View Full Version : Upålitelig vekt?


Ametyst
22-10-05, 05:00
Jeg har en digital vekt fra OBH Nordica som er blitt skikkelig upålitelig. Da jeg sto på vekten i dag så varierte den med hele seks kilo. Jeg prøvde vel sikkert ti ganger, og for hver gang kom det opp et helt nytt tall. Så nå vurderer jeg å bytte til en ny vekt. Er det noen som har anbefalinger å komme med?:)

nøtta
22-10-05, 12:08
Jeg har en digital vekt fra OBH Nordica som er blitt skikkelig upålitelig. Da jeg sto på vekten i dag så varierte den med hele seks kilo. Jeg prøvde vel sikkert ti ganger, og for hver gang kom det opp et helt nytt tall. Så nå vurderer jeg å bytte til en ny vekt. Er det noen som har anbefalinger å komme med?:)

nei desverer men du burde skaffe deg en ny vekt ;) :p

HP
22-10-05, 12:43
Viktige ting når du veier deg:

1. Samme vekten hver gang,
2. på det samme flate underlaget.

Baderomsgulv og teppe duger ikke som underlag for vekten.

Ametyst
22-10-05, 13:07
Jeg veier meg på baderomsfliser. Kanskje det er en ide å teste ut parketten i morgen?

Nena
22-10-05, 13:10
Kanskje vekta trenger nytt batteri???? Vet at min blir ustabil når batteriet begynner å bli dårlig..

HP
22-10-05, 13:31
Jeg veier meg på baderomsfliser. Kanskje det er en ide å teste ut parketten i morgen?
En veldig god ide ;)

Baderomsvekt er egentlig et misvisende ord, for den er helt ubrukelig på et riktig konstruert badreomsgulv :D

Amica
24-10-05, 13:37
Jeg kjøpte min på Nille, den var ikke så dyr (digital var den) og den er så rett som bare det..:p ;)