Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Noen som har prøvd 30 days shred? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32506)

Pearl75 05-04-10 10:57

Noen som har prøvd 30 days shred?
 
Jeg er inne på et mammaforum der denne videoen av Jillian Michaels (hun fra slankekrigen) går som en farsott.. Det går ut på å trene et ca 20 min program etter musikk på 3 forskjellige nivåer (vanskelighetsgrader) i 10 dager på hvert nivå. Noen som har prøvd dette på ketolyse? Har prøvd en gang og var nokså utslitt med støle muskler i dagesvis etterpå... Treningen er en kombinasjon av cardio med litt hopp og sprett og styrketrening... Lurer på hvordan det vil være å gjennomføre et slikt treningsprogram på ketolyse? Vil jeg ha energi nok? Blir det VERRE enn det var på et "vanlig" kosthold??? Noen som har peiling? Takker for svar :)

Kitt 05-04-10 11:04

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred??
 
Støl blir du nok uansett, men det er ingenting i veien for trene på ketolyse, bare ikke tren så hardt de første dagene. Når kroppen først har kommet skikkelig inn i fettforbrennings modus, er det bare å trene i vei!
Svensken Bjørn Ferry tok OL- gull på LCHF, så det er så absolutt mulig!

Her er noen tråder om ketolyse/LCHF og trening. Se spes på de lagt inn av Pål og BitTorres!

nellie 05-04-10 11:25

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred??
 
Jeg har prøvd/prøver. men ikke i ketolyse da:) Men er enklere å trene sånt på ketolyse enn på Lindberg. Hvertfall for meg.

tropico 06-04-10 08:41

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred??
 
Jeg tror man kan trene det meste på ketolyse, man må bare prøve seg litt frem.
Trener selv thai-boxing to ganger i uka (tøff trening, forbrenner rundt 800 kcal på en time i følge pulsklokka) , og har bestemt meg for å fortsette også nå som jeg er på ketolyse kuren.

Gått fint så langt i allefall, passer på å spise litt fet mat før trening sånn at jeg har litt energi før trening.
;)

Har brukte 30-days shred selv tidligere, og det er jo veldig bra trening! :)

Iset 06-04-10 19:09

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred??
 
Jeg måtte jo sjekke ut dette Jillian-greiene og lastet den ned på noen minutter, har sett litt på den nå. Ser grei ut den, tror jeg skal teste den ut i morgen. :)

crystall 07-04-10 16:34

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred??
 
Jeg har 3 forskjellige av videoene til Jillian (30 Days Shred, Banish Fat Boost Metabolism og No More Trouble Zones) syns de er helt greie alternativ når jeg ikke gidder å gå ned på treningssenteret :)

Cherry 08-04-10 14:17

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred??
 
Lastet ned den der 30 day shred. Jeg så på filmen først og tenkte at det fikser jeg jo lett, jeg er jo godt trent. Styrkedelene gikk helt greit men holdt på å dåne under kondisjonsdelene. Hvem visste at to minutter tok så lang tid :p

Jeg ble søkksvett. Skal prøve i 30 dager og se hva som skjer :)

Iset 08-04-10 14:28

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred??
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av crystall (Innlegg 859180)
Jeg har 3 forskjellige av videoene til Jillian (30 Days Shred, Banish Fat Boost Metabolism og No More Trouble Zones) syns de er helt greie alternativ når jeg ikke gidder å gå ned på treningssenteret :)

Takk for tipset om disse andre, nå har jeg No more trouble zones på nedlasting. :D

crystall 08-04-10 14:36

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred??
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cherry (Innlegg 859648)
Lastet ned den der 30 day shred. Jeg så på filmen først og tenkte at det fikser jeg jo lett, jeg er jo godt trent. Styrkedelene gikk helt greit men holdt på å dåne under kondisjonsdelene. Hvem visste at to minutter tok så lang tid :p

Jeg ble søkksvett. Skal prøve i 30 dager og se hva som skjer :)

Haha, akkuratt samme erfaring her, måtte ta pause de første gangene!:eek: Viste jeg hadde dårlig kondis altså, men hallooo...:rolleyes:

No problemo Iset, greit å ha noe å variere med;)

Lillemy71 08-04-10 21:15

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred??
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 859659)
Takk for tipset om disse andre, nå har jeg No more trouble zones på nedlasting. :D

Hvor fikk du lastet disse ned fra? Send gjerne svar privat dersom du ikke vil legge det ut på forumet. Finner ikke noen plass å laste ned, men så er jeg heller ikke så flink på sånne greier :o

nellie 08-04-10 21:51

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?
 
ligger på piratebay.org:) søk på jillian michaels

Lillemy71 09-04-10 15:38

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?
 
Fader også, nå er jeg litt sur, får ikke lasta ned 30 day shred. Kommer bare et lite stykke på vei også henger nedlastninga seg. Må vel bare bite i det sure eplet og kjøpe dvd'en. Er jo ikke så dyr, men jeg vil begynne NÅH! og den har jo leveringstid på ca en uke, samt at posten tydeligvis har gå sakte aksjon om dagen. Det som ikke forsvinner av post tar ihvertfall dobbel om ikke trippel så lang tid å få frem.

Jaja får utsette start en uke - gleder meg til jeg får den :D

nellie 09-04-10 15:57

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?
 
er det denne du laster ned?

Myrull 09-04-10 17:05

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?
 
Har lastet ned den jeg også, blir spenende å prøve. :)

nellie 09-04-10 18:15

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?
 
tenkte meg det ja:p sorry.

Lillemy71 09-04-10 20:11

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 860201)
er det denne du laster ned?

Brukte den jeg fant på piratebay som var mest anbefalt. Tror det er noe galt med Miro kontra min maskin eller noe, for nedlastning starter fint men så stopper den helt opp etter en liten stund.

Men dette er ikke forumet og diskutere det for da kommer moderatorene og tar oss - tihihihihi :D

Skal rapportere hvordan dette går når jeg får den, for i følge det jeg finner på nettet i ulike fora skal dette være skikkelig bra greier ;)

scartz 10-04-10 01:02

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?
 
Jeg og vil prøve! :) Skal se på den imorgen! :D

Lillemy71 12-04-10 19:29

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?
 
Nå har jeg sett igjennom Level 1 på dvd'en ble helt sliten bare av det jo, kan godt forstå at det gi effekt dersom man begynner med dette opplegget.

Har tenkt å begynne i morgen, nå er jeg alt for sliten etter en lang økt med hagearbeid.

nellie 13-04-10 10:55

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?
 
det er jo fem ganger mer slitsomt enn det ser ut:p

Kitt 13-04-10 10:58

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 861911)
det er jo fem ganger mer slitsomt enn det ser ut:p

:eek::eek::eek:
Du er jammen flink til å oppmuntre folk!:lol::lol::lol:

nellie 13-04-10 11:13

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?
 
Må jo være ærlig her:p

Mosepjusk 13-04-10 13:01

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?
 
Abonnerer på denna, må sjekke det ut når jeg kommer hjem fra jobb.
Ble gira! Startes det en treningstråd eller? 30 dager fra og med i morra? :rolleyes: :D

Lilje487 13-04-10 21:47

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 861911)
det er jo fem ganger mer slitsomt enn det ser ut:p

:p Haha, ja det er jeg veldig enig i.
Hadde min første dag i dag, og jeg tenkte bare at hun Jillian er heeelt gal:eek: Jeg titta igjennom videon først og tenkte vel at det ikke skulle være så hardt... men jeg tok jammen feil.. mye hardere det her enn zumba som jeg pleier å trene, ennå den er på 45 min, og 30 day shred er 20-25 min.
Halleluja om jeg klarer og fullføre dette, tviler ikke på at det gir gode resultater:)

nellie 13-04-10 22:52

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?
 
Men det er slitsomt på en god måte. Hvertfall hvis man er vant til å trene litt. Man føler jo at man gjør en mye bedre innsats på de 25 minuttene enn man gjør på flere dager med trening ellers.

crystall 13-04-10 23:29

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 862219)
Men det er slitsomt på en god måte. Hvertfall hvis man er vant til å trene litt. Man føler jo at man gjør en mye bedre innsats på de 25 minuttene enn man gjør på flere dager med trening ellers.

Helt enig! Får virkelig utnyttet tiden godt:D


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no