![]() |
Sv: Fort gjort å gå ut av ketose?
Vel har ikke akkurat sondert terrenget ang gotteri for jeg har det bare så utrolig flott uten :)
Kan kanskje anbefale deg følgende sider som du kan sjekke ut, der har de gotteri helt uten karbs :) www.dialife.dk www.lavkarbocafe.no www.lavkarbopikene.no Håper dette er til hjelp :) |
Sitat:
Ja, jeg har ikke hatt behov for noe enda jeg heller, men det er jo greit å vite hvis man blir desperat en dag. |
Ja er igrunn veldig greit. Har prøvd dialife.dk jeg da. Kjøpte drops og karameller. Pluss lavkarbo pitabrød og lavkarbo tortillalefser(mama lupes)
|
Noen som har lyst til å dele symptomer med ang det å dette UT av ketose? Jeg blir ofte dårlig i magen og oppblåst, men jeg er usikker om det er pga at jeg faller ut av ketose..
|
Sitat:
|
Jeg kjøper av og til sjokolade fra sukkerfritt, de har mange forskjellige men
jeg syns mørk sjokolade smaker best! Kun 2 karbs per 100 gr kan kjøpes på Ica eller www.sukkerfritt.no |
Beklager her er riktig adr: www.sukkerfritt.com
|
Sitat:
Jeg tror dette er fordi jeg faller ut av ketose. |
Ja det er det jeg også har opplevd! Evig mye luft i magen, vond i hodet, og ALTFOR mange do-turer.. Men jeg vet liksom ikke om det er pga at jeg faller ut av ketose. Derfor jeg lurte på hvordan andre opplever det.
|
hei hei.
Jeg fikk helt hetta da jeg leste at man ødelegger effekten av ketose for hver gang man sprekker, så man forbrenner dårligere for hveer gang. Finner ikke noe mer fakta om det. Noen fler som vet at det stemmer av erfaring?? Ellers merker jeg null forandring av å falle ut av ketose, det eneste jeg ser det på er sticksen. Synes ikke at jeg gjør noe annet enn å telle karber, hvis jeg skal bli livredd for å falle ut av ketose, og vite at forbrenningen min allerede er litt ødelagt, så dropper jeg lavkarbo, for jeg orker ikke flere hysteri-kurer. Jeg trenger en livsstil som gjør jeg kan skeie ut/går på en smell fire ganger i året, uten at jeg ødelegger alt for alltid. Om det forsinker nedgangen med en uke for hver utskeielse, eller om jeg legger på meg en kg for hver gang, så er det greit, men om det nedsetter forbrenningen min for alltid, så takker jeg for meg. |
Har du noen kilder som tilsier at forbrenningen er ødelagt for alltid? høres litt rart ut :)
|
Tror veldig mange med fordel kunne kuttet ut stixene! Kroppen ordner selv, om vi bare gir den mulighet! Stix=stress=vektstagnasjon for de som skal ned i vekt!
|
Sitat:
Bør roe ned på sticksa ja, hadde ikke trodd at 30 karber var så krise uten dem, selv om jeg ville jo ikke spist så mange karber pr dag uansett. Takk for svar :) http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46054 |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11. |