Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Dr Lindbergs (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=29)
-   -   N Y B E G Y N N E R ! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=5292)

Martemor 23-05-05 22:55

N Y B E G Y N N E R !
 
Heisann!

Da har jeg kjøpt meg Naturlig Slank boken til Fedon Lindberg. Har gått på flere slankekurer tildligere, men har alltid gått opp igjen etter en stund. Håper dette kan bli starten på en ny livsstil, jeg er hvertfall veldig optismistisk etter å ha lest gjennom boken.

Det eneste er at jeg synes det virker VELDIG vanskelig, mye å sette seg inn i. Hvordan er det med dere som er mer erfarne, hvor lang tid tok det før dere kom inn i det? Gikk dere på kurs, leste bok eller andre ting?

Jeg tar gjerne i mot gode tips og råd, for en skikkelig bra oppstart!

*Tulla* 23-05-05 23:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Martemor
Hvordan er det med dere som er mer erfarne, hvor lang tid tok det før dere kom inn i det? Gikk dere på kurs, leste bok eller andre ting?

Jeg tar gjerne i mot gode tips og råd, for en skikkelig bra oppstart!

Hei og velkommen hit :klem:

Vet ikke om jeg akkurat kan kalle meg erfaren, men jeg har uansett holdt på noen uker :o og det "bare" ved hjelp av dette forumet og boken :)

Jeg vil anbefale deg og starte en dagbok her inne - og skrive hva du spiser hver dag. Da kan du få tilbakemeldinger på hva som er bra og hva som må justeres. Du kan også finne en del ideer/tips ved å lese andres dagbøker :)

Aline 23-05-05 23:47

hei og velkommen hit :) det er kanskje litt pes i starten, men man kommer raskt inn i det :ja: :klem:

mofe 23-05-05 23:51

Velkommen! :)

Anne 24-05-05 12:04

Velkommen til Lavkarbo, Martemor!

Det har vi alle vært:p og noen av oss har gått på kurs, lest bok,noen er ferske og noen har vært her siden tidenes morgen, gått nytt kurs og er fortsatt her. Ikke fordi vi ikke vet hva vi skal gjøre til enhvertid nødvendigvis, men vi liker oss her:D Og vi lærer stadig noe.
Plutselig kommer det en nybegynner og ser tingene på sin måte...og da prøver vi det.:p

Mange har klart å legge om kostholdet og blir sunne og friske, men av og til så sprekker vi og er litt på karbokjøret igjen en stund:) og da er det også godt å være her....Noen er ferdig slanket, noen vil opp ivekt, noen jobber med det og noen sliter veldig

Så lykke til og som sagt velkommen:)

Nille 25-05-05 18:33

Hei og velkommen til oss Martemor !
Håper du vil trives :D

guro 25-05-05 18:57

Jeg synes også det var litt vanskelig å 'få tak på' i starten, så jeg valgte å gå kurs. Jeg gikk to kurs, har lest bøkene flere ganger og lærer masse her inne. Anbefaler kurs på det varmeste!! Det er absolutt verdt det. Lykke til!!

Tidligere bruker 01-06-05 17:15

Velkommen!
Selv lærte jeg mye i den boken, men aller mest her :D
Spesielt ved å skrive dagbok med matliste her...
Og synes jeg kom raskt inn i det! og har fått resultater :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no