![]() |
Oi! Jeg er blitt gravid!
Hva med kosthold nå?? Regner med at jeg ikke skal bruke ketolysetabletter, og heller gå over på litt Fedonkosthold? Lav GI osv. - stemmer det? Noen som kan opplyse meg?
|
Sv: Oi! Jeg er blitt gravid!
Gratulerer ! :)
Om du er gravid anbefaler jeg at du gå over på Lindberg kosthold. Kjøp boka "Fedons Metode". Den er full av nyttig info, menyer og alt du trenger. Les også her: Dr. Lindbergs filosofi Startråd for dr. Lindbergs kosthold Sammensetning av mat ved dr. Lindbergs |
Vet ikke med kosthold jeg, hør på Nille ;)
Men, GRATULERER!:D Har selv en sønn på knappe 3 måneder - du har mye å glede deg til! |
Gratulerer:blomster: Så herlig!
Hør på Nille, hun har peil! |
Gratulerer så mye!! :)
|
Gratulerer så masse. Husk å ta et multivitaminpreparat med folsyre. :) Ellers, så har både du og babyen godt at Lindbergkosthold. :)
|
Takker for svar og gratulasjoner :) Da går vi over på fedon da! Har en datter på halvannet fra før, så er veldig spent på hvordan det blir å bli tobarnsmor! Skal ut og kjøpe folat i morgen, tok det da jeg gikk gravid forrige gang.
|
Gratulerer så mye... møllers dobbel trankapsler også..eller vanlig tran er også veldig viktig når du går gravid... det var det første jeg fikk høre da jeg kom til jordmor.:D
|
Kjempe gøy :heia: gratulerer så mye og velkommen i klubben ;)
er du langt på vei?? |
Gratulerer så mye :)
Fedon stemmer jeg også for :) Lykke til!! |
Neida, såvidt begynt egentlig. Testet fordi mensen uteble, så er bare i uke 5. Får håpe den lille spiren holder seg på plass og at jeg blir mamma på nytt i mai/juni :)
|
Gratulerer. :D Termin i begynnelsen av juni du da? Eller slutten av mai? Spennende! Jeg følger selv noe ala Lindberg, men spiser endel fett i form av meierismør og ost. I kvalmeperioden er det blitt endel potetgull og cola, så lite som mulig, men jeg har ikke orket mat og har rast ned i vekt, så jeg måtte få i meg det jeg orket. Nå er jeg LITT bedre og spiser mye sunnere. :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17. |