View Full Version : husk meg ?


nøtta
29-11-05, 17:00
hei jeg har krysset av på husk meg , eller det vil si det ble sånn automatisk også har jeg en lillebror som synes det er fantastisk morsomt og gå inn her og lese det jeg har skrevet :rolleyes: begynner og bli litt lei nå for han bruker det veldig mot meg (:mad: veeeeldig iriterende jeg veit og utroolig patetisk) så HP i need some help here??

mofe
29-11-05, 17:12
Det er bare å logge ut :)

Også ikke bruke husk meg neste gang du logger inn :)

Du finner logg av knappen helt øverst til høyre på menylinja :)

HP
29-11-05, 17:13
ikke bruk husk meg, eller husk å logge deg av hver gang.

Alternativt kan du opprette din egen profil i Windows og ha passord på den. Når du går fra maskinen gjør du start-> logg av -> bytt bruker, da kan messenger og mail stå oppe og være aktivt samtidig som at andre kan bruke maskinen. :)

nøtta
29-11-05, 17:39
ahaa ! tusen takk !! (veit det er litt sprø problemstilling altså :lol:)

Anne
29-11-05, 20:09
eller det vil si det ble sånn automatisk også har jeg en lillebror som synes det er fantastisk morsomt og gå inn her og lese det jeg har skrevet :rolleyes: Vær glad han ikke leste høyt fra "dagboka di" på skolen når du gikk i 6.klasse...:cool:

nøtta
29-11-05, 22:08
Vær glad han ikke leste høyt fra "dagboka di" på skolen når du gikk i 6.klasse...:cool:

:snill: haha men da er nok ikke så langt unna her ... ( han er det mest iriterende krypet på denne jord)

nøtta
14-12-05, 19:55
okey nå må jeg bare leke øitt paranoid her :p

fordi jeg gikk inn på siden uten og være logga på .... også så jeg der nederst hvor man kan se hvem som er logga på der stod det nøtta :wacko: hm... men jeg kunne ikke skrive innlegg for da måtte jeg logge meg på ...

HP
14-12-05, 20:36
Du står der i 15 minutter hvis du ikke logger deg ut selv via "logg ut" :)

Summer
14-12-05, 21:13
:lol:

nøtta
14-12-05, 21:42
:lol: paranoid delux !!!