Noen som har erfaring med Paracleans? Går en ut av ketose ved å kjøre en rensekur med dette urtepreparatet?:eek:
Nei, har ikke hørt om den rensekuren, men skjønner ikke hvorfor du skal kjøre rensekur når du er i ketose. Opptakten til ketosen fungerer jo som en rensekur i seg selv. Du får vekk alt slagget i kroppen og mister vann og det er jo derfor du går så fort ned i starten. Så hvorfor en rensekur opp på en eksisterende rensekur?
Når magen slår seg vrang og ikke vil være med på laget syns jeg det er bedre med en urtekur enn avføringsmidler. Eller tar jeg feil? Har så vondt i magen at jeg ikke klarer å rette meg opp i stolen. Uff!
Hvis du har SÅ vondt i magen, ville jeg heller tatt en tur til legen...
Da tror jeg heller litt linfrø eller psylliumfrø i kosten er mye bedre. Finnes også fiberkuber man kan ta. Alt finner du på helsekosten. Dessuten, få i deg nok vann og beveg deg så vil problemene gå fort over. Sørg dessuten for at du har nok fett i kosten. Jeg fikk mageproblemer når jeg var for knepen på fettet. Med en ss mct-olje til maten får du garantert fart på magen. Tar du det som daglig kosttilskudd så vil du aldri oppleve å få hard mage igjen. Dessuten får mct-oljen opp forbrenningen din. To fluer i en smekk.
Fjonken, du har rett igjen. Jeg spiser nok for lite fett. MCT olje? Hvor får jeg kjøpt den?
Bestilles på apoteket og kan som regel hentes etter 2 uker. Er ikke en vare alle apotek har, men Allianceapotekene har det i allefall. Prøv frøa inntil videre og sørg for å hive masse kaldpresset jomfruolje eller raspolje over salaten din og bruk en god bunsj meierismør når du steiker mat...