Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hva gjør dere andre om dere er sultne når dere snart skal sove?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-05-14, 23:31   #1
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Hva gjør dere andre om dere er sultne når dere snart skal sove?

Spiser dere et helt måltid, kun littegrann, eller ikke noe?

Gammel 03-05-14, 23:39   #2
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hva gjør dere andre om dere er sultne når dere snart skal sove?

Spiser noe enkelt som stopper sulten. Et kokt egg eller to f.eks.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 08:19   #3
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Et helt måltid? Hva er det? Spiser til jeg er ikkesulten uansett tid på døgnet.

Gammel 04-05-14, 10:09   #4
VistaX
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2011
VistaX er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Sluker et glass vann. Hjelper som oftest

VistaX er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 10:21   #5
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Om jeg er merkbart sulten tar jeg en liten håndfull usaltede nøtter eller noe sånt, siden det blir enda vanskeligere å sovne om magen klager. (Men jeg spiser sjelden etter 17, så det er ikke noe jeg dealer med ofte.)

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 11:05   #6
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Spiser meg mett uansett hva klokka viser. Spiser som regel like mye i løpet av en dag uansett når måltidene inntas.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 13:14   #7
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Jeg bare legger meg uten å spise noe. Får sove likevel så, og gidder ikke å lage noe mat på kvelden uansett.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 15:21   #8
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Tar meg et glass vin

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 21:11   #9
Nupsida
Seniormedlem

Nupsida sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 32
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Tidligere har jeg aldri hatt problemer med sult på kvelden, men etter jeg har begynt i stallen har det blitt et større problem! Jeg er i stallen fra 3-7 og glemmer å spise i løpet av den tiden og kjenner ikke at jeg er sulten før jeg kommer hjem, da er jeg syyyykt sulten og spiser middag. 2 timer etterpå er jeg like sulten, ikke sulten i magen, men sulten i halsen på en måte? Uansett, da våkner jeg midt på natten flere ganger og er kjempesulten så da spiser jeg litt ost, eller litt sprutkrem faktisk (ting man ikke trenger lys for å finne eller lage da jeg våkner av lys) som inneholder mye fett før jeg legger meg igjen.

Jeg må bli flinkere å spise i stallen siden jeg jobber mye der, men ikke så lett :P

Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 23:15   #10
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Tidligere har jeg aldri hatt problemer med sult på kvelden, men etter jeg har begynt i stallen har det blitt et større problem! Jeg er i stallen fra 3-7 og glemmer å spise i løpet av den tiden og kjenner ikke at jeg er sulten før jeg kommer hjem, da er jeg syyyykt sulten og spiser middag. 2 timer etterpå er jeg like sulten, ikke sulten i magen, men sulten i halsen på en måte? Uansett, da våkner jeg midt på natten flere ganger og er kjempesulten så da spiser jeg litt ost, eller litt sprutkrem faktisk (ting man ikke trenger lys for å finne eller lage da jeg våkner av lys) som inneholder mye fett før jeg legger meg igjen.

Jeg må bli flinkere å spise i stallen siden jeg jobber mye der, men ikke så lett :P

Ta med deg noen kokte egg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 09:23   #11
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Avocadosmoothie? Ser for meg at å spise i en stall ikke alltid er det hyggeliste, enklere med noe man an drikke

Gammel 05-05-14, 11:07   #12
Nupsida
Seniormedlem

Nupsida sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 32
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Avocadosmoothie? Ser for meg at å spise i en stall ikke alltid er det hyggeliste, enklere med noe man an drikke

Du har veldig rett der ja!
Men avokadosmoothie?

Burde nok hatt noe som kan tåle å ligge i bilen et par timer feks. Og da er det vel ikke så mye man kan drikke?

Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 11:31   #13
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Du har veldig rett der ja!
Men avokadosmoothie?

Burde nok hatt noe som kan tåle å ligge i bilen et par timer feks. Og da er det vel ikke så mye man kan drikke?

Hvis du bruker skikkelig kalde (helst noen frosne) ingredienser skal det ikke være noe problem å få det til å holde litt. Jeg har en sånn termoflaske (termos funker også), da holder det lenge.

Gammel 05-05-14, 11:31   #14
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Suppe på thermos?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 14:24   #15
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Spørs hvor sulten. Te med kokosolje kan døyve litt sult for meg. Evt. en lavkarboskive med smør og leverpostei om jeg skulle ha lavkarbobrød i hus vel å merke...
En kald omelettrest om jeg har er også fin kveldssultenmat.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dere som hadde 74-76 kg i vekt da dere begynte, hvordan gjør dere det? beate Ketolysekuren 10 28-11-11 22:51
Hvordan merker dere at dere er sultne? jenta26 Generell ernæringsdebatt 7 09-10-11 14:24
Hva spiser dere når dere skal kose dere? Lisekir Dr Lindbergs 11 24-04-08 09:08
Hva gjør dere når dere skal i bursdag etc? Zoë Vedvarende vekttap 7 02-05-04 20:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:08.