![]() |
Sv: Bli med ani og Tittentei på vannuke
Sitat:
Jeg tok med vann hjemmefra til jobben i dag, og sekretæren er sendt ut på vannjakt, men kan helt klart ikke sitte og bøtte ned slik jeg pleier. |
Så kjedelig at man ikke kan drikke vannet fra springen.. veldig slitsomt.. husk man kan heller ikke trakte kaffe av dette vannet heller... blir ikke kokt. Vi hadde jo geardia problematikken her i Bergen for en stund siden, og da var det å koke vann og kjøpe inn på flasker leeenge.
I går fikk jeg i meg underkant av 4 liter, litt mer do gåing så tror kroppen begynner å bli veldig fornøyd. Gikk jo opp 1.4 kg forrige uke, og siden mandag er 1.3 av disse borte..hurra hurra.. |
Sitat:
|
Da er jeg ferdig med mine 2.8 liter idag:D
|
Det ble 2,5 liter på meg
|
2,8 idag og! feeling gooood... :)
|
ble ca 3 l vann på meg på tirsdag, men onsdag ble det ca bare 1,5 :(
|
I går ble det bare 2,3 liter på meg. Men har allerede drukket 0,7 i dag. Veldig spent på vekta til lørdag :)
|
Melder om 5,5 liter i dag :)
|
3 liter på meg i dag!
|
2,5 på meg idag! kunne vært bedre men det holder jo!
spennende å følge utviklingen nå etterhvert:) |
4,5 liter på meg i går :)
|
2.8 liter på meg igår:) og grammene forsvinner litt etter litt:D
|
Igår drakk jeg ikke mer enn ca 1,5 liter tror jeg - fy meg, skal skjerpe meg idag:)
|
Jeg drakk nesten 3 liter i går.
Veide meg i dag tidlig og det var 2,3kg ned siden forrige helg! Så kanskje det var vannet som skulle til!! Jeg skal i allefall fortsette med å drikke mye vann. |
I går ble det bare drøye 2 liter. Jobben er i Oslo og det vannet på kartonger de fikk tak i smakte muld. Så det ble mest te, kaffe og farris.
Jobber med saken i dag og nærmer meg 2 liter nå. |
Jeg er fortsatt med. I helga har jeg nok ligget for lavt. Rundt 2 liter bare. Lørdag var en skikkelig deppers dag for meg og da er alt bare tungt og vanskelig. Også å drikke vann. Men er i gang igjen i dag :) Har allerede fått i meg 1 liter.
|
Noen som har merket noe på vekten?
Jeg har ikke vært så flink de siste dagene med vann, men er i full gang igjen nå. Jeg kom ned på 85.0 i slutten av forrige uke og det tror jeg helt klart er litt pga vann drikkingen. (fått mensen idag så litt opp, men det går jo av igjen) Jeg fortsetter videre:D |
Uka deres er ferdig, men jeg starter min personlige uke nå. Grøsser bare litt ved tanken på hvor mye vann jeg må drikke...
|
Vannuka mi gikk rett vest, så jeg prøver på nytt :D Har en hel masse unnskyldninger for hvorfor det gikk så dårlig :o
|
Jeg henger fortsatt med og har satt som mål å få i meg minst 2,5 liter per dag.
|
Jeg henger også med. Og tror det hjelper litt på vekta også. Skal veie meg hos legen mandag *grøss*
|
I dag har jeg fått i meg 3,5 liter ;)
|
2.8 liter på meg idag, har fått i meg det hver dag denne uken:D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31. |