje kan døyve litt sult for meg. Evt. en lavkarboskive med smør og leverpostei om jeg skulle ha lavkarbobrød i hus vel å merke...
En kald omelettrest om jeg har er også fin kveldssultenmat.