View Full Version : Når får vi en egen lavkarbomatfestival?


silje
24-05-06, 15:27
Inspirert av denne og alle matfestivalene..
http://www.side2.no/matogdrikke/article643509.ece

Kan ikke vi ha en egen matfestival for lavkarbo?? :D


Silje

Fjonken
29-05-06, 22:00
Vi burde i allefall hatt en stand på Glamatfestivalen..:D

dingpot
01-06-06, 17:09
Vi burde i allefall hatt en stand på Glamatfestivalen..:D

DET hadde vært no` det!!! :D

janmesi
07-06-06, 10:36
Det er jo en glimrende ide. Når er glad-mat-festivalen?

Og hvor?

Fjonken
07-06-06, 10:53
I Stavanger og i juni-august tror jeg.. Litt for sent å melde seg på årets festival da, men kanskje noe å jobbe for til neste år.

jeef-micro
07-06-06, 11:43
hva går denne festivalen ut på da? Skjønner det har noe med mat å gjøre, men jeg tenker er det sånn stands-ting?

Fjonken
07-06-06, 11:47
Det er stands og parader og smakebuer og demostrasjoner av ulike matrelaterte ting som åpning av østers, vinlegging, røking av kjøtt osv.
Varer vel i 3-4 dager og da er Stavanger sentrum tjukkpakka av folk hele døgnet. Stand står i flere rekker rundt hele vågen og lufta er kryddra av de herligste dufter.. Der skulle vi ha vøri ja.. !

jeef-micro
07-06-06, 14:07
Det er stands og parader og smakebuer og demostrasjoner av ulike matrelaterte ting som åpning av østers, vinlegging, røking av kjøtt osv.
Varer vel i 3-4 dager og da er Stavanger sentrum tjukkpakka av folk hele døgnet. Stand står i flere rekker rundt hele vågen og lufta er kryddra av de herligste dufter.. Der skulle vi ha vøri ja.. !

Kanskje noe å satse på det ja :) vi får finne frem våre beste kake og matoppsrifter og friste alle folka med hvor god mat vi lage... eller ikke jeg da, for jeg setter nesten fyr på kjøkkenet hver gang jeg prøver meg på komfyren