Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål om matvarer og oppskrifter (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=128)
-   -   Jacobs utvalgte juice! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=30896)

Tverra 04-02-10 20:46

Jacobs utvalgte juice!
 
..............

arnakristin 04-02-10 21:11

Sv: Jacobs utvalgte juice!
 
Hei,
Har ikke sett Jacobs utvalgte juice da juice ikke er lavkarbo vennlig.

I og med at dette er ditt første innlegg så legger jeg inn en tråd med informasjon om forumet og lavkarbo beregnet på nykommere i lavkarbo verdenen, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

arnakristin 22-02-10 00:15

Sv: Jacobs utvalgte juice!
 
Jeg fikk følgende tilbakemelding på mitt svar i denne tråden:

Sitat:

Jeg følte meg veldig lite velkommen da du postet den linken i et av mine først innlegg også. Aksepter at folk er nye, du trenger ikke beløre alle, før de har bommet et par ganger! hmrf...

Til vedkommende som sendte denne kan jeg informere om at jeg har slettet mitt innlegg i din tråd og jeg har notert meg brukernavnet ditt slik at jeg skal huske og ikke belære deg mer i fremtiden.
Til alle dere andre så vil jeg si jeg heller ikke i fremtiden kommer til å bli den som sender cheerleader smiley’s og heier på andre brukere fra sidelinjen, men fortsetter som før med å komme med innspill og linker med informasjon der jeg mener jeg har noe å komme med.

Jabba 22-02-10 09:13

Sv: Jacobs utvalgte juice!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av arnakristin (Innlegg 835974)
Jeg fikk følgende tilbakemelding på mitt svar i denne tråden:


Til vedkommende som sendte denne kan jeg informere om at jeg har slettet mitt innlegg i din tråd og jeg har notert meg brukernavnet ditt slik at jeg skal huske og ikke belære deg mer i fremtiden.
Til alle dere andre så vil jeg si jeg heller ikke i fremtiden kommer til å bli den som sender cheerleader smiley’s og heier på andre brukere fra sidelinjen, men fortsetter som før med å komme med innspill og linker med informasjon der jeg mener jeg har noe å komme med.

BRA Arna Kristin!!! Vi trenger deg!!!

frkprym 22-02-10 09:34

Sv: Jacobs utvalgte juice!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av arnakristin (Innlegg 835974)
Til alle dere andre så vil jeg si jeg heller ikke i fremtiden kommer til å bli den som sender cheerleader smiley’s og heier på andre brukere fra sidelinjen, men fortsetter som før med å komme med innspill og linker med informasjon der jeg mener jeg har noe å komme med.

Tusen takk, det er det vi trenger. Og du gir alltid veldig gode svar!

Kitt 22-02-10 10:00

Sv: Jacobs utvalgte juice!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av arnakristin (Innlegg 835974)
Til alle dere andre så vil jeg si jeg heller ikke i fremtiden kommer til å bli den som sender cheerleader smiley’s og heier på andre brukere fra sidelinjen, men fortsetter som før med å komme med innspill og linker med informasjon der jeg mener jeg har noe å komme med.

Men i all verden?
Du må ha truffet noen på en svært dårlig dag!:(
Du som er så flink til å svare og har samlet så mye flotte, informative linker.:heia:

Håper virkelig at du ikke lar deg skremme av noe sånt. Alle vi andre setter stor pris på jobben du gjør!:klem:

arnakristin 22-02-10 21:52

Sv: Jacobs utvalgte juice!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 836061)
Men i all verden?
Du må ha truffet noen på en svært dårlig dag!:(
Du som er så flink til å svare og har samlet så mye flotte, informative linker.:heia:

Håper virkelig at du ikke lar deg skremme av noe sånt. Alle vi andre setter stor pris på jobben du gjør!:klem:

Hei alle sammen,
…og takk for tilbakemeldingene, neida, jeg er langt fra lett skremt…
Det har jo blitt nevnt av flere at ”alle” er så hyggelig på dette forumet og i etterkant har jeg tenkt at i og med at vedkommende er relativt ny på lavkarbo så har kanskje blodsukkeret og humørsvigningene ikke stabilisert seg ennå.

Kitt 22-02-10 21:54

Sv: Jacobs utvalgte juice!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av arnakristin (Innlegg 836458)
Det har jo blitt nevnt av flere at ”alle” er så hyggelig på dette forumet og i etterkant har jeg tenkt at i og med at vedkommende er relativt ny på lavkarbo så har kanskje blodsukkeret og humørsvigningene ikke stabilisert seg ennå.

Selvfølgelig!:D
Vi vet jo alle hvordan det kan være å slite med sukkerabstinenser!:eek:

Godt du ikke lar deg skremme så lett!:hearts::suss:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no