View Full Version : artikkel om Vita biosa/melkesyrebakterier i shape up


jeef-micro
02-03-06, 20:05
Jeg er jo ivrig leser av shape-up, og i marsnummeret (kommer sikkert snart i butikken) er det en kjempebra artikkel oppblåsthet og vita biosa...

Aadi
04-03-06, 03:54
Jeg så den jeg oxo... :)

silje
04-03-06, 09:28
jeg har vært så oppblåst i det siste.. kjøpte vita biosa i går faktisk:)

jeef-micro
05-03-06, 23:22
men går dt an å ta idoform i steden? greier ikke å få ned vita biosa jeg...

Fedonisten
09-03-06, 09:22
I denne artikkelen skulle det faktisk ha vært med anbefaling av yoghurten til FitLine - men hun som har skrevet artikkelen klarte ikke lage yoghurten, så den kom ikke med :mad:

Vil tro FitLine yoghurt hadde feid andre produkter av banen......


;)

Lulla
16-04-06, 11:03
Hun som skrev saken i Shape-Up, syntes smaken av Fitline-yoghurt minte mer om lukten i en dyrebutikk enn om god yoghurt, og hun ville derfor ikke anbefale den for leserne. Er det noen av dere som synes den har en rar bismak?

Lulla
16-04-06, 11:23
Jeg kan ellers anbefale Actimel 0,1 %, disse små yoghurtdrikkene som har bra med probiotiske bakterier. Det kan være et godt alternativ hvis du ikke greier å ta tilskudd som Vita Biosa.

Georgine
16-04-06, 12:01
Ellers så synes jeg Lacto Vitale er det beste for bråkete mage :)

Nille
16-04-06, 13:05
Hun som skrev saken i Shape-Up, syntes smaken av Fitline-yoghurt minte mer om lukten i en dyrebutikk enn om god yoghurt, og hun ville derfor ikke anbefale den for leserne. Er det noen av dere som synes den har en rar bismak?

Jeg er ekstremt var for lukter og syns absolutt ikke FitLine yoghurten har hverken bismak eller rar lukt. Snarere tvert i mot. Hadde den hatt den minste bismak eller lukt hadde ikke jeg klart å spise den. Her i huset er den favoritten og den smaker bedre enn noen naturell kjøpeyoughurt jeg har klart å få tak i !

Tror nok eller at damen ikke har klart å fremstille den korrekt. Det krever jo ferske produkter, tålmodighet, logisk sans (er den ikke stiv nok lar du den stå en stund til), og lesing av bruksanvisningen ! :D