![]() |
Sv: Svak farge på Ketostixen
Sitat:
|
Sitat:
Blir du tørst er du allerede "dehydrert" i teknisk forstand. Ikke sykelig dehydrert eller farlig dehydrert, men allikevel har du da et underskudd på vann i kroppen. Men mange kjenner ikkeno. Derfor er det viktig å ikke drikke bare når en er tørst, men ved jevne mellomrom hele tiden. Som jeg sa, så er ketogene dietter STERKT vanndrivende, derfor er det viktg å flylle på. Dessuten har vanndrikkingen den misjonen at den skyller ut alle uhumskheter og faenskap av kroppen. Det renser. For folk som spiser IKKE ketogent har vannet også en viktig misjon, og selv de anbefales jo å drikke minst et par liter vann pr dag.... you do the math ! Sitat:
Alt du har ønsket å vite om ketose Det vet jeg fordi han spurte meg om han kunne få kopiere og bruke den der ! I den siste utgaven av boka hans er det også tatt med en del mer info enn i den første. |
Hei Nille
Så flink og tålmodig du er http://bestsmileys.com/love1/4.gif Det er flott med mennesker som hjelper både nye og gamle forumbrukere. Vennlig Hilsen Torkil :) |
Sitat:
det gikk opp ett lys for mig:_ohmy: Jag har de siste 2 månedene slete med ekstremt tørr hud som har utveklet sig til eksem,hard mage og kriblinger i benen..dette med kriblinger i benen har jag skrivit en tråd om her inne.. Jag trudde jag fikk nok med vetske,men tydligvis ikke.. |
Sitat:
|
Sitat:
Ska prøve å få i mig mere olje og vann jag;) prøver å ikke bruke så mye hydrokortison lengre.. |
Hei
Jeg innrømmer jeg har ikke lest alle svarover. Men Alt fra svak rosa til lilla er OK. Noen har lilla utslag, hvis de drikker bra og skal de ikke bekymre seg ! Noen få har ikke utslag selv om de er i ketosen, de har nyrer som klarer å trekke tilbake ketonene fra urinen til blodet slik at energien ikke mistes. Mange opplever mindre utslag etterhvert - helt likegyldig. Vennlig Hilsen Torkil :) |
e synes d e så rart fo hver gang e spiser rødpaprika så e stixen lyserosa, og e drikker like mye vann hver dag...........:confused:
selv om fargen ikke har noen betydning så e djo litt snålt synes e |
Sitat:
Dette er kjemi. Fargen på stix kan endre seg etter hva du spiser og drikker. Det står ganske tydlig her. Ikke noe rart med det. Hva som gjør at den endrer seg er forskjellig fra person til person. MEN Graden av farge spiller liten rolle - enten så er du i ketose eller så er du ikke. Om fargen er lys eller mørk så er du i ketose så lenge det er utslag. Du er ikke MER i ketose om fargen er sterk. Og fargen viser ikke om du tar av eller ikke. Det er det eneste du må huske på ! :D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19. |