Fant en hvitløksdressing i butikken idag med 1g karb per 100g! Den heter "Salat mestern - hvitløksdressing". Er dette virkelig så lite karber? Den er sååå god jo! Anbefalles
Stemmer helt sikkert det. Hva inneholder da?
Stemmer helt sikkert det. Hva inneholder da?
http://www.matoppskrift.no/sider/ingrediens_enkel.asp?id=Salatmesteren-hvitloekdressing
Jeg trodde bare ikke dressinger hadde så lite karber :)
http://www.matoppskrift.no/sider/ingrediens_enkel.asp?id=Salatmesteren-hvitloekdressing
Jeg trodde bare ikke dressinger hadde så lite karber :)
Jeg klarer ikke å se at det står innholdsfortegnelse der, kun næringingsinnhold, ikke ingredienser.
Jeg klarer ikke å se at det står innholdsfortegnelse der, kun næringingsinnhold, ikke ingredienser.
Er det ok å spise selv om det står det er sukker i det?
SalatMestern Hvitløksdressig 380g flaske;
Rapsolje, eggeplomme, eddik, sitronsaft, sukker, sennepsfrø, hvitløk (5%), stabilisatorer (guarkjernemel, xantangummi), salt, persille, konserveringsmidler (kaliumsorbat, natriumbensoat), surhetsregulerende midler (eplesyre, sitronsyre), cayennepepper, naturlig aroma.
59,8g fett, herav mettede fettsyrer 4,4g.
karbohydrat 1,2g, herav sukkerarter 1,0g.
Er det ok å spise selv om det står det er sukker i det?
SalatMestern Hvitløksdressig 380g flaske;
Rapsolje, eggeplomme, eddik, sitronsaft, sukker, sennepsfrø, hvitløk (5%), stabilisatorer (guarkjernemel, xantangummi), salt, persille, konserveringsmidler (kaliumsorbat, natriumbensoat), surhetsregulerende midler (eplesyre, sitronsyre), cayennepepper, naturlig aroma.
59,8g fett, herav mettede fettsyrer 4,4g.
karbohydrat 1,2g, herav sukkerarter 1,0g.
Med så lite karbo pr 100g hadde jeg ikke brydd meg. Det blir forsvinnende lite på en porsjon, jeg spiser i allefall ikke 100g på en salat.
Denne er SÅÅ god!! Spiser den alltid på salaten min😊
GjenStarter
28-09-14, 04:57
Noen som vet hvor denne selges? Fikk veldig lyst til å prøve!
Noen som vet hvor denne selges? Fikk veldig lyst til å prøve!
Rema 1000 hvertfall😊
GjenStarter
30-09-14, 13:36
Takk Røsslyng. :) Jeg fikk tak i denne i går, og prøvde den sammen med tacoen... nammenam! Gleder meg til å prøve den med vanlig salat.