View Full Version : Noen som er/har vært med på easylife her??


Atlje
28-01-06, 14:40
:) Først må jeg vel si hei til dere alle :dulte:

Jeg er helt ny er....in fact dette er min første dag ;)
Jeg er med på et easylifekurs som går over et år..og etter jeg har studert litt i boka mi..har jeg funnet ut at dette er en lavkarbo diett...

De første ukene er basert på kostholdserstatninger...noe jeg ikke er sånn kjempe fan av...men måten den skiller seg ut på er at de følger deg på overgangen til "vanlig" mat..kurset er over 12mnd :eek: Jeg gleder meg til å se resultatene, begynte på tirsdag, så regner med at jeg er på vei inn i ketose nå...:rolleyes:

Hadde vært gøy om det hadde vært andre easylifere her...men uansett...jeg har da sikker noe til felles med dere andre også :flau:

Albertine
28-01-06, 14:47
Jeg har bare hørt om det. Det er i samarbeid med et treningsstudio, er det ikke? Synes det er bra at man kombinerer kost og trening på denne måten, selv om jeg kanskje ikke er helt enig i kostopplegget...

Velkommen til oss, det blir spennende å følge med deg!

Atlje
28-01-06, 14:52
Takk Takk :)

Ja er det i samarbeid med treningsenter.
Skal se hvordan det funker for meg...jeg Har brudt reglene noen ganger med å spise et par biter med kjøtt, har bla bacon i grønnsaksuppa mi..ikke mange biter...men bare sånn for å få en annen smak en pulver...

Ja jeg gleder meg skikkelig til å se resultater...første veiedag på tirsdag :eek:

Spennende

Nirren
01-02-06, 12:57
Hei! Jeg har vært med på Easylife... ihvertfall startet med det, men jeg maktet ikke kost-erstatter...........Jeg hoppet over til Ketolysekuren og den har fungert meget bra... Minus 20 kg... Lykke til på veiing....:)

Atlje
01-02-06, 20:52
ååå var du det :D Ser du har gått ned masse med ketolysekuren også gratulere :)

Jeg har nå gått på easylife en uke og er 4,4 kilo lettere :stortsmil

skal ned ganske mange kilo, men tror ikke jeg kommer til å gå 100% på kosterstatter sååå lenge...

Nirren
07-02-06, 17:15
Hei!! Jeg gikk på kosterstatter i 9 dager, men bare brakk meg hver gang jeg skulle drikke det, så da ble det mat i :) stedet.. Gikk også ned 4 kilo første uka. Hvor i landet går du på kurs da?? Nå er det et halv år siden jeg var på siste kurskveld. Det varte kun et halv år ikke ett år som du sa!!!! Mulig det er forandring. Ønsker deg lykke til!!! Deilig å bli lettere!!! :p