![]() |
Jepp, best å trekke for gardinene så jeg slipper å se elendigheten.
( fredag var forresten en flott vinterdag med sol, skyfri himmel og lite vind) |
Å nei, det er jo så koselig!
Spiller julesanger og kikker på fuglebrettet som er fullt av småfugl - og snøen laver fortsatt ned.:D |
...og her regner det.....all snøen har regna bort og i kveld (når jeg skal hjem fra jobb) har det frøset til og er kjempeglatt ..... Nå syns jeg jammen været skal betemme seg !! Være' eller ikke være' - det er det som er spørsmålet !! :o
|
Guffent i dag:( ...Kan det være humøret det er noe i veien med:cool:
|
Er nesten redd det, Anne. Her er det hvertfall nydelig, masse snøfnugg som daler ned, mykt og stille - og altforkaldt, men det er en annen sak! Skal lete opp flere vitser til deg etterpå jeg Anne!
|
Sitat:
|
Her kommer vinteren
Det er mange som er glad i vinteren! Synes nesten jeg måtte lime inn denne Jokke-låta.
:o Her kommer vinteren Er du av typen som aldri blir brun og som aldri heller prøver noe særlig på å bli det Er du ansett som en kjedelig kujon, for det du stort sett ikke gidder å bade Har du problemer, med å omgås overdrevent positive folk Du æ’kke aleine, vi er mange som har det sånn Er du av typen som liker å sitte, sitte inne å pimpe når sola skinner Er du av typen som er svak for sport, men bare på skjermen og bare når vi vinner Da har du problemer i følge peanøtthjerneforbundet Men du æ’kke aleine, vi er mange som har det sånn Folkens jeg kommer med nyheter jeg må be om absolutt stillhet Ventetida er over det kommer til å falle snø i natt Her kommer vinteren Her kommer den kalde fine tida Her kommer vinteren Endelig fred å få Lailailailailailailailailailailailai Lailailailailailailailailailai Er du av typen som lar deg irritere av folk som alltid skal imponere Har du et kjøleskap har du en TV har du alt du trenger for å leve for Her kommer vinteren Her kommer den kalde fine tida Her kommer vinteren Endelig fred å få |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37. |