View Full Version : [Mat] Udo's choice


tuttamost
06-09-05, 09:05
Hei. Leser i mange oppskrifter, bl.a. i Smoothies, at dere bruker Udo'schoice. Hva er dette, hva er det godt for, og hvor kjøper man det?
Takk for svar ;)

nøtta
06-09-05, 09:30
Du kjøper det på helsekosten det er kokkos fett rett å slett - du får kjpøt to typer en til å ha i smothies o.l og en til å ha i varm mat...

det er veldig bra for stoffskiftet har jeg hørt ... og forbreningen da seff ;)

Oda
06-09-05, 10:41
Udos sies og ha den perfekte blandingen av oljer. Står i kjøleskapet i helsekosten.

Klippet:

Udo's Choice delivers a balanced 2:1:1 ratio of the essential fatty acids (EFAs) omega 3 and 6, and the beneficial fatty acid omega 9. It is a unique blend of certified organic flax, sunflower and sesame oils, with unrefined oils from the germs of rice and oats, evening primrose oil and non GM lecithin.

Iset
06-09-05, 10:44
Du kjøper det på helsekosten det er kokkos fett rett å slett - du får kjpøt to typer en til å ha i smothies o.l og en til å ha i varm mat...

det er veldig bra for stoffskiftet har jeg hørt ... og forbreningen da seff ;)

Nei du tenker på Cocosa, det er ikke det samme. ;)
Udos Choice er en oljeblanding med omega 3-6-9 laget av blandt annet linfrø, sesamfrø og kokosfett.

Her er mer informasjon:
http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/7/soma1/subdet5.htm

:)

nøtta
06-09-05, 16:44
oj det er sant :rodme: jaja bedre treff neste gang

lala
18-06-09, 15:25
Hei, er det noen som har prøvd Udo`s i både flytende og kapsler?
I så tilfelle, er den ene varianten bedre enn den andre? :)

Trolljenta
18-06-09, 17:50
Hei, er det noen som har prøvd Udo`s i både flytende og kapsler?
I så tilfelle, er den ene varianten bedre enn den andre? :)

Jeg har ikke prøvd kapsler, men svaret kommer vel an på om du klarer smaken av udo's choice eller eventuelt klarer å kamuflere den nok til at du får det ned.
Jeg synes oljen smaker helt grusomt, men når jeg blander med eplejuice og svelger fort går det greit å få ned.

lala
18-06-09, 19:57
Har lest endel negativt om smaken på Udo`s flytende her inne, så ville helst unngå den ved å gå direkte til kapsler ;) Kan en ta trantabletter ved siden av Udo`s? Hjelper den på forbrenningen når en går på ketolyse?
Jeg lurer på mye når det kommer til Udo`s :p