Bestemamma |
08-02-12 18:31 |
Sv: Hva tror dere om dette kostholdet?
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen
(Innlegg 1298839)
Takk for konstruktivt svar :) Jeg er ganske enig i det du sier, jeg har mye muskler på kroppen og tror ingen leger i norge ville sagt at jeg burde slanke meg mer..men når jeg først er i gang og jeg føler jeg har litt ekstra fett på magen så ser jeg ingen grunn til å gi meg før jeg er helt fornøyd når jeg har jobbet så hardt med trening og kosthold i et halvår.
Får bare prøve, burde jeg regne med å gå opp noe vannvekt når jeg øker fra 20-25karbo til 60karbo selv om jeg trener hardt og ofte?
|
Ja, du har vært flink :) Ja, du må regne med et par kilo opp, iallefall sånn til å begynne med....Men vann er vann..... :-)
Si meg, er du ikke i ketose ved inntak på bare 20-25 g KH? Jeg er i ketose ved et KH-inntak på nesten 60g per dag....:D
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen
(Innlegg 1298833)
Det med avfallsstoffene i fettvevet som brytes ned er en av to teorier jeg og de få i helsenorge som "tror" på meg setter en knapp på. Absolutt ikke en dum tanke, men at det ikke skal gi seg etter 6mnd mer eksepsjonelt pirkete kosthold er jo litt rart :) Sånne opprenskninger skal ikke vare så lenge, for så dårlig kosthold hadde jeg ikke før. Har aldri hatt noen forgiftninger eller noe heller som tidligere nevnt.
De fleste som har såkalt low carb rash opplever at det tar opp til 2-4 uker på høykarbo før det forsvinner. :|
Noen melder at å drikke MYE mer vann hjelper, det hjalp ikke for meg, men er verdt å prøve :)
|
Å, såpass lenge. :o
Nå har ikke jeg utslett da, men om du kan vente en stund har jeg en teori som må prøves ut et par uker...kan si at det har med noe jeg har lagt til i kosten i løpet av de siste månedene og muligens noe jeg har tatt bort...er i utprøvingsfasen....;)
Mitt innlegg nr. 1000....:p
|