![]() |
Sv: du blir glemsk av lavkarbo
Sitat:
Selvsagt kan jeg si det. Les og lær! - |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sv: Du blir glemsk av lavkarbo
(hva er forresten psmf-dietten?)
|
Sitat:
|
http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=1043 psmf ... lite fett, lite karber.. lite kalorier... lite bra for kroppen.. men man går ned i vekt.. bør ikke gjøres i lengre perioder av gangen.. 4 uker syns jeg er litt mye, spesielt når man ikke er så veldig overvektig..
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Hvis du på død og liv ikke ønsker å få ny kunnskap, er det ingen her på forumet som kan tvinge deg. Lykke til! - |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg for min del har en økende tendens til å dette ut når jeg lytter til andre, og må ofte spørre "hva var det du sa nettopp", når hjernen kobler inn igjen. Om jeg trodde det har med dietten å gjøre skulle jeg være glad, for da kan jeg bare legge om kostholdet og få tilbake hjernen. Men dessverre - tror nok ikke det, nei. :( |
Sitat:
Sitat:
Og du virker ikke så interessert i å lære mer om lavkarbo... Du har allerede bestemt deg for at fett er usunt og sukker er usunt mens andre karbohydrater er sunne. Synd for deg, men som andre sier, ingen kan tvinge deg til å tro noe annet. Er jorda flat, så er jorda flat. :geip: Eller er det livsløgnen du tviholder på? Men hvis man MÅ ha 50-100g karbohydrater, så kan du jo gjerne nevne ett essensielt karbohydrat for meg. (Essensielle stoffer er stoffer som ikke kroppen lager selv og som vi MÅ få i oss for å overleve) Essensielle fettsyrer: 2 stk. Omega-3 og omega-6 Essensielle aminosyrer (proteiner): 8 stk. Valin, leucin, isoleucin, phenylalanin, methionin, tryptophan, threonin, lysin, arginin Essensielle karbohydrater? |
Aeryth: Arginin er ikke en essensiell aminosyre...
|
Sitat:
|
Er det i denne tråden prisen for mest hovne tone skal deles ut?:spisesnak
|
Sitat:
|
Skulle skrive et lurt svar, men har glemt det. Der ser dere hva 3 år med lavkarbo gjør med en stakkar :p
|
Høykarberen meg, som lever i livsløgnen om at 50-100 karber om dagen er bra for meg, mister bare fler og fler hjerneceller, så tipper det er individuelt:)
Men jeg har det hvertfall topp da! Yter maks på trening.. Føler meg bra.. Går ned i vekt og greier og greier. Ignorance ER tydeligvis bliss:) |
- tiltredes! :D
|
Sitat:
|
Hun har sikkert glemt det :p
|
Sitat:
|
Sitat:
Wolfgang lutz anbefaler færre enn 70g per dag. |
Sitat:
For hver dag som går blir jeg bare mer og mer irritert over en salig blanding av Kari Jaquesson, Statens Kostholdsråd, Regjeringen og Grete Roede. Det er så mange myter jeg har avlivet i løpet av snart 8 uker at jeg selv er sjokkert. Avliving av myter som gjør meg så "dum" at jeg tror det finnes en idealvekt for denne kroppen. Fysisk og psykisk! |
Sitat:
|
Sitat:
Hva brenner jeg som i kveld har gått nesten 3 timer i skogen? For karbo har jeg jo ikke....:) |
Sitat:
Jeg personlig liker 20 karber per dag, men så trener jeg heller ikke :) |
Go Nellie!
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40. |