![]() |
Sv: Kokosboller
Det HØRES jo unektelig enda bedre ut med kokossmak på selve kremen også, jeg ELSKER jo kokos. :sikle:
|
Satt og klødde meg i hodet over hvor nøyaktig kokosen kom inn i bildet, men jeg skjønner jo nå at det er dette som heter "cocosa extra virgin".
Hva er dette nøyaktig? Høres ut som olje? Går det an å få kjøpt det i vanlige butikker (Meny f. eks?) |
mmm... hører veldig godt ut:D
|
Sitat:
|
Jeg har fått Sukrin i posten i dag.. må prøve å lage disse igjen.. Gikk galt sist jeg lagde med natreen.. smakte zalo..
|
Sitat:
:) |
Hvilken kjeks kan man bruke?
Er det en idè å smøre den smelta sjokoladen på ei frossen bakeplate for så å "brette" sjokoladen rundt skummet tro? |
Brettede kokosboller?
|
:lol: Nei, jeg mener å brette sjokoladen rundt skummet.
Hvis man smører sjokoladen på frossen plate, så stivner den jo, men ikke mer enn at det går an å bøye og forme den... skjønte? Jeg er håpløs til å forklare...:p |
Joda...skjønte.
Skal de ha sløyfer også? :p |
Sitat:
|
Sitat:
Don´t feed the troll ! :rolleyes: |
Jeg har fortalt Georgine hva jeg mente.
Nå vil jeg høre mer om kokosboller.:rolleyes: |
Sitat:
|
Vel da må jeg prøve de jeg og faktisk!
Jeg har klart meg uten hjemme lagde ting til nå....kan ikke huske hvorfor?:D |
Naaam...disse har jeg laget i dag!! Kjempegode, til og med ungene digget de :D Fint lørdagsgodt :)
|
Dette må jeg bare lage. Kan ikke huske sist jeg spiste kokosboller. Elsket det men har alltid sett på det som fyfy mat. Og nå kan jeg spise det. Men 70 % sjokolade. "Ramler" man ikke ut av ketose av å spise det?
|
Du kan jo bruke 95% og søte med noe søtstoff?
|
Nå har jeg kjøpt inn sjokoladen. Har funnet ut hva jeg gjør mens vi syklet fra butikken. Jeg lager min bar. Så kan barna kose seg med 70% sjokoladen. Fant nemlig ingen sjokolade over 70% her i denne lille bygda. Men for å være helt ærlig så vet jeg ikke om det frister med 95 % sjokolade heller. Det smaker jo skosåle.
|
er det den første oppskriften som gjelder eller den modifiserte dere bruker?
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24. |