![]() |
Sv: Var hos legen i dag, og mistet alt håp... Noen blir ikke friske var det jeg fikk
Har ikke lest hele tråden, men jeg anbefaller "the dark side". Er der selv!
Jeg har brukt annen type tyroksin i 8 år, kan ikke tenke meg å gå tilbake igjen. Du burde nok finne deg en annen lege som er på "the dark side" Her finner du mer informasjon: http://www.sonjas-stoffskifteforum.info/ |
Sv: Var hos legen i dag, og mistet alt håp... Noen blir ikke friske var det jeg fikk
Var på Balder i dag, og er forventnigsfull og føler meg sett, tatt på alvor osv. Satt i 1,5 time og gikk igjennom livet, fysisk og psykisk. Mor og far sin helsehistorie pluss tanter/onkler. Tappet 9 !!! prøveglass med blod og skal ta flere i morgen.
Legen snakket ikke om vekten min, spurte meg en gang om hva jeg veide og om dagen vekt evt var maksvekt. Ikke noe masing/gnåling om at jeg må ned i vekt. Spurt også respektfullt om han kunne fa ta et midjemål. Han var ærlig og sa at dette kan ta tid, 1-2 år, men at vi sammen skal få meg frisk. Har ikke gjort noe med medisinene, han ville se prøvesvarene først. Og,han støttet meg i LCHF, og sa at hvis jeg klarer å holde meg til lavkarb vil jeg få ressultat. Ikke noe du må, du bør, du skal.... I sted masse støtte og forståelse. Nå gjenstår det bare å få en sykemelding fra fastlegen, det ville han helst ikke skrive ut. |
Har samme oppfatning av Balderklinikken som deg, satt nesten to timer og pratet. Likte at hun jeg gikk til hadde et skjema og plan for gjennomgang av sykehistorie, det har jeg ikke opplevd hos fastlege eller spesialist... følte meg også tatt på alvor, fikk resept på d-vitamin tvert selv om jeg ligger litt over laveste normalverdi. Andre leger har sagt "mulig d-vitamin mangel" - uten og gjøre noe med det....
Ønsker deg lykke til - vet hvordan du har det i søken etter og bli frisk! |
Godt å høre at noen av Dere møter ordentlige mennesker til leger av og til.:)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17. |